smasher Objavljeno Maj 4, 2016 Opozori Objavljeno Maj 4, 2016 Vsako tolko se pa tudi s policaji strijnam: http://www.primorske.si/Novice/Slovenija/Bo-treba-petindvajsetke-po-novem-registrirati Sicer me skrbi kaj bo slovenska politika pol naredia iz tega. Jaz bi predlagal obvezno čelado samo za praznoletne (mladoletne ) osebe. Za ne komplicirat z izpitom, bi lahko imeli samo kot je bilo včasih za mopede CPP in poligon, ker mislim da se precej ljudi ne odloči več za izpit moped ker so ga tako podražali z vožnjami. (Sicer še nisem star ampak, ko sem imel 14 let, sem prelistal knjigo CPP, šel pisat na avtošolo izpit, uro kasneje je bil poligon in pol na upravno enoto po izpit mislim da je bil skupni strošek sigurno manj kot 10 jurjeu v tolaljih )
ukica Objavljeno Maj 4, 2016 Opozori Objavljeno Maj 4, 2016 8 minutes ago, smasher said: Vsako tolko se pa tudi s policaji strijnam: http://www.primorske.si/Novice/Slovenija/Bo-treba-petindvajsetke-po-novem-registrirati Sicer me skrbi kaj bo slovenska politika pol naredia iz tega. Jaz bi predlagal obvezno čelado samo za praznoletne (mladoletne ) osebe. Za ne komplicirat z izpitom, bi lahko imeli samo kot je bilo včasih za mopede CPP in poligon, ker mislim da se precej ljudi ne odloči več za izpit moped ker so ga tako podražali z vožnjami. (Sicer še nisem star ampak, ko sem imel 14 let, sem prelistal knjigo CPP, šel pisat na avtošolo izpit, uro kasneje je bil poligon in pol na upravno enoto po izpit mislim da je bil skupni strošek sigurno manj kot 10 jurjeu v tolaljih ) Ti govoris za 49ccm oz za mopede, ki gredo v kategorijo H oz zdejsno AM. Sploh ni problem registracija ali pa izpit. Pizdarija je zavarovanje, ko se zaradi nekoga ki je na 25ki zgodi nesreca in se lahko samo obrises pod nosom..razen ce imas kasno oz ga fizicno tozis. nazo13 1
tomash Objavljeno Maj 4, 2016 Opozori Objavljeno Maj 4, 2016 pred 7 urami, Borutt pravi: Katera ne smejo ? Kaj pa naj naredim v primeru ustavitve tovornega vozila iz države, kjer je dovoljena skupna masa veliko večja, kot pri nas in je naložen po njihovih predpisih ? Naj se pri nas vozijo tujci po njihovih ali po naših predpisih ? Teorija zarote je po moje vsakič, ko nekdo nabija o nekih nepravilnih meritvah brez slike, čeprav vsi vemo, da se te meritve opravljajo v skladu s predpisi in sicer se lahko opravijo brez slike. Lepo prosim, naj kdo navede te predpise. Zakon o pravilih v cestnem prometu o tem ne piše Pravilnik o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu o tem ne piše. Kje kaj piše o tem kako je potrebno opravljati meritve hitrosti? Se pravi, kdaj, kdo, kje, s čim, kako ...
