johan Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 Vsi samo cene servisov pišete ... kaj je bilo za to ceno narejeno pa ni nihče napisal ... bi bilo zanimivo malo primerjat. Normativi proizvajalca ( ne časovni ) kaj se pri katerem motorju dela so zelo različni in dejansko opravljeno delo tud. Kaj pa je za nared takega na prvih servisih?Olje ,oljni filter zamenjajo,preverijo ,če so vsi šrauvi zategnjeni pa že letiš.Končajo v eni uri računajo pa dve(ne vsi-so izjeme)
RoadKill Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 Jaz moj motor vozim kar enmu na šverc servisirat. Prineseš dele in počakaš. Cena 3-5Ksit. Včeraj sem ga imel na servisu: menjava olja, oljni filter, zračni filter, nastavitev vplinjačev, menjava olja po bremzlajtngah in na kuplungi, preverba zategnjenosti šraufov po motorju, svečk, natezanje verige. Cena 4Ksit + material (cca 20Ksit). Original serviscca 40Ksit. Povejte mi, zakaj bi ga bilo boljše voziti na pooblaščen servis?
Hanzi Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 seveda, da več plačaš :unsure: Mene so do sedaj samo enkrat videl na servisu (na 1000km) pol sem pa sam menjal olje. No nekajkrat je bil tam iz drugih razlogov(popravilo karambola, menjava gum skratka za tisto kar nimam sam orodja in znanja. Ajd pa razumem da voziš nov motor na pooblaščen servis da pa voziš star (šew huje pa avto) pa ne razumem. Saj ti lahko poberejo pol vrednosti prevoznega sredstva ali pa še več :rolleyes: naredijo pa v velikih primerih nič, zaračunajo pa kakor da so.
marem Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 :angry: :angry: kolega ma cagivo elefant(ducatti 900), kupil je rabljeno in se odločil da jo gre porihtat tko k je treba,kam je točn pelu nevem lah se pozanimam v glavnem cena servisa je znesla...76.500- Zdej pa nej kdo reče kej, za ta dnar bi u italiji že skor drug agregat za motor dobu,... :angry: :angry: :angry: :angry: :( :( :angry: :blink: <_< :angry:
gidl Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 :angry: :angry: kolega ma cagivo elefant(ducatti 900), kupil je rabljeno in se odločil da jo gre porihtat tko k je treba,kam je točn pelu nevem lah se pozanimam v glavnem cena servisa je znesla...76.500- Zdej pa nej kdo reče kej, za ta dnar bi u italiji že skor drug agregat za motor dobu,... :angry: :angry: :angry: :angry: :( :( :angry: :blink: <_< :angry: Kakšn servis....mislim koliko je imela kilometrov??
hotschko Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 :angry: :angry: kolega ma cagivo elefant(ducatti 900), kupil je rabljeno in se odločil da jo gre porihtat tko k je treba,kam je točn pelu nevem lah se pozanimam v glavnem cena servisa je znesla...76.500- Zdej pa nej kdo reče kej, za ta dnar bi u italiji že skor drug agregat za motor dobu,... :angry: :angry: :angry: :angry: :( :( :angry: :blink: <_< :angry: kaj menjano, kaj narejeno ... cena in tip motorja ne pomeni nič. Sploh če motor do sedaj morda ni bil redno vzdrževan.
SiR Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 eni serviserji majo uro celo po 4500 sitnih Moj serviser ima uro tudi več kot 4500 SIT. Je pa res vprašljivo, kolko ur ti kdo kje nabije za kak opravek - pa če ima norme gor ali dol...
Desmo Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 Nekateri mojstri računajo tudi po 4167SIT +20%DDV. Kirurgi.:angry: <_<
marem Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 :angry: :angry: kolega ma cagivo elefant(ducatti 900), kupil je rabljeno in se odločil da jo gre porihtat tko k je treba,kam je točn pelu nevem lah se pozanimam v glavnem cena servisa je znesla...76.500- Zdej pa nej kdo reče kej, za ta dnar bi u italiji že skor drug agregat za motor dobu,... :angry: :angry: :angry: :angry: :( :( :angry: :blink: <_< :angry: kaj menjano, kaj narejeno ... cena in tip motorja ne pomeni nič. Sploh če motor do sedaj morda ni bil redno vzdrževan. opa se opravičujem to je bil eden izmed rednih servisov kateri nevem mislim da ma motor okol 40k km, ved da so mu jermenčke menjal, pa še kr neki tega je blo sam 76k...... <_<
hotschko Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 za redni 40k servis se za tako mašino računa 10 ur + material ... če je pa še kakšna sklopka za menjat al kaj podobnega (veriga) pa še več ur in materiala ... cena je za ta agregat čisto normalna.
