Skoči na vsebino

Kacje ride II


Ice

Priporočene objave

Boste kej zalagal THE OVINK, bo spet "uradni fotograf" tam provociral z objektivom?

Fotograf ne provocira. ker je imenovan za : Uradnega in pooblascenega fotografa Gandi I.

Se pravi, da nam je v veselje, ko slika.

In to naredi na res visokem nivoju.

Na njegovih slikah je se navadna voznja enkratno dozivetje.

Girox Gravity

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kup husota :) :whistle:

ni šans... :whistle:

ti se pa mal umer, pa poglej u keri temi se oglašaš :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A dovoljenja imaš pa to da lahk to objavljaš? Pa tvoja kolegica, ki podatke šverca vun?

Žalostna zgodba...

Dej nehi s tem švercanjem podatkov,polkličeš v KC pa dobiš podatek za vsakega in kakšno je njegovo stanje.Po tvojem pisanju sklepam da če je to tako vse skrivnostno tudi obisk Klajbe ni mogoč.

A ti maš mogoče dovoljenje da svinaš kle gor po forumu?

L.P.

Zlatko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In to naredi na res visokem nivoju.

Na njegovih slikah je se navadna voznja enkratno dozivetje.

:kva2: :lol1: :yea1: :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2Girox: Dej ne trosi klamfe in se obnašaj letom primerno.

Par strani si ze napolnil s svojimi klamfami. Oziroma: "ograja je tam, kaj hocemo". Ti sprenevedajoci se malinov puding. DA bi se zavzel za ureditev razmer, to pa ne, ma kje pa. Tebe so polna usta in hlace spodaj. (Kar se pa mojih vročih sanj tiče pa.....te čisto nič ne brigajo.)

Tukaj se konca.

Na nasem koncu smo motoristi marsikaj uredili s pomocjo cestnega podjetja.

Aja pa nauči se brati oz interpretirati napisani tekst!

nauci se citati. Nisem nikjer omenil, da je ograja kriva za padec; govorim o temu, da je OGRAJA KRIVA ZA POSLEDICE. NEDOLZNI PADEC JE SPREMENILA V KAJ, A?

namenska smrtna past mora po tvojem ostati, ker se ne da nic narediti. ne.ne. prav nic.

samo po forumu se lahko serje.

Glej bzv,da se tukaj prepucavam in lovima za pike in vejice, ker je med najinimi debatami bilo še preveč ostalih komentarjev in sva oba nekje zgubila nit "pogovora".

1. vprašal sem kaj ima ograja pri tem da se je nesrečnik zložil (sama ograja ni kriva za njegov padec).Poškodb nisem omenjal,ker se je debatiralo o krivdi za padec.

2. kolikor se spomnem sem napisal nekje v stilu, da sem za to da, če se ograje postavijo, da se postavijo tako da niso nevarne za motoriste (dodatne zaščite stebrov)

3. Bzv se je pizdit kdo in kaj je krivo. Za padec je kriva v večini primerov hitrost in zadnji čas je, da se začnemo zavedati svojih napak. Če cesta ni pregledna, ni treba na polno tiščat po njej (nanaša se na tvoj del kjer omenjaš kako so postavljene ograje na d-ovinku). S tem se ne nanašam na konkretni primer ampak mislim na splošno (da se ne bo sedaj kdo vsajal vame)

4. če te glih zanima kaj imam v hlačah: Je bl mali, sam jst sm zadovoljen :slap:

Na nasem koncu smo motoristi marsikaj uredili s pomocjo cestnega podjetja.

VSAKA ČAST! :worship:

namenska smrtna past mora po tvojem ostati, ker se ne da nic narediti. ne.ne. prav nic.

Tega nisem rekel in ne mi polagat besed v usta !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dečko "Klajba" drži se in srečno okrevaj!

Da pa nisem pisal oz odpiral druge teme, bom kar tu vprašal Vas "ridaše"!

