Skoči na vsebino

STOP Policija !


Priporočene objave

Objavljeno

A veš kaj je mamca rekva na temo ustava, uprava in država?

Zjutri sm ustava, pol sem jo uprava, komu sem jo država te pa en kurc briga!

Objavljeno
pred 8 urami, tomash pravi:

mater ste ga spucal. Se bo po moje mal prjelo.

kar se pa tiče označb na cesti, nekje jih je preveč, nekje premalo. Kr neki, brez sistema, da potem lahko služijo tako in drugače.

pisana komunikacija je veliko težja kot verbalna .. dejstvo pa je , da ko ti nekdo na vprašanje na katerega ima odgovora "da" ali "ne" odgovori z "ali" je to milo rečeno podjebavanje..

če pride pa tak odgovor od nekoga , ki deluje na forumu tudi kot uniformirani policist pa je to sramotno degradiranje soforumašev in sodržavljanov ..

kaj pa o tem pravijo pravila foruma pa piše ..

če kot "g.policist" ne sme dati izjave naj to napiše .. če kot član foruma "Borutt" in kot civilni udeleženec debate  zaradi svoje zaposlitve ne želi jasno izraziti svoje opredelitve o nekem predmetu debate naj to tako tudi napiše. 

ni pa prvič , da je njegov odnos do soforumašev v debati vzvišen, podcenjujoč in do nekaterih v neki meri tudi žaljiv .. do tega pride vsakič , ko pride v debati do nekega predmeta , kjer ne more imeti prav z nekimi zapisanimi stvarmi v zakonih in predpisih.. milo rečeno - bedno ..

Objavljeno
Ob 4. 1. 2017 at 23:08, Borutt pravi:

Si prebral, da gre za pilotni projekt ? Ker nekateri ne znajo voziti po svoji strani, so se odločili, na podlagi dobrih izkušenj v tujini, za pilotni projekt s posebnimi talnimi označbami. 

Zaradi nekaj neuravnovešencev so nastale dodatne črte. In, ker ti neuravnovešenci ne znajo voziti nikoli in nikjer, jih sedaj motijo črte. Doma naj bodo pri mami, otročički. 

Potem bi bilo potrebno uveljavit več različnih pilotnih projektov na več različnih mestih ne samo na cesti ker  neuravnovešencev jih je v slo kar precej.

Ampak pilotni projekti so potem lahko nelegalni oziroma ni potrebe, da je v okvirjih zakonskih določil ker pač par idiotov ne upošteva ali pa ne zna upoštevat pravil ki jih določa zakon????

Objavljeno
pred 3 urami, Kmet2 pravi:

Borut samo pogleda v komp in ti pove, nimam podatkov, tudi koliko so jih rešile te črte ne vem ;)Ne vem tudi koliko avtomobilistom so te črte preprečile vožnjo po nasprotnem pasu ;)

Baje da so v neskladju z zakonodajo :lol1:

Koliko življenje je rešila preventiva ? Veš, bos in gol si v tej temi.

Pa nehaj že nabijati, kolikim avtomobilistom so tiste dodatne črte na Rakitni preprečile vožnjo po nasprotnem pasu. Ker niso nastale zaradi njih, ampak zaradi ene druge skupine udeležencev. Še 100x si preberi, kaj so odgovorni napisali, komu in zakaj so namenjene. Ampak se mi zdi, da je zastonj tebi to razlagati, ker prepričanega prepričevati je ...

Objavljeno (popravljeno)
Ob 5. 1. 2017 at 8:53, Borutt pravi:

Ti razložim ? Bi poskusil, pa že vnaprej vem, da ne bo šlo v tvojo bučo :lol1:.

Sedaj mi pa razloži, kako piše v tisti knjižici, da se kaznuje samo rajo, nekoga drugega pa ne. Točen primer mi napiši. Ker iščem in ne najdem, kje piše, da se kaznuje siromaka, bogataša ali koga drugega pa ne. Poišči in napiši. 