BRANE Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 menda se pri elefantu pr 40 jurjih dol mašino vzame, če se hoče vse ok. poštelt..
Grilzz Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 Vsi samo cene servisov pišete ... kaj je bilo za to ceno narejeno pa ni nihče napisal ... bi bilo zanimivo malo primerjat. Normativi proizvajalca ( ne časovni ) kaj se pri katerem motorju dela so zelo različni in dejansko opravljeno delo tud. To je da dvotaktno mašino. 1. Menjava olja v menjalniku (se mi zdi tuki pise transoil), pa se motul motomix 2T (to nevem kaj je) in 1,5 ure dela. 10k SIT 2. Svečka, spet motomix in transoil in 1,5 ure dele. Na motor sem cakal v bistvu več kot dve uri ali pa se več, v glavnem zelo dolgo (je en mulo na njemu delal), tko da so mi hvala bogu računal samo 1,5 ure. No pa takrat so mi se zarnico zamenjal 2k SIT.
Windsurf Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 -menjava olja in simeringov v vilicah -olje za vilico 1l -menjava motornega olja -motorno olje 3l -menjava svečk =skupaj 17.300, od tega nekaj manj kot 4.000 za liter olja v vilici in malo več kot 4.000 za 3l motornega (gtx3), ostalo za delo. Pri tem sem sam nabavil simeringe (€10 namesto 9.000SIT v SLO), filter za olje (€5 namesto 3.200SIT v SLO) in dve svečki NGK (2.800SIT), skupaj 6.300. Cena celotnega servisa 23.600SIT Zaenkrat sem z delom zadovoljen. LP Windsurf
Ice Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 kaj se sekirate s taksnimi smesnimi cenami.ura mehanika v AUT je € 48.-,servis pod 2 uri nema (po normi).naredijo enako,kot jaz doma: malo pogledajo,malo poslatajo in dobro je.olje-filter je € 10.- in 3,0 l olja € 35.-.servis v lastni reziji me pride olje-filter € 10.- in cenejse olje (duty free castrol) € 15,40. razlika: borih € 120-130.-. suzuki servis € 141.- do 160.- (odvisno od potrosnega materiala) doma servis € 25,40 do € 35.-,ce se svecke menjam.z vsem potrosnim materialom. hasta luego compadres.
kocka Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 čez par mescev bom mogu nardit servis na moji dtjki(125-2t) na 18000km! kolko naj bi pa sploh vzeli na uro?? pa kaj bi mi mogli menjat??
vesna Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 guzzi nevad 350,3 servis moto maxx-izola 26000sit. B) :wub:
burgy Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 meni so v elisi rekli, da za zamenjavo ketnc in šponerjev v mašini pride samo delo min 30.000 (gpz 500). pol pa še materijal pa še kšna malenkost in pride račun več kot je vreden motor :angry: Ja kolega je imel par tednov nazaj GPZ 500 (imel naj bi le enih 25000km ?) pri njih, so menjali ketnco, pa šponarje, pa ploščice na diskih pa je prišlo okrog 80.000 SIT :o
Tratnjak Damijan Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 Vidim, da so cene servisnih storitev kar bogate in prov je imel serviser, ki mi je enkrat dejal, da se ne splača več delat velikih popravil na motorjih. Veliko bolje je samo delat male servise in debelo zaračunat. Od takrat naprej na servisih material samo naročim, pošraufam pa sam. :D
CAPIROMZY Objavljeno Maj 10, 2003 Opozori Objavljeno Maj 10, 2003 Seveda no, kdor ima vsaj palec pa kazalec na pravem mestu lahko sam naredi servis B) . Pa še mal spomina rabiš da veš kam kkšn vijak vtaknit :rolleyes: , loh si pa narišeš če ne gre drugače. Jst vsako leto pomladi zamenjam (olje, olj.filter, svečke, zračni filter) pol pa po potrebi še bremz olje, pa disk ploščice, gume pa tko skoz menjamo... To je to :ph34r: Men dela-še :P
