Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

pred 10 urami, Tex pravi:

Meni modro prevec leti naokoli .. mi rdece bolj sede ..

Lojzovo, tudi meni.

2500km, pol rezervarčka sem pokuril. Mazal izdatno zaradi dežja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sem dal pa enga Castrola za VW V6 motorje. A bo problem, k KTM ma V2 mašino? :hmm:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 10. 2016 ob 15:52, Nightmare pravi:

Sam sem ga naročil tukaj, če kaj pomaga

 

http://www.bikermania.si/shop/nega/mazila-za-veri.html

 

 

Lp, Samo

Tudi jaz in plačal po predračunu ampak sedaj ne duha ne sluha, dobil sicer potrditev naročila vendar od takrat (28.4.) nič, pisal mail na info - nič, klical 2x zvoni in nihče se ne oglasi.. Ima kdo kakšno informacijo? Ti si dobil v normalnem roku?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, tomaz69 said:

Tudi jaz in plačal po predračunu ampak sedaj ne duha ne sluha, dobil sicer potrditev naročila vendar od takrat (28.4.) nič, pisal mail na info - nič, klical 2x zvoni in nihče se ne oglasi.. Ima kdo kakšno informacijo? Ti si dobil v normalnem roku?

Ja, sam nisem imel nobenih problemov sem pa plačal po prevzetju, če se prav spomnim. Sem ga pa 14 dni nazaj kupil v Yogiju v BTCju kar mi je dosti bolj priročno.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že od začetka uporabljam na dveh motorjih (no sedaj na treh) olje za mazanje verige motornih žag (cena za liter od 3-5€) Na F-u ima veriga trenutno 76Kkm na MT-jki 36Kkm Na tretjem pa se maže šele 1Kkm (ob nakupu je imel na števcu 15Kkm).

Napišem lahko, da se je olje pokazalo kot odlično sredstvo tudi za mazanje pogonske verige na motorju. Za sedaj ne opažam nikakršnih poškodb na "ringih" verigi ali verižnikih. Veriga z največ kilometri je DID MX, na Yamahi pa prva vgradnja.

Zaenkrat ne razmišljam o prehodu na kakšno "specialno" olje ampak sem ravnokar kupil 2. liter "verigola". Ja 1l je zadostoval za cca 110Kkm na obeh motorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ufff....

pred 17 minutami, Nightmare pravi:

Ja, sam nisem imel nobenih problemov sem pa plačal po prevzetju, če se prav spomnim. Sem ga pa 14 dni nazaj kupil v Yogiju v BTCju kar mi je dosti bolj priročno.

 

 

Lp, Samo

ufff:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaksno je vase mnenje, glede namestitve injektorja spredaj, pri malem verizniku? Tip v temle clanku hudo hvali izvedbo: http://moto-graphic.com/post/125387951582/tutoro-auto-chain-oiler-a-worthwhile-investment

Sam bi tudi najraje nekako takole naredil, da je zadeva ocem kar se da skrita, upam le, da vse olje ne zmece dol, prec tamali zobnik?

Ali pa recimo, tale izvedba: http://www.ducati.ms/forums/57-supersport/95920-tutoro-chain-oiler.html Je to kul v praksi, ali ni? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spredaj dajejo na offroad motorje, zadaj je pa bolj optimalno večji zobnik ki lepše razmaže

sem razmišljal tudi da bi dal spredaj pa sem potem našel lep naćin za zadaj

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, compaq pravi:

kaksno je vase mnenje, glede namestitve injektorja spredaj, pri malem verizniku? Tip v temle clanku hudo hvali izvedbo: http://moto-graphic.com/post/125387951582/tutoro-auto-chain-oiler-a-worthwhile-investment

 

Običajno vsak hvali svoje zamisli :).

Jaz mislim, da je neučinkovito. Veriga potuje z veliko hitrostjo, injektor kapljico dozira z zgornje strani verige. Ko kapljica maziva pade na verigo je verjetno polovica odleti po motorju ostalo pa ostane na verigi.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo namontiran OSCO oiler? Izkusnje?

