Borutt Objavljeno Maj 16, 2016 Deli Objavljeno Maj 16, 2016 pred 8 urami, I30 pravi: Ne Borutt, imaš prav, jih ne poznajo. Ker ne govorijo in pišejo Slovensko, temveč v svojih jezikih. Če uporabiva enega od uradnih jezikov EU, bova prišla na izraz Light moped, oziroma na vozila kategorije, ki sem ti jih napisal že v prejšnjem postu. Ponovim: L1e Moja replika je šla na tvojo trditev, da drugje teh kategorij ne poznajo, pa kakorkoli jo že poimenujeva. In te postavlja na zmoto, pa zato ni treba biti užaljen. Vsakdo se lahko zmoti. O tipičnem Slovencu? Lahko tudi o tipičnem policaju! Kolesarje sem postavil v primerjavo, ker si z omenjeno kategorijo delijo tako prometne površine, kot tudi prekrške in dejstvo, da gre za neregistrirana vozila. Če se boš postavil na izhodišče, da so kolesarji najbolj ranljiva skupina, lahko samo meljeva naprej o ogroženih pešcih in butasto postavljenih kolesarskih stezah. Pa nazaj na "problematiko" 25km/h prdulc in električnih mlinčkov. Da jih zakonodaja širom EU pozna je dejstvo. Da se prodajajo kot take tudi širom sveta je dejstvo in tisto tvoje o lobiranju zaradi prodaje je lepa spomladanska bučka v cvetju. Se pa s "problematiko mopedov, teh počasnih in tistih do 45km/h ukvarjajo tudi v drugih državah. A tam najprej prebereš analize in tabele dolgoletnih spremljanj uporabe in zlorabe teh vozil. Ti podatki kažejo, da se njihova uporaba iz leta v leto veča in izriva v določenih okoljih uporabo drugih vozil. Zaradi praktičnosti seveda. Zlorabe, o katerih tudi raziskujejo druge države so enake tako za mopede kot lahke mopede, saj gre v bistvu za ista vozila in v obeh primerih gre za "navijanje" preko tovarniških lastnosti. In kako se sedaj pri nas lotijo dejstva, da gredo nekatera ta vozila hitreje in so zaradi tega nevarnejša? Z obvezno registracijo. Bravooooo, ideja pa taka. In sedaj bodo vsi poniglavci skesano sklonili glave in v vrsti čakali za registracijo. Mislimmm, pa kaj naj rečem na take ideje, da ne bom žaljiv? Kaj se od tega sploh pričakuje? Edino prijavo starih mam, da jim gre sosedov mulc na živce in ima tablico to pa to. Pa v resnici ji gre na živce, ker je njjihova mačka predvčerajsšnjim srala na njihovem vrtu in nič drugega. Ker tisti, ki ga že sedaj biksa, ga bo še naprej tablico si pa lahko samo misliš! In kako boš v bodoče ločil električna kolesa katera so navita katera pa še zablokirana? Boste tudi vsem električnim biciklom nabili tablice? Kar, ker potem boste praktično že na tistem, kar trdim jaz. Da naj imajo vsi bicikli tablice kot nekoč pred mnogooo leti. In seveda jih bomo imeli le tisti legalni, "švercarji" pa ne in tudi policaji se ne boste kaj dosti za njimi naganjali, kar nama je obema jasno. Neumnost, o kateri se jim po nekaterih državah že malo sanja (npr. Nizozemska) je bila uvrstitev mopedov na kolesarske steze. Ugotavljajo upad prometnih nesreč odkar so jih vrnili iz kolesarskih stez nazaj na vozni pas. Raziskovali so tudi pogostost tunanih vozil in ugotovili, da se ne povečuje, temveč procentualno zmanjšuje. Logično, če pomislimo, da gre kot vedno pri kršiteljih za določen odstotek pubertetnikov in ostalih neprilagojenih, ki vedno iščejo "drugo pot". Večina, torej ostali se gibljejo v območju legalnega. Se pa tudi druge države izkažejo po "zanimivem razmišljanju" in so kljub citiranim ugotovitvam ponekod uvedle registracijo lahkih mopedov (25km/h) in uzakonili uporabo čelad. Na kolesarske steze pa vračajo tiste s pomožnimi motorji, ki naj jih ne bi bilo možno predelati. Res me zanima, česa ni možno predelati! Še vse smo, pa tudi te bodo! Zaradi vsega naštetega, pa še ćesa trdim, da gre bolj kot trud k varnejši vožnji za trud k večji naborki denarja in uvajanju novih uradniških mest. Za še eno nepotrebno restrikcijo, ki rešitve "problema" ne bo prinesla. Zakaj pa se ljudje sploh odločajo za nakup lahkih mopedov? Tistih brez kakršnegakoli izpita je presneto malo, zato vzrok ni v tem. Pri mojem primeru gre recimo za eno od drugih "brihtnosti". Veleum v obliki župana in njegovih uradnikov mesta Ljubljana je tako zakompliciral parkiranje enoslednih vozil, ki jih očitno sovraži, da z običajnim mopedom s tablico faseš globo zaradi parkiranja, ki ga pa praktično ne moreš nikjer v mestu izvesti. V zarisanih boksih za avtomobile ne smeš tako kot ne motoristi, na javni površini, kjer parkirajo kolesa pa tudi ne. Torej vzameš zaprto in blokirano prdulo, ki smradi še bolj kot normalna in z večjim onesnaževanjem in istimi gabariti parkiraš "kolo s pomožnim motorjem". Marsikje drugje po svetu uporabo okretnih lahkih enoslednih vozil spodbujajo, pri nas pa omejujejo in si izmišljujejo sankcijo na sankcijo. Tudi pri nas poznamo marsikatero zadevo. In tudi najde se jo, če se jo išče na pravem mestu. II. DVO- IN TRIKOLESNA MOTORNA