Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
RSV Mille

Cene servisa

Recommended Posts

RSV Mille

LP.Dans sm imel prvi servis za svojo Aprilio Mille 1000 pr avto triglavu in me je šokiralo,ko mi je mehanik prnesu račun za 40 čukov!Prej sm svojo R6 servisiral v delta teamu in sta me 1. in 2. servis skupaj stala le 35 čukov!Kako je to možno??? Prosim za odgovor-hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

reden obvezen servis, pooblaščen in "kvaliteten" serviser v veliki firmi, poleksotičen motor, me ne čudi, pa čeprav je menjal le olje in filter ter "pregledal" toliko in toliko točk na motorju... pač plačuješ normo, po knjigi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hanzi

Odgovor boš najlažje dobil na Avtotriglavu. A pred nakupom pa se nisi nič pozanimal za cene servisov.

to si imel servis na 1000km :rolleyes:

Pa kaj se sekiraš: to je ena zadnja guma ki jo boš menjal na 3-4 kkm. Kje je pa še sprednja :unsure:

Si pač kupil bolj ali manj eksotičen motor :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
YZFgeorge

Malo preštudiraj račun...

Kaj je bilo narejeno? Koljiko je bilo materiala in koliko je stalo delo. Bi me zanimalo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
STARI
LP.Dans sm imel prvi servis za svojo Aprilio Mille 1000 pr avto triglavu in me je šokiralo,ko mi je mehanik prnesu račun za 40 čukov!Prej sm svojo R6 servisiral v delta teamu in sta me 1. in 2. servis skupaj stala le 35 čukov!Kako je to možno??? Prosim za odgovor-hvala.

Ti kar jaz povem za avto Triglav Maribor.Cena ure je 4000 sit norma normalnega servisa pa je štiri ure.To zdaj ni mišljen kakšen večji servis.Zdaj si pa lahko izračunaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pero

Madona v 4 h majo že skor cel motor narazn!!!!Kle pa so verjetno sam ole zamenal,preverl nekaj točk,.......................ja norma je norma!! :( :angry:

No vsaj dokler je motor v garanciji s tem ni šal potem pa se ga splača za manjše servise sam pošraufat al pa ga na kak nepooblaščen servis pelat!!!Je neprimerno ceneje!!!

Ciao,by Pero

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jasa
eni serviserji majo uro celo po 4500 sitnih

Ja, res! Samo je odvisno tudi koliko ur ti nabijejo! :P

Lp Jaša, Honky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jason

Uradni serviserji imajo zelo natančno določeno časovno normo za skoraj vsako delo na motorju. Te norme pa določi proizvajalec. Doma imam take norme za nek skuter, in moram rečt da so kar bogato zaokročene navzgor. Nekatere stvari bi še sam naredil hitreje, če... ...če bi imel tapravo orodje - no pa smo spet tam. :blink:

Ne se jezit na sreviserja, če ti eno stvar opravi v 15min, zaračuna pa 1 uro, ker je tako po normativu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

Ammm OK sej se mi zdi da nam je že vsem jasno da ni problem v urah serviserja, ker če je model obračunal 4 ure po 4 k SIT je to 16 k SIT!

Heh lepota se začne kaj za enga hudiča so ti na motor dolili, zamenjali, .... za 24 k SIT?

No ja verjetno pogled na račun to pojasni, ... kot je nekdo reku eksotika in super performance mata svojo ceno, sorry stary!

P.S.: Ne vem po kerem normativu prvi servis lahko obračunajo 4 ure dela? Npr. Za Yamahe je 4 ure VELIKI servis z nastavitvijo ventilov npr pri 20 k km, .... hmm jap pa še novo sprednjo D207 so mi namontiral pa sem plunu nekje 55 k SIT! (teden dni nazaj)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

...ma aprilia...aprilia.... :P

1. servis yamaha fazer 600 20.000 sit!Štern:D

Edited by thundercat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian

Prvi servis za YAMAHA Buldog , Delta team 18.130 sit . CCa 2 uri dela.

Zadovoljen.

LPD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grilzz

1. Servis za Hondo NSR, AS Domžale 10.271 SIT, 2. servis pa 12.000. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
eliminator

1. servis - Yamaha fazer - Elisa Domzale - 17 jurjev

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
enduraš
1. servis - Yamaha fazer - Elisa Domzale - 17 jurjev

lp

v elisi majo 5000 na uro ane? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
king4ever

Bandit 1200, 1 in drugi servis tam nekje 18 jurjov, sem bil presenecen in to v pozitivni smeri, sem mislil da bo vec, no, sicer pa kake tezke zadeve tudi niso naredili, olje, filter, pa ostale drobnarije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE

Vsi samo cene servisov pišete ... kaj je bilo za to ceno narejeno pa ni nihče napisal ... bi bilo zanimivo malo primerjat.