S prjatlom sva danes mal pohajala po primorskih magistralah in je bilo vse fajn

dokler nisva prišla na ovinek, ki leži, če se pelješ iz Postojne takoj prvi malo

bolje stopinjast levi ovinek pod mostom avtoceste, je lepo pregleden!!! :yes:

Mislim, da ga vsaj večina ridašov dobro pozna!

Kaj je narobe, obema je zdrsnil motocikel, seveda sva ga ujela, samo tam

mimo se peljem vsaj 3x na teden pa se mi to ni zgodilo, mislim pa, da tudi njemu ne!

Vsi ste že doživeli zdrs zalivk na cestah, no to je podobno sam malo dlje drsiš

predno zagrabi :BUA: Kaj mogoče kdo kej ve o izlitju olja ali kaj

podobnega na tem koncu :?

No, če ne drugega pa malo pazite, ko se tam peljete!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej nehi s tem švercanjem podatkov,polkličeš v KC pa dobiš podatek za vsakega in kakšno je njegovo stanje.Po tvojem pisanju sklepam da če je to tako vse skrivnostno tudi obisk Klajbe ni mogoč.

L.P.

Zlatko

To, da se lahko dobi podatke na tak nacin je samo dokaz, da je ta drzava gnila; eden od mnogih.

Pravno gledano so to osebno podatki in medicinska tajnost,k molcecnosti je eticno in zakonsko zavezan vsak zdravnik; dokler pacient ne odveze zdravnika molcecnosti, ta nima pravice seznanjati drugih z njegovim zdravstvenim stanjem; zakonske izjeme so dolocene za sirso skupnost nevarne nalezljive bolezni (gobavost, tuberkoloza, ebola).

Izdajanje osebnih podatkov v nasprotju s tem se preganja po uradni dolznosti v skladu s kazenskim zakonikom republike; kazni so tako denarno kot zaporno zelo visoke.

da bi dajali informacije po telefonu? to je samo na balkanu.

mimogrede, tudi svojci nimajo pravico do zdravstvenih podatkov. samo do opisa splosnega stanja (v zivljenski nevarnosti, zunaj nje,...)

za ostalo mora pooblastiti pacient. V VSAKI SLOVENSKI BOLNICI PACIENT IZPOLNI IN PODPISE FORMULAR, NA KATEReM JE CRNO NA BELEM KOMU SME ZDRAVNIK POSREDOVATO PODATKE (IMENSKO) IN V KOLIKSNEM OBSEGU.

Grox Gravity

Toliko o pravilih igre. seveda pa me za simpaticnega Goricijana skrbi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je.

Ampak enim je glavno, da "dogaja"... da se ma o čem za govorit ... o stanju itd ...

no, saj na formularjih je tudi opcija da obkrožiš, da lahko vsakemu dajo podatke o stanju...

Ampak, useen - take zadeve se običajno bolj previdno "daje v javnost"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dečko "Klajba" drži se in srečno okrevaj!

Da pa nisem pisal oz odpiral druge teme, bom kar tu vprašal Vas "ridaše"!

S prjatlom sva danes mal pohajala po primorskih magistralah in je bilo vse fajn

dokler nisva prišla na ovinek, ki leži, če se pelješ iz Postojne takoj prvi malo

bolje stopinjast levi ovinek pod mostom avtoceste, je lepo pregleden!!! :yes:

Mislim, da ga vsaj večina ridašov dobro pozna!

Kaj je narobe, obema je zdrsnil motocikel, seveda sva ga ujela, samo tam

mimo se peljem vsaj 3x na teden pa se mi to ni zgodilo, mislim pa, da tudi njemu ne!

Vsi ste že doživeli zdrs zalivk na cestah, no to je podobno sam malo dlje drsiš

predno zagrabi :BUA: Kaj mogoče kdo kej ve o izlitju olja ali kaj

podobnega na tem koncu :?

