Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Ketno na XJR imam že 70.000 km z oilerjem. Konkratno Scottoiler. Na začetku sem ga nekej študiral kaj je najbolj optimalo potem pa sem si rekel B.M.K. Zadeva maže, umaže, osvinja... važno, da je je olje pa je vesel. Ko si na poti ti je to zadnja skrb koliko je tvoj motor osvinjan. Sicer pa vsekakor bolje kot sprejenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 12/28/2016 at 3:41 PM, DAMI34 said:

vedno je potrebno nekaj očistiti, bodisi od spreja al pa olja, s tem, da v kolikor je preveč olja, pač pipico zapreš. Men oiler manj maže, kot pa spreji. Predvsem je pa veriga lepo mastna in čista. Z uporabo sprejev, je potrebno bolj pogosto čiščenje verige.

Itak, ampak če malo sfališ doziranje je čiščenja kar konkretno preveč in skoraj izniči prednost oilerja nad pipsi. No vsak ima svoje prioritete meni je oiler rešil praktično vse kar me je pri sprejih motilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, StaraFeltna pravi:

Itak, ampak če malo sfališ doziranje je čiščenja kar konkretno preveč in skoraj izniči prednost oilerja nad pipsi. No vsak ima svoje prioritete meni je oiler rešil praktično vse kar me je pri sprejih motilo.

problem pipsov, je nalaganje svinjarije na verigo, posledično slabše mazanje, stalna skrb, da ne pozabiš vsake 500km mazat, dvigovanje mopeda za pipsanje, tovorjenje piksne s sabo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

problem pipsov, je nalaganje svinjarije na verigo, posledično slabše mazanje, stalna skrb, da ne pozabiš vsake 500km mazat, dvigovanje mopeda za pipsanje, tovorjenje piksne s sabo

To, da se na spray nalaga svinjarija, ne pomeni samo slabše mazanje ampak je dosežen nasprotni učinek mazanja. Svinjarija je po navadi prah in droben pesek, ki skupaj s sprayem tvori abrazivno zmes, ki namesto, da bi mazala, brusi (šmirgla - po domače).

Nekaj postov nazaj sem opisal, zakaj sem se odločil za mazalec Pro-Oiler. Pričakoval bi, da bo kdo napisal, zakaj se je odločil npr. za Scottoiler ali pa kakšno drugo znamko. Pa nič od tega...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, nemo pravi:

To, da se na spray nalaga svinjarija, ne pomeni samo slabše mazanje ampak je dosežen nasprotni učinek mazanja. Svinjarija je po navadi prah in droben pesek, ki skupaj s sprayem tvori abrazivno zmes, ki namesto, da bi mazala, brusi (šmirgla - po domače).

Nekaj postov nazaj sem opisal, zakaj sem se odločil za mazalec Pro-Oiler. Pričakoval bi, da bo kdo napisal, zakaj se je odločil npr. za Scottoiler ali pa kakšno drugo znamko. Pa nič od tega...

Jaz sem to napisal že nekaj časa nazaj ....namreč zakaj Scott oiler . Tvoja zadeva je bila tud dobra , sam mi vizuelno ni bla všeč , kaj čem , mora mi bit tud lepo :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, nemo pravi:

To, da se na spray nalaga svinjarija, ne pomeni samo slabše mazanje ampak je dosežen nasprotni učinek mazanja. Svinjarija je po navadi prah in droben pesek, ki skupaj s sprayem tvori abrazivno zmes, ki namesto, da bi mazala, brusi (šmirgla - po domače).

Nekaj postov nazaj sem opisal, zakaj sem se odločil za mazalec Pro-Oiler. Pričakoval bi, da bo kdo napisal, zakaj se je odločil npr. za Scottoiler ali pa kakšno drugo znamko. Pa nič od tega...

Tako je, sploh na kakih daljših potovanjih 3-4jurje, pa da je nekaj makedama, se vse skupaj nalepi na verigo in veselo brusi. Tako sem jaz uničil verigo v Romuniji.

Zakaj sem se odločil za Tutoro:

Simpl is t nar ta bul da best, je moj moto. Ker nočem priklopov na elektriko, ker nočem vakuumov, ker je enostavna montaža , ker je relativno poceni in ker maže. Nič posebnega, nobenih recenzij nisem delal.