Zadeva mi je predvsem vsec, ker ni "avtomatska". Sam mazes verigo kadar je se ti zdi in toliko kolikor jo je potrebno, brez nepotrebnega svinjanja in vesoljeznanstva okoli nastavljanja primernega kapljanja.

Nekateri se vozimo po razlicnih podlagah in v razlicnih vremenskih razmerah in temu primeren mora biti interval in intenziteta mazanja, kar pomeni, da je avtomatski mazalec brez neprestanega drkanja dalec od zeljene avtomatike. 

http://www.osco-chainoiler.com/en/

osco.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Nearrain pravi:

Ima kdo namontiran OSCO oiler? Izkusnje?

Zadeva mi je predvsem vsec, ker ni "avtomatska". Sam mazes verigo kadar je se ti zdi in toliko kolikor jo je potrebno, brez nepotrebnega svinjanja in vesoljeznanstva okoli nastavljanja primernega kapljanja.

Nekateri se vozimo po razlicnih podlagah in v razlicnih vremenskih razmerah in temu primeren mora biti interval in intenziteta mazanja, kar pomeni, da je avtomatski mazalec brez neprestanega drkanja dalec od zeljene avtomatike. 

http://www.osco-chainoiler.com/en/

osco.jpg

po moji logiki isti šit kot tutoro. Odpreš (tudi med vožnjo) ko rabiš več mazanja in zapreš, ko rabiš manj mazanja.  (makedam, dež odprem pol ali en obrat in ker imam montirano na zadnji tački, lahko dosežem ventil)

tip olja (bolj redko/gosto) izbereš pa sam.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OSCO ni odprt med voznjo in ni namenjen taksni uporabi kot Tuturo.

Odpres ga samo takrat, ko se spravis namazat verigo. 

PS: najprej preberi kaj pise v linku katerega sem pripel preden zacnes klasicno nabijat

 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Nearrain pravi:

OSCO ni odprt med voznjo in ni namenjen taksni uporabi kot Tuturo.

Odpres ga samo takrat, ko se spravis namazat verigo. 

PS: najprej preberi kaj pise v linku katerega sem pripel preden zacnes klasicno nabijat

 

sem prebral in sem vnaprej vedel, da te bo nerviralo, ker sem ti odpisal, jebiga, si alergičen name (Claritine pomaga :D)

ampak tudi tutoro alhko popolnoma zapreš, zato pa ima ventil.

Vendar, če te moj post moti, ga enostavno negiraš in to je to.

Bistven podatek je: ali je cenej od 80€, vse ostalo je isti čip šit. :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Nearrain pravi:

Ima kdo namontiran OSCO oiler? Izkusnje?

Zadeva mi je predvsem vsec, ker ni "avtomatska". Sam mazes verigo kadar je se ti zdi in toliko kolikor jo je potrebno, brez nepotrebnega svinjanja in vesoljeznanstva okoli nastavljanja primernega kapljanja.

Nekateri se vozimo po razlicnih podlagah in v razlicnih vremenskih razmerah in temu primeren mora biti interval in intenziteta mazanja, kar pomeni, da je avtomatski mazalec brez neprestanega drkanja dalec od zeljene avtomatike. 

http://www.osco-chainoiler.com/en/

osco.jpg

Razen ce 10 krat dnevno menjas podlago in vremenske razmere pol ne bos imel prevec dela z regulacijo avtomatskega mazalca. Jaz vem, da se ne bi vsako uro ali dve spomnil odpret mazanja in se prilagajat vremenu in podlagi. Ampak nismo vsi enako nadarjeni.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smetana se že zbira v tej temi.

Dajta izkoristi pa vprašat Chuck Norrisa, ki je trenutno v Slo, vama bo on nastavil mazalca.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, DAMI34 said:

sem prebral in sem vnaprej vedel, da te bo nerviralo, ker sem ti odpisal, jebiga, si alergičen name (Claritine pomaga :D)

ampak tudi tutoro alhko popolnoma zapreš, zato pa ima ventil.

Vendar, če te moj post moti, ga enostavno negiraš in to je to.

Bistven podatek je: ali je cenej od 80€, vse ostalo je isti čip šit. :D

 

Ne laskaj si prevec Vidoviti clovecek :smoke:  

Mesas jabolka in hruske.

