Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Pri mojem Duku gre za to, da je bil sistem postavljen že pred mojim nakupom - očitno so bili serviserji mnenja, da je dozirnik nad sprednjim verižnikom dobra rešitev. Ni :). Nekje vmes je nekdo še zaprl ventil na rezervoarju in je izgledalo, kot da sistem sploh ne deluje. Po prevoženih samo nekaj kilometrih se je tj. izkazalo, da opisana rešitev resnično naolji vse naokoli, verigo pa samo za vzorec. Vmes sem že dobil Scottoiler Ducati kit iz UK, ki dozirnik prestavi na zadnji verižnik, tako da ga bom inštaliral. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolkokrat vam ti mazalci dejansko "zaštekajo" in potem ne mažejo? se to potem navadiš vsakič na hitro preverit če je vse ok ali pa kar zaupate da deluje?

se konice dozirnika kaj zatikajo/lomijo pri potiskanju motorja proti nazaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DIY mi še do sedaj (60+Kkm) ni zaštekal, sem pa imel parkrat prekomerno namazano (nič nevarnega le od olja je bilo precej popikano), pač predolgo odprta pipica. V primeru drugačnega doziranja bi bilo nabrž drugače.

S konico prsta preizkusiš med zobmi verižnika (verige nikoli ne tipam), če te oči ne prepričajo.

Nikoli, paziš le pri menjavi gume, da kaj ne polomiš (vesel te bo vulkanizer).

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enako pri meni le da le 5000km redno pogledam če je vse vredu in tako tudi je. Tudi jaz preverim verižnik ne verigo in koliko je še olja a to na kake 1500+ km. na 500+ km obrišem moteče pikice olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js tut, potegnem mal po notranji strani verige in če je prst masten je ok, če pa preveč dozira je pa itak vse od olja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

thnx za feedbacke .. kolebam med ja in ne .. ko sem na "ja" strani, pol kolebam med navadnim vakumskim ali diy elektronskim - gps sistemom ..

če lujz spet pošlje kakšni popustni kupon, pol bi verjetno vzel tega - 80€ ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI34, če prav vem, imaš   Tutoro automatic chain oiler, pa me zanima ali tist "regulator" ko štelaš koliko naj dozira olja, resnično deluje, al je to bolj "hojladri" :).

Namreč zanima me, če si lahko lepo nastaviš, koliko ti dozira olja? Ker mi lih ni, da kupim to zadevo, pa imam potem vse mastno po plastikah in felgi. Imel bi na minimalno doziranje, ker sem pač alergičen, če mi preveč masti po motorju in felgi.

Če daš na minimalno doziranje, koliko meče okoli tega olja po motorju oz felgi ?

Ker vedno bolj razmišljam, da bi prešaltal iz teh "ketn" sprejev na kakšnega avtomatskega mazalca, ker pač je manj dela, veriga na sebe ne vleče vse umazanije in praha kot pri teh sprejih,ko se vse gor prime in tudi lažje olje obrišeš iz felge kot tisto trdovratno maščobo od sprejev, če hočes sčistit itak rabiš chain cleanerja.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na prejšnjem motorju sem mazal verigo na centralnem stojalu. Ob nakupu drugega sem razmišljal ali bom nabavil centralno ali avtomatski mazalec verige.

Nimam nič od tega. Pristopil sem k mazanju verige po načinu kot jo maže mazalec. Torej vsake toliko ena kapljica. Jaz približno vsakih 300 km posprejam od zunaj verigo na zadnjem zobniku - v dolžini okoli 20 cm - malo močneje.

Rezultat je vseeno dobro namazana veriga, ne preveč namazana, precej manjša poraba mazila, veriga precej bolj čista, skoraj popolnoma čista feltna.

Zaključek - prej sem precej preveč mazal. 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...da se malo nasmejimo: sem čez vikend generalno čistil motor in po treh urah hočem še verigo obrisat (sem jo sčistil z nafto) z bombažno krpo. z eno roko sučem kolo z drugo držim krpo...trenutek nepozornosti oz. nerodnosti...palec mi potegnemed verigo in zobnik....auuuuuuu...urgenca...slikanje pokaže, da zloma ni...luknjanje nohta...tri dni bolniške in moder čevapčič...:-)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Scarabeo 500 pravi:

Na prejšnjem motorju sem mazal verigo na centralnem stojalu. Ob nakupu drugega sem razmišljal ali bom nabavil centralno ali avtomatski mazalec verige.

Nimam nič od tega. Pristopil sem k mazanju verige po načinu kot jo maže mazalec. Torej vsake toliko ena kapljica. Jaz približno vsakih 300 km posprejam od zunaj verigo na zadnjem zobniku - v dolžini okoli 20 cm - malo močneje.