No, če ne drugega pa malo pazite, ko se tam peljete!

lev ovinek pod vijaduktom? na desni strani makadamsko parkirišče? Včasih je tam zelo fin prah. pa ni najbolšga gripa. (ne de bi me zanašalo od brzine....)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, ne vem za ostale, ampak jaz imam letos v tem ovinku vsakič občutek zdrsavanja. In to obeh gum hkrati.

Ko sem se letos spomladi prvič zapeljal skozi, sem bil prepričan, da se bom (spet) zložil.

Popravljeno . Popravil ernessto73
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Posteno povedano smo vsi ze od vceraj nestrpno pricakovali porocilo; vkljucno z menoj.

Vcasih se preprosto mora aplicirati pravila za javne osebnosti, o katerih se lahko vse objavi.

Ceprav se je ubogemu Dragotu izteklo izredno slabo.

odgrnine kolkov- verjetno misli na odrgnine v obmocju kolkov; drugo tolmacenje je v tem kontekstu nesmiselno -ce je tako ni nic posebnega

zlom reber- bo nekaj casa tezko dihal; ker pa rebra niso poskodovala notranjih struktur z nalomljenimi konicami je vse dolgorocno Okey

pretres mozganov-tezko komentirati, bi bilo treba videti nevroloski pregled (z izvidom slik ct ali magnetne resonance)

vcasih po prometnih pride do kaksnih manjsih dolgorocnih posledic:

- tezave s spanjem, glavoboli, napadi migren

-lahko pusti tudi malce spremenjeno osebnost na kaksnem ozjem podrocju, ki je razen svojcem drugim neopazna

zlom hrbtenice na dveh delih- za oceniti bi bilo potrebno vedeti segmente in mogoce poskodbe na iz midollo spinale izhajajocih struturah

vseeno sta ti poskodbi izredno resni:

- ce bo imel sreco jo bo odnesel z dolgorocnimi posledicami,zaradi katerih ne bo vec nikoli sedel na sportnem motorju

- z malo manj srece bo imel tezave "s hrbtom" po domace; omejena gibljivost

- ce je res zlom in ne samo nalom pa bodo motene okoncine in funkcija notranjih organov 8odvisno od prizadetih segmentov)

Girox Gravity

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lev ovinek pod vijaduktom? na desni strani makadamsko parkirišče? Včasih je tam zelo fin prah. pa ni najbolšga gripa. (ne de bi me zanašalo od brzine....)

Točno ta ovinek :yes:

Hja, ne vem za ostale, ampak jaz imam letos v tem ovinku vsakič občutek zdrsavanja. In to obeh gum hkrati.

Ko sem se letos spomladi prvič zapeljal skozi, sem bil prepričan, da se bom (spet) zložil.

Jap, obe gumi, tudi nama O:-)

Posteno povedano smo vsi ze od vceraj nestrpno pricakovali porocilo; vkljucno z menoj.

Girox Gravity

Ko praviš poročilo, vsaj jaz nisem pričakoval, detajlizeranje oz bodoče stanje!

Medicinc boš koga spravil k pameti s temi podrobnostmi :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klajba hitro okerevanje ti želim.

Drugače pa Klajba nikoli ni bil vaški racer in vozi zelo lepo in premišljeno je eden redkih...

Je pa žal tako, da se to lahko zgodi vsakemu pa če voziš 300 ali pa 50km/h...

Popravljeno . Popravil shark357
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ograja v taki postavitvi in v taki oddaljenosti od vozišča tam ne spada.

Splošno:

-zaradi občutka utesnjenosti večina voznikov motoristov ne zvozi ovinek po "idealni liniji" ovinka (ki je v motociklizmu pomembna tako z vidika varnosti same izpeljave (rezerva) kot zaradi mogoče nepredvidene situacije nastale zaradi nasprotnega udeleženca)

Ovinek tako motoristi vozijo glede na OGRAJO oziroma njeno zaznavo kot motečega elementa namesto glede krivuljo ovinka.

