Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
mat

Homologacije izpuhov + Nehomologirani izpuhi

Recommended Posts

sesir
pred 5 minutami, Borutt pravi:

Če prav razumem, bi rad s ponarejanjem legaliziral izpuh. Vse se da, če se hoče. 

Ne...če ima to številko vgravirano in logo je original izpuh...in mora samo s tem certifikatom na homologacijo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 3 minutami, sesir pravi:

Ne...če ima to številko vgravirano in logo je original izpuh...in mora samo s tem certifikatom na homologacijo...

Na motorju je nameščen izpuh športni izpuh Akrapovič, vendar ni homologiran, prav tako nima nobene oznake.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gusar

Zapelji se do Akrapoviča pa ti bo povedal ali je original ali ponaredek,simepel ko pasulj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bmflar
pred 7 urami, Dimen pravi:

Kako zgleda gravura na loncu?

Sedaj so to laserske gravure, vendar jih tako dolgo nazaj ni bilo, bile so pa ploščice s številkami ...

fxb-Akrapo.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick
10 hours ago, enrikio said:

Zdravo!

 

Nekaj dni nazaj sem kupil Yamaho fzs 600 Fazer l 2003.  Na motorju je nameščen izpuh športni izpuh Akrapovič, vendar ni homologiran, prav tako nima nobene oznake. Je pa izpuh originalen od Akrapoviča, vendar certifikata nimam, ker ga prejšnji lastnik ni vzel oz. "kupil" (v času ko še ni bilo obvezno očitno).

Obrnil sem se na podjetje Akrapovič, kjer so mi rekli, da se da vse urediti v primeru, da imam na izpuhu oznako (e1 xxx). Pozanimal sem se in na internetu in našel certifikat za moj izpuh, kjer je napisana točna oznaka za moj model izpuha. Sedaj pa me zanima ali ima kdo od vas takšen primer, da je že težavo rešil sam na tak način da je cifre vgraviral in zadevo "pripeljal" do homologacije? Vsaka informacija dobrodošla! 

 

Hvala

https://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/product/road/12400?brandId=41&modelId=335&yearId=1847

Preberi z velikimi črkami napisano opozorilo !

Edited by Lipstick

Share this post


Link to post
Share on other sites
enrikio

Izpuh ni Carbon varjanta, temveč slip on Titanium, za katerega kot sem že napisal, da sem našel certifikat oz. potrdilo na spletni strani Akrapoviča (Link: https://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/product/road/11636?brandId=41&modelId=335&yearId=1847). Tu sem našel tudi te "številke" v levem kotu zgoraj, za katere predvidevam, da jih je treba vgravirati.

Nekdo od vas pa je napisal, da so bile včasih nekakšne ploščice s številkami, se pravi ni bilo gravure? Potemtakem odpade varjanta graviranja zame? Ima kdo kakšno sliko kako izgleda "ploščica" na izpuhu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 8 minutami, enrikio pravi:

Izpuh ni Carbon varjanta, temveč slip on Titanium, za katerega kot sem že napisal, da sem našel certifikat oz. potrdilo na spletni strani Akrapoviča (Link: https://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/product/road/11636?brandId=41&modelId=335&yearId=1847). Tu sem našel tudi te "številke" v levem kotu zgoraj, za katere predvidevam, da jih je treba vgravirati.

Nekdo od vas pa je napisal, da so bile včasih nekakšne ploščice s številkami, se pravi ni bilo gravure? Potemtakem odpade varjanta graviranja zame? Ima kdo kakšno sliko kako izgleda "ploščica" na izpuhu?

Glih stare je včasih šlo ponarejat oz gravirat,novejši ne vem od katerega leta pa imajo lasersko gravuro kot je slika višje...

Če želiš homologirat izpuh,ki ni za cestno rabo...najlažje..najdit nekoga,ki ima homologiran akrapovič si ga sposodi in pojdi homologirat...vsaj meni v 15 letih glasnih motorjev,policistu bilo le važno,da imam v homologaciji vpisan izpuh,ki ga on vizualno vidi...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 4 minutami, sesir pravi:

Glih stare je včasih šlo ponarejat oz gravirat,novejši ne vem od katerega leta pa imajo lasersko gravuro kot je slika višje...