Rezultat je vseeno dobro namazana veriga, ne preveč namazana, precej manjša poraba mazila, veriga precej bolj čista, skoraj popolnoma čista feltna.

Zaključek - prej sem precej preveč mazal. 

Scarabeo

če imaš ketno dolgo cca 80 cm potem jo ti, če bi imel neverjetno srečo celo namažeš vsakih 1200 km, kar je po nekih merilih (vsake 500 km) premalo. Ker pa nimaš te sreče pa nekatere dele namažeš vsakih 2000 km ali še več, in ker je dovolj, da ti crkne ne člen, bi reku, da je tvoj sistem bolj za ne k..... 

Če verige sploh ne boš mazal, bo še bolj čista. :hmm:

Popravljeno . Popravil Frenk 67
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Frenk 67 pravi:

če imaš ketno dolgo cca 80 cm potem jo ti, če bi imel neverjetno srečo celo namažeš vsakih 1200 km, kar je po nekih merilih (vsake 500 km) premalo. Ker pa nimaš te sreče pa nekatere dele namažeš vsakih 2000 km ali še več, in ker je dovolj, da ti crkne ne člen, bi reku, da je tvoj sistem bolj za ne k..... 

Če verige sploh ne boš mazal, bo še bolj čista. :hmm:

Če se kapljica olja, ki ne pade zmeraj na isto mesto ali pa tudi, namaže celo verigo, zakaj se ne bi razmazalo 20 cm namazane verige po enakem konceptu. Verjameš ali ne, veriga je povsod enakomerno namazana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Če se kapljica olja, ki ne pade zmeraj na isto mesto ali pa tudi, namaže celo verigo, zakaj se ne bi razmazalo 20 cm namazane verige po enakem konceptu. Verjameš ali ne, veriga je povsod enakomerno namazana.

zato, ker olje in sprej ni isto, olje se razmaže sprej se pa prilepi, sicer ne bi zdržal 500 km. Ker se sprej prilepi in veže nase tudi svinjarijo moraš verigo občasno čistit. Olje se ne prilepi in čez čas odleti z verige, zato moraš redno mazat (kontituirano), veriga pa je relativno čista, čeprav je namazana. In ne, ne verjamem, da je povsod enakomerno namazana.

Kapljica olja pade na verižnik in potem polzi proti verigi in jo maže in to kar precej kapljic ne ena na 300 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, renyy pravi:

DAMI34, če prav vem, imaš   Tutoro automatic chain oiler, pa me zanima ali tist "regulator" ko štelaš koliko naj dozira olja, resnično deluje, al je to bolj "hojladri" :).

Namreč zanima me, če si lahko lepo nastaviš, koliko ti dozira olja? Ker mi lih ni, da kupim to zadevo, pa imam potem vse mastno po plastikah in felgi. Imel bi na minimalno doziranje, ker sem pač alergičen, če mi preveč masti po motorju in felgi.

Če daš na minimalno doziranje, koliko meče okoli tega olja po motorju oz felgi ?

Ker vedno bolj razmišljam, da bi prešaltal iz teh "ketn" sprejev na kakšnega avtomatskega mazalca, ker pač je manj dela, veriga na sebe ne vleče vse umazanije in praha kot pri teh sprejih,ko se vse gor prime in tudi lažje olje obrišeš iz felge kot tisto trdovratno maščobo od sprejev, če hočes sčistit itak rabiš chain cleanerja.

Lp

Tisti regulator je tako da moraš vsakič po mal premikat(nastavljat ) da prideš do želene funkcije , dobro si je to označit , ker če greš kdaj po makedamu je dobro mal bolj odpret da spere ...kot pravim men se ne da s temi čip šit varijantami ukvarjat ker sem bolj crnogorac ......mam komandno ploščo ki mi kaže tudi koliko imam še olja v rezervarčku do tralala meritev in nastavitev . Nikoli ne packa itd ...ko sem imel navadnega na KTM 990 je bilo vse od olja , še Dami34 za mano :lol1:

Evo tuki se jaz vse zmenim od pretoka ,do količine,do pranja verige z oljem do koliko je še olja v rezervarčku do .....tralalal , je pa drag ,sam men odtehta veliko in še več ,ker sem narejen po liniji najmanjšega odpora :P

11846742_1607069226219279_13038898466729

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, renyy pravi:

DAMI34, če prav vem, imaš   Tutoro automatic chain oiler, pa me zanima ali tist "regulator" ko štelaš koliko naj dozira olja, resnično deluje, al je to bolj "hojladri" :).

Namreč zanima me, če si lahko lepo nastaviš, koliko ti dozira olja? Ker mi lih ni, da kupim to zadevo, pa imam potem vse mastno po plastikah in felgi. Imel bi na minimalno doziranje, ker sem pač alergičen, če mi preveč masti po motorju in felgi.