Območja so razdeljena med različne uprave. In vsaka uprava deluje na svojem območju. 

Sedaj pa pomisli, kako žalostno je stanje v glavah voznikov, da mora policist stati ob cesti, da ta isti voznik upošteva predpise v naselju oziroma v vaši ulici. Stanje na naših cestah je takšno zaradi voznikov in ničesar drugega. 

Res je žalostno ampak na žalost real , kot policist veš, da je to tvoja naloga stat ob cesti in mirit ter kaznovat take.

Žalostno je tudi, da ima policija vsako poletje akcije na motoriste pa, da morajo policisti viset na vseh prehodih za pešce pred šolami ko se začne šola, radarske zasede ,preverjanje izpravnosti vozila ............................. 

jebiga pač sama žalost in dokler bo žalosti bo tudi proračun s tega dela polnjen.(seveda govorim o žalosti v glavah)

 

Popravljeno . Popravil exclan
Objavljeno
pred 26 minutami, exclan pravi:

Potem bi bilo potrebno uveljavit več različnih pilotnih projektov na več različnih mestih ne samo na cesti ker  neuravnovešencev jih je v slo kar precej.

Ampak pilotni projekti so potem lahko nelegalni oziroma ni potrebe, da je v okvirjih zakonskih določil ker pač par idiotov ne upošteva ali pa ne zna upoštevat pravil ki jih določa zakon????

Počakaj na odgovor odgovornih. Vprašanje sem že poslal.

pred 18 minutami, exclan pravi:

Res je žalostno ampak na žalost real , kot policist veš, da je to tvoja naloga stat ob cesti in mirit ter kaznovat take.

Žalostno je tudi, da ima policija vsako poletje akcije na motoriste pa, da morajo policisti viset na vseh prehodih za pešce pred šolami ko se začne šola, radarske zasede ,preverjanje izpravnosti vozila ............................. 

jebiga pač sama žalost in dokler bo žalosti bo tudi proračun s tega dela polnjen.(seveda govorim o žalosti v glavah)

 

Res je. Žalost je v glavah voznikov.

Objavljeno
pred eno uro, Borutt pravi:

Pa nehaj že nabijati, kolikim avtomobilistom so tiste dodatne črte na Rakitni preprečile vožnjo po nasprotnem pasu. Ker niso nastale zaradi njih, ampak zaradi ene druge skupine udeležencev. Še 100x si preberi, kaj so odgovorni napisali, komu in zakaj so namenjene. 

Mene pa zanima prav tvoje osebno mnenje po ZKP, kaj se ti zdi:

1. ali tiste črte res preprečijo dirkanja in objestno vožnjo

2. ali misliš da tiste črte v mokrem in vlažnem vremenu niso nevarne motoristom

Jaz imam svoje mnenje o teh dveh vprašanjih.

Objavljeno
pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

Mene pa zanima prav tvoje osebno mnenje po ZKP, kaj se ti zdi:

1. ali tiste črte res preprečijo dirkanja in objestno vožnjo

2. ali misliš da tiste črte v mokrem in vlažnem vremenu niso nevarne motoristom

Jaz imam svoje mnenje o teh dveh vprašanjih.

1. Tiste črte optično zožijo smerno vozišče in vplivajo na motorista, da pelje desno od dodatnih črt. Zaradi omenjenega ni vožnje ob ali preko sredinske črte. To je bolj ali manj psihološko in deluje na prilagojene motoriste. Ker ostali še vedno trdijo, da črta ni zid. 

2. Glede na zahteve, kakšne morajo biti črte, naj le-te ne bi drsele. Ampak realnost je drugačna in vse črte drsijo, ko so mokre in tako nevarne motoristom.

 

Objavljeno

@Borutt Čisto resno vprašanje. Če nekdo pade z motorjem na tistih črtah v vlažnem vremenu, a bo kdo odgovarjal, ker nikjer v zakonu ne piše, da se po njih ne sme vozit in je tisti, ki jih je narisal (odredil izvedbo) namerno naredil cesto nevarno?

