Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

pred 9 minutami, Kmet2 pravi:

Končno spet eden, ki ve kaj je dober scootoiler !

V bistvu naj bi bili vsi scotoilerji dobri, al se dobijo tut slabi? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

V bistvu naj bi bili vsi scotoilerji dobri, al se dobijo tut slabi? :P

So tud slabši . kar se tiče nastavljanja :-p

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Končno spet eden, ki ve kaj je dober scootoiler !

ja ful je lepo za pogledat, ko ima kontroler na krmilu večji od števcev armaturke :) drugo je lepo izvedel, a ta del skazi

drugače pa imaš posodico in cevke blizu agregata, tako da ti bo olje še dodano "pre"grevalo, ampak če je tam že aku, pol bo že štimalo

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kmet2 pravi:

So tud slabši . kar se tiče nastavljanja :-p

 

Pravijo bolj ga dr.... slabše je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, Snecer said:

ja ful je lepo za pogledat, ko ima kontroler na krmilu večji od števcev armaturke :) drugo je lepo izvedel, a ta del skazi

drugače pa imaš posodico in cevke blizu agregata, tako da ti bo olje še dodano "pre"grevalo, ampak če je tam že aku, pol bo že štimalo

 

Pregreva , res je, zato pa sem se odlocil za esistem ,ker naj bi konstantno neglede na viskoznost olja kapljal enakomerno, tudi meni se ne dopade ekran , me pa nekaj zanima , je normalno da je po vožnji v dežju tako suha ketna, da lahko voda toliko spere olje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po (med) dežju moraš pojačat oiler .. tako elektronski kot bilokateri manualni .. saj z sprejem tudi takoj pošpricaš ..

+ Scott e zaznava zunajo temperaruro in prilagaja pretok, ne temperaturo olja, kot ti misliš .. načeloma bo ok ko nastaviš pretok, bo prvih par minut premalo doziral ko pa se bo olje segrelo pa bo ok, ko tako naštimaš .. v dežju pa pojačaš, zato pa maš konzolo na balanci ..

Popravljeno . Popravil Tex
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa vakuum ventila ne odpre. Po malo daljsi voznji sem porajtal, da ni mazalo in da je na koncu linije bilo zabasano. Ocistim, dam na 'prime' in z usti zvakumiram, da ventil odpre in olje lepo pritece. Je bilo treba dokaj mocno potegnit, je to normalno? Vakum, ki ga da masina se mi zdi svoh. Ko sem z usti vakumiral sem opazil, da je odpiranje ventila vidno, potem priklopil nazaj vakuum na masino in zalavfal, pa tega odpiranja ni bilo vidit. A se mora mogoce masina ogret ali pa bit pod obrati, da je dovolj vakuuma za ventil odpret, ali bi se moral takoj ko hladen motor vklopis odpret? Hvala za info. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z čim oziroma kako si priklopil na vakup? tesni povsod?

vakuma bi moralo bit dovolj, ne rabiš ogrevat al nabijat v obrate ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priklopljeno je z original kotnim priklopom in T-kosom na eno od teh 4ih blindiranih cevk za sinhronizacijo:

image.png.1e536f60f48c8fe26620eeb058fce2bf.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Reseno, gumast vinkel priklop s filtrom na vakuum cevki je imel 1cm razpoke. In to je zdaj nekako pocil, ker iz zacetka je ventil sigurno odpiral. Povito z izolir trakom in to je to :)  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

57 minutes ago, zan0088 said:

Reseno, gumast vinkel priklop s filtrom na vakuum cevki je imel 1cm razpoke. In to je zdaj nekako pocil, ker iz zacetka je ventil sigurno odpiral. Povito z izolir trakom in to je to :)  

ql! glavno da šopa .. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Oba manualna DIY oilerja (za manj kot 10€) iz mojih predhodnih objav po 8Kkm dolgi poti svojo nalogo opravila BP.  Oba skupaj sta porabila cca 1,2 dl olja za mazanje verig motornih žag. Nekaj ga je pristalo tudi na obroču kolesa in ščitniku verige.

Se je pa na "rdečku" pokazalo zanemarjanje verige predhonih lastnikov in je pri 25Kkm zrela za zamenjavo.

IMG_6747.thumb.JPG.2fa1aeaa44f2d605e323c19ef2fd9bf9.JPG

Nekje v Španiji, napenjanje verige. Tale postopek sem potem moral še dvakrat ponoviti. Veriga na Yamahi pri 40Kkm kot nova.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Snecer pravi:

Pa si mel ključ poleg za matico akse odtegnit? :) to je vsaj pri meni ključ 27...

 

Ne. Sposodil pri "lokalcih" 24 ima vsak "gumiservis". Spotoma smo pa še kakšno rekli o motorjih in najini poti.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, MiNa pravi:

Ne. Sposodil pri "lokalcih" 24 ima vsak "gumiservis". Spotoma smo pa še kakšno rekli o motorjih in najini poti.

