Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
Pravkar, Kmet2 pravi:

No pa mi prosim razložite po kmečko zakaj sta potrebni dve kapalni sondi ..............ker meni se zdi ,da je to marketinški prijem za ovce , sam imam na vseh prejšnjih in zdejšnjih motorjih enojno ki opravlja delo bolje kot dvojna , kjer sem videl več pacanja sploh pa več možnosti ko zapne kakšna veja po poškodbi .......z enojno je povsem dovolj namazana veriga ,saj olje raztegne centrifugalna in še kakšna sila  itd .......ampak , bi si vseno želel razlago tistih , ki trdijo da so 2 kapalni sondi boljše kot enojna .....dejmo , za vse potencialne kupce razjasnit zakaj .........bom sodeloval in izpodbijal nebuloze ki se bodo valile ......3.2.1.........

vilice dozirajo enako količino olja , kot enojna dozirka in to na obe strani verižnika. Manj svinjarije, manj odletelega olja, boljše mazanje verige boljša zadeva. Preverjeno pri meni osebno.

Objavljeno
pred 4 minutami, Kmet2 pravi:

No pa mi prosim razložite po kmečko zakaj sta potrebni dve kapalni sondi ..............ker meni se zdi ,da je to marketinški prijem za ovce , sam imam na vseh prejšnjih in zdejšnjih motorjih enojno ki opravlja delo bolje kot dvojna , kjer sem videl več pacanja sploh pa več možnosti ko zapne kakšna veja po poškodbi .......z enojno je povsem dovolj namazana veriga ,saj olje raztegne centrifugalna in še kakšna sila  itd .......ampak , bi si vseno želel razlago tistih , ki trdijo da so 2 kapalni sondi boljše kot enojna .....dejmo , za vse potencialne kupce razjasnit zakaj .........bom sodeloval in izpodbijal nebuloze ki se bodo valile ......3.2.1.........

Tko po kmečko. Ženska ma tud dve joški čeprav bi ena lahko opravla vso funkcijo, stvar je u simetriji. :)

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

vilice dozirajo enako količino olja , kot enojna dozirka in to na obe strani verižnika. Manj svinjarije, manj odletelega olja, boljše mazanje verige boljša zadeva. Preverjeno pri meni osebno.

Ne vrjamem ,da je boljše mazanje ,razen več olja povsod  razen na verigi ...........in če trdiš da je bolje te bom drugače vprašal .....koliko več si naredil z verigo pri dvojnem in koliko enojnem, če nimaš odgovora je vse nabijanje koliko je kaj bolje in smo tam kot sem pisal tržna niša .....

Pravkar, Frenk 67 pravi:

Tko po kmečko. Ženska ma tud dve joški čeprav bi ena lahko opravla vso funkcijo, stvar je u simetriji. :)

Simetrija in nič drugega  mogoče ......;)

Objavljeno
Pravkar, Kmet2 pravi:

Ne vrjamem ,da je boljše mazanje ,razen več olja povsod  razen na verigi ...........in če trdiš da je bolje te bom drugače vprašal .....koliko več si naredil z verigo pri dvojnem in koliko enojnem, če nimaš odgovora je vse nabijanje koliko je kaj bolje in smo tam kot sem pisal tržna niša .....

Simetrija in nič drugega  mogoče ......;)

sprašuješ napačne zadeve, ker sem ti še napisal. Kaplja olja na minuto (olja potemtakem ni več). Sedaj jo deli na dva dela (levo in desno stran). Torej je manj mazanja ko pade na eno in drugo stran. Hkrati je veriga bolj enakomerno namazana. Pri enojni mi maže bolj na tisti strani, kjer je diza.

Razlika v kmjih, ne bi vedel nisem testiral. Sicer pa bmk če mi ne verjameš, jaz sem samo povedal kako je in niti te ne mislim prepričevati. Mažeta ena in druga zadeva. Enako kot ročni in elektronski mazalec. Če maš možnost je obojestransko mazanje bolj komot, če maš možnost je elektronsko in gps nadzorovan oiler, ki ti še kavo skuha boljši od tistega ki dela na prosti pad. Mažeta pa oba.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 9 minutami, Kmet2 pravi:

No pa mi prosim razložite po kmečko zakaj sta potrebni dve kapalni sondi ..............ker meni se zdi ,da je to marketinški prijem za ovce , sam imam na vseh prejšnjih in zdejšnjih motorjih enojno ki opravlja delo bolje kot dvojna , kjer sem videl več pacanja sploh pa več možnosti ko zapne kakšna veja po poškodbi .......z enojno je povsem dovolj namazana veriga ,saj olje raztegne centrifugalna in še kakšna sila  itd .......ampak , bi si vseno želel razlago tistih , ki trdijo da so 2 kapalni sondi boljše kot enojna .....dejmo , za vse potencialne kupce razjasnit zakaj .........bom sodeloval in izpodbijal nebuloze ki se bodo valile ......3.2.1.........