Objavljeno
pred 3 urami, gusar pravi:

Kaj pa je prinas v skladu z ustavo :jezik:

Policija:lol1:

Objavljeno
pred 10 minutami, Borutt pravi:

1. Tiste črte optično zožijo smerno vozišče in vplivajo na motorista, da pelje desno od dodatnih črt. Zaradi omenjenega ni vožnje ob ali preko sredinske črte. To je bolj ali manj psihološko in deluje na prilagojene motoriste. Ker ostali še vedno trdijo, da črta ni zid. 

2. Glede na zahteve, kakšne morajo biti črte, naj le-te ne bi drsele. Ampak realnost je drugačna in vse črte drsijo, ko so mokre in tako nevarne motoristom.

 

1. Ce pac naredis napako in zapeljes na mokro spolsko in mogoce se nisi tako vesc motorist...... Ga pac treba ubiti! 

2. Kazen- ubiti motorista! 

Vse se dela na kaznovanju al denarnem ali poskodbenem- smrtnem. To je drzavni projekt.

pred 12 minutami, Frenk 67 pravi:

@Borutt Čisto resno vprašanje. Če nekdo pade z motorjem na tistih črtah v vlažnem vremenu, a bo kdo odgovarjal, ker nikjer v zakonu ne piše, da se po njih ne sme vozit in je tisti, ki jih je narisal (odredil izvedbo) namerno naredil cesto nevarno?

Neprilagojena hitrost ali sodno varstvo! Tukaj si pa itaq oplel.

Objavljeno (popravljeno)

Bo vzrok nesreče neprilagojena hitrost:mad:

Popravljeno . Popravil Mavti
Objavljeno
pred 4 minutami, Mavti pravi:

Bo vzrok nesreče neprilagojena hitrost:mad:

Seveda, nisi prilagodil vožnje črtam :lol1:

pred 1 uro, Borutt pravi:

Koliko življenje je rešila preventiva ? Veš, bos in gol si v tej temi.Vrjetno veliko.

Pa nehaj že nabijati, kolikim avtomobilistom so tiste dodatne črte na Rakitni preprečile vožnjo po nasprotnem pasu. Ker niso nastale zaradi njih, ampak zaradi ene druge skupine udeležencev.Sej to ti govorim , večinoma VOZIJO avtomobilisti  preko sredinskih črt ,a črte so samo za motoriste :lol1:......... .....se zmenimo enkrat v sezoni in grema za 1h na Rakitno , te bom peljal na točno eno mesto (ovink) pa bova štela, kolikokrat bo šel čez sredino av tomobilist  in kolikokrat motorist , vrjemi da boš presenečen , lahko pa mal popoprava  pa staviva , itak ne moreš izgubit . Še 100x si preberi, kaj so odgovorni napisali, komu in zakaj so namenjene. Ampak se mi zdi, da je zastonj tebi to razlagati, ker prepričanega prepričevati je ...prepričuješ in prepričan si ti ,saj to je problem ....zastonj tebi razlagat ....

...

Objavljeno
pred 1 uro, exclan pravi:

Potem bi bilo potrebno uveljavit več različnih pilotnih projektov na več različnih mestih ne samo na cesti ker  neuravnovešencev jih je v slo kar precej.

Ampak pilotni projekti so potem lahko nelegalni oziroma ni potrebe, da je v okvirjih zakonskih določil ker pač par idiotov ne upošteva ali pa ne zna upoštevat pravil ki jih določa zakon????

Zakaj pa več pilotnih projektov naenkrat? Tisti ovinki na Rakitno so kar pravi za sprobat ta pilotni projekt. Če se ne motim je to eden najbolj tragično-problematičnih odsekov v državi, že večkrat opisano in dokumentirano....

