tomash Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 Vsaj dva do tri krat mesečno vidim policaje, ki stojijo na uvozu na avtocesto, kje niti slučajno kdorkoli drug ne bi smel parkirat, in čakajo na ne vem kaj. To se ne sme so nam rekli. Torej. To, da policaji telefonirajo med vožnjo sem videl na lastne oči, predvidevam pa, da si niso napisali kazni. Torej. Moj pljunek na karbit, je bil samo v tem smislu, da se s policaji ne da normalno pogovarjat. Ali se ne smejo, ali nočejo, to pa ne vem. Je pa tvoja reakcija na moje nabijanje, kar nekako preostra. Vsi vemo, da je zakonodaja pri nas tako obsežna, da smo v prekršku vedno in povsod, in če smo pikolovski, potem bi lahko plačevali državi kar pavšal. Samo to mi še ni jasno, ali je pravilno in pošteno kontroliranje prometa iz zasede? Je namen policijskih kontrol preprečevanje ali kaznovanje????? skalar36, TakeALookAround, Bmflar in 1 other 4
maus Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred 11 minutami, tomash pravi: .... Samo to mi še ni jasno, ali je pravilno in pošteno kontroliranje prometa iz zasede? Je namen policijskih kontrol preprečevanje ali kaznovanje????? Dokler te ne ujamejo je ok ... ko pa te ujamejo, je pa seveda nepošteno do nas Policijske kontrole ... tudi najavljene, so preventivne, ampak, ne morš verjet, da takrat ujamejo največ pijanih ... popolnoma ignoranca javnih naznanil kontrole prometa ... Če je blagajničarka v kakšnem trgovskem centru nesramna, še ne pomeni, da so vse blagajničarke nesramne in da vrtajo po nosu ... ŠTEKATE DAMI34, Bmflar, Slow in 2 others 5
Bmflar Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred 11 minutami, maus pravi: Dokler te ne ujamejo je ok ... ko pa te ujamejo, je pa seveda nepošteno do nas Policijske kontrole ... tudi najavljene, so preventivne, ampak, ne morš verjet, da takrat ujamejo največ pijanih ... popolnoma ignoranca javnih naznanil kontrole prometa ... Če je blagajničarka v kakšnem trgovskem centru nesramna, še ne pomeni, da so vse blagajničarke nesramne in da vrtajo po nosu ... ŠTEKATE Štekamo Kako vi kažeš
I30 Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred eno uro, Borutt pravi: Pozanimaj se v sosednjih državah, če poznajo kolesa s pomožnim motorjem, kot jih poznamo mi. Pa potem ocenjuj pljuvanje. Edino registracija in obvezna uporaba čelade bi naredila red v tej zmedi, katero velika večina izkorišča za kršenje predpisov. In spet si našel kolesarje, kateri gredo lahko hitreje od tvoje prdulce. Vedno je tako, da so grehi drugih veliko večji od naših. Si pač tipičen Slovenec. Ne Borutt, imaš prav, jih ne poznajo. Ker ne govorijo in pišejo Slovensko, temveč v svojih jezikih. Če uporabiva enega od uradnih jezikov EU, bova prišla na izraz Light moped, oziroma na vozila kategorije, ki sem ti jih napisal že v prejšnjem postu. Ponovim: L1e Moja replika je šla na tvojo trditev, da drugje teh kategorij ne poznajo, pa kakorkoli jo že poimenujeva. In te postavlja na zmoto, pa zato ni treba biti užaljen. Vsakdo se lahko zmoti. O tipičnem Slovencu? Lahko tudi o tipičnem policaju! Kolesarje sem postavil v primerjavo, ker si z omenjeno kategorijo delijo tako prometne površine, kot tudi prekrške in dejstvo, da gre za neregistrirana vozila. Če se boš postavil na izhodišče, da so kolesarji najbolj ranljiva skupina, lahko samo meljeva naprej o ogroženih pešcih in butasto postavljenih kolesarskih stezah. Pa nazaj na "problematiko" 25km/h prdulc in električnih mlinčkov. Da jih zakonodaja širom EU pozna je dejstvo. Da se prodajajo kot take tudi širom sveta je dejstvo in tisto tvoje o lobiranju zaradi prodaje je lepa spomladanska bučka v cvetju. Se pa s "problematiko mopedov, teh počasnih in tistih do 