Ravno tako se nisem odločil za komunikacijo (pa je fajn zadeva), ker potem je potrebno vlačit polnilec s sabo, pazit, da jo napolniš itd...tudi zumota nočem, za tist kar rabim mam kar foun.

Prav tako ne maram nobenih porabnikov na mopedu razn, kar je serijsko. 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, DAMI34 pravi:

Tako je, sploh na kakih daljših potovanjih 3-4jurje, pa da je nekaj makedama, se vse skupaj nalepi na verigo in veselo brusi. Tako sem jaz uničil verigo v Romuniji.

Zakaj sem se odločil za Tutoro:

Simpl is t nar ta bul da best, je moj moto. Ker nočem priklopov na elektriko, ker nočem vakuumov, ker je enostavna montaža , ker je relativno poceni in ker maže. Nič posebnega, nobenih recenzij nisem delal.

Ravno tako se nisem odločil za komunikacijo (pa je fajn zadeva), ker potem je potrebno vlačit polnilec s sabo, pazit, da jo napolniš itd...tudi zumota nočem, za tist kar rabim mam kar foun.

Prav tako ne maram nobenih porabnikov na mopedu razn, kar je serijsko. 

 

Ravno tako si pisal za elektronsko vzmetenje, pa ko si imel še prvega SX o protizdrsu zadnje pnevmatike itd ......zdaj ko imaš berem samo kratice in kaj vse se ti užiga in kok je fajn ..................nehaj , drugače ti prilimam poste iz leta 2012 kaj si mlatu po elektroniki ko HyperJack po GS , zdej pa hvalospevi na forumu .......ne morem dojet teh obračanj plošč v stilu kar imam jaz je res najbolje :lol1: ne ga srat , mal si preberi kaj omogoča moj Scott oiler in kaj tvoj in ker te poznam boš napisal da oba mažeta ....ja res je , tud z štirko prideš v Plužine , prav tako z GT ......pa ne mi pisat ko Boruttu , se bova na OMW zmenla danes , al pa preden boš pisal kako to ni res kar sem napisal , preberi svoje zapise 3-4 leta nazaj ;)

V bistvu ti ne potrebuješ ničesar kar nimaš :lol1:sam si napredoval , l2012 sem prebral zapis (tvoj) da trekš poneumlja in da ga ne potrebuješ ..........2014 -15 je bil to že najboljši nakup KTRC gor KTRC dol .....treba se mal brat , ker res smešno izpade ;) pa sej veš da te mam rad  , pa rad te bom mel tud če si boš Komunikacijo enkrat omislil al pa oiler z priklopom na elektriko , sej vem zdej je še prehitro te priganjat v to ampak leta 2018-19 bo oiler  elektronski , pa modrizob namotorju povezan v čelado ......no eni že zdej štekamo kako je to fino eni pa boste ko boste to spet dobili .....zdej pa seveda tega ne potrebuješ , potrebuješ ,da je vse enostavno in preprosto ................sam še takšen motor si moraš kupit :lol1:

Zakaj sem kupil Scottoiler sem že napisal , me je pa pozitivno presenetil tako ,da sem istega namontiral še na drug motor. Prej sem imel na 990 vakumskega , preprostega itd .....no ne bi ga več imel .

Z vso to navlako na motorju je tako ..............če ješ vsak dan salame , enostavno ne veš kako je dober biftek in seveda zaradi tega ker ne veš je res najbolje tisto kar imaš , kot Tracer ki je za nekatere vrhunski motor in jih tudi razumem , ko prešaltaš iz Pegasota na Tracerja je slednji vrhunski ...res je !

 

pred 11 urami, nemo pravi:

Argument na argument... Tutoro je najboljši... Scottoiler je najlepši...

Prosim argumentiraj  zakaj je Tutoro najboljši , pa ne v stilu Damija ...ker ga je strah priklopa na elektriko pa vakum itd vozi pa motor ki je na trgu najbolj naloudan z elektroniko .....ne štekam čist dobro , sam ne bom pa zapenjal , ker tukaj  komu kaj dopovedat je projekt ... zakaj je najlepši  ni potrebno argumentirat , to se vidi , me pa zanima zakaj je slabši .....? 

Ne vem , nek sm tečen ........:P

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, nisi tečen!