Slučajno živim ne tako daleč stran in grem gor (z bajkom ali z avtom) vsaj ene 6-7x na leto. Pa slučajno sem šel eno soboto z avtom (+ familjo) gor. Pa slučajno mi je iza ovinka navzdol,  močno v nagibu in z glavo konkretno na mojem pasu pridivjal en tak valentinorosi inkarniranec. In slučajno sem imel še toliko desetink sekunde časa + reflekse, da sem se mu odmaknil skrajno skrajno desno. Sicer bi mi tisti drkalec priletel direkt v levo lampo.... Misliš, da je bil ta moj slučaj edini tam na tistih ovinkih?

Objavljeno
pred 50 minutami, Frenk 67 pravi:

@Borutt Čisto resno vprašanje. Če nekdo pade z motorjem na tistih črtah v vlažnem vremenu, a bo kdo odgovarjal, ker nikjer v zakonu ne piše, da se po njih ne sme vozit in je tisti, ki jih je narisal (odredil izvedbo) namerno naredil cesto nevarno?

V zakonu že piše, kaj in kako je s črtami. Problem je, ker teh črt ni v Pravilniku. Zato je potrebno počakati na odgovor, kateri naj bi razjasnil zakonitost tega pilotnega projekta. 

pred 43 minutami, Kmet2 pravi:

Policija:lol1:

Bom preveril, če tvoja navedba drži :jezik:.

pred 42 minutami, solorider pravi:

1. Ce pac naredis napako in zapeljes na mokro spolsko in mogoce se nisi tako vesc motorist...... Ga pac treba ubiti! 

2. Kazen- ubiti motorista! 

Vse se dela na kaznovanju al denarnem ali poskodbenem- smrtnem. To je drzavni projekt.

Neprilagojena hitrost ali sodno varstvo! Tukaj si pa itaq oplel.

Bom dal predlog, da bo na vsakem ovinku policist, kateri ti bo omogočil svojevoljno vožnjo. 

Si že slišal za CPP ? Verjetno ne. Pa še to napiši, kaj sam narediš za večjo prometno varnost. 

pred 37 minutami, Kmet2 pravi:

Seveda, nisi prilagodil vožnje črtam :lol1:

...

Jaz te pa lahko peljem nekam, kjer je izdanih veliko kazni avtomobilistom zaradi sekanja ovinkov. 

Objavljeno
pred eno uro, Borutt pravi:

1. Tiste črte optično zožijo smerno vozišče in vplivajo na motorista, da pelje desno od dodatnih črt. Zaradi omenjenega ni vožnje ob ali preko sredinske črte. To je bolj ali manj psihološko in deluje na prilagojene motoriste. Ker ostali še vedno trdijo, da črta ni zid. 

2. Glede na zahteve, kakšne morajo biti črte, naj le-te ne bi drsele. Ampak realnost je drugačna in vse črte drsijo, ko so mokre in tako nevarne motoristom.

 

Torej se zna zgoditi, da statistika izračuna, da je nesreč enako ali več (v primeru padcev na mokrem), hkrati potegne zaključek, da so motoristi še vedno divjaki in objestneži?

 

pred 31 minutami, izibajker pravi:

Zakaj pa več pilotnih projektov naenkrat? Tisti ovinki na Rakitno so kar pravi za sprobat ta pilotni projekt. Če se ne motim je to eden najbolj tragično-problematičnih odsekov v državi, že večkrat opisano in dokumentirano....

Slučajno živim ne tako daleč stran in grem gor (z bajkom ali z avtom) vsaj ene 6-7x na leto. Pa slučajno sem šel eno soboto z avtom (+ familjo) gor. Pa slučajno mi je iza ovinka navzdol,  močno v nagibu in z glavo konkretno na mojem pasu pridivjal en tak valentinorosi inkarniranec. In slučajno sem imel še toliko desetink sekunde časa + reflekse, da sem se mu odmaknil skrajno skrajno desno. Sicer bi mi tisti drkalec priletel direkt v levo lampo.... Misliš, da je bil ta moj slučaj edini tam na tistih ovinkih?

a veš kolikokrat se moram avtomobilom umikat?

