Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
Ob 4. 2. 2017 ob 16:13, DAMI34 pravi:

čistim :D brezvezno natolcevanje, ki nič ne koristi temi, niti ne podaja natančnih ali vsaj približnih odgovor na zastavljeno vprašanje. Prav tako nepotrebna pojasnjevanja, kdo je kdaj in kako montiral. Zakaj, ker lahko, ker tega tako ali tako ne bo nihče bral. Čistim popolnoma po moji presoji, če komu ni kaj všeč, Borutt bi rekel naj se pritoži in zahteva sodno varstvo :ras:

Počutim se, kot bog; enkrat ga preklinjate, drugič ga omenjate v molitvah :lol1::jezik:.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 5. 2. 2017 ob 12:30, DAMI34 pravi:

Nihče nima teh podatkov zabeleženih. Tako da, karkol kdo piše je zgolj špekulacija. Imam avtomatski mazalec, tudi ti ga imaš, pa ne moreva niti ti niti jaz napisati, koliko je veriga z njim naredila v primerjavi:

mazalec proti mazalcu

mazalec proti spreju.

 

Ne življensko dobo verige vpliva:

kvaliteta verige

stil vožnje

redno čiščenje

Če prebereš, so nekateri, tudi tisti z 10€ vrednimi mazalci napisali koliko km naredijo z verigo, žal pa nihče nima podatkov, koliko km bi pri identični vožnji naredili z verigo, če bi bila mazana z drugim mazalcem ali sprejem. Tako da, ta podatek, si lahko približno izračunaš iz podatkov, ki so jih navedli, ni pa nujno da drži.

Ko se pa govori o tem kaj je boljše, je zajetih več parametrov. Za besedo "boljše" se lahko označi mazalec, ki ima bolj avtomatsko in bolj optimalno mazanje. Če špekuliram, najboljši mazalec je tisti, ki je:

popolnoma elektronski

ki pozna podlago po kateri voziš

ki prilagaja doziranje olje glede na temperature in vremensko situacijo

ki upošteva viššino na kateri se voziš in relativno vlago

ki dozira olje po celotni površini verige.

ki je najcenejši in najenostavnejši za montažo.

 

Iz zgornjih parametrov lahko izluščiš, da je najboljši mazalec na svetu, če imaš motor s sekundarnim pogonom na kardan.

Upam, da sem ti pojasnil, v primeru, da še česarkoli ne razumeš, ti kar mirno vprašaj :P

 

 

 

Da nisi ti kaj pobral od tvojega prijatelja ........brihtn pa to  hahaha aja , moj scootoiler je najtabulši in moj oči najmočnejši .....če te pa še kaj zanima , pa kar vpraš ........drugič , pa ne piši kateri je boljši , če tega ne moreš dokazat .....:-P 

 

Objavljeno
pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Da nisi ti kaj pobral od tvojega prijatelja ........brihtn pa to  hahaha aja , moj scootoiler je najtabulši 

 

do tule kar sem ti citiral, je vse ok...kter je tvoj oči pa ni več važno.. Z ozirom, da nikogar ne zanima zakaj je scotoilr najboljši se verjetno vsi strinjamo s tabo, tako da je ta del teme izpet in nepotreben za nadaljno obravnavo.

pred 36 minutami, Borutt pravi:

Počutim se, kot bog; enkrat ga preklinjate, drugič ga omenjate v molitvah :lol1::jezik:.

kako se ti počutiš je v tej temi popolnoma nepomembno, ampak ti se kr fajn počuti, nihče ti ni fouš. Maš oiler na mopedu al sprejaš?

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kot vidimo ima uporabnik velike težave s scotoilerom.

Še enkrat več se je pokazalo, da se lahko učimo tudi na zgrešenih nakupih drugih.

Kaj nabaviti, sem že povedal.

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

Kot vidimo ima uporabnik velike težave s scotoilerom.

Še enkrat več se je pokazalo, da se lahko učimo tudi na zgrešenih nakupih drugih.

Kaj nabaviti, sem že povedal.

bo potrebno bolj natančno definirati probleme, prosim?

 

Objavljeno
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

bo potrebno bolj natančno definirati probleme, prosim?