To je eden "TOP"postov v zadnjih mesecih in kateri ne velja samo za ojlerje, ampak še za marsikaj drugega:grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, nemo pravi:

Argument na argument... Tutoro je najboljši... Scottoiler je najlepši...

saj si vprašal, zakaj sem kupil, potem sem ti pojasnil, daleč od tega, da bi zapisal, da je najboljši. Samo da maže in to je to.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja, problem je tudi v tem, da si uporabnik kupi nekaj "vrhunskega" pa mu je zaradi zgrešenega nakupa nerodno pisati o felerjih

tako da večinoma beremo samo o hvaljenju produkta, ms je glede tega zelo "nevaren" za nepazljivega uporabnika

pri izbiri oilera pomaga delno tudi kakšen test, kjer so jih razvrstili

kmet je imel veliko vrhunskih nakupov...pa še kar nadaljuje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

no ja, problem je tudi v tem, da si uporabnik kupi nekaj "vrhunskega" pa mu je zaradi zgrešenega nakupa nerodno pisati o felerjih

tako da večinoma beremo samo o hvaljenju produkta, ms je glede tega zelo "nevaren" za nepazljivega uporabnika

pri izbiri oilera pomaga delno tudi kakšen test, kjer so jih razvrstili

kmet je imel veliko vrhunskih nakupov...pa še kar nadaljuje :)

Po moje sem edini med vami , ki je dobesedno svoje nakupe tudi pokritiziral ,napisal iz izkušenj in ne grafov in revij in pohvalil kar je za pohvalit ......

No vidiš kako funkcioniraš ...testi pa to   ,.......:lol1:teste pa mnogokrat pišejo butci kot zakone v parlamentu .....

Ti si imel samo enega ali dva , veš pa o vseh vse , bravo :OK: dej kup si še en fedr v barvi motorja , pol pa lapej .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, Kmet2 pravi:

Ravno tako si pisal za elektronsko vzmetenje, pa ko si imel še prvega SX o protizdrsu zadnje pnevmatike itd ......zdaj ko imaš berem samo kratice in kaj vse se ti užiga in kok je fajn ..................nehaj , drugače ti prilimam poste iz leta 2012 kaj si mlatu po elektroniki ko HyperJack po GS , zdej pa hvalospevi na forumu .......ne morem dojet teh obračanj plošč v stilu kar imam jaz je res najbolje :lol1: ne ga srat , mal si preberi kaj omogoča moj Scott oiler in kaj tvoj in ker te poznam boš napisal da oba mažeta ....ja res je , tud z štirko prideš v Plužine , prav tako z GT ......pa ne mi pisat ko Boruttu , se bova na OMW zmenla danes , al pa preden boš pisal kako to ni res kar sem napisal , preberi svoje zapise 3-4 leta nazaj ;)

V bistvu ti ne potrebuješ ničesar kar nimaš :lol1:sam si napredoval , l2012 sem prebral zapis (tvoj) da trekš poneumlja in da ga ne potrebuješ ..........2014 -15 je bil to že najboljši nakup KTRC gor KTRC dol .....treba se mal brat , ker res smešno izpade ;) pa sej veš da te mam rad  , pa rad te bom mel tud če si boš Komunikacijo enkrat omislil al pa oiler z priklopom na elektriko , sej vem zdej je še prehitro te priganjat v to ampak leta 2018-19 bo oiler  elektronski , pa modrizob namotorju povezan v čelado ......no eni že zdej štekamo kako je to fino eni pa boste ko boste to spet dobili .....zdej pa seveda tega ne potrebuješ , potrebuješ ,da je vse enostavno in preprosto ................sam še takšen motor si moraš kupit :lol1:

Zakaj sem kupil Scottoiler sem že napisal , me je pa pozitivno presenetil tako ,da sem istega namontiral še na drug motor. Prej sem imel na 990 vakumskega , preprostega itd .....no ne bi ga več imel .

Z vso to navlako na motorju je tako ..............če ješ vsak dan salame , enostavno ne veš kako je dober biftek in seveda zaradi tega ker ne veš je res najbolje tisto kar imaš , kot Tracer ki je za nekatere vrhunski motor in jih tudi razumem , ko prešaltaš iz Pegasota na Tracerja je slednji vrhunski ...res je !

