Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
pred 17 urami, Domen L pravi:

Koliko približno rabi biti velik rezervarček, da bo olja zadosti za cca 3Kkm mazanja?

Tok velik :cool:

Fotografija osebe Midva Z Bibi.

Objavljeno (popravljeno)
Ob 15. 3. 2017 ob 18:54, Nightmare pravi:

Stalno mazanje z oljem bi zadevo sicer nekoliko ublažilo ampak valček zobnik še vedno zapusti suh.

Oljni film! Ta se naredi tudi na stičnih mestih v motorju (cilinder obročki in glavna gred ležaji...) v primeru, da nebi bilo tako, se noben motor nebi "vrtel"

Pri verigi pa je stično mesto med sorniki in valjčki, kar je namazano "for life" iztek maziva preprečujejo "O,X,Z ringi". Nam ostane, da mažemo stik med valjčkom in verižnikom. Zato je najboljši test preizkus s prstom med dvema zoboma na verižniku.

Olje (mast, sprej...) je obenem tudi hladilni medij, ki zmanjšuje trenje (posledično pregrevanje), ki ni blagodejno za verigo, ker pregrevanje uniči "ringe" in pospešuje iztekanje maziva. kjer mazivo izteče veriga otrdi in postane neuporabna. Takšni členi se na verigi lepo opazijo (niso poravnani).

Prst med zobe - pravi test! :P

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Evo, včeraj prevzel ta nov motor, danes montiral gor. Ali bo vredu če takole teče, al bolje da prestavim da ne bo v tisti rob teklo?

Pa še ena slikca kako sem montiral, malo ven seka tista cevka, sam jebi ga funkcionalnost>izgled

20170408_170624.jpg

20170408_182431.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

čisto kul je tisti rob, se potem lepše po verižniku razleze. Edino bolše bi bilo če bi namestil prej recimo na 8 uro ne pa 7. Vendar je tudi tako dobro, z ozirrom, da boš še verigo mal šponal bo ravno prav.

Jaz imam velik manj placa in mi kaplja že na zob verižnika, kar je posledično več packarije okoli.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

OK, kul. Poročam kako se bo obneslo v praksi, če bo treba kak cm prestavit pomoje nebi smel bit problem.

Sem pa najprej probaval da bi z viličkami uštimu sam, mi ni zneslo. Ne vem al sem bil mal neroden, al pa res ni najbolš pasal gor. Pomoje mal obojga :)

 

Zaenkrat priporočam zadevo, super easy namestitev, ko 1x pogruntaš kje boš peljal cev, in kam boš dal tank. Edino ko sm 15 minut tisto vtež držu, da se odzrači zadeva sm skor guznu od doljcajta.:OK:

Pa še to: en magnet sm zravn dobu. Zakaj je to? Da nism kj pozabu namontirat? :hmm:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 minutami, Xebec pravi:

OK, kul. Poročam kako se bo obneslo v praksi, če bo treba kak cm prestavit pomoje nebi smel bit problem.

Sem pa najprej probaval da bi z viličkami uštimu sam, mi ni zneslo. Ne vem al sem bil mal neroden, al pa res ni najbolš pasal gor. Pomoje mal obojga :)

 

Zaenkrat priporočam zadevo, super easy namestitev, ko 1x pogruntaš kje boš peljal cev, in kam boš dal tank. Edino ko sm 15 minut tisto vtež držu, da se odzrači zadeva sm skor guznu od doljcajta.:OK:

Pa še to: en magnet sm zravn dobu. Zakaj je to? Da nism kj pozabu namontirat? :hmm:

magnet postaviš na vrh, da ti ni potrebno uteži gor držat, hahaha :D

z ozirom, da si dal dolgo cev, si preveril gibanje gor dol in v dvoje, da kam ne zapenja?

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

magnet postaviš na vrh, da ti ni potrebno uteži gor držat, hahaha :D

 

:lol1:

Objavljeno

Potestiral tutoro in po 600km uporabe se je ketna pozlatila.

Motor pa je sicer dosegel kritično število kilometrov, ko ga ni več mogoče prodati slovenskemu potrošniku :)

Sicer pa pakne spredaj in zadaj niti na tretjini obrabe...