VOZILA(*) Kategorija L: dvo- in trikolesna motorna vozila Kategorija L1e: (dvokolesna vozila) in Kategorija L2e: (trikolesna vozila): »mopedi« (kolesa z motorjem) katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 45 km/h in ki imajo naslednje značilnosti: (i) pri dvokolesnih vozilih z motorjem, katerega: – delovna prostornina ne presega 50 cm3 pri motorju z notranjim zgorevanjem, ali – največja trajna nazivna moč ne presega 4 kW pri elektromotorju; (ii) pri trikolesnih vozilih z motorjem, katerega: – delovna prostornina ne presega 50 cm3 pri motorju na prisilni vžig, ali – največja nazivna moč ne presega 4 kW pri drugih motorjih z notranjim zgorevanjem, ali – največja trajna nazivna moč ne presega 4 kW pri elektromotorju; Kategorija L3e: (dvokolesna vozila) in Kategorija L4e: (trikolesna vozila – s stransko prikolico): »motorna kolesa« opremljena z motorjem, katerega delovna prostornina presega 50 cm3 , če je to motor z notranjim zgorevanjem in/ali katerih največja konstrukcijsko določena hitrost presega 45 km/h; Kategorije L5e: »motorna trikolesa« (vozila s tremi simetrično nameščenimi kolesi), opremljena z motorjem z delovno prostornino večjo od 50 cm3 , če je to motor z notranjim zgorevanjem in/ali z največjo konstrukcijsko določeno hitrostjo, ki presega 45 km/h; Kategorija L6e: »lahka štirikolesa« z maso neobremenjenega vozila manjšo od 350 kg, brez mase baterij pri električnih vozilih, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 45 km/h, in (i) katerih delovna prostornina motorja ne presega 50 cm3 pri motorjih na prisilni vžig, ali (ii) katerih največja nazivna moč motorja ne presega 4 kW pri drugih motorjih z notranjim zgorevanjem, ali (iii)katerih največja trajna nazivna moč ne presega 4 kW pri elektromotorjih; Kategorija L7e: »štirikolesa«, razen lahkih štirikoles kategorije L6e, z maso neobremenjenega vozila, ki ne presega 400 kg (550 kg za vozila za prevoz blaga), brez mase baterij pri električnih vozilih, katerih največja nazivna moč motorja ne presega 15 kW. Vozila kategorije L6e morajo izpolnjevati tehnične zahteve za trikolesne mopede kategorije L2e, razen če v posamičnih tehničnih specifikacijah ni določeno drugače. Vozila kategorije L7e se štejejo za motorna trikolesa in morajo izpolnjevati tehnične zahteve za motorna trikolesa kategorije L5e, razen če v posamičnih tehničnih specifikacijah ni določeno drugače. Moraš pa prebrati nacionalno zakonodajo posamezne države, da lahko vidiš razliko ali pa podobnost z našim sistemom. Sam sem se pozanimal pri policijah posameznih držav in smo res eni posebneži s temi bicikli z motorjem na vseh mogočih površinah. Sedaj se pa še ti pozanimaj, kakšna je nacionalna zakonodaja posamezne države in ali je potrebna registracija in ali je potrebna čelada. Mogoče boš presenečen z ugotovitvami. Ker ti si omenil samo kategorizacijo vozil, katera je enaka po celotni Evropi, pozabil si pa na zakon, kateri določa, kaj in kako se registrira in na kakšen način uporablja. Problem pri teh biciklih z motorji je v predelavah, stalnem kršenju predpisov in vedno razbitih glavah pri prometnih nesrečah. To so dejstva in ne nabijanje. Zato bo pa obvezna registracija z obvezno uporabo čelade rešila marsikateri problem. Ker med pogoji za podaljšanje prometnega dovoljenja je tudi opravljen tehnični pregled. In tako bo veliko manj možnosti za vožnjo predelanega bicikla. Res pa je, da se bo vedno našla kakšna izjema. In bicikel z motorjem brez tablice bo takoj sumljiv. Pa ne smemo pozabiti, da so ti bicikli zelo zanimivi za lopove. pred 5 urami, DAMI34 pravi: iz zasede zato, da lahko rečejo: Hop Cefizelj, pa te imam Veliko je kretenizmov in veliko je tudi izsiljevanj, da se kasira čimveč, obstajajo tut keš pointi, ampak razumet je treba, da je v policiji tako kot vsaki službi. Maš kretene, maš pa tut normalne. Večinoma se da (vsaj jaz) z njimi tudi normalno pogovarjat. Sicer, če si mislil, da se da pogovarjat o znižanju kazni, pač ne gre. Mal moraš tudi policaja prečitat in to takoj, ko vidiš kako nastopi do tebe, potem pa ubrat pravo taktiko. Sem se pa tut z njimi skregal in to kar močno, ko so mi solili pamet, pa niti v prekršku nisem bil, le rutinska kontrola in napihovanje. Mene si že prečital na moto točkah pred 3 urami, DAMI34 pravi: lahko trdiš da je pokojni v Planini vozil prehitro? Keš point: cestninske postaje, mostovi na AC....itd itd Glede na svoje sposobnosti in izkušnje je šel res prehitro. Vsakdo bolj izkušen in bolj sposoben bi brez problema speljal ovinek. Res so keš pointi in res so filanje proračuna. Je pa tudi res, da to ne opravičuje kršenja predpisov. pred 44 minutami, Kmet2 pravi: Ker je to v kraju in ne izven policija ne sme merit, meritve so v predstojnostni mestne občine(mestno redarstvo) vsaj tako so mene