MarduK Objavljeno April 28, 2008 Opozori Objavljeno April 28, 2008 Kaj zdaj hornetovci, spite ali ste na sršenih :D Ve kdo na koliko kg (oz. Nm) se more zategnt kolo (predaj-zadaj) :hmm: Lp,Gregor Zadnje kolo 12kg, za prednje sem pa že mal pozabu :unsure: mislim, da okoli 7kg glavni, in 2,5kg tisti štirje vijaki, ki stisnejo akso... Glede porabe ste pa dobri...meni več kot 250km ni nikoli uspelo prevozit :trance_33_sleep:
NX650 Objavljeno April 29, 2008 Opozori Objavljeno April 29, 2008 kakšen je tvoj stil vožnje? Saj tudi precej zraste poraba... :evilgrin: Koliko km imate prevoženih na hornetkah, koliko približno zdrži veriga?
axilon Objavljeno April 29, 2008 Opozori Objavljeno April 29, 2008 moja je 600ka, pa prevozm cca 260km na tank, mam pa sedaj 12k km narjenih. Veriga in zobniki pa zdržijo cca 30k km če jo vzdržuješ kot je potrebno. Se pravi čiščenje vsakih cca. 6k km ter mazanje s ketten sprayem na prbiližno 500km.
gregor46 Objavljeno April 29, 2008 Opozori Objavljeno April 29, 2008 Koliko km imate prevoženih na hornetkah, koliko približno zdrži veriga? Jaz mam prevoženih 24k,....pa morem rečt da se že veriga skoraj bol dere kod akrapota PS: naslednjo bom probal bolše vzdrževat :blush:
_THUNDER_ Objavljeno April 29, 2008 Opozori Objavljeno April 29, 2008 maži Grega, maži... :grim ropota pa ti res ko hudič... :grrr
Miha Z. Objavljeno April 30, 2008 Opozori Objavljeno April 30, 2008 Zadnje kolo 12kg, za prednje sem pa že mal pozabu :unsure: mislim, da okoli 7kg glavni, in 2,5kg tisti štirje vijaki, ki stisnejo akso... preveč si stiskal... zadnje kolo se stiska 96Nm prednje 65Nm vijaki, ki stisnejo akso 25 Nm,vijake od zavornih čeljust pa 30Nm. Al pa po domače:toliko časa stiskaj,da potrgaš navoje pol pa za pol obrata nazaj.Ziher bo držalo! :devil:
MarduK Objavljeno April 30, 2008 Opozori Objavljeno April 30, 2008 (popravljeno) preveč si stiskal... zadnje kolo se stiska 96Nm prednje 65Nm vijaki, ki stisnejo akso 25 Nm,vijake od zavornih čeljust pa 30Nm. Al pa po domače:toliko časa stiskaj,da potrgaš navoje pol pa za pol obrata nazaj.Ziher bo držalo! :devil: No ja, vsi podatki so isti, razen zategovanja zadnje akse. Hmmm... v mojem service manualu, je pisalo 12kg (117Nm) za zadnje kolo...in v tem, ki sem ga imel za Hornetko in v tem sedaj za X-11. In glede na to, da je enak fi navoja... Mogoče imaš Hornetko iz kakšne krš serije, kjer so ponucal odpadne materiale :P P.S. Malo heca, ampak resnica pri tako velikih navojih pa je, da bi pri 10-ih kilah brez problema lahko zategoval na vsaj 13kg brez vsakršnih posledic, že zaradi varnosti (pa ne lastne, temveč konstrukcijske). Od tu verjetno tudi odstopanja v podatkih v servisnem priročniku. Popravljeno April 30, 2008. Popravil MarduK
gregor46 Objavljeno April 30, 2008 Opozori Objavljeno April 30, 2008 Zdaj je kaj je.......zategno na 12kg. Če bo pa kola vstran pala pa javim :evilgrin:
Marantz Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 Hja, zanimive porabe, meni ponavadi začne lučka svetit tam okol 250-260 km, najmanj je blo 210 do zdaj. 370 km do lučke je pa res impresivno, :worship: . Predvidevam da je bla vožnja večinoma po hribu navzdol :naughty: . Lp.