Borutt Objavljeno Maj 4, 2016 Opozori Objavljeno Maj 4, 2016 pred 3 urami, builder pravi: Karkoli te zanima v zvezi predpisov lahko najdeš v veljavni zakonodaji. Če kdorkoli piše nekaj mimo veljavnih predpisov (pustimo sedaj ustavno sodišče pri miru) in po svoje razlaga pojme ter zakonske dikcije, ga je potrebno vprašati, zakaj sploh imamo veljavno zakonodajo, kjer je vse črno na belem in pripravljeno za citiranje. Jaz vedno poiščem ustrezen veljaven zakon ali pravilnik in del njega prilepim. Je pa bil zadnjič primer, ko nekateri niso razumeli šale, ker sem nekoliko sfriziral en člen v zvezi zimske opreme in verjeli vse, kar je bilo napisano. pred 18 minutami, tomash pravi: Lepo prosim, naj kdo navede te predpise. Zakon o pravilih v cestnem prometu o tem ne piše Pravilnik o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu o tem ne piše. Kje kaj piše o tem kako je potrebno opravljati meritve hitrosti? Se pravi, kdaj, kdo, kje, s čim, kako ... Poišči člen v Pravilniku, ki govori o dolžnosti prikaza rezultata meritve, ker merilnik hitrosti ne omogoča slikovnega beleženja kršitev.
thumper Objavljeno Maj 4, 2016 Opozori Objavljeno Maj 4, 2016 pred 5 urami, Borutt pravi: Še dobro, da te imamo, da razlagaš moje zapise. samo spomnil sem ga kam naj pogleda ker ima pri meni nekaj ram-a spravljenega ..
motozajebant Objavljeno Maj 4, 2016 Opozori Objavljeno Maj 4, 2016 pred 3 urami, ukica pravi: Ti govoris za 49ccm oz za mopede, ki gredo v kategorijo H oz zdejsno AM. Sploh ni problem registracija ali pa izpit. Pizdarija je zavarovanje, ko se zaradi nekoga ki je na 25ki zgodi nesreca in se lahko samo obrises pod nosom..razen ce imas kasno oz ga fizicno tozis. Tur 25ko lahko zavarujes z ao... jaz vem da bi, ce bi jo uporabljal...
Borutt Objavljeno Maj 4, 2016 Opozori Objavljeno Maj 4, 2016 pred 4 urami, ukica pravi: Ti govoris za 49ccm oz za mopede, ki gredo v kategorijo H oz zdejsno AM. Sploh ni problem registracija ali pa izpit. Pizdarija je zavarovanje, ko se zaradi nekoga ki je na 25ki zgodi nesreca in se lahko samo obrises pod nosom..razen ce imas kasno oz ga fizicno tozis. S temi kolesi s pomožnim motorjem so sami problemi, ker huligani frizirajo te motorine, se vozijo prehitro, ne upoštevajo nobenih pravil, sploh pa ne vozijo, kjer bi morali, ampak po pločnikih in ostalih površinah namenjenim pešcem. Najhujše je pa to, da je veliko preveč prometnih nesreč s temi bicikli, v katerih se voznik huje poškoduje, predvsem razbije trdo bučo, ker nima čelade. Registracija je pa spet en problem, katerega je treba takoj rešiti. Sploh pa je potrebno vedeti, da samo naša zakonodaja pozna te bicikle, ker je nekdo dobro lobiral pri vladajočih kravatarjih, da je imel s prodajo dober biznis. Bmflar, Andro Asgaard, nazo13 in 3 others 6
Bear Objavljeno Maj 4, 2016 Opozori Objavljeno Maj 4, 2016 js sm meu čisto novega sym orbit II, oz kupljen je biu za sestro pol se je pa tastari vozu sz njim kasko za celo leto je blo neki več ko 100 eurou in hvala bogu da smo ga meli kr so nam ga po 10 mescih spizdli
smasher Objavljeno Maj 5, 2016 Opozori Objavljeno Maj 5, 2016 15 hours ago, ukica said: Ti govoris za 49ccm oz za mopede, ki gredo v kategorijo H oz zdejsno AM. Mislil sem da bi enak postopek kot je bil nekoč za izpit za mopede, izredno enostaven in poceni sedaj uvedli za tiste "25" ker so tako zakomplicirali izpite za AM. Borutt, mislim da ima slovenska zakonodaja od zmeraj kolesa s pomožnim motorjem, samo včasih je to pomenilo solex, potem je ne kdo elastično prebral zakon in ugotovil da če napiše da gre stvar 25 lahko lahko prodajo še več mopedov. To da lahko kasko zavaruješ "25" stvar res nisem vedel, naš skuter (tisti za do trgovine pa nazaj) ki je navadna AM kategorija ima letno cca 20€ obveznega zavarovanja. 14dni nazaj sem skoraj zbil enega "modela" v ljubljani ob 10h zvečer ki je šel s takim skuterčkom brez čelade, brez luči, brez pametni čez rdečo in sploh ni pogledal da prihajam jaz v križišče ki sem imel zeleno.