 

 

predpraznično nabijanje? Še vedno trdim isto, kot sem pred časom. Pa gremo po vrsti:

1. semiactive vzmetenje, je fajn, je široko uporabno,  je manj dela, je slabše za fine nastavitve.

2. elektronska pomagala, še vedno trdim so fajn, hkrati pa ne znamo več zavirat z občutkom, odpirat gasa z občutkom.

3.enostavno sem napisal zakaj sem vzel tuttoro ne pa najbeltabulši mazalec, pa ne zato ker nimam denarja, ampak ker nočem tistega kar je potrebno naredit, da zadeva prav špila

Si opazil, da spet pišem isto kot 2012? Za tem stojim, ne trdim da je najbolje, mi pa ustreza oziroma mi je bil nakup dražjih in boljših zadev nesmiselen.

in še 1x ponavljam, Nemo je napisal zakaj sem se odločil, jaz pa sem napisal zakaj sem zadevo vzel, kaj je botrovalo odločitvi. Zakaj bi lagal da imam scotoiler, če pa mam tutoro. In to istega, ki je preživel kraš.

Komunikacije nimam (pa se je da dobit poceni in je za nekatere zadeve ful fina) pa ne ker je ne bi rabil včasih, ampak ker bi me včasih lahko motila, pa še skrbet bi moral zanjo. Zumota nimam, pa ne ker ga ne bi rabil, ampak ker mi je smotan, pa zadevo odpravi telefon.

Sicer pa spomlad ubodem en mopedek samo z ABS. Se vračam nazaja v pristne vode motorizma :P

Če pa ne bo denarja, pade Pegaso, pa zmagam :ras:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

Po moje sem edini med vami , ki je dobesedno svoje nakupe tudi pokritiziral ,napisal iz izkušenj in ne grafov in revij in pohvalil kar je za pohvalit ......

No vidiš kako funkcioniraš ...testi pa to   ,.......:lol1:teste pa mnogokrat pišejo butci kot zakone v parlamentu .....

Ti si imel samo enega ali dva , veš pa o vseh vse , bravo :OK: dej kup si še en fedr v barvi motorja , pol pa lapej .....

eni v štartu že pravilno kupimo, če bi bilo kaj narobe, bi seveda menjal, pa ni, je vedno boljši

ja testi so pa v pomoč, najbrž spet nisi razumel napisanega. se da tudi kaj izluščit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom repliciral , ker debata vodi v diskusijo Borutt in vsi ostali ......:lol1:v glavnem oilerji so fajn , dražji pa še bolj :P

pred 2 minutami, Snecer pravi:

eni v štartu že pravilno kupimo, če bi bilo kaj narobe, bi seveda menjal, pa ni, je vedno boljši

ja testi so pa v pomoč, najbrž spet nisi razumel napisanega. se da tudi kaj izluščit

Vidim kaj si izluščil , pol Versysa si predelal ,da je pogojno vozen :lol1:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Kmet2 pravi:

Ne bom repliciral , ker debata vodi v diskusijo Borutt in vsi ostali ......:lol1:v glavnem oilerji so fajn , dražji pa še bolj :P

 

točno to, kdor maže taj vozi, čakam samo še kok bo veriga nardila, pol bom pa vidu če so fajn tudi v smislu kokverigazdrži.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Kmet2 pravi:

Ne bom repliciral , ker debata vodi v diskusijo Borutt in vsi ostali ......:lol1:v glavnem oilerji so fajn , dražji pa še bolj :P

...

Ne ti sedaj mene in moj pips mešati v vaše strokovne debate :lol1:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Ne ti sedaj mene in moj pips mešati v vaše strokovne debate :lol1:.

Ti si itak kot vegeta , vsepovsod se mešaš :lol1:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26/12/2016 at 18:07, nemo pravi:

Na kratko, za Pro-Oiler sem se odločil:

 

·       Princip delovanja: število kapljic na prevoženi kilometer je konstantno, kar pomeni, da je veriga vedno optimalno naoljena. Doziranje je torej odvisno od hitrosti, kar pomeni, da pri večji hitrosti injektor dovaja kapljice olja hitreje, pri počasni vožnji počasneje, ko motor stoji, ni doziranja. Ko je motor parkiran, ni kapljic olja na tleh. Torej, konstantno število kapljic na prevoženi kilometer.