 

Objavljeno (popravljeno)

Nekaj za našega varuha statistike. Je iz enega časopisa iz sredine lanske sezone. 


Statistika sicer kaže, da se je do sredine julija na slovenskih cestah zgodilo 264 nesreč motoristov, v katerih je umrlo osem motoristov in en sopotnik na motorju (omenjena nesreča je pri tem še izvzeta), hudo poškodovanih pa je bilo 51 motoristov. V enakem obdobju lani se je zgodilo 282 prometnih nesreč motoristov, v katerih jih je 13 umrlo, 44 je bilo hudo poškodovanih. V oči pa zbode podatek, da so prav vse letošnje prometne nesreče, ki so se končale s smrtjo, povzročili motoristi sami, medtem ko so v istem obdobju lani povzročili devet smrtnih žrtev. Motoristi so sicer letos povzročili dobro polovico vseh prometnih nesreč, v katerih so bili udeleženi, in sicer 153 (lani 166). V teh nesrečah je bilo letos 39 huje poškodovnih, lani pa 30.

Na splošno se prometna varnost voznikov enoslednih motornih vozil iz leta v leto izboljšuje. So pa letos policisti posebej opozorili na dejstvo, da je bilo lani med povzročitelji prometnih nesreč precej alkoholiziranih motoristov. Od 567 povzročiteljev je kar 101 vozil pod vplivom alkohola. Povprečna stopnja vsebnosti alkohola v organizmu je bila pri teh povzročitelji 1,43 promila, pri mopedistih pa 1,65 promila. Vožnja pod vplivom alkohola, mamil, psihoaktivnih zdravil ali že utrujenost na motorju je namreč izredno nevarna.

https://www.dnevnik.si/1042751271/slovenija/brane-kuzmic-instruktor-varne-voznje-ob-taksni-kulturi-imamo-se-sreco

 

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

Torej se zna zgoditi, da statistika izračuna, da je nesreč enako ali več (v primeru padcev na mokrem), hkrati potegne zaključek, da so motoristi še vedno divjaki in objestneži?

 

a veš kolikokrat se moram avtomobilom umikat?

 

Takšen zaključek si ti naredil. Ali bi mogoče želel povedati, da so te črte tako moteče oziroma prevelike, da se ne bi dalo peljati mimo njih. Avti so veliko večji, pa greš uspešno mimo njih. 

Vsakdo, ki seka ovinek, je neprilagojen in nesposoben. Mene pri temu sekanju motijo motoristi, ki to počnejo, saj naj bi bil motorizem uživanje med ovinki in ne vožnja naravnost. Takšni naravnost vozeči naj gredo na dirke pospeševanj na letališče. Poleg tega je sekanje ovinka veliko bolj nevarno za motorista, kot za avtomobilista. Zato spet ne razumem takšnega početja motoristov, ker v primeru vožnje po svoji strani je to samo dobro za njih. 

Popravljeno . Popravil Borutt
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 9 minutami, Borutt pravi:

 

Takšen zaključek si ti naredil. Ali bi mogoče želel povedati, da so te črte tako moteče oziroma prevelike, da se ne bi dalo peljati mimo njih. Avti so veliko večji, pa greš uspešno mimo njih. 

mene črte ne motijo, so pa potencialno nevarne, kar si sam ugotovil. 

Za statistiko si bom pa vzel čas, pa mal pobrskal koliko je bilo mrtvih lani, pa predlani zaradi odvzema prednosti. kajti po tvoji statistiki so si vsi motoristi sodili sami.

Objavljeno
pred 31 minutami, Borutt pravi:

V zakonu že piše, kaj in kako je s črtami. Problem je, ker teh črt ni v Pravilniku. Zato je potrebno počakati na odgovor, kateri naj bi razjasnil zakonitost tega pilotnega projekta. 

B

Če so namenjene umirjanju prometa, potem jaz v zakonu (ZCes-1) berem, da je to dovoljeno samo v naseljih.