Snečer Objavljeno Maj 5, 2016 Opozori Objavljeno Maj 5, 2016 http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/po-ustavitvi-policistov-motorist-zbezal-pes-nato-pa-prijavil-tatvino-motorja-ki-ga-je-zapustil-med-begom.html To so pa balkanske fore, no Jesenice
nazo13 Objavljeno Maj 5, 2016 Opozori Objavljeno Maj 5, 2016 pred 7 minutami, Snecer pravi: http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/po-ustavitvi-policistov-motorist-zbezal-pes-nato-pa-prijavil-tatvino-motorja-ki-ga-je-zapustil-med-begom.html To so pa balkanske fore, no Bosanice Tko bo pravilneje.
tomash Objavljeno Maj 5, 2016 Opozori Objavljeno Maj 5, 2016 Ko smo govorili o skrivanju ali zakonski luknji. Nikakor ne najdem kakršnegakoli zakona, predpisa, uredbe, ki bi predpisovala opremo in način meritev. Že tolikokrat omenjen pravilnik (Pravilnik o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu), se nanaša na merilnike hitrosti. Res me zanima ali obstaja še kakšen drug uradni predpis. Če ga danes ne najdem potem bom moral pač napisati pritožbo.
builder Objavljeno Maj 5, 2016 Opozori Objavljeno Maj 5, 2016 pred 4 urami, Snecer pravi: http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/po-ustavitvi-policistov-motorist-zbezal-pes-nato-pa-prijavil-tatvino-motorja-ki-ga-je-zapustil-med-begom.html To so pa balkanske fore, no Jesenice upam, da policaji imajo trdne dokaze, da je to ena in ista oseba, poznam ene par primerov, ko je zadeva padla v vodo thumper 1
Borutt Objavljeno Maj 5, 2016 Opozori Objavljeno Maj 5, 2016 pred 2 urami, tomash pravi: Ko smo govorili o skrivanju ali zakonski luknji. Nikakor ne najdem kakršnegakoli zakona, predpisa, uredbe, ki bi predpisovala opremo in način meritev. Že tolikokrat omenjen pravilnik (Pravilnik o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu), se nanaša na merilnike hitrosti. Res me zanima ali obstaja še kakšen drug uradni predpis. Če ga danes ne najdem potem bom moral pač napisati pritožbo. Preostane ti še pisanje na naslov proizvajalca merilnika hitrosti, kjer ti bodo odgovorili na vsa vprašanja. Pa še nekaj branja. Zakaj je sploh dovoljeno (tudi s predlogom novega pravilnika) merjenje z ročnimi merilniki* "iz roke" oziroma z naslonom na rame, čeprav taka metoda lahko povzroči zaradi nehotnih tresljajev dodatne pogreške oziroma poveča negotovost meritve? Bistvena stvar za razumevanje meritev pri "laserskih" merilnikih je, da se ne izvede samo ena meritev, izvede se celoten niz meritev v zelo kratkem času na podlagi katere se izračuna hitrost vozila. "Laserski" merilniki hitrosti so merilniki, ki delujejo po principu LIDAR [LIght Detecion And Ranging] - detektiranje odboja in izračun razdalje na podlagi časa odboja. Osnova za meritev hitrosti je merjenje razdalje med merilnikom in objektom - vozilom, ki se približuje ali oddaljuje od merilnika. Razdalja se izračuna na podlagi časa, ki ga je svetlobni žarek potreboval, da je prepotoval od vira do objekta in nazaj do sprejemnika. V določem kratkem časovnem