Maže iz obeh strani enakomerno, torej bolj optimalno. Nihče pa ne pravi, da že enojna zadostno ne opravi svojega dela.

 

Objavljeno
pred 5 urami, DAMI34 pravi:

sprašuješ napačne zadeve, ker sem ti še napisal. Kaplja olja na minuto (olja potemtakem ni več). Sedaj jo deli na dva dela (levo in desno stran). Torej je manj mazanja ko pade na eno in drugo stran. Hkrati je veriga bolj enakomerno namazana. Pri enojni mi maže bolj na tisti strani, kjer je diza.

Razlika v kmjih, ne bi vedel nisem testiral. Sicer pa bmk če mi ne verjameš, jaz sem samo povedal kako je in niti te ne mislim prepričevati. Mažeta ena in druga zadeva. Enako kot ročni in elektronski mazalec. Če maš možnost je obojestransko mazanje bolj komot, če maš možnost je elektronsko in gps nadzorovan oiler, ki ti še kavo skuha boljši od tistega ki dela na prosti pad. Mažeta pa oba.

Tud mene , ker če trdite , da je dvojni boljši ,se mora tudi to pokazat ali kako drugače oprejemljivo dokazat. Najbolj realno za takšno trditev bi bilo iz izkušenj obeh na istih relacijah in istih motorjih da bi lahko trdil ,da je nekaj boljše ...vse ostalo je bla bla bla .....

 

Objavljeno

Pri meni ne gre za vzdržljivost verižnega seta, ker je to šibek člen zaradi 520 verige, ampak zato, da se samodejno maže, ker motor tudi nima centralnega stojala. Sicer imam nastavek, ki to nadomešča, a tako bo še bolj komot.

Tako da je pri versaču skoraj vseeno kako in če mažeš, ker bo ketno v vsakem primeru raztegnilo pri 20k+.

Sam pa imam rezervoar na vidnem mestu, ne rabim zato displeja, prav tako je ventil pri roki in stikalo ni potrebno.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 urami, Kmet2 pravi:

Tud mene , ker če trdite , da je dvojni boljši ,se mora tudi to pokazat ali kako drugače oprejemljivo dokazat. Najbolj realno za takšno trditev bi bilo iz izkušenj obeh na istih relacijah in istih motorjih da bi lahko trdil ,da je nekaj boljše ...vse ostalo je bla bla bla .....

 

pravkar sem ti napisal iz lastnega opažanja:

na SXu sem imel vilice, zelo čisto mazanje, obe strani verige enakomerno namazani, zelo malo odletelega olja

na GTju zaradi tehničnih težav (enojna vilica) tudi enojni dozator na notranji strani. Zato je veriga na notranji stani približno 2x bolje mazana kot na zunanji. Odletelo olje, ki ga veter odnese stran, ga je več. Zaradi dize na notranji strani, kar je slabše kot če bi bila na zunanji, to olje odleti včasih tudi na zavorni disk. 

to so moja opažanja, nič si ne izmišljam. Raje bi dal vilice, ki jih imam, pa jih ne morem, ker ima qurac od gtja, enojno nihalko in izredno malo prostora na varižniku kamor jo pritakneš. Namreč, zadeva ima excenter za nastavljanje verižnika za oddaljenost/našponanost verige.

 

 

Objavljeno

@DAMI34 je bilo strah, kje bo speljana cevka zaradi eventuelne toplote pa pokažem za prvi del do nihajke. Strah je odveč, poleg tega, da gre samo za 650ccm, ki ne oddaja preveč temperature.

Pri končni montaži bom dal kakšno majhno vezico (pod oklepom se itak ne vidi), da bo cevka bolj na mestu.