Če želiš homologirat izpuh,ki ni za cestno rabo...najlažje..najdit nekoga,ki ima homologiran akrapovič si ga sposodi in pojdi homologirat...vsaj meni v 15 letih glasnih motorjev,policistu bilo le važno,da imam v homologaciji vpisan izpuh,ki ga on vizualno vidi...

Ti pa si humorist. In, ko bo iskal številke? Aja, saj ne zna brati :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick
22 minutes ago, enrikio said:

Izpuh ni Carbon varjanta, temveč slip on Titanium, za katerega kot sem že napisal, da sem našel certifikat oz. potrdilo na spletni strani Akrapoviča (Link: https://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/product/road/11636?brandId=41&modelId=335&yearId=1847). Tu sem našel tudi te "številke" v levem kotu zgoraj, za katere predvidevam, da jih je treba vgravirati.

Nekdo od vas pa je napisal, da so bile včasih nekakšne ploščice s številkami, se pravi ni bilo gravure? Potemtakem odpade varjanta graviranja zame? Ima kdo kakšno sliko kako izgleda "ploščica" na izpuhu?

Material zunanjega plašča ne vpliva na homologacijo ( samo oznaka dušilca se razkulikuje ), preveri oznako vozila in oznako motorja na certifikatu z tvojimi , če sta skladni, ne boš imel problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 20 minutami, Borutt pravi:

Ti pa si humorist. In, ko bo iskal številke? Aja, saj ne zna brati :lol1:

Rečmo...na gsxr750 l.93 smo vgravirali oznake in db...takrat še ni bilo potrebno homologirat in vsakič ko so ustavili policisti ni bilo problemov,čim so kao vidli,da original..je pa seveda pogoj,da se te ne čuje v deveto vas...poznam kar nekaj ljudi,ki so naredili kot sem napisal zgoraj...plus,če greš homologirat z originalom lahko isto vgraviraš na svoj izpuh...pač bo vgravirano in ne lasereko...policaj bo imel kaj videt...glih se policaju,da otrujat z nekom,ki ima homologiran izpuh,številke štimajo..preglasno ni...seveda če se hočeš kregat boš pač poscan...

Nikoli v življenju mi v Sloveniji niso kaj težili za izpuh(nikoli preglasen vedno glasen) v Avstriji pa enkrat na Golici merili decibele...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
zan0088

Jaz sem pa ze nekaj let nazaj sam vgradil Akrapovica na FZ6, zdi se mi pa da je koncno cas se za homologacijo. Certifikat imam, navodila SLO brez slik in ANG s slikami, ne vem pa kako naj naredim s potrdilom o strokovni vgradnji? Ima kdo izkusnje kaksne z lastno vgradnjo in homologacijo tega?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pajk

Najdeš na netu obrazec Potrdilo o strokovni vgradnji, neseš do mehanika, kateri ti ga izpolni, daš za pivo (če bo hotel vzet, moj ni hotel nič) in gasa na tehnični zapravit 30€.

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
51 minutes ago, zan0088 said:

 Ima kdo izkusnje kaksne z lastno vgradnjo in homologacijo tega?

Sam zmontiral, peljal na Interservice-LJ (Letališka) in uredil vse brez zapletov (izpuh, led smerokazi,  nosilec tablice). V NM pa komplicirajo, za vsako malenkost hočejo potrdilo o vgradnji. Pokliči in vprašaj, lani je šlo brez potrdila. 

Edited by XTR

Share this post


Link to post
Share on other sites
honda2000

Iščem certifikat za homologacijo od Leovince SBK za yamaha fz6n/fazer lenik 04 do 06. Na njihovi spletni strani od teh starih SBK modelov ni več papirjev, da bi si jih natisnil. Še ima kdo mogoče doma?

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
zan0088

Sem peljal na Interservice v popoldanskih urah in imel zaplete ker ni bilo sefov. Vseeno sem vztrajal naj vendarle poslika kar ima za poslikat in pripravi za sefe, kot da je vse OK, pobere papirje ki sem mu jih ze skoraj na silo rinil v roke, pa se bodo strokovnjaki naslednji dan ubadali. Potem me naslednji dan klicejo da je vse OK in naj pridem po papirje in placat. Je kr hudic ce ne poznas stevilk od 0 do 9. Ni pa noben spraseval po potrdilu o strokovni vgradnji :)

@honda2000 poslji povprasevanje na info@leovince.com s sliko izpuha in njegovih gravur in scanom homologacije motorja kjer se vidi, tip FZ6-N ali kako je in RJ oznaka ter homologacijska stevilka E13 od motorja in ti bodo certifikat sigurno poslali.