obdobju [ranga nekaj ms] se izvede nekaj deset meritev [npr. 80 meritev pri modelu TraffiPatrol XR]. Hitrost vozila se oceni na podlagi razlike med razdaljami objekta pri posamezni meritvi. Celoten niz meritev se nato obdela - izračuna se povprečna hitrost in ugotovi se razstros celotnega niza meritev. V primeru, če na primer od pričakovanega rezultata odstopa več kot 10% meritev iz niza, potem se takšen rezulat zavrne in merilo javi napako. Večji niz meritev in obdelava rezultatov omogoča, da se preprečijo možnosti vpliva treslajev in motenj na poti svetlobnega žarka. Moraš vedeti, kaj in zakaj boš pisal, ker pritožba ni enako zahteva za sodno varstvo. Spet nekaj branja, da se boš lažje odločil. IV. PRITOŽBE ZOPER DELO POLICISTOV Splošno 137. člen (pristojni organ) (1) Zoper delo policista se lahko uvede postopek pritožbe (v nadaljnjem besedilu: pritožbeni postopek). (2) Za celovito spremljanje in nadzor nad reševanjem pritožb je pristojno ministrstvo. (3) Pritožbe na senatih obravnavajo javni uslužbenci, zaposleni v notranji organizacijski enoti ministrstva, pristojni za reševanje pritožb. (4) Za obravnavo pritožb v pomiritvenem postopku in opravljanje posameznih drugih nalog v pritožbenem postopku je pristojna policija. 138. člen (vsebina pritožbenega postopka) (1) V pritožbenem postopku se lahko uveljavlja nestrinjanje z dejanjem ali opustitvijo dejanja policista pri opravljanju policijskih nalog, ki lahko pomeni kršitev človekovih pravic ali temeljnih svoboščin. (2) Predmet pritožbenega postopka ne morejo biti: - ugovori ali zahteve za sodno varstvo v prekrškovnem postopku; - različna pisanja ali pobude, ki ne izpolnjujejo pogojev iz prvega odstavka tega člena, zlasti kadar se nanašajo na nestrinjanje s predpisanimi metodami in načinom dela policije ali pomenijo pritožbo zoper postopke ali dejanja policistov, ki niso bila storjena med opravljanjem policijskih nalog. (3) V pritožbenem postopku se ugotavljajo okoliščine izvedbe policijskega postopka in uporaba policijskih pooblastil. (4) V pritožbenem postopku se ne ugotavlja, ali je oseba, ki je vložila pritožbo, storila ali ni storila kaznivega dejanja ali prekrška. S pritožbenim postopkom se pritožnik ne more izogniti kazenskemu postopku ali postopku o prekršku in predpisani sankciji za kaznivo dejanje ali prekršek. (5) V pritožbenem postopku se ne ugotavlja disciplinske, odškodninske, prekrškovne ali kazenske odgovornosti policista. (6) Če se v pritožbenem postopku ugotovijo kršitve policista, ki so predmet drugih postopkov, se z ugotovitvami seznani vodjo policijske enote, v katero je policist razporejen, ki ukrepa v skladu s pristojnostmi. (7) Način in postopek obravnavanja pritožb podrobneje predpiše minister. Deveto poglavje ZAHTEVA ZA SODNO VARSTVO Pravica do zahteve za sodno varstvo 59. člen (1) Zoper odločbo o prekršku, ki jo je na prvi stopnji izdal prekrškovni organ po hitrem postopku, se lahko vloži zahteva za sodno varstvo. Zahtevo lahko vloži oseba, ki ji je bila