podučili in kot sem ti povedal nikoli viden radar tam . mi lahko počnemo kar hočemo in, kjer hočemo DAMI34 in Kmet2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 pred 7 urami, builder pravi: tebe bi nabil na 25km/h skuter in čelado na glavo in to poleti, ko je treba prevozit razdaljo 25km če bi policija opravljala svoje delo, kot je treba, bi bilo vse enostavnejše ena ura je to .. če pogledaš z drugega zornega kota - delavec na gradbišču ima predpisano varnostno čelado in delovno obutev z zaščitno kapico - pa mu proleti ne pihlja vedno vetrič z 25 km/h .. pa niso samo eno uro na šihtu ampak cel dan .. pa poglej si kazni , ki so predpisane za kršitve ... pred 7 urami, Borutt pravi: Res so keš pointi in res so filanje proračuna. Je pa tudi res, da to ne opravičuje kršenja predpisov. mi lahko počnemo kar hočemo in, kjer hočemo jaz se resno silim , da se v naselju kolikor mi le uspe držim predpisanih omejitev .. sam ko imam pred sabo kak SUV , ki na križišču menca in se 200m ne spelje nikamor , potem ko smo pa na 50km/h se mi pa začne oddaljevat - nato pa šola in omejitev 30 , grbina s prehodom za pešce na križišču , bremza na polno in - zavije k šoli .. še nikoli od približno 3000 dni - pa se peljem mimo najmanj 2x na dan - nisem tam videl , da bi kdorkoli meril hitrost - ok bo nekdo rekel kaj bi tam delali nekaj čez 7h zjutraj ali pa ob 17,15.. samo ni bilo nikogar z radarjem cirka 4000 krat ko sem vmes hodil domov tam mimo ob 12,15 in se vračal ob 12,45 .. tudi ob vrtcu - omejitev 30 - približno 2000x ni bilo nikogar .... 30 pri vtcu , šoli ali v zelo strnjenem stanovanjskem naselju - to zame ni cash point .. tudi ni zame cash point 50 v naselju - tud 40 ki so jih nabili zadnjič na novo v domžalah se pač da peljat... cash pointi so zame tam , kjer so table oddaljili malo bolj stran od naselja pa te čakkajo na točki , ko že zmanjšuješ hitrost ali pa je proti koncu naselja vse prazno na levi in desni pa je še 150m do table , ki označuje konec naselja ... cash point je tam , kjer je dovoljeno v naselju z znakom 70 pa je spet znak 50 pa 70 pa 50 pa 70 pa 50 pa 70 p 50 pa tko na vsakih 200m pa kur+c jih gleda k je ravno 1.5 km - nekje me bo dobil ni hudič sploh če sem v koloni in me potegne ven mu ne morem nič dokazovat d nisem toliko peljal tudi če je zmeril tistega pred mano ki je vehementno peljal naprej 70 jaz pa sem zmanjšal.. res pa je , da mi ne more veliko - ok 40e polovička na par let mi itak sledi , 123e je pa že kar velik zalogaj zame - zakasirat ker sem že zmanjšal .. ampak jebiga - tudi če predpisi niso življenski in po ZKP ima Borutt prav - taki so in prot vetru je težko scat brez da bi se zmočil .. to kar si zapisal o vašem početju je čisto res ..ampak žalostno.. nič smešno čeprav si s smeškoti tako opremil ta tvoj stavek.. zato pa je toliko gnoja na cesti ... sram vas je lahko za tako mišljenje ..namesto da bi imeli svoj notranji človeški in poklicni ponos ter bi nam ostalim bili za zgled .. prov bljak... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 pred 8 urami, thumper pravi: dej no mal pomisli .. kolikor je logično je ravno obratno .. pri nas v domžalah policija meri v naselju ... če je pa to po tvoje res mi pa pomagaj s kakšnim pravilnikom,predpisom ... zdej lahko pa da niso s policijske postaje ampak prometna .. finta je lahko v kategoriji ceste - če gre skozi naselje magistralna cesta imajo na njej verjetno pristojnost prometni policisti .. pa verjetno obenem tudi redarji.. Kompetenten je odgovoril mi lahko počnemo kar hočemo in, kjer hočemo thumper in gretzky 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
I30 Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 (popravljeno) pred 8 urami, Borutt pravi: Tudi pri nas poznamo ... Moraš pa prebrati nacionalno zakonodajo posamezne države, da lahko vidiš razliko ali pa podobnost z našim sistemom. Sam sem se pozanimal pri policijah posameznih držav in smo res eni posebneži s temi bicikli z motorjem na vseh mogočih površinah. Sedaj se pa še ti pozanimaj, kakšna je nacionalna zakonodaja posamezne države in ali je potrebna registracija in ali je potrebna čelada. Borutt, repliko od mene si dobil zaradi tvoje trditve: "Sploh pa je potrebno vedeti, da samo naša zakonodaja pozna te bicikle, ker je nekdo dobro lobiral pri vladajočih kravatarjih, da je imel s prodajo dober biznis. " Na to sem ti tudi odgovoril in do/pokazal da ti "bicikli" so tudi drugje in da nimajo veze z nekim posebnim biznisom pri nas.. Kako pa so regulirani je pa druga reč. Bi pa pri zagovarjanju novih restriktivnih ukrepov, kar puljenje dodatnega denarja iz mojega žepa zagotovo je, želel videti podatke, statistiko in analizo. In to tako utemeljeno in ne neka gola predvidevanja. Kot si videl iz mojega citata, ukrepi nekaterih