 

fotografije so gori, ko je razkopal pol motorja pa še sedaj ne more priklopit

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

fotografije so gori, ko je razkopal pol motorja pa še sedaj ne more priklopit

Ne znaš brat ?

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

fotografije so gori, ko je razkopal pol motorja pa še sedaj ne more priklopit

vendar ti ni problem scotoilerja ampak problem, ker je kupil napačni model, se strinjaš?

 

Objavljeno (popravljeno)

Pri drugih znamkam ne moreš kupiti napačnega. 

  • Easy installation with model-specific instructions provided, see "Downloads".

 

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno
pred 25 minutami, DAMI34 pravi:

do tule kar sem ti citiral, je vse ok...kter je tvoj oči pa ni več važno.. Z ozirom, da nikogar ne zanima zakaj je scotoilr najboljši se verjetno vsi strinjamo s tabo, tako da je ta del teme izpet in nepotreben za nadaljno obravnavo.

kako se ti počutiš je v tej temi popolnoma nepomembno, ampak ti se kr fajn počuti, nihče ti ni fouš. Maš oiler na mopedu al sprejaš?

 

Tja do 50k km sprejam in čistim en komplet, potem pa drugega. 

Se mi pa zdi, da so fajn te vaše zadeve. Mogoče nabavim. 

Objavljeno

Ja, podlak je v vsaki od tanjsih stirih gumijastih cevk. Za priklop rabis ustrezen T konektor, odvisno od premera cevke:

4mm

6mm

8mm

Ponavadi se sistemi razlikujejo ravno po tem, kaksen priklop ima: T konektor ustrezne debeline ali pa cep za vsraufat. Tisti zlati cep drugace prisraufas v plasticni nastavek (cev) nad okroglimi odprtinami.

Poseg je zal invaziven in moras prerezat cevko. Mene je kar bolelo, ko sem moral to narediti. Verjetno bom ravno zaradi tega pri naslednjem motorju vzel enega od elektronskih sistemov.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Torej je problem rešljiv, nabavit T komad v kaki od trgovin, ki se ukvarja z modelarstvom.

Objavljeno (popravljeno)

Ok, vem da bi moral prerezati cevko in vstaviti T konektro... Problem je najti to cevko ker je ni nikjer :( Kot pravim pri meni so zlati čepki noter, pri drugih modelih (s1000rr) kateri bi naj bil enak pa ima namesto teh zlatih čepkov cevke. Če bi pri meni bile bi vsekakor prerezal in vstavil T konektor....
Nevem ali obstaja kakšna možnost priklopa, odstraniti ta zlat čepek in vstaviti konektor za cevko ali kako drugače. 

Ja vem mogoče ni najbol primeren za ta motor, ampak zadevo sem kupil takoj po nakupu motorja, saj se mi z mazanjem ne da ukvarjat (5 let kardanarja ima svoje posledice :P )

2 minutes ago, DAMI34 said:

Torej je problem rešljiv, nabavit T komad v kaki od trgovin, ki se ukvarja z modelarstvom.

Kot pravim ne najdem cevke... :( 

Popravljeno . Popravil shark90
Objavljeno
pred 1 minuto, shark90 pravi:

Ok, vem da bi moral prerezati cevko in vstaviti T konektro... Problem je najti to cevko ker je ni nikjer :( Kot pravim pri meni so zlati čepki noter, pri drugih modelih (s1000rr) kateri bi naj bil enak pa ima namesto teh zlatih čepkov cevke. Če bi pri meni bile bi vsekakor prerezal in vstavil T konektor....
Nevem ali obstaja kakšna možnost priklopa, odstraniti ta zlat čepek in vstaviti konektor za cevko ali kako drugače. 

Ja vem mogoče ni najbol primeren za ta motor, ampak zadevo sem kupil takoj po nakupu motorja, saj se mi z mazanjem ne da ukvarjat (5 let kardanarja ima svoje posledice :P )

če te prav razumem so cevke s čepki. Slepe cevke, sigurno je kaka vakuum, izvleci čepek in preveri. Al pa skoči na kak forum za dotični motor, ponavadi so tam informacije.