 

WP_20170409_001 (1).jpg

WP_20170409_003 (1).jpg

WP_20170409_004 (1).jpg

WP_20170409_005 (1).jpg

Objavljeno

A to pomeni da stvar funkcionira in se jo splača namontirat.

Objavljeno

Ja, deluje, jaz mam še vedno odprto na 1,5 (poletno olje) in ni sile v okolici, ker očitno ne vozim prehitro.

Objavljeno
pred 1 minuto, CINDAPP pravi:

A to pomeni da stvar funkcionira in se jo splača namontirat.

Na večini BMWjih in Harlijih je neuporabna :P

Objavljeno
pred eno uro, HD-Dyna pravi:

Na večini BMWjih in Harlijih je neuporabna :P

si govoril za kardan, ali brišem objavo?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 16 urami, DAMI34 pravi:

magnet postaviš na vrh, da ti ni potrebno uteži gor držat, hahaha :D

 

Ker si na koncu nalepil smeška, bi lahko kdo sklepal, da se šališ. Ampak tisti magnet je zraven prav zaradi tega in stvar deluje. Pri meni je trajalo le minutko do dve, pa je olje priteklo do konca cevke in na zobnik. Res pa je, da sem vrtljivi ventil prej odvil na maksimum.

Iz prakse se je pokazalo, da Tutoro bogato maže in da bo najbrž dovolj, če bo odprt za pol obrata (dva "klika", ki sta četrtinko obrata). Veriga je zdaj precej mastna, olja pa niti ni preveč razmetalo naokoli, tako da je naprava uporabna in funkcionalna.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Meni je trajalo dobre pol ure, da je priteklo, res pa je da je bila zima, olje 25+ ter skoraj celotna dolžina cevke.

Brez magneta bi še sedaj držal :) 

Katero olje imaš?

Objavljeno
pred 16 minutami, Snecer pravi:

Katero olje imaš?

Onega originalnega, zelenega. Potem pa bom kupil Scotoilerjevega.

Objavljeno

Saj jaz bom tudi najbrž porabil nekega starega Castrolovega, mineralnega. Ga imam že nekaj časa doma, pa bo za verigo dober. Najbrž pa bo treba malo ujeti pravo nastavitev, da ne bo preveč ali premalo.

Objavljeno
pred 8 minutami, gretzky pravi:

Onega originalnega, zelenega. Potem pa bom kupil Scotoilerjevega.

Za zelenega smo pisali, da bolj svinja in je potrebno bolj zapret, rdeči pa je nekje na 1 obrat dovolj dober.

Dal sem smeška in tisti, ki sem mu pisal je razumel zakaj je magnet. Sicer pa tudi v navodilih piše zakaj se ga uporabi :P

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Izdelava homemade poceni oilerja. Slika doma izdelanega rezervoarja in črpalka olja.

IMG_20170411_203024[1].jpg

Objavljeno

men tole zgleda, da boš prej motor menju kot olje dolivu :D

Objavljeno

Ravno ta cilj želim doseči. Prilagam še slike montiranega na motor. Moj namen je pokazati idejo, da si lahko tudi drugi uporabniki foruma sami izdelajo svoj pljuvač. Cena delov ni ravno 15e ampak gre bolj proti 50e. Za vas imam še vprašanje glede olja. Sedaj sem nalil olje za verigo motorne žage. Ker verjamem, da imate izkušnje z različnimi olji upam da mi zaupate izkušnje, katero se najbolje obnese.

Hvala

IMG_20170412_174633.jpg

IMG_20170412_174652.jpg

IMG_20170412_174706.jpg

IMG_20170412_174931.jpg

Objavljeno

Nekak iz teh slik se ne vidi ne vem kaj, sploh zadnja je kr nekaj, regler pa je verjetno za ogrevanje olja :) 

Objavljeno

Glede na to, da imas sistem s pumpo je vsako motorno olje dobro.

Objavljeno

Na oko je suha ko poper... ni cudn da ni motor nic usran ce ne maze skor nc... nevem nevem ... pomoje more bit ketna mastna da je srecna :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!