Tuturo je namenjen, da kaplja med voznjo. In ja, lahko ga tudi zapres.

OSCO je namenjen mazanju verige po potrebi in ne konstantnem kapljanju.

GOT MY DRIFT?

 

Bottom line: Menim, da so vsi oilerji primerni predvsem za voznike, kateri se vozijo vecinoma po asfaltu in le redko po ostalih podlagah.

Vsaka mastna in lepljiva aplikacija na verigi vodi k lepljenju peska in prasnih delcev na verigo, katera se spremeni v fino brusno pasto in posledicne vecje obrabe verige (O-ringov) .

 

5 minutes ago, Frenk 67 said:

Razen ce 10 krat dnevno menjas podlago in vremenske razmere pol ne bos imel prevec dela z regulacijo avtomatskega mazalca. Jaz vem, da se ne bi vsako uro ali dve spomnil odpret mazanja in se prilagajat vremenu in podlagi. Ampak nismo vsi enako nadarjeni.

Menjam. 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Nearrain pravi:

Ne laskaj si prevec Vidoviti clovecek :smoke:  

Mesas jabolka in hruske.

Tuturo je namenjen, da kaplja med voznjo. In ja, lahko ga tudi zapres.

OSCO je namenjen mazanju verige po potrebi in ne konstantnem kapljanju.

GOT MY DRIFT?

 

Bottom line: Menim, da so vsi oilerji primerni predvsem za voznike, kateri se vozijo vecinoma po asfaltu in le redko po ostalih podlagah.

Vsaka mastna in lepljiva aplikacija na verigi vodi k lepljenju peska in prasnih delcev na verigo, katera se spremeni v fino brusno pasto in posledicne vecje obrabe verige (O-ringov) .

 

Menjam. 

kak se pa ketna maže, ko motor stoji? kaplja dol na podlago :)

tutoro ti je boljša zadeva, ker ima poleg "avtomatskega" mazanja zaradi gravitacije, slabe ceste še ventil, s katerim lahko dozo še dodatno povečaš ali celo zapreš doziranje

če bi pa hotel konstantni tok med vožnjo pa ima poleg tudi magnet, s katerim je utež nonstop odprta

holandska zadeva je pa čisto ročna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, Snecer said:

kak se pa ketna maže, ko motor stoji? kaplja dol na podlago :)

tutoro ti je boljša zadeva, ker ima poleg "avtomatskega" mazanja zaradi gravitacije, slabe ceste še ventil, s katerim lahko dozo še dodatno povečaš ali celo zapreš doziranje

če bi pa hotel konstantni tok med vožnjo pa ima poleg tudi magnet, s katerim je utež nonstop odprta

holandska zadeva je pa čisto ročna

Ravno dejstvo, da je rocna in preprosta je njena najvecja prednost.

 

"Your advantage: you can decide yourself when to grease the chain!"

How to lubricate?

  1. ride your bike at a footpace speed
  2. pull out the plunger
  3. loosen the plunger
  4. keep on riding your bike for about 50 - 100 metres at a footpace speed

In the meantime the OSCO will evenly distribute 2 cc of chain oil in 7 to 10 seconds on the chain.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Nearrain pravi:

Ne laskaj si. :smoke:  

Mesas jabolka in hruske.

Tuturo je namenjen, da kaplja med voznjo. In ja, lahko ga tudi zapres.

OSCO je namenjen mazanju verige po potrebi in ne konstantnem kapljanju.

GOT MY DRIFT?

 

Bottom line: Menim, da so vsi oilerji primerni predvsem za voznike, kateri se vozijo vecinoma po asfaltu in le redko po ostalih podlagah.

Vsaka mastna in lepljiva aplikacija na verigi vodi k lepljenju peska in prasnih delcev na verigo, katera se spremeni v fino brusno pasto in posledicne vecje obrabe verige (O-ringov) .

 

Vsaka mastna in lepljiva aplikacija na verigo je sranje za O-ringe, ker se zacno nanjo lepiti prasni delci, kateri 

Menjam. 