Objavljeno

Ne... Na sliki se vidi kak je pri meni in to kar sem obkrožo je po mojem mnenju enako kot na spodnji sliki na kateri so cevke...

IMG_1592.thumb.JPG.d8a69aa22d3516ff3331ef44c1b3ac10.JPG

2012-2013-2014-BMW-S1000RR-Throttle-Bodies.thumb.jpg.922cc9ec69eadaf90d82237dc4a2e6df.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
47 minutes ago, DAMI34 said:

pa bi bilo možno da dokupiš kar ti manjka za tvoj moped pri scootoilerju?

mogoče si s tem lahko pomagaš:

https://www.scottoiler.com/images/stories/general_guides/Vacuum_connections_general.pdf

ti priklopi so tako vsi zraven, ampak ta motor očitno nima vakum priklučka. Kot pravim najvrjetneje bi dobil vakum če bi odstranil tisti zlat čepek ampak ga enostavo ne gre ven potegnit, ker nima kakšnega roba kjer bi lahko prijel... Tudi na "koleno" ne morem naredit priključka, saj ni nič "mesa" in tudi prostora :( 

Objavljeno

Sem pisal na scottoiler, so mi odgovorili da žal ta motor nima vakuma in se ga ne da priklopit. Tako da samo e-system... Zdaj pa lahko grem nazaj sestavlat :sleep2:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Kako, da nima vakuma? Vakum, pravzaprav podtlak ne vakum ustvarja vsak motor z notranjim  izgorevanjem. Dovolj podtlaka za krmijenje, oziroma odpiranje oilerja je v prostoru za zračnim filtrom. Tako, da je najbolje, da v plastičnem ohišju napraviš priključek.

Vem da ima F800 na dnu ohišja za filter tak priključek že original, tam sem priključil Vacuum Damper Elbow na sliki v  @DAMI34 povezavi, ko sem montiral kolegu.

Mogoče ena od rešitev? Vijaku 6mm zvrtaš v sredino 2,5mm luknjo, postružiš del navojev, priviješ v ohišje filtra na sekundarno stran (11 na sliki) (za filtrom), in potem na postružen del natakneš cevko za podtlak.

B0008489.jpg.7b40ea2b980bcc5b92084cdafb02ec33.jpg

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Tole lako celo naročiš ali pa vijak kot sem predlagal.

Priklop.jpg.1721a16e72d8c7855123567f5d61777f.jpg

Objavljeno
2 hours ago, MiNa said:

Tole lako celo naročiš ali pa vijak kot sem predlagal.

Priklop.jpg.1721a16e72d8c7855123567f5d61777f.jpg

Hvala za odgovor. Torej če v airbox zvrtam, vstavim prikluček (mislim da je celo v kompletu) bo dovolj podtlaka za scottoiler? Ker potem to ni nobeden problem :) 

Objavljeno

Preveri mogoče je kje na ohišju kak priključek, kot na F seriji. Drugače pa primeren prostor na ohišju (št.11) in zadeva bo delovala.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, MiNa said:

Preveri mogoče je kje na ohišju kak priključek, kot na F seriji. Drugače pa primeren prostor na ohišju (št.11) in zadeva bo delovala.

Ni na ohisju.. so pa mi odgovorili iz scottoiler-a da ta model nima ampak da lahko vseeno naredim z malo vec dela.. Namrec moral bi prevrtati ta zalti cepek in namestiti priklucek.. 

lahko pa najprej poskusim narediti lukno v ohisje zracnega filtra, ce bo dovolj podtlaka za odpiranje ventilcka.. drugace pa to zadevo dol in prevrtat... :( 

Popravljeno . Popravil shark90
Objavljeno

Zato sem izbral Tutoro :D pa ne da bi hvalil, ampak res nisem imel želje šarit po motorju, pa prenosljiv je z mopeda na moped.

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Zato sem izbral Tutoro :D pa ne da bi hvalil, ampak res nisem imel želje šarit po motorju, pa prenosljiv je z mopeda na moped.

Zato je forum, da se pred nakupom tudi tukaj preveri, kaj je v redu.

Sicer pa sedaj še malo razmišljam, da bi mazanje montiral na prvi zobnik, da na zadnjem delu sploh ne bi imel navlake.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!