Skoči na vsebino

Honda CB 900 hornet


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
:kva2: :kva2: :kva2: :worship: to blo na piste ali na stezi. Si na gumi prišo do roba gume, si slončku bruso noge ali mogoče samo rilec??

PS: predvidevam da po brušenju tačk,... NI sledil kreš, "potrdi"

Lp, Gregor

piste ta motor ni in ne bo vido... :yes:

motor je še vedno nedotaknjen... O:-)

serviser je reku ,de je nasledna stopnja zdrs...ciklistika motorja ni prirejena takim nagibom....ali pač :devil:

Popravljeno . Popravil Miha Z.
Objavljeno

Pa še nekaj sem pozabil vprašati.

Vedno menjate istočasno zadnjo in sprednjo gumo? Sprednja sicer ni obrabljena, je pa postala precej groba, negladka, se tudi bojim, da bi bila pretrda za razliko od zadnje.

Hvala.

Objavljeno

odvisno od stanja gume.če je še dobra jo pusti gor....nikoli pa ne dajem gor gum različnih znam in modelov ....

Objavljeno (popravljeno)
meni je qualifer zdržala cca. 6000km.dokaj fanj guma....

tole je pa maslo gume Z6....odbrušene tačke mejalnika in zadnje zavore.... :whistle:

za moje pojme zelo dobre gume...pa zdržala mi je cca. 10000km pa še bo za 1000km z zmerno vožnjo :evilgrin:

Takole sem tudi jaz brusil, dokler mi ni tačka zadnje zavore zagrabila v luknjo v asfaltu... :krneki:

Če se misliš še naprej tako vozit, premisli o tem, da si:

1. Otrdiš vzmetenje (čeprav se je meni to dogajalo tudi na "do konca" zašponanih fedrih)

2. odbrusiš malo materiala pri nosilcu stranske tačke-štendra (s tem dosežeš, da se ti tačka višje zapira in ne goniš z njo po tleh)

3. Prestaviš višje tačke menjalnika in zadnje zavore

4. Povišaš motor z "dogbonesi"

5. Meni še najbolj ljuba rešitev - zamenjaš motor za motor z alu okvirjem in vzmetenjem kot se šika (iste ovinke odpelješ z isto ali višjo hitrostjo, brez, da bi se moperle zvijal, brusil, drgnil, spodnašal. In to z enakimi gumami... )

ker takole se ne boš več dolgo vozil, verjemi :whistle:

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno
Takole sem tudi jaz brusil, dokler mi ni tačka zadnje zavore zagrabila v luknjo v asfaltu... :krneki:

Če se misliš še naprej tako vozit, premisli o tem, da si:

1. Otrdiš vzmetenje (čeprav se je meni to dogajalo tudi na "do konca" zašponanih fedrih)

2. odbrusiš malo materiala pri nosilcu stranske tačke-štendra (s tem dosežeš, da se ti tačka višje zapira in ne goniš z njo po tleh)

3. Prestaviš višje tačke menjalnika in zadnje zavore

4. Povišaš motor z "dogbonesi"

5. Meni še najbolj ljuba rešitev - zamenjaš motor za motor z alu okvirjem in vzmetenjem kot se šika (iste ovinke odpelješ z isto ali višjo hitrostjo, brez, da bi se moperle zvijal, brusil, drgnil, spodnašal. In to z enakimi gumami... )

ker takole se ne boš več dolgo vozil, verjemi :whistle:

predeloval motorja ne bom(nima smisla ker ni rešitve),prodajal tud ne,čepav je bil letos pozimi namen zamejat moped za CBR1000 :hmm: ....

tist zadnji stavek ,ki si na napisu pa mi je pred kratkim eden reku....bol mel cajt pazimi tuhtat kao in kaj ,za letos pa sem z tem vikendom zaključil z sezono.... : :surrender:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Gumo sem zamenjal in sicer samo zadnjo. Ostal sem kar pri Bridgestone batlax in mi ni žal. Kakšna razlika, kot, da bi vozil drug motor, guma noro drži do roba, motocikel pa kar sam pada v ovinke.

Če ne bi bil savinjčan, bi že prej menjal.

Objavljeno

Danes sem dobil info. na Hondi, da je predstavitev CB 1000 planirana za Maj 2008 :naughty:

Motor naj bi bil bogato opremljen, bo pa tudi cena temu primerna...

USD vilce, Radialne zavore, Enojna nihajka... (bojda)

Drgač sm pa dons vidu da prodajajo eno H 900 L 06 za 6200€ al tam nekje

A kup kšn VFR 800 :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
Danes sem dobil info. na Hondi, da je predstavitev CB 1000 planirana za Maj 2008 :naughty:

Motor naj bi bil bogato opremljen, bo pa tudi cena temu primerna...

USD vilce, Radialne zavore, Enojna nihajka... (bojda)

Drgač sm pa dons vidu da prodajajo eno H 900 L 06 za 6200€ al tam nekje

A kup kšn VFR 800 :whistle:

Kolk maš ceno??? :whistle: Hornetko celo menjam.... B)

Popravljeno . Popravil xr800
Objavljeno
Danes sem dobil info. na Hondi, da je predstavitev CB 1000 planirana za Maj 2008 :naughty:

Motor naj bi bil bogato opremljen, bo pa tudi cena temu primerna...

USD vilce, Radialne zavore, Enojna nihajka... (bojda)

ehh.... :doze:

maja 2008 bo Mihec prpelu tud novo Hondo k hiši...sam na štirih kolesih..hornet bom pa "gulu" še kake dve,tri sezone...al pa prodal pozimi in nč kupu :xx:

prjatu je dobu H 900 l. 2005 z 20.000 km za 4500eu z leovinče rori...cela..brez praske...v Italiji...

adijo pamet :slap:

Objavljeno (popravljeno)

accorda al civica type r

will see...