(naprave in ukrepi za umirjanje prometa)

(1) Naprave za umirjanje prometa so fizične, svetlobne ali druge naprave in ovire, s katerimi se udeležencem v cestnem prometu fizično onemogoči vožnja s hitrostjo, višjo od predpisane s prometnim pravilom ali odrejene s prometnim znakom, ali se jih opozori na omejitev hitrosti na nevarnem odseku ceste.

(2) Ukrepi za umirjanje prometa so tehnične rešitve na cestnem omrežju in na vozišču ter oblikovanje prometnih površin.

(3) Naprave in ukrepe za umirjanje prometa je dovoljeno izvesti le na delih cest skozi naselja, kjer z rešitvami in ukrepi v skladu s predpisi o projektiranju cest ni mogoče zagotoviti želene hitrosti vozil.

(4) Ovire iz prvega in drugega odstavka tega člena morajo biti označene s predpisano prometno signalizacijo in prometno opremo.

(5) Ne glede na razloge iz tretjega odstavka tega člena je obvezna postavitev naprav oziroma izvedba ukrepov za umirjanje prometa pred vzgojno varstvenimi in izobraževalnimi ustanovami ter drugimi objekti, ob katerih je zaradi specifične populacijske strukture udeležencev zahtevano zmanjšanje dovoljene hitrosti v naselju.

 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

mene črte ne motijo, so pa potencialno nevarne, kar si sam ugotovil. 

Za statistiko si bom pa vzel čas, pa mal pobrskal koliko je bilo mrtvih lani, pa predlani zaradi odvzema prednosti. kajti po tvoji statistiki so si vsi motoristi sodili sami.

Glede črt sem že nekomu odgovoril. Poišči in preberi. 

To ni moja statistika, ampak je statistika prometnih nesreč z udeležbo motoristov. Kar poišči in prilepi. 

pred 1 minuto, Frenk 67 pravi:

Če so namenjene umirjanju prometa, potem jaz v zakonu (ZCes-1) berem, da je to dovoljeno samo v naseljih.

(naprave in ukrepi za umirjanje prometa)

(1) Naprave za umirjanje prometa so fizične, svetlobne ali druge naprave in ovire, s katerimi se udeležencem v cestnem prometu fizično onemogoči vožnja s hitrostjo, višjo od predpisane s prometnim pravilom ali odrejene s prometnim znakom, ali se jih opozori na omejitev hitrosti na nevarnem odseku ceste.

(2) Ukrepi za umirjanje prometa so tehnične rešitve na cestnem omrežju in na vozišču ter oblikovanje prometnih površin.

(3) Naprave in ukrepe za umirjanje prometa je dovoljeno izvesti le na delih cest skozi naselja, kjer z rešitvami in ukrepi v skladu s predpisi o projektiranju cest ni mogoče zagotoviti želene hitrosti vozil.

(4) Ovire iz prvega in drugega odstavka tega člena morajo biti označene s predpisano prometno signalizacijo in prometno opremo.

(5) Ne glede na razloge iz tretjega odstavka tega člena je obvezna postavitev naprav oziroma izvedba ukrepov za umirjanje prometa pred vzgojno varstvenimi in izobraževalnimi ustanovami ter drugimi objekti, ob katerih je zaradi specifične populacijske strukture udeležencev zahtevano zmanjšanje dovoljene hitrosti v naselju.

 

Prvi stavek si pozabil odebeliti. Črte niso ne fizične, ne svetlobne, ne druge naprave in še manj ovire. So prometna signalizacija. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 minutami, Borutt pravi:

Glede črt sem že nekomu odgovoril. Poišči in preberi. 

To ni moja statistika, ampak je statistika prometnih nesreč z udeležbo motoristov. Kar poišči in prilepi. 

Prvi stavek si pozabil odebeliti. Črte niso ne fizične, ne svetlobne, ne druge naprave in še manj ovire. So prometna signalizacija. 

v prvem piša kaj je to, v tretjem pa kje se lahko uporabi.  Zakaj pa niso drugi ukrepi?