izrečena sankcija, njen zakoniti zastopnik oziroma zagovornik ter lastnik odvzetih predmetov. (2) Zahteva za sodno varstvo iz prejšnjega odstavka zadrži izvršitev odločbe o prekršku. (3) Kolikor v tem poglavju ni drugače določeno, se v postopku z zahtevo za sodno varstvo smiselno uporabljajo določbe pritožbenega postopka v rednem sodnem postopku. (4) V postopku z zahtevo za sodno varstvo ni mogoče izdati sodbe brez obrazložitve. Rok za vložitev zahteve za sodno varstvo in pristojnost 60. člen (1) Zahteva za sodno varstvo se lahko vloži v osmih dneh od vročitve odločbe o prekršku, pisno pri pristojnem prekrškovnem organu. (2) Za odločanje o zahtevi za sodno varstvo je krajevno pristojno sodišče prve stopnje, ki je pristojno za odločanje o prekršku po določbah rednega sodnega postopka. (3) Sodišče obravnava zahteve za sodno varstvo zoper odločbe o prekrških s področja varstva konkurence prednostno. Vsebina zahteve za sodno varstvo in njen umik 61. člen (1) Zahteva za sodno varstvo mora vsebovati podatke in navedbe, ki so s tem zakonom določeni za pritožbo zoper odločbo o prekršku (153. člen tega zakona). (2) Vlagatelj lahko zahtevo za sodno varstvo umakne do izdaje sodbe o prekršku. Umika zahteve ni mogoče preklicati. (3) Šteje se, da je oseba, ki ji je bila izrečena sankcija, zahtevo za sodno varstvo umaknila, če ni prišla na zaslišanje na sodišče, na katero je bila pravilno povabljena, izostanka pa ni opravičila. Razlogi za vložitev zahteve za sodno varstvo 62. člen Odločbo prekrškovnega organa je mogoče izpodbijati z zahtevo za sodno varstvo: - če je bila z odločbo prekršena materialna določba tega zakona ali predpis, ki določa prekršek; - če je bila storjena kršitev določb postopka, ker ni odločil pristojni organ, ker storilcu ni bila dana možnost, da se izjavi o prekršku, ker je pri odločanju ali vodenju postopka sodelovala oseba, ki bi po zakonu morala biti izločena ali je bila izločena, ker so bile kršene določbe o uporabi jezika v postopku, ker izrek odločbe ni razumljiv ali je sam s seboj v nasprotju ali ker odločba nima vseh predpisanih sestavin; - zaradi zmotne in nepopolne ugotovitve dejanskega stanja, pri čemer se smejo v zahtevi navajati nova dejstva in predlagati novi dokazi le, če vlagatelj zahteve izkaže za verjetno, da jih brez svoje krivde ni mogel uveljaviti v hitrem postopku; - če se odločba opira na dokaz, na katerega se po določbah tega zakona ne more opirati, ali ki je bil pridobljen s kršitvijo z ustavo določenih človekovih pravic in temeljnih svoboščin; - zaradi izrečenih sankcij, odvzema premoženjske koristi in stroškov postopka in odločitve o premoženjskopravnem zahtevku. builder in DAMI34 2
tomash Objavljeno Maj 5, 2016 Opozori Objavljeno Maj 5, 2016 prosim, navedi mi zakone iz katerih so ti členi. Hvala
Borutt Objavljeno Maj 5, 2016 Opozori Objavljeno Maj 5, 2016 pred 25 minutami, tomash pravi: prosim, navedi mi zakone iz katerih so ti členi. Hvala Zakon o nalogah in pooblastilih policije in Zakon o prekrških.