držav ne zajemajo samo registracijo, temveč tudi izpite in vračanje iz kolesarske steze na cestišče. In to iz vidika varnosti, čeprav na prvi pogled izgleda nesmiselno. Dokler v tej državi, v kateri smo itak vajeni samega presnetega šalabajzerstva in nepremišljenega kopiranja ne bo takih predstavitev smiselnosti novih ukrepov, hvala lepa, jaz sem proti! Dokler ne bo restrikcija in varnostni ukrepi nekaj kar je porazdeljeno enakomerno med vse udeležence prometa, hvala lepa, sem jaz proti! In kolesarji so prav zagotovo nekaj, kar se je v naši državi pod vplivom maratonov in Žlendrovega "carjevanja" poveličevalo in se še vedno gleda skozi prste. Zakaj se pa tu ne uvaja nekaj nove restrikcije, saj jo vendar vedno zagovarjate v imenu varnosti? Zakaj ne tablic še na bicikle?! Tako kot ti na pamet, ali vsaj brez predstavitve podatkov drugim, ocenjujem, da so kolesarji na določenih relacijah in v mestih velika nevarnost tako zase kot za druge udeležence v prometu. Zakaj je moja ocena manj vredna?! Tako kot gre nekaterim na jetra zvok mopeda, presliši pa hrumenje in ropotanje tovornjaka, gredo meni na jetra skupine kolesarjev, ki s kršenjem zakona ovirajo promet, ustvarjajo živčnost med ostalimi vozniki, z nenadnim spreminjanjem smeri okoli njim neljubih neravnin na cestišču ogrožajo sebe in tiste, ki na to odreagirajo, s previsoko hitrostjo, ki presega omejitve tudi za mopede in nezmožnostjo zaviranja spet ogrožajo itd. ipd in ostalo bla, bla bi lahko še pa še! Od države in njenih uslužbencev, kar si tudi ti, pričakujem enakopravno in pravično ter utemeljeno obravnavo. Samo to hočem in nič drugega. Tisti od njih, ki tega ne izpolnjuje, ga pač ne morem hvaliti, temveč ga postavim v isti predal kot imam to državo. V katerem prostoru hiše je ta predal, pa sam ugani! Popravljeno Maj 17, 2016. Popravil I30 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 pred 10 urami, Kmet2 pravi: To se ni zgodilo točno tam ! Tam ko se je to zgodilo ni nikoli radarja in tam nobeden tudi ne nori , zato ga ne postavljajo ......ni zaslužka japaso ... v Planini sem jih videl meriti pri šoli, pri pošti, pa še ene 100 metrov pred pošto ... tko ampak .. js sm omejen in vozim po omejitvah ... štekaš Kmet2 in thumper 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 pred 10 urami, thumper pravi: kva j s tabo ??? a se ti je mozeg odkrušil ? ne me na suh ..planina je čisti cash point in to se je zgodilo točno tam! in nič drugega nisem natipkal - ja ? Žal sem te narobe razumel, se opravičujem. v tistem ovinku ne merijo, kvečjemu ustavlja policija, ker je parkirišče. Kasira se pa tam, kjer ni hiš. In to predvsem mestno redarstvo. Torej povezava med merjenjem/nemerjenjem je v dotičnem primeru brezpredmetna. Žal za tako nesrečo (in podobnimi) stoji veliko več, kot samo , da se ni merilo. Tu je vzgoja, napačen oz površen sistem pridobivanja vozniškega izpita itd. Haki in thumper 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 Pravkar, DAMI34 pravi: Žal sem te narobe razumel, se opravičujem. v tistem ovinku ne merijo, kvečjemu ustavlja policija, ker je parkirišče. Kasira se pa tam, kjer ni hiš. In to predvsem mestno redarstvo. Torej povezava med merjenjem/nemerjenjem je v dotičnem primeru brezpredmetna. Žal za tako nesrečo (in podobnimi) stoji veliko več, kot samo , da se ni merilo. Tu je vzgoja, napačen oz površen sistem pridobivanja vozniškega izpita itd. Včasih je bilo pridobivanje vozniškega za motor, mnogo lažje kot sedaj , manj zahtevno, poligona niso poznal, dobil si dve relacije in si se do izpita vozil po njih na L tablico z svojim motorjem . Enostavno se je promet povečal za 1000x na varnosti in infrastrukturi nismo naredili pa skoraj nič. Država pa se dela lepo in pod pretvezo varnosti nastavlja radarje tam , kjer skoraj ni problemov z varnostjo in nesrečami v prometu . Žalostno vse skupaj ........ DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 pred 9 urami, Borutt pravi: 1. Mene si že prečital na moto točkah 2. Glede na svoje sposobnosti in izkušnje je šel res prehitro. Vsakdo bolj izkušen in bolj sposoben bi brez problema speljal ovinek. 3. Res so keš pointi in res so filanje proračuna. Je pa tudi res, da to ne opravičuje kršenja predpisov. 1. tebe sem prečital na coffe pointih 2. se strinjam, se pa ne strinjam, da merjenje v dani situaciji rešuje problem. 