Provizorij faza2:

WP_20170204_025.jpg

WP_20170204_023.jpgWP_20170204_004.jpgWP_20170204_005.jpgWP_20170204_006.jpgWP_20170204_010.jpgWP_20170204_011.jpgWP_20170204_012.jpgWP_20170204_013.jpgWP_20170204_019.jpgWP_20170204_020.jpgWP_20170204_018.jpg

WP_20170204_008.jpg

WP_20170204_024.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Dvojni ali enojni nastavek za mazanje!? Pomembno je, da je mazan stik med valjčkom verige in verižnikom. Povezovalni členi verige, mazanja ne rabijo, mogoče edino toliko, da ne rjavijo. Tesnila O,Z,X... zagotovijo, da v vmesne prostore med sorniki in valjčki ne zaide umazanija in vlaga (voda), ter da mazivo ne odteče.

Pomembno pri mazanju z oljem je to, da večino abrazivne umazanije iz verige in verižnikov olje izpere in s tem zmanjšuje obrabo valjčkov in verižnikov. Poleg tega pa ima olje tudi funkcijo hlajenja tako, da s tem zmanjša termično obremenitev verige. To posledično vpliva na manjšo obrabo verige v smislu raztegovanja, ker je notranji spoj v verigi zaradi nižje temperature in nižjega tlaka manj obremenjen. Osnovno mazivo tako ostane tam kjer mora in bolje opravi svojo funkcijo.

Ni neke hude filozofije.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Proizvajalec, kjer sem nabavil pravi tole. Če se na njega obrneš, ti še kaj dodatno pove..

https://www.tutorochainoiler.com/blogs/news/115064773-twin-feed-or-single-feed-nozzle

Citiraj

I often get asked "what's the difference between a Single Feed Nozzle and a Twin Feed?" and "why"

Apart from the numerically obvious answer its helpful to consider what's actually going on at the back wheel along with factors like what type of riding you are doing and the design of the swing-arm and sprocket.
In short a Single Feed is easier to fit but a Twin Feed is more efficient!
Here's why... 

.... oil applied to the sprocket will move to the periphery of the sprocket due to centrifugal forces – just one side of the sprocket if using a single feed nozzle and both sides of the sprocket if using a twin feed nozzle. 
Oil at the edge of the sprocket doesn't stay at the exact edge but will continue to travel up the sides of the teeth.

The teeth taper inward to reach a rounded/chamfered point so the oil follows this line - if you were to "freeze frame" this you would see a shallow linear pool of oil stretching from the sprocket outer face over the edge and onto the inner face of the tooth.
If there was no chain then this oil would gather at the tip of the tooth, form a droplet and fly off. 

However, once the oil reaches this point it is at the mesh of the chain rollers with the sprocket teeth. Any oil on the inner face of the tooth will be displaced by the action of the chain roller when the 2 mesh together. This literally squashes the oil - in the manner of an oil pump – out of both sides of the sprocket tooth and onto the o rings/x rings on both sides of the chain rollers. 

Obviously with a Single Feed Nozzle there is more oil on the feed side of the sprocket tooth so it is necessary to compensate for this by slightly increasing the flow rate to ensure that the non feed side gets enough oil. 

If you use a Twin Feed Nozzle its possible to increase the efficiency ( and reduce oil usage) because you can direct only the required amount of oil to the rollers without having to compensate for as much wastage.

 

Objavljeno

Pri teh novih kitih so dali poleg magnet, da ne rabiš z prstom držat uteži, ko prvič nalivaš v sistem. Ti si že mel to?

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

Pri teh novih kitih so dali poleg magnet, da ne rabiš z prstom držat uteži, ko prvič nalivaš v sistem. Ti si že mel to?

Ne, pri meni je potrebno pa ne pri nalivanju, ampak pri spustu olja v cevčico, dvigniti utež.

 

Objavljeno

čistim :D brezvezno natolcevanje, ki nič ne koristi temi, niti ne podaja natančnih ali vsaj približnih odgovor na zastavljeno vprašanje. Prav tako nepotrebna pojasnjevanja, kdo je kdaj in kako montiral. Zakaj, ker lahko, ker tega tako ali tako ne bo nihče bral. Čistim popolnoma po moji presoji, če komu ni kaj všeč, Borutt bi rekel naj se pritoži in zahteva sodno varstvo :ras:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 4. 2. 2017 at 10:08, DAMI34 pravi:

vilice dozirajo enako količino olja , kot enojna dozirka in to na obe strani verižnika. Manj svinjarije, manj odletelega olja, boljše mazanje verige boljša zadeva. Preverjeno pri meni osebno.

Se pravi , ker je vse boljše bo verižni set izdržal dlje ? 