Ko vam še nasproti vozeči avtomobil športno seka ovinek, kar je tam izredno pogosto, je to karta za bolnico; za motorista.

-ograjo je policija izsilila zaradi motoristov; če jih je tam taka množica, kje pa je zaščitni dodatek ZA motoriste (da ne gre motor pod ograjo in motorist v stebriček?) ?

Če nekdo postavo ograjo, ki je v primeru nesreče, ne glede na vzrok ali krivdo, smrtno nevarna(najmanj hude telesne poškodbe), druge funkcije pa tako ali tako ta ograja nima, je to naklepen in premišljen umor.

Brez ograje bi Klajba sedaj ne bil v bolnici.

Direkcija na ceste je zbirala informacije o takih nevarnih in močno prometnih odsekih; goriška policija in motoristi so poslali podatke in že zdavnaj dobili zaščitni dodatek na ograjo.

Postojnsko policijo pa je brigalo samo, kako spraviti še koga na voziček ali v grob. Direkcija je morala sama zbrati podatke, da tudi planinski ovinki zaradi velike frekvence motoristov potrebujejo ta dodatek in ga bo namestila. Odgovor postojnske policije je bil, da se bodo motoristi počutili bolj varne in bla, bla... Skrb za varnost?

Lansko leto je ravno na stebričkih take nevarne ograje umrlo par ljudi, po nepotrebnem. Nihče ni bil eden od teh, ki se "stalno furajo tam skoz" ali član tega ekskluzivnega forumskega kluba, ki ima cele dneve časa pisati vse možno, ni pa bil sposoben, za razliko od drugih po sloveniji, navezati kontakta z Direkcijo, kljub temu, da je bilo v vseh javnih medijih, da zbirajo informacije s strani motoristov, za postavitev zaščitnih elementov.

Novinarji so se aktivirali v dobro vseh; po njihovi zaslugi bodo zaščitni dodatki dve leti prej gor (dodaten denar Direkciji), ne po zaslugi vas.

In potem govorite brummu, ta vsaj ni dvoličen kot večina vas. En drugega oslavljate s prijatelj, niti za njega niti zase (ker si vsak zase misli kako je najboljši in najbolj pameten) pa niste pripravljeni nič storiti. Prijatelj? Ma ne.

Ko se nekomu nekaj zgodi, je prvo vprašanje, ali zaradi tega odpade "RIDE DAY".

Res ste vzor motoristov in prijateljstva, da o medčloveških odnosih ne pišem posebej.

Pravzaprav sem ugotovil, da sem nekaj malo narobe napisal.

Mnenje postojnske policije je bilo, da ce se da spodaj na ograjo zascitno oblogo za motoriste, bodo slednji se bolj predrzno vozili in jih bo se vec; se pravi, da zascite raje ne, po njihovem.

Tisto z vec si lahko glede na okoliscine razlagam samo tako, da odstevajo vse tiste, ki so pomrli ali so trajno na vozicku. Vsak osel ve, kaj iz motorista naredi stebricek.

V vsakem slucaju so Direkciji poslali cel kup podobnih mnenj in predlogov.

Popravljeno . Popravil girox
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in vozi zelo lepo in premišljeno je eden redkih...

sorry shark357, ampak to kar sem jaz videl tokrat, ni bilo to... ...seveda pa to ne pomeni, da ni sicer fajn dec, če ga poznaš, je lahko tudi zelo odgovoren in varen voznik... ...a tokrat je vozil objestno in se mu ni izšlo... Na žalost, tudi mojo, verjemi, ker česa takega ne pozabiš nikoli :( ...

Se opravičujem za radovednost, vendar Dragotove poškodbe... ...je to ta fant Klajba???