Normativi proizvajalca ( ne časovni ) kaj se pri katerem motorju dela so zelo različni in dejansko opravljeno delo tud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gidl
Vsi samo cene servisov pišete ... kaj je bilo za to ceno narejeno pa ni nihče napisal ... bi bilo zanimivo malo primerjat.

A misliš da vedo??? ;) ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian
Prvi servis za YAMAHA Buldog , Delta team 18.130 sit . CCa 2 uri dela.

Zadovoljen.

LPD

Da ne bo kdo reku, da ne vem, kaj je blo narejeno.!??

Menjava olja, menjava filtra, menjava olja v kardanu , kontrola ventilov, + kontrola točk, ki jih predpiše proizvajalec.

LPD

Share this post


Link to post
Share on other sites
zrime

meni so v elisi rekli, da za zamenjavo ketnc in šponerjev v mašini pride samo delo min 30.000 (gpz 500). pol pa še materijal pa še kšna malenkost in pride račun več kot je vreden motor :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • farang
      Se morda že ve kdaj bodo na voljo v salonih, da se ga vidi v živo, se usede nanj in morda celo zapelje?
    • jvalant
      Da zakljucim debato: TOCNO to je reku Zarco, mogoce ne s tako slikovitimi besedami, bom razlozil: Na pol sezone je Zarco rekel, da odhaja, da ne gre.  To v kar si se ti zgoraj zapicil se je pa zgodilo kaseneje. In KTM ni frcnil Zarcoja ven (ker je ze sam reku da gre) ampak mu je samo skrajsal muke in ga se celo spustil v LCR (yamaha je z Lorenzom pokazala, da bi vrjetno leto in pol  gledal v luft, ce bi se to zgodilo v yamahi).  Torej se kar drzi, kar je rekel Aleix:  Da je Zarco ravnal neprofesionalno, ker je sam rekel motor ne dela, meni ne gre, jaz bom odsel. In da si s tem ne zasluzi najbolsega motorja in najboljse ekipe. In tu mu dam cisto prav.   Mimogrede, ker omenjas netocne izjave: to kar si pa ti rekel je pa tudi netocno, ker mu sefi niso rekli da nej gre ker vozi kakor pusi (ker, tretjic: je zarco ze sam dal odpoved nekaj casa nazaj) ampak da nima nobenega smisla vztrajat do konca sezone, ker je pac popolnoma brezvoljen. Fer, posteno, v LCR so ga pustili, odstopil je pa sam.  In tole je moja zadnja. In ce bo kaj (upam da ne) zakljucilo Zarcojevo GP karirero, bo kriv zato sam. Moderatorji pa tudi ce zbrisete tistoe solato vmes, pa Gigija ipd ker ne paseta zravn...
    • jvalant
      Zakaj bi to ne bilo fer? Primerjava je pac primerjava, in v primerjavi z Pol-om je Zarco pogorel (to je primerjava  2x prvaka in 1x prvaka v istem mostvu).  Koncal bom natancno tam, kjer se je zacelo:  Zarco je bil bled, nezainteresiran in kup nesrece, ker je parkrat padel (Pol je tudi, btw. In zacel je Pol se na veliko slabsem motorju kot Zarco. Razlika je v tem, da se  Pol ocitno zaveda da je treba garati, in svicati, da bo slo na boljse, tako kt pac garajo mehaniki in mostvo, ne pa biti primadona). Mogoce pa KTM, pa Honda letos delata to, kar so vcasih rekli za 500ccm: pokazeta kdo je dec in kdo ni. In edino kar je Aleix rekel je, da meni, da zaradi tega Zarco ne zasluzi sedeza HRC. Se pac strinjam z njim. Zarco pa tudi ni dobil sedeza... Kako je pa Gigi pa Avintia ipd prisel v to debato pa ne vem. 
    • Kugelschreiber
      @jvalantnaslont “debato” na napacne izjave je pac narobe, in pogovor ne more it po pravi poti, ce tega ne razcistimo.  Zarco ni reku de ne bo vec vozu KTM, in ni reku da noce vozit za satelitsko ekipo. Trditvi sta sproducirali precej neupravicenga gneva. O borbenosti nism govoril. Primerjave s Polom ne zdrzi v nobeni tocki. Morda je mal ne-fer primerjat cloveka, k motor vozi in dela 3 leta, In je totaln agresivc s clovekom k je sedu na motor in bil ze prve tri dni vec na tleh kot prej dve leti skup. Sej v Repsolu je blo podobno. Marc dela super agresivn motor, in z njjim zmaguje, Jorge se je samo lomil.  Danes vemo, da nikoli ni bil u igri za Lorenzotovo RCV. Od prve sekunde so ciljali na  Binderja, Alexa in se enga zelo mladega, pa sm pozabu koga.  FQ20 je pac spremenu pravila igre.    ucer je bil Joan pr Gigiju vec k uro, danes je Avintia objavla tole.   
    • ligenjček
      kje si pa ti pri buhtlih našel plastiko? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!