Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Zakaj pa recimo ne uporabljate vilčk in le eno šobo?

Kolikor je meni znano in logično verigo mažeš, da neguješ O-ringe in skrbiš za njihovo prožnost tako, da z mazanjem le ene strani ne dosegaš pričakovanega efekta. Nekateri omenjate mazanje stičnih površin verige in zobnika vendar mislim, da je vsem jasno, da tam mast, olje oz. kar koli je že na verigi ostane le do prvega stika in takoj ko se valček združi z zobnikom vse kar je vmes odrine stran. Kar pomeni, da je veriga in zobnik na stičnih mestih popolnoma suha že po 10ih metrih.

Stalno mazanje z oljem bi zadevo sicer nekoliko ublažilo ampak valček zobnik še vedno zapusti suh.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vilčke so bolj optimalne, o tem smo pisali, mazanje z enojnim dozirnikom pokuri malce več olja in bolj neenakomerno nanaša. Zakaj samo enojno doziranje je v glavnem tehnični problem. Vse je pa velik boljše od pipsanja, ker se mazanje z oljem porazdeli bolj optimalno na časovno enoto, kot sprejanje vsakih 300-500km. Poleg tega lahko v dežju povečaš mazanje, prav tako lahko s povečanim mazanjem z oljem očistiš verigo, če si vozil po makedamu, medtem ko se ti na spreje vsa umazanija samo prilepi.

Ni res da olje odrine stran, kajti na verižniku vedno ostane tanek film, preverjano s prstom, ki je po dotiku le tega črn in masten!! :P Olje se zaradi centrifugalne sile raztegne povsod.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, shark90 pravi:

Eno vprasanje :) namontiran imam scottoiler pa me zanima z čem čistite verigo?

še vedno s petrolejem, a bolj poredko. Ko je očiščena jo prebrišem in posprejam narahlo, al pa sam mal premažem z oljem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanima me vaše mnenje glede mazanja. Sedaj sem z oilerjem naredil 1000km, najprej sem imel nastavljeno na polovico ampak se mi je sam prestavil na 3/4. Nato sem ga nastavil na 1/4 in naredil sedaj kakšnih 300km ampak se mi zdi da je vse preveč mastno. Je pa res da imam sedaj modro olje (to je bilo zraven v kompletu). Še slike za vaše mnenje...

IMG_1797.thumb.JPG.89ea5ea8c682c38090ef88cdb7e91d2f.JPG

IMG_1798.thumb.JPG.a0fa1fd7b88bb884598944706bf641e0.JPG

IMG_1799.thumb.JPG.77bf3eb9b2587d85a30bd7f318c4b8ed.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je tutoro?

Zeleno oz modro olje 1/4 do 1/2 več kot dovolj.

Rdeče 3/4-1/1

Za enojno dizo. Za dvojno dizo, lahko 1/8 več. sicer pa ni nekega pravila, je odvisno kako moped trese, kok je vroče, hitrost...

Jaz občasno potegnem, po notranji strani verige in če se pozna na prstu je dovolj. Če se mi zdi preveč umazano okoli malo priprem.

Iz tvojih slik sicer ni razvidno koliko je mastna, vendar z ozirom na vse umazano okoli, je še preveč :D

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Shark kupi olje rdečo od Scotoilerja  za poleti, imam enojno dizo in špila fenomenalno , zimsko (modro )  paca pozimi in poleti in sem ga podaril ,dajo pa samo tega poleg in nikoli rdečega , spet fora .......

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še nekaj, preveri, da diza lepo nalega na verižnik, ker feltno maš precej "umazano"

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 3. 2017 ob 11:36, DAMI34 pravi:

za Zja je že tole na poti :D

auto_standard_345x345@2x.png.bb127bbd87a4ba8fdb06db284138b843.png

Malo cikam da bi tole naročil, pa berem da ste kar zadovoljni z to zadevo. Neki me pa useeno zanima.

1. kakšna je razlika v praksi med AUTO in MANUAL varianto? Te 3je paketi ki jih promovirajo na prvi strani so vidim vsi AUTO, torej ima večina tega?