:( :( :(

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- ce bo imel sreco jo bo odnesel z dolgorocnimi posledicami,zaradi katerih ne bo vec nikoli sedel na sportnem motorju

FAK :cry:

Kolk se to grozn sliš! :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sorry shark357, ampak to kar sem jaz videl tokrat, ni bilo to... ...seveda pa to ne pomeni, da ni sicer fajn dec, če ga poznaš, je lahko tudi zelo odgovoren in varen voznik... ...a tokrat je vozil objestno in se mu ni izšlo... Na žalost, tudi mojo, verjemi, ker česa takega ne pozabiš nikoli :( ...

Se opravičujem za radovednost, vendar Dragotove poškodbe... ...je to ta fant Klajba???

:( :( :(

Ajd!

Da to je Klajba. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FAK :cry:

Kolk se to grozn sliš! :unsure:

Se vedno mu ostane sport-touring varianta; vsaj ce so napacno interpretirali povedano in je samo pocil corpo vertebra (na manj zahtevni lokaciji).

Girox

post-16602-1186074263.gif

Popravljeno . Popravil girox
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk enga pametovanja...vsi ste teoretiki...praksa pa verjetno škripa...

Pa še to...zaradi ograje mislim da nihče ne bo vozil bl na polno sj ni cilj vožnje "ne zdrsnit v ograjo/po dnjo" ampak ostat na cesti...in marsikdo vozi bl predvidno zdj ko je tm gor tista gnila ograja(notranja stran ovinka)

Djte se mal umirt s pametovanjem ker to nikomur ne pomaga!!!

pomaga pa praksa...žal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk enga pametovanja...vsi ste teoretiki...praksa pa verjetno škripa...

Pa še to...zaradi ograje mislim da nihče ne bo vozil bl na polno sj ni cilj vožnje "ne zdrsnit v ograjo/po dnjo" ampak ostat na cesti...in marsikdo vozi bl predvidno zdj ko je tm gor tista gnila ograja(notranja stran ovinka)

Djte se mal umirt s pametovanjem ker to nikomur ne pomaga!!!

pomaga pa praksa...žal...

post-16602-1186078816.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar je pri vsej zgodbi (vsaj meni) zanimivo je, da se ugotavlja KDO ALI KAJ JE KRIV(-O)... In se nato napiše cel kup bolj ali manj celo korektnih zadev, kar pa nima veze s tisto pravo vsebino, ta ba je, DA MORA VOZNIK VOŽNJO PRILAGODITI RAZMERAM. Da dragi moji, tako kot sem jaz (že nekoč) prebil dve leti na bolniški, je Klajba SAM KRIV ZA POŠKODBE. Pa da ne bo pomote... sam jih bo tudi prenašal kot sem jih jaz in še marsikdo drug...

Vse dobro sicer o njem. Kolikor sem ga jaz poznal, me preseneča, da se mu je to zgodilo... Predvsem tiste izjave, ki namigujejo na objestnost. Ampak vseeno, dragi moji... Ni kriva bankina, niti asvalt, niti guma... Vedno je kriv izključno in samo voznik. Le voznik je namreč tisti, ki naj bi imel vsaj trohico razuma...

Girox je zadevo dobro zastavil... Kaj se da storiti za večjo varnost. Jaz bom pa stopil korak dlje... Kaj lahko MI storimo za večjo varnost... Na ridah in drugje... Eno je ukrepati, da se cestišče ustrezno uredi... Ampak to ne more biti izgovor za (pre)veliko število nesreč na "ridah". Kot bi zahtevali, da naj se cesta prilagodi voznikom - morda še vsakemu posamezniku. Najbolje, da se vgradijo še senzorju za tip gume, ki jo ima dotični motorist in se temu ustrezno sproti prilagaja struktura asvalta... Banalno, a ne?

Dejstvo je, da je vse v glavi. Žal! In manj ko je v glavi, bolj trpi telo. Ko poslušam debate v stilu "Smo šli t'ko u izi, enih 160" mi postane slabo. Povprečna hitrost vozil na slovenskih cestah je (zunaj naseljij) med 70 in 110 na uro... Vraga... kako je lahko 50 odstotnkov večja hitrost od ostalega prometa "u izi"???? Upoštevaje nasproti vozeča vozila in "psihološki efekt" na ostale voznike...