T! a stabilizator krmila za maš še?!

Popravljeno . Popravil Miha Z.
Objavljeno
T! a stabilizator krmila za maš še?!

Ne, mam pa karbon diske in zadnjo luč :whistle:

Objavljeno

Evo pa je tudi mene dobilo,

podrsal motor :headbang: , prevozil 2 km z gumo DUNLOP QUALIFIER zgleda da še premrzla, aktiviral prednjo bremzo (po občutku)-ADIJO :headbang:

Upam da mi lahko gdo pomaga, ma gdo desni pokrov motorja v rezervi, in pa potreboval bi nalepke,

mi lahko gdo pomaga ki se dajo dobit vse nalepke.

Objavljeno
Evo pa je tudi mene dobilo,

podrsal motor :headbang: , prevozil 2 km z gumo DUNLOP QUALIFIER zgleda da še premrzla, aktiviral prednjo bremzo (po občutku)-ADIJO :headbang:

Upam da mi lahko gdo pomaga, ma gdo desni pokrov motorja v rezervi, in pa potreboval bi nalepke,

mi lahko gdo pomaga ki se dajo dobit vse nalepke.

Nalepke se dobi v AS Domžale, tam sem jih jaz dobil za NSR, so pa drage ko pes... Mene je desna stran brez zadnje nalepke stala skor 25k sit... :headbang:

Objavljeno (popravljeno)
Upam da mi lahko gdo pomaga, ma gdo desni pokrov motorja v rezervi

mam na lagerju par stvari...PM!

Popravljeno . Popravil Miha Z.
Objavljeno
mam na lagerju...PM!

prodam hondo hornet 900 l.05 kupljena jan.06 36000km.odlično ohranjena/dodatna oprema

Si bil pa priden, v dveh sezonah sem jaz naredil toliko km, z dvema avtoma in enim motorjem.

Na koliko jo pa ceniš?

Objavljeno
Na koliko jo pa ceniš?

ma po pravici napisano ne vem....se še odločam....

Objavljeno

Pozdravljeni, sem novopečeni lasntnik hornete 900 (super motor :worship: :worship: :worship: ), pa sem v enem članku zasledil da ima XX 1000-ka CBS sistem zavor, a ima to tudi horneta?

@Lordz

Mislim da je razlika med letnikom 2003 in 2004 v tem da imajo od 2004 hornetke nastavljive prednje amortizerje (vsaj delno)

:unsure:

Lp.

Objavljeno
Pozdravljeni, sem novopečeni lasntnik hornete 900 (super motor :worship: :worship: :worship: ), pa sem v enem članku zasledil da ima XX 1000-ka CBS sistem zavor, a ima to tudi horneta?

@Lordz

Mislim da je razlika med letnikom 2003 in 2004 v tem da imajo od 2004 hornetke nastavljive prednje amortizerje (vsaj delno)

:unsure:

Lp.

1.XX-a je 1100 kubična :)

2. Hornetka nima CBS sistema

Objavljeno
Pozdravljeni, sem novopečeni lasntnik hornete 900 (super motor :worship: :worship: :worship: ), pa sem v enem članku zasledil da ima XX 1000-ka CBS sistem zavor, a ima to tudi horneta?

@Lordz

Mislim da je razlika med letnikom 2003 in 2004 v tem da imajo od 2004 hornetke nastavljive prednje amortizerje (vsaj delno)

:unsure:

Lp.

Hornet 900 ga zal nima, ima pa ga nova 600! :naughty:

Objavljeno

Ah škoda, se mi zdi super zadeva :headbang: .

hvala za popravek pr XX-u :unsure: :unsure:

Objavljeno

Spomladi se spravljam v nakup hornetke 600 letnik 2000-2002. Na kaj moram biti pozoren pri nakupu? Kako lahko hitro ocenim ali je motor dobro ohranjen? Ali imajo kakšne tipične napake?

Objavljeno
Spomladi se spravljam v nakup hornetke 600 letnik 2000-2002. Na kaj moram biti pozoren pri nakupu? Kako lahko hitro ocenim ali je motor dobro ohranjen? Ali imajo kakšne tipične napake?

Predvsem vprašaj v temi, ki je tvojemu vprašanju namenjena.....Honda Hornet 600..... :rolleyes:

Objavljeno

Rabim pomoč pri resetiranju števca začasnih kilometrov, prejšnji lastnik je žal zgubil knjigo z navodili, sam pa tega ni uporabljal in se ne spomni. Kako se torej nastavi števec na 0? . :headbang: :headbang:

Objavljeno
Rabim pomoč pri resetiranju števca začasnih kilometrov, prejšnji lastnik je žal zgubil knjigo z navodili, sam pa tega ni uporabljal in se ne spomni. Kako se torej nastavi števec na 0? . :headbang: :headbang:

Nastavi na dnevni števec, nato drži levi gumb, dokler se ne izbriše.

Objavljeno
Nastavi na dnevni števec, nato drži levi gumb, dokler se ne izbriše.

Točno tako.

Z pritiskanjem desnega gumba preklapljaš med uro in kilometri, z pritiskanjem levega za krajši čas preklplaš med dnevnimi km1, d.km2 in skupnimi km, če ga držiš malo dlje pa pa "skoči" na nulo (pred držanjem levega gumba moraš seveda nastavit na d.km1 ali d.km2, katere pač želiš "vrečt" na nulo).

Lp, Gregor

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!