urkoman Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 Hornet 600 l.06 do 320km na poln tank. Se vedno mi ni jasno ko tankam pridem z benzom do vrha, potem lahko se kar tankam in nivo bencina drzi se vedno pri vrhu. (da ne bo pomote, ne tankam cez rob, kar bi pomenilo da bi se bencin nahajal v predprostoru pokravcka za benz) Ponavadi tankam 16l-16.5l, tko da je se vedno slab liter rezerve v tanku. Se je pa enkrat zgodilo, da je pri 312km zmanjkalo benza. Motor teče v prostem teku, čim pošaltaš v prvo se ugasne (očitno je to kaka varnostna fora) Voznja pa do 8000 obratov. lp u.
dive Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 Voznja pa do 8000 obratov. Kakšna vožnja pa je to..... :evilgrin: pri 8000 se šele začne :whistle:
urkoman Objavljeno Maj 8, 2008 Opozori Objavljeno Maj 8, 2008 Kakšna vožnja pa je to..... :evilgrin: pri 8000 se šele začne :whistle: Pr vseh teh nasih jebenih cestah pa zmedenih avtomobilistih mors bit tut pr 8000 obratih malenkost akrobata, ampak sej sam ves kako je nad 9000 motor krotit, ko ti pr dekanih izsili prednost en cepc v avtu. Vse se dogaja u glav ne na gasu.
NX650 Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 Sem ugotovil, da mi začne svetit lučka za gorivo pri cca 14 porabljenih litrih. V knjigi piše da je v tanku še 3,6 l ko začne svetit lučka. V mojem primeru to ne drži 14l + 3,6l = 17,6l. Pomeni da mi začne svetit 1,5 litra prehitro. :smoke: Potem mora it na lučki še cca 80 km. Kakšne so vaše izkušnje..? :P
urkoman Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 Sem ugotovil, da mi začne svetit lučka za gorivo pri cca 14 porabljenih litrih.V knjigi piše da je v tanku še 3,6 l ko začne svetit lučka. V mojem primeru to ne drži 14l + 3,6l = 17,6l. Pomeni da mi začne svetit 1,5 litra prehitro. :smoke: Potem mora it na lučki še cca 80 km. Kakšne so vaše izkušnje..? :P Ne vem kaksno lucko mas oz. kater motor, pr Horneti l.06 zacne skakat status bar za nivo bencina (dokler ne tankas bodo crte migale po ekranu), pri moji voznji zih 70km fore (vec nisem probavu, ker je suma pr men takrat ze okol 315km) lp u.
urkoman Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 Ne vem kaksno lucko mas oz. kater motor, pr Horneti l.06 zacne skakat status bar za nivo bencina (dokler ne tankas bodo crte migale po ekranu), pri moji voznji zih 70km fore (vec nisem probavu, ker je suma pr men takrat ze okol 315km) lp u. Ce mas 900tko je pa mal drugace. Pri isti uporabi zre 900tka 1l vec kot 600.
Miha Z. Objavljeno Maj 10, 2008 Opozori Objavljeno Maj 10, 2008 Kakšne so vaše izkušnje..? :P približno iste.... :whistle:
NX650 Objavljeno Maj 12, 2008 Opozori Objavljeno Maj 12, 2008 Ne vem kaksno lucko mas oz. kater motor, pr Horneti l.06 zacne skakat status bar za nivo bencina (dokler ne tankas bodo crte migale po ekranu), pri moji voznji zih 70km fore (vec nisem probavu, ker je suma pr men takrat ze okol 315km) lp u. Motor je hornet 900 l. 07 Nima status bar za nivo bencina, samo lučka je.. :P
NX650 Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 Je mogoče kateri menjal zračni filter z K&N filtrom? In da ima odprte izpuhe in odstranjen katalizator. Na prejšnjem motorju se je to poznalo pri navoru na nižjih obratih.. Odzivnost.. glas... Se na horneti pozna isto, malce glasu in odzivnost..?