3. Ne opravičuje seveda ne, s predpostavko, da so tudi omejitve logične in kazni primerne teži prekrška. Če to ni, si gladko opravičim prekršek Kmet2 in maus 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 pred 20 minutami, maus pravi: japaso ... v Planini sem jih videl meriti pri šoli, pri pošti, pa še ene 100 metrov pred pošto ... tko ampak .. js sm omejen in vozim po omejitvah ... štekaš Jaz sem na let tam samo eno 250x nisem pa 350x kot ti ....inventar....pa dost vidiš za svojo starost Ne štekam ...... maus 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nazo13 Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 pred 18 urami, tomash pravi: Vsaj dva do tri krat mesečno vidim policaje, ki stojijo na uvozu na avtocesto, kje niti slučajno kdorkoli drug ne bi smel parkirat, in čakajo na ne vem kaj. To se ne sme so nam rekli. Torej. To, da policaji telefonirajo med vožnjo sem videl na lastne oči, predvidevam pa, da si niso napisali kazni. Torej. Moj pljunek na karbit, je bil samo v tem smislu, da se s policaji ne da normalno pogovarjat. Ali se ne smejo, ali nočejo, to pa ne vem. Je pa tvoja reakcija na moje nabijanje, kar nekako preostra. Vsi vemo, da je zakonodaja pri nas tako obsežna, da smo v prekršku vedno in povsod, in če smo pikolovski, potem bi lahko plačevali državi kar pavšal. Samo to mi še ni jasno, ali je pravilno in pošteno kontroliranje prometa iz zasede? Je namen policijskih kontrol preprečevanje ali kaznovanje????? Marsikaj ti ne smeš, policaji pa lahko. In to je celo zapisano v zakonu. Če si to tako zelo želiš početi, pojdi med policaje in boš to lahko počel. Namen policijskih kontrol je tudi preprečevanje, predvsem pa kaznovanje smotanih voznikov. Če si slep in neroden, da te lahko nagne vsak policaj, si pač sam kriv. pred 15 urami, Kmet2 pravi: Sej ni proti, samo razlaga , da se z registracijo teh vozil ne bo spremenilo popolnoma nič, še vedno jih bodo predelovali in frizirali in tako tak ukrep ne pomaga pri varnosti, kar so dokazale že druge pametnejše in ne tako skorumpirane države temveč pomaga samo obogatiti shirano in pokradeno državno prazno malho ......a zdej razumeš ,čeprav sem tudi jaz dodal malo balasta ... Pozabil si napisati, da bi registracija in plačilo zavarovanja prdulašev pomagala tudi navadnim državljanom. Manj komedij, če te takšen prdulaš nabije in ti poškoduje vozilo. Sedaj ga moraš iti osebno tožit za nastalo škodo, ki je povečini manjša od stroškov pravdanja. Slow in thumper 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Haki Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 pred 10 urami, thumper pravi: kva j s tabo ??? a se ti je mozeg odkrušil ? ne me na suh ..planina je čisti cash point in to se je zgodilo točno tam! in nič drugega nisem natipkal - ja ? me prou boli qrac ampak tole bi pa jaz komentiral....več let se večkrat tedensko vozim čez Planino z motorjem ali avtomobilom, ker imam tam karnekaj prijateljev, ki jih redno obiskujem in NASELJE Planina ni noben cash point, ČE bi vozili vsi po omejitvah,ti ne more noben zaračunati nič v zvezi z kršitvijo prometnih prodpisov! Striktno mimo OŠ je omejitev hitrosti 40km/h iz obeh smeri vsaj 150-250m pred ustanovo in ga tukaj ni zagovornika, da se je zgodila nesreča zgolj in samo zaradi "cash" pointa in ne zaradi česarkoli drugega..pri taki hitrosti ni dejavnika, da bi ti življ. škodoval, ČE bi se držal predpisane hitrosti. in ja, jaz osebno se držim hitrosti tam mimo, ker kdaj se človek zamisli, pa če bi se to zgodilo mojemu otroku,da mu presekam pot iz šole...?! maus, nazo13, thumper in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 pred 16 minutami, DAMI34 pravi: Žal sem te narobe razumel, se opravičujem. v tistem ovinku ne merijo, kvečjemu ustavlja policija, ker je parkirišče. Kasira se pa tam, kjer ni hiš. In to predvsem mestno redarstvo. Torej povezava med merjenjem/nemerjenjem je v dotičnem primeru brezpredmetna. Žal za tako nesrečo (in podobnimi) stoji veliko več, kot samo , da se ni merilo. Tu je vzgoja, napačen oz površen sistem pridobivanja vozniškega izpita itd. ni panike .. želel sem samo izpostaviti nesrečno povezavo med kontrolnimi / merilnimi točkami in velikim številom nesreč , ki se zgodijo točno na istih mestih .. ali je to samo slučaj ali kaj drugega pa ne vem. misli si pa lahko vsak po svoje .. kot sem prej napisal : "policija.. zdej a je meril al se je sam duval - lahko se je pa šel preventivo - pohvalno - pa ne vem..mel je laser v roki..med tednom okoli 11h " .. pred 32 minutami, maus pravi: japaso ... v Planini sem jih videl meriti pri šoli, pri pošti, pa še ene 100 metrov pred pošto ... tko ampak .. js sm omejen in vozim po omejitvah ... štekaš živjo ! zgleda da nisem edini sokol tukaj ... pa sem mislil , da so same človeške ribice okol... maus in I30 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 pred 7 minutami, thumper pravi: ni panike .. želel sem samo izpostaviti nesrečno povezavo med kontrolnimi / merilnimi točkami in velikim številom nesreč , ki se zgodijo točno na istih mestih .. ali je to samo slučaj ali kaj drugega pa ne vem. misli si pa lahko vsak po svoje .. kot sem prej napisal : "policija.. zdej a je meril al se je sam duval - lahko se je pa šel preventivo - pohvalno - pa ne vem..mel je laser v roki..med tednom okoli 11h " .. živjo ! zgleda da nisem edini sokol tukaj ... pa sem mislil , da so same človeške ribice okol... Evo pa sta že dva , tud jaz sem mislil da so okrog mene samo še tisti , ki vidijo bele miši ... maus in thumper 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 kwa vam ni jasn .. tema je STOP policija ... in će je stop je stop ... kwa wm ni jasn Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