Objavljeno

Če koga zanima ogled, imam verigo, ki je zdržala 95.000km (twin feed nozzle)

Objavljeno
pred 7 minutami, Kmet2 pravi:

Se pravi , ker je vse boljše bo verižni set izdržal dlje ? 

Nihče nima teh podatkov zabeleženih. Tako da, karkol kdo piše je zgolj špekulacija. Imam avtomatski mazalec, tudi ti ga imaš, pa ne moreva niti ti niti jaz napisati, koliko je veriga z njim naredila v primerjavi:

mazalec proti mazalcu

mazalec proti spreju.

 

Ne življensko dobo verige vpliva:

kvaliteta verige

stil vožnje

redno čiščenje

Če prebereš, so nekateri, tudi tisti z 10€ vrednimi mazalci napisali koliko km naredijo z verigo, žal pa nihče nima podatkov, koliko km bi pri identični vožnji naredili z verigo, če bi bila mazana z drugim mazalcem ali sprejem. Tako da, ta podatek, si lahko približno izračunaš iz podatkov, ki so jih navedli, ni pa nujno da drži.

Ko se pa govori o tem kaj je boljše, je zajetih več parametrov. Za besedo "boljše" se lahko označi mazalec, ki ima bolj avtomatsko in bolj optimalno mazanje. Če špekuliram, najboljši mazalec je tisti, ki je:

popolnoma elektronski

ki pozna podlago po kateri voziš

ki prilagaja doziranje olje glede na temperature in vremensko situacijo

ki upošteva viššino na kateri se voziš in relativno vlago

ki dozira olje po celotni površini verige.

ki je najcenejši in najenostavnejši za montažo.

 

Iz zgornjih parametrov lahko izluščiš, da je najboljši mazalec na svetu, če imaš motor s sekundarnim pogonom na kardan.

Upam, da sem ti pojasnil, v primeru, da še česarkoli ne razumeš, ti kar mirno vprašaj :P

 

 

 

Objavljeno

Ta tema ima zelo volatilno zanimanje, zamre pa spet oživi.

Res je, da je življenjska doba verige in zobnikov odvisna od veliko dejavnikov. Zato bi pri enakem vzdrževanju enaka veriga zdržala različno kilometražo pri različem uporabniku.

Lahko pa naredimo primerjavo lastnosti posameznih načinov vzdrževanja verige. To sem pred časom že predlagal, a ni bilo odziva. Zdaj, ko so mopedi še v garažah, je čas tudi za pripravo verig na sezono.

 

Objavljeno

Pozdravljeni. Jaz sem razkopal motorčka da bi priklopil scottoiler v-system... Mi lahko sedaj kdo pomaga na katero zadevo bi to priklopil... Še moram odstraniti airbox?
še slike:

IMG_1591.thumb.JPG.ca81342b24953ebf467df28949dbf83c.JPG

IMG_1592.thumb.JPG.a9b1441b7b6174cde3b53248fe5b09c7.JPG

Objavljeno

A ni nobene cevke? Js sm jo najdu na mojmu...

Je mozno da celo nemores tega dat gor ?? ker vidm da mas bmw... na louis strani pa tole pise.. nevem 

IMPORTANT: Unfortunately, this Scottoiler cannot be fitted to Honda NC 700 models, as it is not possible to connect the vacuum hose on this bike. It is also not suitable for BMW F800 R, S1000 RR. For these models, please use the   -    Scottoiler E-System 
 

Objavljeno

Na BMW F800R (2009-2015) sem jaz brez problema priklopil vakumsko cevko, pa so takrat pisali da moras za bemflo kupit namenski set, ki ga dobis na servisu :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Ne nobene cevke ni :( Kot se vidi na sliki tisti zlati čepek ko je, tam sem našel da imajo nekateri cevke prikloplene... :/ Ni pa nobenega roba ali karkoli da bi ta čep odstranil in nato priklopil... Je pa bmw s1000xr...

To pa sem našel na spletu, imajo cevke za vakum po moje...2012-2013-2014-BMW-S1000RR-Throttle-Bodies.thumb.jpg.578ad4b2fbf2970dfba61adc5a336a54.jpg

Popravljeno . Popravil shark90
Objavljeno

Treba bo precvikat gumi cevko, namestiti vmesni člen in upati, da bo morebiti po namestitvi delovalo.

Sicer pa zelo poučna tema.

Objavljeno

A ni cisto zraven zlatega cepa ena kratka cevka ki pride nakonc ko poveze vse 4 .... pomoje tm gor priklopis

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!