gregor46 Objavljeno Junij 27, 2008 Opozori Objavljeno Junij 27, 2008 Je mogoče kateri menjal zračni filter z K&N filtrom?In da ima odprte izpuhe in odstranjen katalizator. Na prejšnjem motorju se je to poznalo pri navoru na nižjih obratih.. Odzivnost.. glas... Se na horneti pozna isto, malce glasu in odzivnost..? Mam menjan filter (K&N) vendar mislim da se samo zaradi tega glas in odzivnost ne spremenita. Pa še eno vprašanje,....katere zavorne ploščice priporočate za sršena in ali lahko zamenjaš samo sprednje ali je bolše obojne (spredaj, zadaj). :hmm: Ter kake imate kaj izkušnje z ketnseti DID, Regina :hmm: :hmm:
Ice Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Je mogoče kateri menjal zračni filter z K&N filtrom?In da ima odprte izpuhe in odstranjen katalizator. Na prejšnjem motorju se je to poznalo pri navoru na nižjih obratih.. Odzivnost.. glas... Se na horneti pozna isto, malce glasu in odzivnost..? da razblinimo en mit glede K&N filtrov........ stage I (zamenjava originalnega filtra v airbox-u) ni ne namenjen ne narejen za pridobivanje dvomestnih stevil konj in navora. prvotno je ta filter misljen kot stalni nadomestni filter (z vzdrzevanjem), katerega ni potrebno menjavati za novega (ergo sparanje) kot original papirnatega (probaj tega ocistiti in ponovno naoljiti !). varcevanje resurs: najkasneje pri tretjem menjanju se filter izplaca. da doda se kaksnega osla .... pardon konja ..... in kaksen njutnmetrcek navora je samo bonus. stage II je namenski filter za airbox in menjane igle in dize v vplinjacih. stage III in dalje pa so stopnje kjer pride do vecjih posegov tako na sesalni kot izpusni strani. pri vseh pa je potrebno ponovno uspostaviti ravnotezje med sesalnim in izpusnim delom. K&N FAQ
simonsi Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 (popravljeno) PS: dynojet kiti so po pričevanju angleških in ameriških motoristov najslabša možna varijanta. Vsaka druga varijanta je mnogo boljša (factory pro, ivan`s jet kiti, holeshot... ) in drugi namenski proizvajalci ali pa original mikuni, keihin dize pravih velikosti. Popravljeno Junij 30, 2008. Popravil simonsi
david764 Objavljeno Julij 27, 2008 Opozori Objavljeno Julij 27, 2008 (popravljeno) Zanima me če je že kdo na hornetko(900) namestil samo en končnik ( izp. lonec ) in če je kdo me zanima če se obnese ???? :hmm: Hvala za odgovor že v naprej !!!! Popravljeno Julij 27, 2008. Popravil david764
gregor46 Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 Ima mogoče kdo kakšna podrobna navodila za hornetko 02-06 letnik. Pa ne ta ki so polek motorja kjer so samo osnovne stvari opisane. Rabim detajle. Lp,Gregor
NX650 Objavljeno Avgust 14, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2008 Ima mogoče kdo kakšna podrobna navodila za hornetko 02-06 letnik.Pa ne ta ki so polek motorja kjer so samo osnovne stvari opisane. Rabim detajle. Lp,Gregor Šele sedaj sem opazil. Imam komplet service manual, vse podrobnosti. lahko na pm. Sem opazil da menjuješ zavorne ploščice, koliko km imaš prevoženih in kako je z verigo?
čeladko Objavljeno Avgust 14, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2008 Je mogoče kateri menjal zračni filter z K&N filtrom?In da ima odprte izpuhe in odstranjen katalizator. Na prejšnjem motorju se je to poznalo pri navoru na nižjih obratih.. Odzivnost.. glas... Se na horneti pozna isto, malce glasu in odzivnost..? Imam k&n filter plus Akrapo...dela !!! Ketno pa dajem gor RK. Lp Čeladko
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se