I30 Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 (popravljeno) pred 2 urami, nazo13 pravi: ... Pozabil si napisati, da bi registracija in plačilo zavarovanja prdulašev pomagala tudi navadnim državljanom. Manj komedij, če te takšen prdulaš nabije in ti poškoduje vozilo. Sedaj ga moraš iti osebno tožit za nastalo škodo, ki je povečini manjša od stroškov pravdanja. In kaj je tukaj razlika s pedalogonci? Pedalogonc nabit z adrenalinom in s polno ritjo težak 100kg al pa če je pol manj te bolj nasadi kot recimo prdulc pri 25km/h. A če te nabije pedalogonc, moraš tožit, če pa lahki mopedist naj bo pa manj komedij. Ok, se pravi da se bom po novem lahko pustil nasadit le prdulašem, če se bom hotu pustit pedalogoncem, pa boli de vplačam še kekšno exstra zavarovanje. pred 2 urami, maus pravi: kwa vam ni jasn .. tema je STOP policija ... in će je stop je stop ... kwa wm ni jasn Men je čist jasn, sam ne vem kakšno liziko rabim za polcaje ustavlat. Takole? Popravljeno Maj 17, 2016. Popravil I30 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nazo13 Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 pred 26 minutami, I30 pravi: In kaj je tukaj razlika s pedalogonci? Pedalogonc nabit z adrenalinom in s polno ritjo težak 100kg al pa če je pol manj te bolj nasadi kot recimo prdulc pri 25km/h. A če te nabije pedalogonc, moraš tožit, če pa lahki mopedist naj bo pa manj komedij. Ok, se pravi da se bom po novem lahko pustil nasadit le prdulašem, če se bom hotu pustit pedalogoncem, pa boli de vplačam še kekšno exstra zavarovanje. ... Govora je bilo o tem, da zakonesprejemalci razmišljajo o sprejemu zakona o obvezni registraciji in zavarovanju mopijev z blokado hitrosti na max. 25 km/h. Jaz sem napisal zakaj se s tem strinjam. Če bi pa ti rad razširil ta zakon še na bicikliste, pa nimam nič proti. Celo podpiram te. Na kateri vagi si pa ti vagal bicikliste? A na oni za divjačino in ribolov? Ker stokilskega biciklista še svoj živi dan nisem videl. Tako od oka so vsi tam nekje pod 50 kil. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
I30 Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 (popravljeno) pred 9 minutami, nazo13 pravi: ... Na kateri vagi si pa ti vagal bicikliste? A na oni za divjačino in ribolov? Ker stokilskega biciklista še svoj živi dan nisem videl. Tako od oka so vsi tam nekje pod 50 kil. Ti si pa iz revnih krajev doma. ;-) Brez skrbi jih je kar dosti. Mogoče malo omilim cent a večinoma gre za mulce pa tud smrkle v krizi 40let, ki mislijo, da se morajo dokazivati sebi in drugim. Pa pri tem ne pomislijo, da kolesarski sedež škoduje potenci in se zavrtijo v začaranem krogu razočaranja in jeze. ;-) Popravljeno Maj 17, 2016. Popravil I30 TakeALookAround 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 pred 7 urami, thumper pravi: ena ura je to .. če pogledaš z drugega zornega kota - delavec na gradbišču ima predpisano varnostno čelado in delovno obutev z zaščitno kapico - pa mu proleti ne pihlja vedno vetrič z 25 km/h .. pa niso samo eno uro na šihtu ampak cel dan .. pa poglej si kazni , ki so predpisane za kršitve ... jaz se resno silim , da se v naselju kolikor mi le uspe držim predpisanih omejitev .. sam ko imam pred sabo kak SUV , ki na križišču menca in se 200m ne spelje nikamor , potem ko smo pa na 50km/h se mi pa začne oddaljevat - nato pa šola in omejitev 30 , grbina s prehodom za pešce na križišču , bremza na polno in - zavije k šoli .. še nikoli od približno 3000 dni - pa se peljem mimo najmanj 2x na dan - nisem tam videl , da bi kdorkoli meril hitrost - ok bo nekdo rekel kaj bi tam delali nekaj čez 7h zjutraj ali pa ob 17,15.. samo ni bilo nikogar z radarjem cirka 4000 krat ko sem vmes hodil domov tam mimo ob 12,15 in se vračal ob 12,45 .. tudi ob vrtcu - omejitev 30 - približno 2000x ni bilo nikogar .... 