Kmet2 Objavljeno Maj 15, 2016 Opozori Objavljeno Maj 15, 2016 http://klip.si/novice-policist-je-s-to-izpovedjo-o-ropanju-drzavljanov-sokiral-celotno-slovenijo-61 Andro Asgaard 1
'.' Objavljeno Maj 15, 2016 Opozori Objavljeno Maj 15, 2016 (popravljeno) Klip.si je clickbait stran namenjana zavajanju naroda z nepreverljivimi izmišljenimi članki, da jih lahko sirote na svoj facebook limajo in se preprirajo s svojimi sorodniki o stanju države. Poanta ni da je karkoli resnično, ampak da čim več preprostomislečih ljudi "šera" senzacionalne enovrstičnice in širi neumnosti kot slab virus. Popravljeno Maj 15, 2016. Popravil '.'
TakeALookAround Objavljeno Maj 15, 2016 Opozori Objavljeno Maj 15, 2016 Verjamemo lahko samo kontroliranim clankom v cajtngih pa porocilih na tv. To je vse res. Fejsbuk je pa fejk DAMI34, Kmet2 in Andro Asgaard 3
thumper Objavljeno Maj 15, 2016 Opozori Objavljeno Maj 15, 2016 kolikor so me podučili podučeni je itak vse fejk ane ..edino položnice so prave .. DAMI34, Kmet2 in Andro Asgaard 3
Kmet2 Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred 20 urami, '.' pravi: Klip.si je clickbait stran namenjana zavajanju naroda z nepreverljivimi izmišljenimi članki, da jih lahko sirote na svoj facebook limajo in se preprirajo s svojimi sorodniki o stanju države. Poanta ni da je karkoli resnično, ampak da čim več preprostomislečih ljudi "šera" senzacionalne enovrstičnice in širi neumnosti kot slab virus. Lahko članek ovržeš ? DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred 57 minutami, Kmet2 pravi: Lahko članek ovržeš ? Šefi na polciji so rekli: vse pa ni res evo ovrženo Kmet2 in Andro Asgaard 2
I30 Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 Ob 4. 5. 2016 at 21:36, Borutt pravi: ... Sploh pa je potrebno vedeti, da samo naša zakonodaja pozna te bicikle, ker je nekdo dobro lobiral pri vladajočih kravatarjih, da je imel s prodajo dober biznis. Borutt, sedaj si pa popluval lastno verodostojnost! Evropska zakonodaja pozna to kategorijo "Mofa" oz. (L1e-A) Za električna ali motorna vozila do max. hitrosti 25km/h in tako dalje. Ob tej paranoji proti tem vozilom se je treba vprašati sledeče: Kolikšen odstotek uporabnikov zlorablja ta vozila? Kaj in kako ukrepajo nadležni proti tem uporabnikom? Koliko bi obvezna registracija teh vozil zmanjšala zlorabo? Ali je ta ukrep v smislu enakopravnosti do drugih uporabnikov vozil, ki povzročajo enake in podobne kršitve in so tudi neregistrirani? Ja seveda tu mislim na kolesarje, ki me vsaj na mojih poteh s 25km/h prdulco redno prehitevajo in izvajajo neprimerno večje število kršitev, vključujoči z vožnjami v rdečo luč, ker se jim ne ljubi vlagati energije v zaviranje in ponovno vzpostavitev potovalne hitrosti, vozijo vštric in izvajajo rekreacijo. Upam si trditi, da je razmerje rekreativnih voženj napram uporabnim pri kolesarjih neprimerno večje kot pri 25km/h vozilih. Pod rekreacijo seveda smatram tudi poniglava obnašanja določenih voznikov obeh "kategorij". Ergo, da zaključim preden presežem mejo vljudnosti (mi že malo vre ob teh policajskih fintah) sprejmem take idiotske ukrepe le v primeru, da bodo veljali za vsa vozila pod 25km/h, torej tudi za kolesa! Kmet2, Bmflar in Lunatic 3