Če daš na minimalno doziranje, koliko meče okoli tega olja po motorju oz felgi ?

Ker vedno bolj razmišljam, da bi prešaltal iz teh "ketn" sprejev na kakšnega avtomatskega mazalca, ker pač je manj dela, veriga na sebe ne vleče vse umazanije in praha kot pri teh sprejih,ko se vse gor prime in tudi lažje olje obrišeš iz felge kot tisto trdovratno maščobo od sprejev, če hočes sčistit itak rabiš chain cleanerja.

Lp

letno (rdeče bolj gosto) olje manj maže. Dozator-oziroma ventil zelo točno deluje. Koliko bo pa umazano je odvisno od več dejavnikov, kako se vrtinči zrak, kje pade na verižnik...itd.

Men osebno packarija po feltni ni tak problem, vsaj vem da maže, vzamem krpico in po vsaki furi obrišem. Je pa res, da jaz raj 2x preveč mažem kot premal.

Sx ima umazano feltno tudi če verigo pozabiš namazat :D vendar meni ni nikoli metalo olja naokrog, samo na feltno. Dejstvo je (neglede kateri mazalec imaš) da nekaj olja odleti. Ampak enako odleti tudi od ketnspreja. Velika prednost oilerjev je, da je veriga konstantno mastna in da se nanjo ne lepi svinjarija, kot se lepi na spreje. Pa investicija je v kakem letu pokrita. Jaz sem letno porabil 4-5 sprejev. Sedaj pa mam liter olja že 2 leti.

Jaz ne kompliciram pri ventilu, ga pa prilagajam temperaturam in podlagi, poleti za kako četrtino zaprem pozimi odprem, po mokrem cel krog ali vsaj pol odprem, enako po makedamu. Ker mam oiler na sopotnikovi tački, lahko zadevo celo med vožnjo obrnem.

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Frenk 67 pravi:

zato, ker olje in sprej ni isto, olje se razmaže sprej se pa prilepi, sicer ne bi zdržal 500 km. Ker se sprej prilepi in veže nase tudi svinjarijo moraš verigo občasno čistit. Olje se ne prilepi in čez čas odleti z verige, zato moraš redno mazat (kontituirano), veriga pa je relativno čista, čeprav je namazana. In ne, ne verjamem, da je povsod enakomerno namazana.

Kapljica olja pade na verižnik in potem polzi proti verigi in jo maže in to kar precej kapljic ne ena na 300 km.

Ča ti ja mogu.:D Edini resnično lepljivi sprej sem imel v preteklosti Motul. Je tako lepil, da sem imel na verigi več svinjarije kot maziva. Je šel takoj v penzion. Glede viskoznosti se pa strinjam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Texo pravi:

thnx za feedbacke .. kolebam med ja in ne .. ko sem na "ja" strani, pol kolebam med navadnim vakumskim ali diy elektronskim - gps sistemom ..

če lujz spet pošlje kakšni popustni kupon, pol bi verjetno vzel tega - 80€ ..

Topel nasvet , če ti ni škoda kakšen evrček več .......elektronski ....vem da se bodo vsi ki imajo home made izvedbe vžgali a me ne gane , mel navadnega  vakumskega  in elektronskega zdaj že drugega ............ni primerjave !

pred 7 urami, Texo pravi:

kolkokrat vam ti mazalci dejansko "zaštekajo" in potem ne mažejo? se to potem navadiš vsakič na hitro preverit če je vse ok ali pa kar zaupate da deluje?

se konice dozirnika kaj zatikajo/lomijo pri potiskanju motorja proti nazaj?

Zaštekal mi je navaden in to v Romuniji bogu za nogu ...elektronski nikoli ....

pred 10 minutami, Frenk 67 pravi:

zato, ker olje in sprej ni isto, olje se razmaže sprej se pa prilepi, sicer ne bi zdržal 500 km. Ker se sprej prilepi in veže nase tudi svinjarijo moraš verigo občasno čistit. Olje se ne prilepi in čez čas odleti z verige, zato moraš redno mazat (kontituirano), veriga pa je relativno čista, čeprav je namazana. In ne, ne verjamem, da je povsod enakomerno namazana.

Kapljica olja pade na verižnik in potem polzi proti verigi in jo maže in to kar precej kapljic ne ena na 300 km.