30 pri vtcu , šoli ali v zelo strnjenem stanovanjskem naselju - to zame ni cash point .. tudi ni zame cash point 50 v naselju - tud 40 ki so jih nabili zadnjič na novo v domžalah se pač da peljat... cash pointi so zame tam , kjer so table oddaljili malo bolj stran od naselja pa te čakkajo na točki , ko že zmanjšuješ hitrost ali pa je proti koncu naselja vse prazno na levi in desni pa je še 150m do table , ki označuje konec naselja ... cash point je tam , kjer je dovoljeno v naselju z znakom 70 pa je spet znak 50 pa 70 pa 50 pa 70 pa 50 pa 70 p 50 pa tko na vsakih 200m pa kur+c jih gleda k je ravno 1.5 km - nekje me bo dobil ni hudič sploh če sem v koloni in me potegne ven mu ne morem nič dokazovat d nisem toliko peljal tudi če je zmeril tistega pred mano ki je vehementno peljal naprej 70 jaz pa sem zmanjšal.. res pa je , da mi ne more veliko - ok 40e polovička na par let mi itak sledi , 123e je pa že kar velik zalogaj zame - zakasirat ker sem že zmanjšal .. ampak jebiga - tudi če predpisi niso življenski in po ZKP ima Borutt prav - taki so in prot vetru je težko scat brez da bi se zmočil .. to kar si zapisal o vašem početju je čisto res ..ampak žalostno.. nič smešno čeprav si s smeškoti tako opremil ta tvoj stavek.. zato pa je toliko gnoja na cesti ... sram vas je lahko za tako mišljenje ..namesto da bi imeli svoj notranji človeški in poklicni ponos ter bi nam ostalim bili za zgled .. prov bljak... Kritika je lahko tudi obratna. Kaj si pa ti naredil za večjo varnost v prometu ? Spodaj imaš povezavo, da boš lahko dal svoj prispevek k večji prometni varnosti. http://www.policija.si/apps/predlogi_obcanov/zemljevid.php pred 6 urami, I30 pravi: Borutt, repliko od mene si dobil zaradi tvoje trditve: "Sploh pa je potrebno vedeti, da samo naša zakonodaja pozna te bicikle, ker je nekdo dobro lobiral pri vladajočih kravatarjih, da je imel s prodajo dober biznis. " Na to sem ti tudi odgovoril in do/pokazal da ti "bicikli" so tudi drugje in da nimajo veze z nekim posebnim biznisom pri nas.. Kako pa so regulirani je pa druga reč. Bi pa pri zagovarjanju novih restriktivnih ukrepov, kar puljenje dodatnega denarja iz mojega žepa zagotovo je, želel videti podatke, statistiko in analizo. In to tako utemeljeno in ne neka gola predvidevanja. Kot si videl iz mojega citata, ukrepi nekaterih držav ne zajemajo samo registracijo, temveč tudi izpite in vračanje iz kolesarske steze na cestišče. In to iz vidika varnosti, čeprav na prvi pogled izgleda nesmiselno. Dokler v tej državi, v kateri smo itak vajeni samega presnetega šalabajzerstva in nepremišljenega kopiranja ne bo takih predstavitev smiselnosti novih ukrepov, hvala lepa, jaz sem proti! Dokler ne bo restrikcija in varnostni ukrepi nekaj kar je porazdeljeno enakomerno med vse udeležence prometa, hvala lepa, sem jaz proti! In kolesarji so prav zagotovo nekaj, kar se je v naši državi pod vplivom maratonov in Žlendrovega "carjevanja" poveličevalo in se še vedno gleda skozi prste. Zakaj se pa tu ne uvaja nekaj nove restrikcije, saj jo vendar vedno zagovarjate v imenu varnosti? Zakaj ne tablic še na bicikle?! Tako kot ti na pamet, ali vsaj brez predstavitve podatkov drugim, ocenjujem, da so kolesarji na določenih relacijah in v mestih velika nevarnost tako zase kot za druge udeležence v prometu. Zakaj je moja ocena manj vredna?! Tako kot gre nekaterim na jetra zvok mopeda, presliši pa hrumenje in ropotanje tovornjaka, gredo meni na jetra skupine kolesarjev, ki s kršenjem zakona ovirajo promet, ustvarjajo živčnost med ostalimi vozniki, z nenadnim spreminjanjem smeri okoli njim neljubih neravnin na cestišču ogrožajo sebe in tiste, ki na to odreagirajo, s previsoko hitrostjo, ki presega omejitve tudi za mopede in nezmožnostjo zaviranja spet ogrožajo itd. ipd in ostalo bla, bla bi lahko še pa še! Od države in njenih uslužbencev, kar si tudi ti, pričakujem enakopravno in pravično ter utemeljeno obravnavo. Samo to hočem in nič drugega. Tisti od njih, ki tega ne izpolnjuje, ga pač ne morem hvaliti, temveč ga postavim v isti predal kot imam to državo. V katerem prostoru hiše je ta predal, pa sam ugani! Sem ti že odgovoril, da si ti prilepil kategorizacijo vozil, katera je enaka po celotni Evropi. Vprašanje je, kakšno zakonodajo poznajo drugje glede registracije in uporabe čelade za posamezno kategorijo vozila. Je sedaj bolj jasno ? Vsak ima svoje mnenje, katero je posledica večih faktorjev, med drugim tudi takšnih in drugačnih osebnih izkušenj. pred 5 urami, Kmet2 pravi: Včasih je bilo pridobivanje vozniškega za motor, mnogo lažje kot sedaj , manj zahtevno, poligona niso poznal, dobil si dve relacije in si se do izpita vozil po njih na L tablico z svojim motorjem . Enostavno se je promet povečal za 1000x na varnosti in infrastrukturi nismo naredili pa skoraj nič. Država pa se dela lepo in pod pretvezo varnosti nastavlja radarje tam , kjer skoraj ni problemov z varnostjo in nesrečami v prometu . Žalostno vse skupaj ........ Točno tako. Fuj in fej za to državo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