60 pa nima vsak, k sreči majo "rorcange" :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 6. 2017 ob 19:25, MiNa pravi:

Se je pa na "rdečku" pokazalo zanemarjanje verige predhonih lastnikov in je pri 25Kkm zrela za zamenjavo.

Takole je videti trenutno "revica prertegnjena".

IMG_20170626_131719.thumb.jpg.c08eed8b92eef7fae52de38f429392bf.jpg

Zamenjava že naročena.

  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred začetkom poti je na izgled in tudi sicer zgledalo vse OK. Veriga je bila napeta kot predpisuje "veliki modri". Že po prvi "etapi" 900km sem zaznal, da postaja veriga ohlapna in začela je kazat svojo notranjo barvo.

Je še samo za v kanto. Jutri jo "prerežem" in poročam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, MiNa pravi:

Takole je videti trenutno "revica prertegnjena".

IMG_20170626_131719.thumb.jpg.c08eed8b92eef7fae52de38f429392bf.jpg

Zamenjava že naročena.

revica je res že žalostna, a ta je mazana z oilerjem? A ni presuha? Jaz spadam med tiste, ki oljajo več kot je potrebno, zatiskajo vijake več kot je potrebno....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule ob straneh, kjer je rjava je na izgled res suha, valjčki in oba verižnika pa so lepo naoljeni. Saj mazan mora biti stik med verigo in verižnikom, tam se ustvarja trenje in seveda v sami verigi med valjčkom in sornikom. Tisto je pa tako ali tako namazano in zaščiteno z enimi od ringov O,X,Z...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, MiNa pravi:

Tule ob straneh, kjer je rjava je na izgled res suha, valjčki in oba verižnika pa so lepo naoljeni. Saj mazan mora biti stik med verigo in verižnikom, tam se ustvarja trenje in seveda v sami verigi med valjčkom in sornikom. Tisto je pa tako ali tako namazano in zaščiteno z enimi od ringov O,X,Z...

Zgleda kot da si jo vzel z rafude :lol1:- odpada. Ko je meni popustila (ena izmed prejšnjih verig) sem jo moral španati skoraj na vsakem postanku na okoli 200 km. Nisem mogel verjeti, da je to mogoče. Obstojim in vržem uč na verigo in ima viden vamp. :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 6. 2017 ob 21:58, MiNa pravi:

Jutri jo "prerežem" in poročam.

Evo z malo zamude. Za primerjavo sem dodal še nov člen.

Image1.thumb.jpg.073208ea2246cd5a898c5f23b462c7d2.jpgImage3.thumb.jpg.aebb24c73a2ed340065c5c1af140e717.jpgImage4.thumb.jpg.a319d405ceeea5a269c89bff5872512b.jpg

Lepo se vidi zajeda na sorniku

Origi so bili popolnoma trdi (kot plastika) najbrž posledica pregrete verige zaradi preslabega mazanja. To je tudi vzrok, da je izteklo mazivo med sornikom in valjčkom, bilo je popolnoma suho in rdeče kot veriga zgoraj na sliki.

Kljub mazanju z DIY sistemom, rešitve za verigo ni bilo več. 8Kkm ji je bilo dovolj, da je popustila.

Ob 27. 6. 2017 ob 16:30, Scarabeo 500 pravi:

Obstojim in vržem uč na verigo in ima viden vamp. :eek:

Ohlapnost verige čutiš pri vožnji. Posebej pri nižjih vrtljajih motorja ali pretikanju prestav opleta, da je prav moteče.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

veliko uporabnih informacij o večini oilerjev na tržišču:

https://motoridersuniverse.com/news/1253536-automatic-chain-oilers.html

dejansko za "najinega" kar mimo...

Citiraj

 They say it works only while moving, but how it was achieved is not clear. As it is a droplet system, it needs to be reconfigured depending on temperature and oil viscosity.

 It is recommended to use its own special oil, the use of other oil is highly not recommended.

Preprost princip delovanja. Ventil za doziranje se odpre s pomočjo uteži, ki je na vzmeti. Utež se pa dvigne zaradi tresljaja med vožnjo, sicer je ventil zaprt.

Jaz uporabljam od scotta olje do 30 stopinj (al 25) in zadeva sedaj deluje BP, ventil je odprt med 0,5 do 0,75.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

dejansko za "najinega" kar mimo...

Preprost princip delovanja. Ventil za doziranje se odpre s pomočjo uteži, ki je na vzmeti. Utež se pa dvigne zaradi tresljaja med vožnjo, sicer je ventil zaprt.

Jaz uporabljam od scotta olje do 30 stopinj (al 25) in zadeva sedaj deluje BP, ventil je odprt med 0,5 do 0,75.

na z900 mi bolj paše original tutoro oziroma do 25C, ker je šoba na zunanji strani verižnika in paca malo

na GTju pa bolj rdeče od scoota nad 30C, ker ga veliko manj (oziroma skoraj nič) razmeče po feltni, zavori itd. aja šoba je na notranji strani verižnika.

je pa zanimiva poraba rdeče vs zeleno= 1:4

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!