45km/h ukvarjajo tudi v drugih državah. A tam najprej prebereš analize in tabele dolgoletnih spremljanj uporabe in zlorabe teh vozil. Ti podatki kažejo, da se njihova uporaba iz leta v leto veča in izriva v določenih okoljih uporabo drugih vozil. Zaradi praktičnosti seveda. Zlorabe, o katerih tudi raziskujejo druge države so enake tako za mopede kot lahke mopede, saj gre v bistvu za ista vozila in v obeh primerih gre za "navijanje" preko tovarniških lastnosti. In kako se sedaj pri nas lotijo dejstva, da gredo nekatera ta vozila hitreje in so zaradi tega nevarnejša? Z obvezno registracijo. Bravooooo, ideja pa taka. In sedaj bodo vsi poniglavci skesano sklonili glave in v vrsti čakali za registracijo. Mislimmm, pa kaj naj rečem na take ideje, da ne bom žaljiv? Kaj se od tega sploh pričakuje? Edino prijavo starih mam, da jim gre sosedov mulc na živce in ima tablico to pa to. Pa v resnici ji gre na živce, ker je njjihova mačka predvčerajsšnjim srala na njihovem vrtu in nič drugega. Ker tisti, ki ga že sedaj biksa, ga bo še naprej tablico si pa lahko samo misliš! In kako boš v bodoče ločil električna kolesa katera so navita katera pa še zablokirana? Boste tudi vsem električnim biciklom nabili tablice? Kar, ker potem boste praktično že na tistem, kar trdim jaz. Da naj imajo vsi bicikli tablice kot nekoč pred mnogooo leti. In seveda jih bomo imeli le tisti legalni, "švercarji" pa ne in tudi policaji se ne boste kaj dosti za njimi naganjali, kar nama je obema jasno. Neumnost, o kateri se jim po nekaterih državah že malo sanja (npr. Nizozemska) je bila uvrstitev mopedov na kolesarske steze. Ugotavljajo upad prometnih nesreč odkar so jih vrnili iz kolesarskih stez nazaj na vozni pas. Raziskovali so tudi pogostost tunanih vozil in ugotovili, da se ne povečuje, temveč procentualno zmanjšuje. Logično, če pomislimo, da gre kot vedno pri kršiteljih za določen odstotek pubertetnikov in ostalih neprilagojenih, ki vedno iščejo "drugo pot". Večina, torej ostali se gibljejo v območju legalnega. Se pa tudi druge države izkažejo po "zanimivem razmišljanju" in so kljub citiranim ugotovitvam ponekod uvedle registracijo lahkih mopedov (25km/h) in uzakonili uporabo čelad. Na kolesarske steze pa vračajo tiste s pomožnimi motorji, ki naj jih ne bi bilo možno predelati. Res me zanima, česa ni možno predelati! Še vse smo, pa tudi te bodo! Zaradi vsega naštetega, pa še ćesa trdim, da gre bolj kot trud k varnejši vožnji za trud k večji naborki denarja in uvajanju novih uradniških mest. Za še eno nepotrebno restrikcijo, ki rešitve "problema" ne bo prinesla. Zakaj pa se ljudje sploh odločajo za nakup lahkih mopedov? Tistih brez kakršnegakoli izpita je presneto malo, zato vzrok ni v tem. Pri mojem primeru gre recimo za eno od drugih "brihtnosti". Veleum v obliki župana in njegovih uradnikov mesta Ljubljana je tako zakompliciral parkiranje enoslednih vozil, ki jih očitno sovraži, da z običajnim mopedom s tablico faseš globo zaradi parkiranja, ki ga pa praktično ne moreš nikjer v mestu izvesti. V zarisanih boksih za avtomobile ne smeš tako kot ne motoristi, na javni površini, kjer parkirajo kolesa pa tudi ne. Torej vzameš zaprto in blokirano prdulo, ki smradi še bolj kot normalna in z večjim onesnaževanjem in istimi gabariti parkiraš "kolo s pomožnim motorjem". Marsikje drugje po svetu uporabo okretnih lahkih enoslednih vozil spodbujajo, pri nas pa omejujejo in si izmišljujejo sankcijo na sankcijo. Kmet2, Bmflar, builder in 3 others 6
Slow Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 @I30 Lahko bolj jasno, brez nepotrebnega balasta in nakladanja, poves, zakaj dejansko te tako mocno moti registriranje motorjev do 25 km/h in cemu si proti uporabi celade?