Edited by zan0088

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ciko86
pred 49 minutami, honda2000 pravi:

Iščem certifikat za homologacijo od Leovince SBK za yamaha fz6n/fazer lenik 04 do 06. Na njihovi spletni strani od teh starih SBK modelov ni več papirjev, da bi si jih natisnil. Še ima kdo mogoče doma?

Lp

A si jim probal pisat?js ko sem rabil za termignoni gpr arrow sem jim lepo napisal email in v roku enega tedna sem imel na emailu papireje,termignoni pa mi je poslal prav pisno zahvalo za uporabo njihovega izpuha in enih 10 nalepk :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajamoto

Jest bom pa original menjal, ker je preglasen in pregrd za SC. A kdo ve za Kranj, če hocjo met tud potrdilo o vgradnji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
honda2000
pred 2 urami, zan0088 pravi:

Sem peljal na Interservice v popoldanskih urah in imel zaplete ker ni bilo sefov. Vseeno sem vztrajal naj vendarle poslika kar ima za poslikat in pripravi za sefe, kot da je vse OK, pobere papirje ki sem mu jih ze skoraj na silo rinil v roke, pa se bodo strokovnjaki naslednji dan ubadali. Potem me naslednji dan klicejo da je vse OK in naj pridem po papirje in placat. Je kr hudic ce ne poznas stevilk od 0 do 9. Ni pa noben spraseval po potrdilu o strokovni vgradnji :)

@honda2000 poslji povprasevanje na info@leovince.com s sliko izpuha in njegovih gravur in scanom homologacije motorja kjer se vidi, tip FZ6-N ali kako je in RJ oznaka ter homologacijska stevilka E13 od motorja in ti bodo certifikat sigurno poslali.

Hvala za info. Bom poslal mail.

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
2 hours ago, zan0088 said:

Sem peljal na Interservice v popoldanskih urah in imel zaplete ker ni bilo sefov.

Ja, do tretje ure je menda tam preglednik za homologacije, vsaj včasih je bilo tako. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rokxy

na strani GPR piše, da je ror s sport katalizatorjem vred homologiran? a to pomeni, da pridem na tehničnega in mi samo vpišejo v kartonček pa čao. gre pa za gpr deeptone ror z vmesnim delom vred za ktm duke 690

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grady

Potrdilo o strokovni vgradnji zahtevajo v primeru, ko ni bil zamenjan samo zadnji lonec, se pravi, da je bil odstranjen katalizator, ali pa celoten izpuh od kolektorjev naprej. 

Letos sem urejal homologacijo za 2 motorni kolesi, na AMZS-ju v Murski Soboti, kjer je vodja poslovalnice vse skupaj hitro in strokovno uredil, brez kompliciranja. 

S sabo sem imel le homologacijo motorja, ter ustrezen certifikat, kjer je razvidna stevilka / model motorja, ter stevilka izpuha, ki se ujema s stevilko ploscice na njem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hrgota
On 7. 6. 2017 at 3:06 PM, Grady said:

Potrdilo o strokovni vgradnji zahtevajo v primeru, ko ni bil zamenjan samo zadnji lonec, se pravi, da je bil odstranjen katalizator, ali pa celoten izpuh od kolektorjev naprej. 

Letos sem urejal homologacijo za 2 motorni kolesi, na AMZS-ju v Murski Soboti, kjer je vodja poslovalnice vse skupaj hitro in strokovno uredil, brez kompliciranja. 

S sabo sem imel le homologacijo motorja, ter ustrezen certifikat, kjer je razvidna stevilka / model motorja, ter stevilka izpuha, ki se ujema s stevilko ploscice na njem.

 

 

Torej kolkor jaz zastopim. Jaz bom zamenjal cevi od kolektorjev naprej in izpusne lonce. Papirje za homologacijo ze imam sem si jih pitegnil z Leovince strani dol kjer je tocno napisano tip motorja in tip izpusnih loncev. Na izpusnih loncih je tudi gravirana e13 0231 oznaka. Zanima kaj se potrebujem. Potrdilo o strokovni vgradnji(tega mi namrec ni problem dobit) Ali kompmicirajo kaj glede katalizatorja?

Lp Josip

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!