Miha Z. Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 (popravljeno) :kva2: :kva2: :kva2: :worship: to blo na piste ali na stezi. Si na gumi prišo do roba gume, si slončku bruso noge ali mogoče samo rilec?? PS: predvidevam da po brušenju tačk,... NI sledil kreš, "potrdi" Lp, Gregor piste ta motor ni in ne bo vido... :yes: motor je še vedno nedotaknjen... O:-) serviser je reku ,de je nasledna stopnja zdrs...ciklistika motorja ni prirejena takim nagibom....ali pač :devil: Popravljeno September 14, 2007. Popravil Miha Z.
seinfeld Objavljeno September 15, 2007 Opozori Objavljeno September 15, 2007 Pa še nekaj sem pozabil vprašati. Vedno menjate istočasno zadnjo in sprednjo gumo? Sprednja sicer ni obrabljena, je pa postala precej groba, negladka, se tudi bojim, da bi bila pretrda za razliko od zadnje. Hvala.
Miha Z. Objavljeno September 15, 2007 Opozori Objavljeno September 15, 2007 odvisno od stanja gume.če je še dobra jo pusti gor....nikoli pa ne dajem gor gum različnih znam in modelov ....
MarduK Objavljeno September 15, 2007 Opozori Objavljeno September 15, 2007 (popravljeno) meni je qualifer zdržala cca. 6000km.dokaj fanj guma.... tole je pa maslo gume Z6....odbrušene tačke mejalnika in zadnje zavore.... :whistle: za moje pojme zelo dobre gume...pa zdržala mi je cca. 10000km pa še bo za 1000km z zmerno vožnjo :evilgrin: Takole sem tudi jaz brusil, dokler mi ni tačka zadnje zavore zagrabila v luknjo v asfaltu... :krneki: Če se misliš še naprej tako vozit, premisli o tem, da si: 1. Otrdiš vzmetenje (čeprav se je meni to dogajalo tudi na "do konca" zašponanih fedrih) 2. odbrusiš malo materiala pri nosilcu stranske tačke-štendra (s tem dosežeš, da se ti tačka višje zapira in ne goniš z njo po tleh) 3. Prestaviš višje tačke menjalnika in zadnje zavore 4. Povišaš motor z "dogbonesi" 5. Meni še najbolj ljuba rešitev - zamenjaš motor za motor z alu okvirjem in vzmetenjem kot se šika (iste ovinke odpelješ z isto ali višjo hitrostjo, brez, da bi se moperle zvijal, brusil, drgnil, spodnašal. In to z enakimi gumami... ) ker takole se ne boš več dolgo vozil, verjemi :whistle: Popravljeno September 15, 2007. Popravil MarduK
Miha Z. Objavljeno September 16, 2007 Opozori Objavljeno September 16, 2007 Takole sem tudi jaz brusil, dokler mi ni tačka zadnje zavore zagrabila v luknjo v asfaltu... :krneki: Če se misliš še naprej tako vozit, premisli o tem, da si: 1. Otrdiš vzmetenje (čeprav se je meni to dogajalo tudi na "do konca" zašponanih fedrih) 2. odbrusiš malo materiala pri nosilcu stranske tačke-štendra (s tem dosežeš, da se ti tačka višje zapira in ne goniš z njo po tleh) 3. Prestaviš višje tačke menjalnika in zadnje zavore 4. Povišaš motor z "dogbonesi" 5. Meni še najbolj ljuba rešitev - zamenjaš motor za motor z alu okvirjem in vzmetenjem kot se šika (iste ovinke odpelješ z isto ali višjo hitrostjo, brez, da bi se moperle zvijal, brusil, drgnil, spodnašal. In to z enakimi gumami... ) ker takole se ne boš več dolgo vozil, verjemi :whistle: predeloval motorja ne bom(nima smisla ker ni rešitve),prodajal tud ne,čepav je bil letos pozimi namen zamejat moped za CBR1000 :hmm: .... tist zadnji stavek ,ki si na napisu pa mi je pred kratkim eden reku....bol mel cajt pazimi tuhtat kao in kaj ,za letos pa sem z tem vikendom zaključil z sezono.... : :surrender:
seinfeld Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 Gumo sem zamenjal in sicer samo zadnjo. Ostal sem kar pri Bridgestone batlax in mi ni žal. Kakšna razlika, kot, da bi vozil drug motor, guma noro drži do roba, motocikel pa kar sam pada v ovinke. Če ne bi bil savinjčan, bi že prej menjal.
T Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 Danes sem dobil info. na Hondi, da je predstavitev CB 1000 planirana za Maj 2008 :naughty: Motor naj bi bil bogato opremljen, bo pa tudi cena temu primerna... USD vilce, Radialne zavore, Enojna nihajka... (bojda) Drgač sm pa dons vidu da prodajajo eno H 900 L 06 za 6200€ al tam nekje A kup kšn VFR 800 :whistle:
xr800 Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 (popravljeno) Danes sem dobil info. na Hondi, da je predstavitev CB 1000 planirana za Maj 2008 :naughty: Motor naj bi bil bogato opremljen, bo pa tudi cena temu primerna... USD vilce, Radialne zavore, Enojna nihajka... (bojda) Drgač sm pa dons vidu da prodajajo eno H 900 L 06 za 6200€ al tam nekje A kup kšn VFR 800 :whistle: Kolk maš ceno??? :whistle: Hornetko celo menjam.... B) Popravljeno September 26, 2007. Popravil xr800
Miha Z. Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 Danes sem dobil info. na Hondi, da je predstavitev CB 1000 planirana za Maj 2008 :naughty: Motor naj bi bil bogato opremljen, bo pa tudi cena temu primerna... USD vilce, Radialne zavore, Enojna nihajka... (bojda) ehh.... :doze: maja 2008 bo Mihec prpelu tud novo Hondo k hiši...sam na štirih kolesih..hornet bom pa "gulu" še kake dve,tri sezone...al pa prodal pozimi in nč kupu :xx: prjatu je dobu H 900 l. 2005 z 20.000 km za 4500eu z leovinče rori...cela..brez praske...v Italiji... adijo pamet :slap:
Miha Z. Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 (popravljeno) accorda al civica type r will see... T! a stabilizator krmila za maš še?! Popravljeno September 27, 2007. Popravil Miha Z.
T Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 T! a stabilizator krmila za maš še?! Ne, mam pa karbon diske in zadnjo luč :whistle:
lordz Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 Evo pa je tudi mene dobilo, podrsal motor :headbang: , prevozil 2 km z gumo DUNLOP QUALIFIER zgleda da še premrzla, aktiviral prednjo bremzo (po občutku)-ADIJO :headbang: Upam da mi lahko gdo pomaga, ma gdo desni pokrov motorja v rezervi, in pa potreboval bi nalepke, mi lahko gdo pomaga ki se dajo dobit vse nalepke.
Stric Burek Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 Evo pa je tudi mene dobilo, podrsal motor :headbang: , prevozil 2 km z gumo DUNLOP QUALIFIER zgleda da še premrzla, aktiviral prednjo bremzo (po občutku)-ADIJO :headbang: Upam da mi lahko gdo pomaga, ma gdo desni pokrov motorja v rezervi, in pa potreboval bi nalepke, mi lahko gdo pomaga ki se dajo dobit vse nalepke. Nalepke se dobi v AS Domžale, tam sem jih jaz dobil za NSR, so pa drage ko pes... Mene je desna stran brez zadnje nalepke stala skor 25k sit... :headbang:
Miha Z. Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 (popravljeno) Upam da mi lahko gdo pomaga, ma gdo desni pokrov motorja v rezervi mam na lagerju par stvari...PM! Popravljeno Oktober 1, 2007. Popravil Miha Z.
seinfeld Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 mam na lagerju...PM! prodam hondo hornet 900 l.05 kupljena jan.06 36000km.odlično ohranjena/dodatna oprema Si bil pa priden, v dveh sezonah sem jaz naredil toliko km, z dvema avtoma in enim motorjem. Na koliko jo pa ceniš?