luxuz Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 Obsežna tema STOP POLICIJA temelji na pluvanju naših organov-policajev in primerjanju njih z miličniki,ki so v bivši yugi kraljevali nad ljudstvom in si jih podrejali na vse načine ,tudi fizično. No hvala bogu zdaj je fizična sila,za krepiti ego uniformiranca sankcionirana-prepovedana. Zdaj se ta ego kaže v drugih oblikah psihičnega sproščanja nad nebodigatreba osebkom. Res je,da če ne grešiš,če nisi veliko v prometu in če te nekdo ne potegne v prekršek-nesrečo,sploh ne občutiš moči uniformiranca. Res je,da je kar nekaj njih tistih pravih odločnih,človeških in razgledanih,ter podkovanih v zakonskih določilih-kar je pogoj,da te ta ista oseba obravnava ali pa kaznuje ,kot je treba in proti takim verjetno pošten državljan nima kaj reči. Bolj so nam v peti t'mladi napihnjenci željni dokazovanja in zelo slabo podkovani v svojem delu,taki te mimogrede spravijo na drugo stran zakona ali v prekršek,vede ali nevede,a za nas ,ki smo v postopku vse en gemišt. Pohvalil bi delo Borutt-a in kapo dol,no ali pa čelado,za njegovo jekleno voljo-dam za kavo ob prvi priliki. Pokaže se pa ,da smo mi udeleženci v prometu tudi zelo slabo poučeni o CPP in vseh obstranskih pritiklinah in,da bi vsi "kako ja mislim i znam",kot v bivših yu državah,a očitno bo potrebno preklopiti v našem razmišlanju in obnašanju,z menoj vred. Pravijo,da bo vreme! Pa srečno vožnjo! ukica 1
Kmet2 Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred 1 uro, Slow pravi: @I30 Lahko bolj jasno, brez nepotrebnega balasta in nakladanja, poves, zakaj dejansko te tako mocno moti registriranje motorjev do 25 km/h in cemu si proti uporabi celade? Sej ni proti, samo razlaga , da se z registracijo teh vozil ne bo spremenilo popolnoma nič, še vedno jih bodo predelovali in frizirali in tako tak ukrep ne pomaga pri varnosti, kar so dokazale že druge pametnejše in ne tako skorumpirane države temveč pomaga samo obogatiti shirano in pokradeno državno prazno malho ......a zdej razumeš ,čeprav sem tudi jaz dodal malo balasta ... I30, skalar36 in Bmflar 3
DAMI34 Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 (popravljeno) pred 3 urami, tomash pravi: Samo to mi še ni jasno, ali je pravilno in pošteno kontroliranje prometa iz zasede? iz zasede zato, da lahko rečejo: Hop Cefizelj, pa te imam Veliko je kretenizmov in veliko je tudi izsiljevanj, da se kasira čimveč, obstajajo tut keš pointi, ampak razumet je treba, da je v policiji tako kot vsaki službi. Maš kretene, maš pa tut normalne. Večinoma se da (vsaj jaz) z njimi tudi normalno pogovarjat. Sicer, če si mislil, da se da pogovarjat o znižanju kazni, pač ne gre. Mal moraš tudi policaja prečitat in to takoj, ko vidiš kako nastopi do tebe, potem pa ubrat pravo taktiko. Sem se pa tut z njimi skregal in to kar močno, ko so mi solili pamet, pa niti v prekršku nisem bil, le rutinska kontrola in napihovanje. Popravljeno Maj 16, 2016. Popravil DAMI34 Bmflar, Kmet2 in TakeALookAround 3
thumper Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 prehod čez magistralko v domžalah - cash point - pa je bil mrtev pešec... planina - cash Point - mrtev motorist ... na koncu trzinske obvoznice proti domžalam kjer se dva pasova združita je bil včasih znak omejitev 70 - tisti ki speljuje na glavno cesto ima slab pregled preko ovinka . kdo ga je odstranil ne vem ..a le dan 2 3 po tem je bila tam smrtna žrtev.. a policija nima nič besede okoli nekih realnih in po ZKP bolj smiselnih omejitvah?
Slow Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 1 hour ago, Kmet2 said: Sej ni proti, samo razlaga , da se z registracijo teh vozil ne bo spremenilo popolnoma nič, še vedno jih bodo predelovali in frizirali in tako tak ukrep ne pomaga pri varnosti, kar so dokazale že druge pametnejše in ne tako skorumpirane države temveč pomaga samo obogatiti shirano in pokradeno državno prazno malho ......a zdej razumeš ,čeprav sem tudi jaz dodal malo balasta ... Sam vidim, poleg nekaj negativnih posledic (npr. strosek registriranja vozila), kar precej pozitivnih in se mi zdi prav, da bi morali imeti predpisano celado in evidentirano motorno kolo. Bi pa rad prelistal statisticno studijo kaksne druge drzave, ki se je ze resneje ukvarjala z omenjeno problematiko. Sicer pa registracija in celada, sami po sebi se ne pomenita, da bodo resene vse tezave.