hotschko Objavljeno Maj 10, 2003 Opozori Objavljeno Maj 10, 2003 (popravljeno) Vse sodelujeoče v tej temi bi opozoril naj ne mešajo cene servisa s stroški potrošnega materiala ali popravila. V ceno servisnega posega pašejo redne nastavitve motorja, cena svečk, olja, zavorne tekočine, jermeni ali veriga za ventile, podobne stvari, ki se morajo menjavati v določenih rednih intervalih za ohranjanje popolne zanesljivosti in funkcionalnosti celotnega motorja. Dodati pa je seveda strokovno delo serviserja. Pogonska veriga, zavorne obloge, diski ... pašejo v potrošni material... popravila okvar pa so spet nekaj tretjega. Popravljeno Maj 10, 2003. Popravil hotschko
hotschko Objavljeno Maj 10, 2003 Opozori Objavljeno Maj 10, 2003 (popravljeno) Me pa seveda zanima kdo od vas, ki se pritožujete nad ceno servisne ure, bi se upal odpret servis in delat za 2 jurja na uro. Moja strokovna ura je vredna 5krat tolk ... cena dobrega, usposobljenega, s pravim orodjem opremljenega serviserja pa toliko kot se njemu ali njegovi firmi zdi primerno. Popravljeno Maj 10, 2003. Popravil hotschko
D.J. Objavljeno Maj 11, 2003 Opozori Objavljeno Maj 11, 2003 ceno ure (ne računalniške) se še da preživet, norma je večji problem, monkey business
gidl Objavljeno Maj 12, 2003 Opozori Objavljeno Maj 12, 2003 Me pa seveda zanima kdo od vas, ki se pritožujete nad ceno servisne ure, bi se upal odpret servis in delat za 2 jurja na uro. Moja strokovna ura je vredna 5krat tolk ... cena dobrega, usposobljenega, s pravim orodjem opremljenega serviserja pa toliko kot se njemu ali njegovi firmi zdi primerno. O ceni na uro bi se dalo razpravljat do onemoglosti.....pooblaščeni serviserji se sigurno nemorejo primerjati z garažnimi mehaniki, oni lahko delajo pol ceneje in še vedno zaslužiji vsaj toliko kot tisti pooblaščeni, pa pustimo orodje ki ga pooblaščeni mora imet, pa če ga rabi ali pa ne....tu so še razne masti in spreji, pa vezice in mali milion drobnega materiala ki ga nikoli nobenemu ne zaračunavajo. Potem pa lager delov ki tudi ni zastonj: garažni tega nima in si gre kupit filter in olje ko ga rabi, založi tistih par jurjev za kvečemu en dan....uradni pa če nima za pet milionov delov ki čakajo na stranke da jih lahko namudoma zadovolji ni vreden nič, tukaj se pa lahko vprašate kdo lahko dela za dva jurja kdo pa mora vsaj za štiri da se mu splača.
Dave Objavljeno Maj 12, 2003 Opozori Objavljeno Maj 12, 2003 Elisa - prvi servis - Hornet 900 - 20.000SIT -> olje Motul ful sintetika 15w50
batzajla Objavljeno Maj 27, 2003 Opozori Objavljeno Maj 27, 2003 (popravljeno) se vam zdi čudno da mi je serviser računal bat,sornik,ležaj,varovalki sornika posebej?! kakor vem,je vse to ponavadi v kompletu(no za ležaj nisem siguren).poleg tega pa cene: bat D.53,99 Z 1,2: 27.491,67 sornik bata: 3.708,33 ležaj: 3.432,15 varovalki sornika 483,34(2 kom) tesnilo 0,5: 1.501,98 obroček tesnilen aprilia: 8.983,33 (2 kom) protiprašna zaščita(kaj nej bi blo to?): 4.258,33 vse cene so v SIT in so BREZ 20% DDV (obračunan je na celoten seštevek). gre pa za servis aprilie ETX 125, popoloma serijska, ne vem zakaj tako visoka cena bata?! :blink: Popravljeno Maj 27, 2003. Popravil batzajla
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se