·       Enostavna montaža: Sistem je sestavljen iz šestih elementov (posodica za olje – 1,5 dl, zadostuje za 5-7k km; električna pumpica, injektor, GPS sprejemnik – opcijsko; stikalna škatlica; kontroler). Kontroler se namesti na priročnem mestu, da je možno enostavno spreminjati doziranje, vsi ostali elementi so minimalnih dimenzij in jih je možno instalirati pod sedež ali stranske oplate.

·       Spreminjanje doziranja: veriga je optimalno namazana takrat, ko so rolice svetlo sive, na obroču kolesa pa ni (večjih) sledi olja. Glede na razmere vožnje (prah, rahel dež, naliv…) je torej potrebno spreminjati doziranje (spreminjati število kapljic na prevoženi kilometer), torej povečati mazanje v primeru dežja, prašne ceste… Pro-oiler omogoča spreminjanje doziranja med vožnjo, s pomočjo kontrolerja, ki je pritrjen na priročnem mestu.

·       Sredstvo mazanja: je motorno olje, ki se sicer uporablja za mazanje motorja (npr 5-50). Glede na to, da električna črpalka dozira kapljice, sistem ni občutljiv na zunanjo temperaturo oziroma na viskoznost olja.

·       Vzdrževanje: rezervoar za olje ima prostornino 1,5 dl. Ta količina olja zadostuje za 5000-7000km (odvisno od razmer: meni je ta količina zadostovala do Škotske in nazaj, pri čemer je pol poti deževalo –> povečano doziranje mazanja)

·       GPS sprejemnik je opcijski način dajanja informacije o hitrosti vožnje. Montaža je najenostavnejša, npr pod sedežem. Druga dva načina sta še: magnetni čitalec ali pa info iz sistem ABS. Oba sta nekoliko kompleksnejša za montažo. Vsi trije načini pa služijo namenu pridobivanja informacije o hitrosti, da je zagotovljen princip enakega števila kapljic na prevoženi kilometer, kar pomeni optimalno mazanje.

·       Zanesljivost delovanja: imel sem dva motorja z mazalcem Pro-Oiler: Suzuki Vstrom 1000 (70.000 km) in KTM 1290 SAdv (50.000km). Na obeh motorjih je sistem deloval brezhibno.

·       Podaljšanje življenjske dobe verige in zobnikov: Proizvajalec trdi, da se življenjska doba verige potroji (100.000 km). Tega ne morem potrditi iz lastnih izkušenj, ker sem oba motorja prodal pred deklarirano vrednostjo.

 

 

Da se ne ponavljam: podpišem vse, kar je napisal Nemo, zaradi česar sem se tudi sam odločil za nakup mazalca verige Pro-Oiler. Z njim sem zelo zadovoljen...

P.s.: Na tržišču je mogoče najti tudi cenejše mazalce verig, pa saj so tudi mopedi različnih cenovnih razredov...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo prvi vtisi o Scottoilerju:

Prva vožnja na 2/3 odprtem ventilu (1kapljica/min regulirano na stojalu v prostem teku - a se kaj spremeni med vožnjo??) - vse mastno, od feltne, zadnje luči pa do sedeža :twak:

Druga vožnja odprt na 1/4 dosti boljše...dve pikice na feltni. ;) Nisem pa meril časovnega razmaka med kapljicami.

Očitno bo treba čimprej nabavit rdeče olje, če ne bo guma drsela spomladi :angryrant1:

 

Sezona zaključena zdaj pa :drunk:, potem pa  :l_01:... :kva2:

 

 

:topic:Srečnega pa zdravega :beer2:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo si napisal, kaj vse je bilo mastno............., kaj pa tisto kar bi moralo bit masno......veriga!?

Razlika med prvim in drugim testom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veriga je tudi po drugi vožnji (obe 150km) lepo namazana. Je pa težko oceniti koliko zdaj maže, ker je bila veriga prej kar fajn od olja. Višek je itak odletel, zdaj pa bom spremljal, če bo še naprej mastna al se bo sušila in bo treba malo bolj odpret ventil. Najlepše bi se videlo, če bi bila veriga nova, čista. Jaz sem jo sicer očistil s petrolejem, ampak še vedno ni niti približno taka kot jo imajo/imate tisti z avtomatskim mazalcem namontiranim že od začetka gor.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!