DAMI34 Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 (popravljeno) pred 30 minutami, thumper pravi: prehod čez magistralko v domžalah - cash point - pa je bil mrtev pešec... planina - cash Point - mrtev motorist ... na koncu trzinske obvoznice proti domžalam kjer se dva pasova združita je bil včasih znak omejitev 70 - tisti ki speljuje na glavno cesto ima slab pregled preko ovinka . kdo ga je odstranil ne vem ..a le dan 2 3 po tem je bila tam smrtna žrtev.. a policija nima nič besede okoli nekih realnih in po ZKP bolj smiselnih omejitvah? lahko trdiš da je pokojni v Planini vozil prehitro? Keš point: cestninske postaje, mostovi na AC....itd itd Popravljeno Maj 16, 2016. Popravil DAMI34 Kmet2 1
'.' Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 Quote 1) To, da policaji telefonirajo med vožnjo sem videl na lastne oči, predvidevam pa, da si niso napisali kazni. 2) s policaji ne da normalno pogovarjat. Ali se ne smejo, ali nočejo, to pa ne vem. 1) Še enkrat, napake drugih ne opravičujejo lastnih prekrškov. 2) Se da, preverjeno. Še svetoval mi je da se naj ne zajbavam s hladnimi gumami in mi zaželel srečno vožnjo, pa bi mi lahko na licu mesta nabil ... pa tam ene 4-5 prekrškov.
tomash Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 (popravljeno) ?? Popravljeno Maj 16, 2016. Popravil tomash Zmotil
Kmet2 Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred 2 urami, Slow pravi: Sam vidim, poleg nekaj negativnih posledic (npr. strosek registriranja vozila), kar precej pozitivnih in se mi zdi prav, da bi morali imeti predpisano celado in evidentirano motorno kolo. Bi pa rad prelistal statisticno studijo kaksne druge drzave, ki se je ze resneje ukvarjala z omenjeno problematiko. Sicer pa registracija in celada, sami po sebi se ne pomenita, da bodo resene vse tezave. Ne mene mešat ....jaz sem ti samo zožil od i30 post, če sem prav prevedel bo pa sam povedal ...briga mene za te peciklne.....
thumper Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred 2 urami, DAMI34 pravi: lahko trdiš da je pokojni v Planini vozil prehitro? Keš point: cestninske postaje, mostovi na AC....itd itd pred 3 urami, thumper pravi: planina - cash Point - mrtev motorist ... kva j s tabo ??? a se ti je mozeg odkrušil ? ne me na suh ..planina je čisti cash point in to se je zgodilo točno tam! in nič drugega nisem natipkal - ja ?
Kmet2 Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred 1 minuto, thumper pravi: kva j s tabo ??? a se ti je mozeg odkrušil ? ne me na suh ..planina je čisti cash point in to se je zgodilo točno tam! in nič drugega nisem natipkal - ja ? To se ni zgodilo točno tam ! Tam ko se je to zgodilo ni nikoli radarja in tam nobeden tudi ne nori , zato ga ne postavljajo ......ni zaslužka DAMI34 1
thumper Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred 1 minuto, Kmet2 pravi: To se ni zgodilo točno tam ! Tam ko se je to zgodilo ni nikoli radarja in tam nobeden tudi ne nori , zato ga ne postavljajo ......ni zaslužka ajd ne seri še ti ..jaz sem jih že tam videl z laserjem - takoj za ovinkom znak 40 pa te ima.. pogled v smeri vožnje proti postojni https://www.google.si/maps/@45.8259838,14.2479686,3a,75y,242.38h,85.21t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4ZAVI8a0EAHEI7Jm16-2cg!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=sl in pogled z avtobusne postaje https://www.google.si/maps/@45.8257793,14.2460729,3a,75y,84.85h,75.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1stfp0pr9l2E_5GNN0QvkfwA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=sl te speče še preden si pri znaku za šolo ker je idealna linija..