tomash Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 Po moje je bistveno to, da policaji nimajo čuta za sočloveka. Držijo se kot pijanec plota te zakonodaje, in ne tolerirajo tega, kar se tolerirat da. Me pa zanima, kako so lahko tako zelo pristranski. Po moje si še nobeden od policajev ni napisal kazni za telefoniranje v avtomobilu, za neprimerno ustavljen avto na dovozih na avtocesto, pa verjetno je tega en kup. Skratka, policaji so krivični. Če bi vsi v svojih poklicih bili tako neizprosni in nekomunikativni, ne bi prišli nikamor. TakeALookAround in Bmflar 2
Borutt Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred eno uro, I30 pravi: Borutt, sedaj si pa popluval lastno verodostojnost! Evropska zakonodaja pozna to kategorijo "Mofa" oz. (L1e-A) Za električna ali motorna vozila do max. hitrosti 25km/h in tako dalje. Ob tej paranoji proti tem vozilom se je treba vprašati sledeče: Kolikšen odstotek uporabnikov zlorablja ta vozila? Kaj in kako ukrepajo nadležni proti tem uporabnikom? Koliko bi obvezna registracija teh vozil zmanjšala zlorabo? Ali je ta ukrep v smislu enakopravnosti do drugih uporabnikov vozil, ki povzročajo enake in podobne kršitve in so tudi neregistrirani? Ja seveda tu mislim na kolesarje, ki me vsaj na mojih poteh s 25km/h prdulco redno prehitevajo in izvajajo neprimerno večje število kršitev, vključujoči z vožnjami v rdečo luč, ker se jim ne ljubi vlagati energije v zaviranje in ponovno vzpostavitev potovalne hitrosti, vozijo vštric in izvajajo rekreacijo. Upam si trditi, da je razmerje rekreativnih voženj napram uporabnim pri kolesarjih neprimerno večje kot pri 25km/h vozilih. Pod rekreacijo seveda smatram tudi poniglava obnašanja določenih voznikov obeh "kategorij". Ergo, da zaključim preden presežem mejo vljudnosti (mi že malo vre ob teh policajskih fintah) sprejmem take idiotske ukrepe le v primeru, da bodo veljali za vsa vozila pod 25km/h, torej tudi za kolesa! Pozanimaj se v sosednjih državah, če poznajo kolesa s pomožnim motorjem, kot jih poznamo mi. Pa potem ocenjuj pljuvanje. Edino registracija in obvezna uporaba čelade bi naredila red v tej zmedi, katero velika večina izkorišča za kršenje predpisov. In spet si našel kolesarje, kateri gredo lahko hitreje od tvoje prdulce. Vedno je tako, da so grehi drugih veliko večji od naših. Si pač tipičen Slovenec. pred 40 minutami, tomash pravi: Po moje je bistveno to, da policaji nimajo čuta za sočloveka. Držijo se kot pijanec plota te zakonodaje, in ne tolerirajo tega, kar se tolerirat da. Me pa zanima, kako so lahko tako zelo pristranski. Po moje si še nobeden od policajev ni napisal kazni za telefoniranje v avtomobilu, za neprimerno ustavljen avto na dovozih na avtocesto, pa verjetno je tega en kup. Skratka, policaji so krivični. Če bi vsi v svojih poklicih bili tako neizprosni in nekomunikativni, ne bi prišli nikamor. Sem zelo prepričan, da veš, da mora policija delovati zakonito, kar pomeni delati in ukrepati v skladu z veljavno zakonodajo. Če tega ne razumeš, beri spodnji odstavek. Pritoži se na evropsko sodišče, ker peki na kupujejo kruha, ker na upravni enoti preko vrste izdelajo osebni dokument zase, ker cestarji kakšen kvadratni meter asfalta vržejo na privat pot, ker se pride preko zvez prej na vrsto za takšno ali pa drugačno opravilo, ker nekoga čaka obleka ali čevlji po znižani ceni po sezonskih znižanjih, ker ... Napiši točen primer in ne nabijaj v stilu rumenega tiska, kjer pridejo do informacij s pomočjo svoje domišljije. Bmflar, ukica in nazo13 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se