V katerem členu pa ti vidiš zakonsko podlago za te črte?

Popravljeno . Popravil Frenk 67
Objavljeno
pred 7 minutami, Frenk 67 pravi:

v prvem piša kaj je to, v tretjem pa kje se lahko uporabi.  Zakaj pa niso drugi ukrepi?

(1) Naprave za umirjanje prometa na vozišču se postavljajo na delih cest skozi naselja, kjer z drugimi rešitvami in tehničnimi ukrepi ni mogoče zagotoviti želene hitrosti vozil.

(2) Naprave iz prejšnjega odstavka so lahko trapezne oblike ali oblike krožnega odseka in izdelane iz materialov, ki ne povzročajo čezmernega hrupa.

(3) Velikost posameznih elementov naprav je prikazana v preglednici 31.

Preglednica 31: Velikost posameznih elementov montažnih ovir

Oblika ovire

Prevozna

hitrost (v km/h)

Dimenzije posameznih elementov (v mm)

a

b

image932.png

30

600

70

50

300

30

image933.png

30

400

70

50

200

30

(4) Vzdolžna medsebojna osna razdalja med napravami v nizu lahko znaša od 20 do 60 m.

(5) Ne glede na prejšnji odstavek lahko vzdolžna medsebojna osna razdalja med ovirami v nizu znaša najmanj 60 m, če na cesti poteka proga javnega potniškega prometa.

(6) Poleg naprav iz drugega odstavka tega člena je dovoljena uporaba naprav, ki selektivno umirjajo promet z dvigovanjem ali spuščanjem dela vozne površine. Dovoljena velikost in dvig ali spust premikajoče se vozne površine mora ustrezati posameznim elementom naprave, ki so določeni v tretjem odstavku tega člena.

(7) Naprave morajo biti označene z označbami, predpisanimi s tem pravilnikom.

Objavljeno
pred 41 minutami, Borutt pravi:

V zakonu že piše, kaj in kako je s črtami. Problem je, ker teh črt ni v Pravilniku. Zato je potrebno počakati na odgovor, kateri naj bi razjasnil zakonitost tega pilotnega projekta. 

Bom preveril, če tvoja navedba drži :jezik:.

Bom dal predlog, da bo na vsakem ovinku policist, kateri ti bo omogočil svojevoljno vožnjo. 

Si že slišal za CPP ? Verjetno ne. Pa še to napiši, kaj sam narediš za večjo prometno varnost. 

Jaz te pa lahko peljem nekam, kjer je izdanih veliko kazni avtomobilistom zaradi sekanja ovinkov. 

Ne govorim o sebi temvec o motoristih, ki jih lahko te ovire peljejo v padec ali v smrt. 

Motoristu postaviti ovire na ze tako zjebanimi cestmi za mene ni nobena preventiva.

Sem ze napisal za mojo cestno varnost naredim to, da se vozim v sosednih drzavah, ker vcasih placas kaksno kazen mi pa ne postavljajo ovire na cesto, da me kaznujejo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Danes nam je stregel po življenju en mladenič v športnem Mercedesu A, ki je prehiteval čez križišče in prehod v škarje. Omejitev 50, on verjetno 2x toliko. Da je prišel na izhodiščni pas, se lahko zahvali vsem ostalim, ki smo zavirali, da je ta podvig izpeljal brez "nesreče". Če bi čelno trčil v prvo nasproti vozeče vozilo, bi se zelo slabo končalo. Avto poznam, ker ga večkrat srečam, registrske ne.

@Borutt, a lahko prijaviš tak dogodek po registrski tablici? Kaj v tem primeru Policija stori?

 

Objavljeno (popravljeno)

Nisi, mi v celoti odgovoril, morda zato ker sem popravljal post. Po tvoje so to torej Označbe na prometnih površinah, ki pomenijo, kaj že?

Kot si sam reku, v pravilniku  o prometni signalizaciji in prometni opremi cest jih ni.

Popravljeno . Popravil Frenk 67

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!