Žal je tako, da večina naših motociklistov še ni dozorela... nima osnovne vozniške kulture. Prvo, kar se zdi vsem "normalno" je, da lahko vozijo hitro, ker jim motocikel to dopušča. Pa žal ne more biti tako... Če se že motociklisti med seboj "razumom" in dopuščamo prehitro vožnjo kot legitimno (a vseeno nelegalno) potem se moramo strinjati vsaj v eni stvari... Mi smo tisti, ki kršimo pravila in posledično povzročamo nered (kot protipomenko besede red). Zatorej se moram v tem primeru obnašati strpno in predvsem skrajno previdno.

Je že kdo doživel, da ga je izsilil avtomobil iz stranske ceste? Najbrž že kar nekaj... Ampak zastavite si vprašanje, zakaj je do tega prišlo! Odgovor je preprost... Zato ker ste vozili cca. 40 - 50 metrov na sekundo... Ja, ne boste verjeli... to je cca. 140 - 180 na uro. Pred tremi ali štirimi sekundami, ko je dotični voznik pogledal levo in desno in speljal ste bili vi še za ovinkom, 100 ali 200 metrov stran...

Pospravit je treba podstrešje... To da je na ridah veliko nesreč, se že ve. Skoraj ne mine teden, da ne bi ride zahtevale davka... Še huje... Večina ve, da je bankina tam nevarna. Ampak... Ekstremisti so še vedno tam. Redkim pade v glavo, da je v ovinku POLNA ČRTA... vseeno mislijo, da je "the ovinek" tam zaradi njih in si veselo privoščijo vožnjo po levi. Da o kaki prilagojeni hitrosti ne govorimo. Pa je zadeva popolnoma enostavna. Kdor ne zmore prevoziti "the ovinka" po svojem pasu, je SLAB VOZNIK. In tega ne spremeni nobeno dejstvo o "ultra-frajersko-jebačko-dolgotični" hitrosti. Zakaj tako? Zato, ker je na cesti... In na cesti veljajo drugačna pravila, kakor na dirkališču.

Zatorej dragi ridaši, se naslednjič, preden se spustite nekajkrat po ridah gor in dol zgledujte tudi po meni (in marsikomu drugemu) in si realno odgovorite na vprašanje: kako moram peljati, da te ovinke CEL? Pri tem pa upoštevajte vašo "kondicijo", stanje motocikla, stanje cestišča in predvidevajte... Tam so tudi drugi udeleženci v prometu.

Imejte v mislih še eno dejstvo... Edino živ motorist je (dober) motorist! Pa še eno dejstvo... Heroji so VSI mrtvi!

Sedaj pa me mirno spljuvajte, če vam paše...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdor ne zmore prevoziti "the ovinka" po svojem pasu, je SLAB VOZNIK.

Pa ne samo "the ovinka" ampak vseh ovinkov na javnih cestah.

Drugače pa lepo povedano. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

piki vse lepo in prav..vendar večinoma avtomobili sekajo ovinke..bom rekel večinoma ker se najde tut kak "motorist"..

ja vse je blo to stokrat povedano in napisano pa vseeno pozabljamo..vsi po vrsti..

kot neka snov ki si se jo učil v 8.razredu OŠ..sej če bi ti nekdo povedal da je to to in to se bi hitro spomnil..drgač je pa nimaš v glavi..

kaj in zakaj je kdo padu je pa itak sam ugibanje..bo klajba najbolš znal povedat če se bo spomnu..

sm pa zihr da se marsikdo hitrej pelje ta ovinek pa ni nobene panike..kdo bi že to bil??? :whistle:

u glavnem ride še zmer "držijo"..sprobano dons..tko da po pamet se da odpirat.. :whistle:

pa kaj če bi počas zaključili tole poglavje??

no vsi k ste bli dons gor..vas je blo fajn vidt..

lisica se je pa dons skrivala..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!