A pol ti pred makadamom spucas verigo in se vozis s suho? :eek: Na makadamu pac malo povecas pretok, da se prah prej spere z verige.  Ne vidim cisto nobene prednosti rocne 0/1 regulacije pred dobro avtomatiko. Glede menjav pa se mi zdi, da si mal domisljas, da si tako specialen glede voznih razmer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Nearrain pravi:

Ravno dejstvo, da je rocna in preprosta je njena najvecja prednost.

 

"Your advantage: you can decide yourself when to grease the chain!"

How to lubricate?

  1. ride your bike at a footpace speed
  2. pull out the plunger
  3. loosen the plunger
  4. keep on riding your bike for about 50 - 100 metres at a footpace speed

In the meantime the OSCO will evenly distribute 2 cc of chain oil in 7 to 10 seconds on the chain.

nabavi, sprobaj, poročaj :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, Frenk 67 said:

A pol ti pred makadamom spucas verigo in se vozis s suho? :eek: Na makadamu pac malo povecas pretok, da se prah prej spere z verige.  Ne vidim cisto nobene prednosti rocne 0/1 regulacije pred dobro avtomatiko. Glede menjav pa se mi zdi, da si mal domisljas, da si tako specialen glede voznih razmer.

Ne pucam, ker uprabljam suh silikonski sprej za mazanje vertige. :eek:

Tole s povecanjam pretoka/spiranjem sigurno deluje, ce te nastala svinjarija na motorju ne moti.

 

 Specialen se si zdim samo takrat, ko se z vami specialisti pogovarjam. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, Nearrain pravi:

OSCO ni odprt med voznjo in ni namenjen taksni uporabi kot Tuturo.

Odpres ga samo takrat, ko se spravis namazat verigo. 

PS: najprej preberi kaj pise v linku katerega sem pripel preden zacnes klasicno nabijat

 

Takšen princip je v osnovi to kar imava midva na najinih treh motorjih. Pipico odprem po potrebi kar med vožnjo kadar želim. Doziranje pa je določeno s kapilaro (cevka WD-40), ki prepušča kapljico na cca 1-2 minute.

Ugotovil sem , da je povsem dovolj mazanje na vsakih 50-100km v večini primerov v kakšnem mestu pri omejitvah 50km/h. Čas odprtja pa 2-3 minute. Teoretično "padejo" 1-2 kapljice vendar povsem dovolj.

Po njihovih trditvah (150Kkm) je veriga na mojem motorju glih na polovici.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, Nearrain pravi:

Ne laskaj si prevec Vidoviti clovecek :smoke:  

Mesas jabolka in hruske.

Tuturo je namenjen, da kaplja med voznjo. In ja, lahko ga tudi zapres.

OSCO je namenjen mazanju verige po potrebi in ne konstantnem kapljanju.

GOT MY DRIFT?

 

Bottom line: Menim, da so vsi oilerji primerni predvsem za voznike, kateri se vozijo vecinoma po asfaltu in le redko po ostalih podlagah.

Vsaka mastna in lepljiva aplikacija na verigi vodi k lepljenju peska in prasnih delcev na verigo, katera se spremeni v fino brusno pasto in posledicne vecje obrabe verige (O-ringov) .

 

Menjam. 

vse te podobne stvarčice delujejo po istem principu:

1. sile težnosti

2. ročne regulacije pretoka

"Princip je isti, sve su ostalo nianse"

Đ. Balaševič

Prebral sem, kar si objavil brez panike, tudi tvoj drugi post z uporabljenim "človečkom" in brušenjem verige. Ampak to ne spremeni dejstva, da moraš za off road (četudi ga ne vozim) pač uporabiti olje, ki spira, čisti in maže obenem. Tako kot imaš sprej za offroad, rabiš primerno olje, vse ostalo, žal mi je, vendar vse to je en in isti šmorn :P

ps, vendar je to le moje skromno osebno mišlenje in ni nujno, da se z njim strinjaš, ampak lahko ga pa objavim. (brez da bi te poniževal, šikaniral, ali žalil) :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, MiNa pravi:

Kdo ma zdej največjega? :devil:.

po mojem auto scootoiler, ma zihr najdaljšega, vsaj kar se tiče ,cevke, priključka na vakuum in elektronike na krmilu. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!