2. Katero olje priporočate da uzamem zraven?

3. Zahtevnost namestitve? Nimam ravno 2 levih rok, samo nebi ga pa rad kaj pobiksal iz prve.

3.1. Kdo pripravljen špilat mehanika za 1 dan? (cena se giblje od 6 packa do platoja) :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Xebec pravi:

Malo cikam da bi tole naročil, pa berem da ste kar zadovoljni z to zadevo. Neki me pa useeno zanima.

1. kakšna je razlika v praksi med AUTO in MANUAL varianto? Te 3je paketi ki jih promovirajo na prvi strani so vidim vsi AUTO, torej ima večina tega? DA, auto pomeni, da je ventil, ki vsake toliko prepusti kaplo skozi, ti reguliraš samo hitrost

2. Katero olje priporočate da uzamem zraven? RDEČE, lahko tudi pri Lojzu vzameš

3. Zahtevnost namestitve? Nimam ravno 2 levih rok, samo nebi ga pa rad kaj pobiksal iz prve. NI problem , največkrat je najbolje na sopotnikovo tačko, z notranje strani

3.1. Kdo pripravljen špilat mehanika za 1 dan? (cena se giblje od 6 packa do platoja) :jezik: NE, se boš že znašel :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na strani tutora ima primere montaže na različnih motorjih.

Je pa razlika, če hočem premium montažo al pa jeb. vet.. montažo, pri slednji si hitro fertig, samo izgled je bolj tak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snecer pravi:

Na strani tutora ima primere montaže na različnih motorjih.

Je pa razlika, če hočem premium montažo al pa jeb. vet.. montažo, pri slednji si hitro fertig, samo izgled je bolj tak.

je, ne bom rekel @HyperJackse vedno jezi nad mojimi montažami, ker uporabim vezice, ampak lej, čez pol ure ne vidim nobene več in za premontažo, samo ščip ščip in na nov moped :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

IMAG0548.jpg

img_0303.jpg

sam ta maže osovino? :P
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Xebec pravi:

Pogledal filmčke in slike, zgleda res simpl.

Bom kar naročil, ta srednji set se mi zdi kar taprav.

pa ne pozabi pripisat, da hočeš poletno olje rdeče

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem kupoval Tutoro, niti nisem opazil, da imajo tudi Plus 25 olje. Nima veze. Sem začel uporabljati zelenega. Veriga se maže dobro, vsaj na otip je mastna, olja pa ne razmetava preveč po feltni. Odprto imam za en obrat (torej štiri četrtinke obrata, ki so stopnje odpiranja). Bom videl kako se bo obneslo z uporabo, če bo preveč mazalo naokoli, bom priprl pipico.

Vprašanje:

Zasledil sem, da niti ni nujno uporabljati prav njihovo olje. Doma imam nekaj starega (vendar nerabljenega) navadnega mineralnega olja Castrol, ki pa ga v mašino ne bom vlival. Bo dovolj dober za Tutoro? Seveda če ujamem pravilno doziranje, da ne bo preveč ali premalo. Potem pa bom itak kupil Scotoilerjevega, ki je lažje dosegljiv tudi bliže nas in ga ne bo treba naročati iz Anglije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, DAMI34 pravi:

to je tutoro?

Zeleno oz modro olje 1/4 do 1/2 več kot dovolj.

Rdeče 3/4-1/1

Za enojno dizo. Za dvojno dizo, lahko 1/8 več. sicer pa ni nekega pravila, je odvisno kako moped trese, kok je vroče, hitrost...

Jaz občasno potegnem, po notranji strani verige in če se pozna na prstu je dovolj. Če se mi zdi preveč umazano okoli malo priprem.

Iz tvojih slik sicer ni razvidno koliko je mastna, vendar z ozirom na vse umazano okoli, je še preveč :D

 

Imam scottoiler (v-system) bom še zdaj tega zvozil potem pa rdečega noter... Tega mi je zdaj v 1000km zmanjkalo več kot polovico rezervarčka, kar mislim da je dosti preveč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!