Miha Z. Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 Na koliko jo pa ceniš? ma po pravici napisano ne vem....se še odločam....
Marantz Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 Pozdravljeni, sem novopečeni lasntnik hornete 900 (super motor :worship: :worship: :worship: ), pa sem v enem članku zasledil da ima XX 1000-ka CBS sistem zavor, a ima to tudi horneta? @Lordz Mislim da je razlika med letnikom 2003 in 2004 v tem da imajo od 2004 hornetke nastavljive prednje amortizerje (vsaj delno) :unsure: Lp.
MarduK Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 Pozdravljeni, sem novopečeni lasntnik hornete 900 (super motor :worship: :worship: :worship: ), pa sem v enem članku zasledil da ima XX 1000-ka CBS sistem zavor, a ima to tudi horneta? @Lordz Mislim da je razlika med letnikom 2003 in 2004 v tem da imajo od 2004 hornetke nastavljive prednje amortizerje (vsaj delno) :unsure: Lp. 1.XX-a je 1100 kubična :) 2. Hornetka nima CBS sistema
Demon Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 Pozdravljeni, sem novopečeni lasntnik hornete 900 (super motor :worship: :worship: :worship: ), pa sem v enem članku zasledil da ima XX 1000-ka CBS sistem zavor, a ima to tudi horneta? @Lordz Mislim da je razlika med letnikom 2003 in 2004 v tem da imajo od 2004 hornetke nastavljive prednje amortizerje (vsaj delno) :unsure: Lp. Hornet 900 ga zal nima, ima pa ga nova 600! :naughty:
Marantz Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 Ah škoda, se mi zdi super zadeva :headbang: . hvala za popravek pr XX-u :unsure: :unsure:
lmperator Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 Spomladi se spravljam v nakup hornetke 600 letnik 2000-2002. Na kaj moram biti pozoren pri nakupu? Kako lahko hitro ocenim ali je motor dobro ohranjen? Ali imajo kakšne tipične napake?
xr800 Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 Spomladi se spravljam v nakup hornetke 600 letnik 2000-2002. Na kaj moram biti pozoren pri nakupu? Kako lahko hitro ocenim ali je motor dobro ohranjen? Ali imajo kakšne tipične napake? Predvsem vprašaj v temi, ki je tvojemu vprašanju namenjena.....Honda Hornet 600..... :rolleyes:
Marantz Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Rabim pomoč pri resetiranju števca začasnih kilometrov, prejšnji lastnik je žal zgubil knjigo z navodili, sam pa tega ni uporabljal in se ne spomni. Kako se torej nastavi števec na 0? . :headbang: :headbang:
seinfeld Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Rabim pomoč pri resetiranju števca začasnih kilometrov, prejšnji lastnik je žal zgubil knjigo z navodili, sam pa tega ni uporabljal in se ne spomni. Kako se torej nastavi števec na 0? . :headbang: :headbang: Nastavi na dnevni števec, nato drži levi gumb, dokler se ne izbriše.
gregor46 Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Nastavi na dnevni števec, nato drži levi gumb, dokler se ne izbriše. Točno tako. Z pritiskanjem desnega gumba preklapljaš med uro in kilometri, z pritiskanjem levega za krajši čas preklplaš med dnevnimi km1, d.km2 in skupnimi km, če ga držiš malo dlje pa pa "skoči" na nulo (pred držanjem levega gumba moraš seveda nastavit na d.km1 ali d.km2, katere pač želiš "vrečt" na nulo). Lp, Gregor
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se