Sprej PDL ne lepi ničesar , zame top med spreji , nekateri ga grajajo da ne maže dovolj , men je na vseh Ducatijih ki so ketnožderi zadostoval , nekemu pa na čebeli od 50hp ne .....kdo bi vedel :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, siks said:

...da se malo nasmejimo: sem čez vikend generalno čistil motor in po treh urah hočem še verigo obrisat (sem jo sčistil z nafto) z bombažno krpo. z eno roko sučem kolo z drugo držim krpo...trenutek nepozornosti oz. nerodnosti...palec mi potegnemed verigo in zobnik....auuuuuuu...urgenca...slikanje pokaže, da zloma ni...luknjanje nohta...tri dni bolniške in moder čevapčič...:-)

Še relativno  dobro si jo odnesel. Ko sem bral o čiščenju verig je čisto povsod pisalo kako ne zaj... prst. Očitno sem tolikokrat prebral da sem vedno imel rišpekt in potrebno distanco v primeru da pozabim. :P

2 hours ago, Kmet2 said:

Sprej PDL ne lepi ničesar , zame top med spreji , nekateri ga grajajo da ne maže dovolj , men je na vseh Ducatijih ki so ketnožderi zadostoval , nekemu pa na čebeli od 50hp ne .....kdo bi vedel :P

Enake izkušnje s Dr.Wacko S100 ali nekaj takega. Redno pipsanje (recept manj je več a pogosto) in ketna po 30.000 tipitopi. Potem sem se naveličal godrnjanja žene ki je redno vihala nos ko sem šel do motorja pipsat ketno, obrisat itd. in si izdelal oiler. Eden najboljših izdelkov in meni must have na motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni oiler svinja kljub temu, da je nastavljeno na "kapljico na minuto" oz še malo manj...sicer najbrž v teh nizkih temperaturah to ni ravno merodajno, čeprav smo se vozili po primorski. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, 4janic pravi:

meni oiler svinja kljub temu, da je nastavljeno na "kapljico na minuto" oz še malo manj...sicer najbrž v teh nizkih temperaturah to ni ravno merodajno, čeprav smo se vozili po primorski. 

oiler vedno svinja, ker olje pač enkrat pač odleti. Če ti svinja preveč potem še malo pripri. Mal je treba eksperimentirat predno najdeš pravo nastavitev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak, če kdo pričakuje, da bo z namestitvijo oilerja imel čist motor se moti. Tako kot piše Frenk, olje kljub temu odleti, se pa manj zalepi kot ketn sprej, tudi čiščenje je lažje (samo s krpico), in manj odleti in maže, ker ga ne nanašamo vsake 500km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj noben moped nima že tovarniško oilerja? ravno zaradi tega pacanja in jokanja naravovarstvenikov? ponuja to kateri proizvajalec kot možnost dokupa recimo?

Popravljeno . Popravil Texo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, 4janic said:

meni oiler svinja kljub temu, da je nastavljeno na "kapljico na minuto" oz še malo manj...sicer najbrž v teh nizkih temperaturah to ni ravno merodajno, čeprav smo se vozili po primorski. 

Meni se je izkazalo ok 1 kapljica na 180 sekund. 1 na minuto ali celo slabi 2 je bil overkill in totalen svinjak. Sej ni treba pretiravat.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, DAMI34 pravi:

Ampak, če kdo pričakuje, da bo z namestitvijo oilerja imel čist motor se moti. Tako kot piše Frenk, olje kljub temu odleti, se pa manj zalepi kot ketn sprej, tudi čiščenje je lažje (samo s krpico), in manj odleti in maže, ker ga ne nanašamo vsake 500km.

Veliko bolj čistejši kot prej ,sploh tam okrog prvega zobnika k je zabijalo tisto svinjarijo ....sam tudi platišča nimam umazanega , ketna po 20kkm brez obrabe .......

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Veliko bolj čistejši kot prej ,sploh tam okrog prvega zobnika k je zabijalo tisto svinjarijo ....sam tudi platišča nimam umazanega , ketna po 20kkm brez obrabe .......

To pa ja, prvi verižnik in okrog njega je čisto, nobenega lepila od sprejev

zadnje platišče in umazanija je pa več dejavnikov, nekatera se bolj umažejo, ker se zrak tako vrtinči, potem je stvar koliko maš oiler odprt, hotel sem samo povedat, da ne bo kdo mislil, da je popolnoma čisto, ker če verigo mažeš, potem ta mast tudi nekam odleti in del sigurno na platišče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

43 minutes ago, DAMI34 said:

To pa ja, prvi verižnik in okrog njega je čisto, nobenega lepila od sprejev

zadnje platišče in umazanija je pa več dejavnikov, nekatera se bolj umažejo, ker se zrak tako vrtinči, potem je stvar koliko maš oiler odprt, hotel sem samo povedat, da ne bo kdo mislil, da je popolnoma čisto, ker če verigo mažeš, potem ta mast tudi nekam odleti in del sigurno na platišče.

S PDL-jem je svinarije okoli prvega zobnika zanemarljivo malo, zadnje platisce pa skoraj cisto. Tistih par pikic od spreja se pa z lahkoto ocisti z WDjem.

10004198_970_14.jpg

Docim Motulov sprej je pa ziva jeba.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!