Kmet2 Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred 1 minuto, thumper pravi: ajd ne seri še ti ..jaz sem jih že tam videl z laserjem - takoj za ovinkom znak 40 pa te ima.. pogled v smeri vožnje proti postojni https://www.google.si/maps/@45.8259838,14.2479686,3a,75y,242.38h,85.21t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4ZAVI8a0EAHEI7Jm16-2cg!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=sl in pogled z avtobusne postaje https://www.google.si/maps/@45.8257793,14.2460729,3a,75y,84.85h,75.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1stfp0pr9l2E_5GNN0QvkfwA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=sl te speče še preden si pri znaku za šolo ker je idealna linija.. Se posipam....še nikoli videl in tudi nikoli slišal da bi tam merili . P.S. Si videl z laserjem redarje ali policaje ?
thumper Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 (popravljeno) policija.. zdej a je meril al se je sam duval - lahko se je pa šel preventivo - pohvalno - pa ne vem..mel je laser v roki..med tednom okoli 11h .. Popravljeno Maj 16, 2016. Popravil thumper
Kmet2 Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred 2 minutami, thumper pravi: policija.. zdej a je meril al se je sam duval - lahko se je pa šel preventivo - pohvalno - pa ne vem..mel je laser v roki..med tednom okoli 11h .. Ker je to v kraju in ne izven policija ne sme merit, meritve so v predstojnostni mestne občine(mestno redarstvo) vsaj tako so mene podučili in kot sem ti povedal nikoli viden radar tam .
gretzky Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred 1 minuto, Kmet2 pravi: Ker je to v kraju in ne izven policija ne sme merit, meritve so v predstojnostni mestne občine(mestno redarstvo) vsaj tako so mene podučili in kot sem ti povedal nikoli viden radar tam . A res? To velja za vse občine, ki imajo redarstvo? Ker v Ljubljani hitrost znotraj mesta meri tako policija kot tudi redarstvo. Sem že večkrat videl.
Kmet2 Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred 3 minutami, gretzky pravi: A res? To velja za vse občine, ki imajo redarstvo? Ker v Ljubljani hitrost znotraj mesta meri tako policija kot tudi redarstvo. Sem že večkrat videl. Baje da res , pol pa ne vem , bo Borutt več vedel in bo bolj kompetenten za pravi odgovor .
thumper Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 (popravljeno) pred 11 minutami, Kmet2 pravi: Ker je to v kraju in ne izven policija ne sme merit, meritve so v predstojnostni mestne občine(mestno redarstvo) vsaj tako so mene podučili in kot sem ti povedal nikoli viden radar tam . dej no mal pomisli .. kolikor je logično je ravno obratno .. pri nas v domžalah policija meri v naselju ... če je pa to po tvoje res mi pa pomagaj s kakšnim pravilnikom,predpisom ... zdej lahko pa da niso s policijske postaje ampak prometna .. finta je lahko v kategoriji ceste - če gre skozi naselje magistralna cesta imajo na njej verjetno pristojnost prometni policisti .. pa verjetno obenem tudi redarji.. Popravljeno Maj 16, 2016. Popravil thumper bajkr88 1
Borutt Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred 8 urami, tomash pravi: Vsaj dva do tri krat mesečno vidim policaje, ki stojijo na uvozu na avtocesto, kje niti slučajno kdorkoli drug ne bi smel parkirat, in čakajo na ne vem kaj. To se ne sme so nam rekli. Torej. To, da policaji telefonirajo med vožnjo sem videl na lastne oči, predvidevam pa, da si niso napisali kazni. Torej. Moj pljunek na karbit, je bil samo v tem smislu, da se s policaji ne da normalno pogovarjat. Ali se ne smejo, ali nočejo, to pa ne vem. Je pa tvoja reakcija na moje nabijanje, kar nekako preostra. Vsi vemo, da je zakonodaja pri nas tako obsežna, da smo v prekršku vedno in povsod, in če smo pikolovski, potem bi lahko plačevali državi kar pavšal. Samo to mi še ni jasno, ali je pravilno in pošteno kontroliranje prometa iz zasede? Je namen policijskih kontrol preprečevanje ali kaznovanje????? Zakaj jih pa ne vprašaš, kaj tam počnejo in, če lahko to tam počnejo ? Policija ima veliko nalog in med njimi je tudi ugotavljanje prekrškov v prometu. Se moraš pa vprašati ali je prekršek še vedno prekršek, če te nihče ne vidi in posledično nihče ne ukrepa.
builder Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred 7 urami, Slow pravi: @I30 Lahko bolj jasno, brez nepotrebnega balasta in nakladanja, poves, zakaj dejansko te tako mocno moti registriranje motorjev do 25 km/h in cemu si proti uporabi celade? tebe bi nabil na 25km/h skuter in čelado na glavo in to poleti, ko je treba prevozit razdaljo 25km če bi policija opravljala svoje delo, kot je treba, bi bilo vse enostavnejše Kmet2 in IF7 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se