I30 Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 pred 15 minutami, Borutt pravi: ... Sem ti že odgovoril, da si ti prilepil kategorizacijo vozil, katera je enaka po celotni Evropi. Vprašanje je, kakšno zakonodajo poznajo drugje glede registracije in uporabe čelade za posamezno kategorijo vozila. Je sedaj bolj jasno ? ... Vidim, da nima smisla ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 pred 5 urami, DAMI34 pravi: 1. tebe sem prečital na coffe pointih 2. se strinjam, se pa ne strinjam, da merjenje v dani situaciji rešuje problem. 3. Ne opravičuje seveda ne, s predpostavko, da so tudi omejitve logične in kazni primerne teži prekrška. Če to ni, si gladko opravičim prekršek Saj to je bilo mišljeno z moto pointi. Si mislil na merjenje hitrosti ? To ne rešuje, ampak ugotavlja kršitve. Vendar marsikdo zaradi radarjev upošteva omejitve. Rešuje predvsem glava. Zato pa sem napisal, da bi izkušenejšemu in sposobnejšemu motoristu vožnja skozi tisti ovinek uspela. Država je pokazala interes za nabiranje denarja in ne za reševanje življenj skozi izobrazbo. Kazni so pa itak nelogične in nesorazmerne. thumper, Kmet2 in DAMI34 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 pred 38 minutami, I30 pravi: Vidim, da nima smisla ... Ker ne razumeš, kaj je kategorizacija vozil in, kakšni so zakonski pogoji za uporabo določenega vozila v prometu. Sama kategorizacija vozil nima veze z uporabo vozila v prometu, ker šele zakon določa pogoje za uporabo. In ta kategorizacija je enaka za celotno Evropo, zakonodaja pa se lahko razlikuje od države do države. Da ne boš samo zehal, poišči trikolesnik v kategorizaciji in ga primerjaj z ostalimi državami. Potem pa še poišči, kakšno kategorijo v vozniškem dovoljenju mora posedovati voznik, da ga lahko legalno vozi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 (popravljeno) pred eno uro, Borutt pravi: Si mislil na merjenje hitrosti ? To ne rešuje, ampak ugotavlja kršitve. Vendar marsikdo zaradi radarjev upošteva omejitve. Rešuje predvsem glava. Zato pa sem napisal, da bi izkušenejšemu in sposobnejšemu motoristu vožnja skozi tisti ovinek uspela. Da tako je, tako tebi, kot meni je v interesu, da se podobne stvari ne dogajajo več. Kapo dol, storiš več kot jaz na tem področju, moj prispevek je da pa včasih opozarjam na napake in posledice. Popravljeno Maj 17, 2016. Popravil DAMI34 Kmet2 in nazo13 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 pred eno uro, DAMI34 pravi: Da tako je, tako tebi, kot meni je v interesu, da se podobne stvari ne dogajajo več. Kapo dol, storiš več kot jaz na tem področju, moj prispevek je da pa včasih opozarjam na napake in posledice. Jz tud prispevam ....težim mu , da začne gledat z ljudskimi očmi in ne biokratskimi ....... Borutt kritika ni letela na pridobivanje vozniškega v današnjih časih , saj se je le to zelo izboljšalo !!! Ja za državo pa fuj in fej , saj je v dvajsteih letih scumprala AC križ z milion aneksi ki so šli marsikomu v žep , prerazporejala denar od cest za železnico , ki pa je vsako leto bolj podobna ruski iz 2ww.....takle mamo ...... DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tomash Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 Še vedno mislim, da se ne vzgaja s kaznijo, ampak z zgledom in avtoriteto. Pištola in lopar ti tega ne omogočita, sploh če si en mulc, ki se dela pameten. Efekt je ravno obraten, kar se je izkazalo v teh zadnjih dvajsetih leti, odkar so miličniki postali policaji. Včasih ti je ventilček spustu, pa je bila stvar rešena. Danes pa so samo podaljšek birokracije, brez kakršnekoli kreativnosti in samozavesti. Torej Stop policija. Menda bojo šli z taglavnim sindikalistom sedaj privat. Pol bo šele veselica. Pa to. thumper 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Maj 17, 2016 Deli Objavljeno Maj 17, 2016 pred 5 urami, Borutt pravi: Kritika je lahko tudi obratna. Kaj si pa ti naredil za večjo varnost v prometu ? Spodaj imaš povezavo, da boš lahko dal svoj prispevek k večji prometni varnosti. http://www.policija.si/apps/predlogi_obcanov/zemljevid.php Sem ti že odgovoril, da si ti prilepil kategorizacijo vozil, katera je enaka po celotni Evropi. Vprašanje je, kakšno zakonodajo poznajo drugje glede registracije in uporabe čelade za posamezno kategorijo vozila. Je sedaj bolj jasno ? Vsak ima svoje mnenje, katero je posledica večih faktorjev, med drugim tudi takšnih in drugačnih osebnih izkušenj. Točno tako. Fuj in fej za to državo. če se drżim veljavnih pravil gledam v ogledala dajem smernike drżim vsaj primerno varnosto razdaljo ne divjam v naselju imam priżgane in delujoče vse luči ter dobi drżava od vsake moje nadure 30procentov več davka s katerim lahko namenino več denarja za svoje zaposlene med katere sodi tudi policija in zavod za preventivo in vzgojo v cestnem prometu potem sem mnenja da naredim za varnost na cesti več kot marsikdo drug ki je plačan iz drżavnnega denarja lajbn 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se