Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno

al pa daš tistih 100€ za mal boljši šit in se ne sekiraš več spljoh :P

 

Objavljeno

Ni bistvo v denarju.

Vsaka stvar je izziv, če ne deluje. Mora delat! Poraza ne poznam in priznam. Tako dolgo bom razmišljal, da najdem rešitev. 
Pri meni ne poznamo besed: ne gre, se ne da, ne zmorem…

Zato pa tudi sem v službi in doma, tam, kjer sem! 
 

Ide mi, u životu ide mi…🤭😜😜😜

Objavljeno
pred 57 minutami, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Ni bistvo v denarju.

Vsaka stvar je izziv, če ne deluje. Mora delat! Poraza ne poznam in priznam. Tako dolgo bom razmišljal, da najdem rešitev. 
Pri meni ne poznamo besed: ne gre, se ne da, ne zmorem…

Zato pa tudi sem v službi in doma, tam, kjer sem! 
 

Ide mi, u životu ide mi…🤭😜😜😜

pa zato nardiš sam domačo verzijo, jebeš kitajca in kobro. Efekt delovanje cevi v kateri je olje in ventilčka, ki ga občasno odpreš je popolnoma enak efektu kobre.

Objavljeno

Ne! Tukaj se motiš. 
Tukaj obrneš pokrov in se veriga namaže, z večjim obratom tudi opere. Obrneš in pozabiš. Z pol obrata dobiš vedno enako količino olja. Razlika v gostoti, viskoznosti zaradi različnih temperatur je samo v času kako dolgo bo kapljalo na verigo.

Pri domači varijanti se stvari bolj zakomplicirajo. Odpreš ventil in nikoli ne veš koliko, kako hitro in če sploh kaplja. Zjutraj 5 stopinj in čez eno uro 30 vpliva na količino ter hitrost kapljanja olja. Odpret in nato pravilno dozirat ter na koncu zapret je že malo preveč zakomplicirano. Prav tako ti vaši hawy duty avtomati imajo prebliske glede na temperature, viskoznost olja, postavitev dize…

Edini ojler domače izdelave, kateri mi je bil všeč, sem videl na KTMu in je bila posodica z oljem in pumpico na cevki, katero si stisnil ter z tem namazal verigo. 

Brez strahu. Zelo, zelo dobro sem premislil o prednostih ter slabostih vseh sistemov preden sem nabavil Cobro.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 23 minutami, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Ne! Tukaj se motiš. 
Tukaj obrneš pokrov in se veriga namaže, z večjim obratom tudi opere. Obrneš in pozabiš. Z pol obrata dobiš vedno enako količino olja. Razlika v gostoti, viskoznosti zaradi različnih temperatur je samo v času kako dolgo bo kapljalo na verigo.

Pri domači varijanti se stvari bolj zakomplicirajo. Odpreš ventil in nikoli ne veš koliko, kako hitro in če sploh kaplja. Zjutraj 5 stopinj in čez eno uro 30 vpliva na količino ter hitrost kapljanja olja. Odpret in nato pravilno dozirat ter na koncu zapret je že malo preveč zakomplicirano. Prav tako ti vaši hawy duty avtomati imajo prebliske glede na temperature, viskoznost olja, postavitev dize…

Edini ojler domače izdelave, kateri mi je bil všeč, sem videl na KTMu in je bila posodica z oljem in pumpico na cevki, katero si stisnil ter z tem namazal verigo. 

Brez strahu. Zelo, zelo dobro sem premislil o prednostih ter slabostih vseh sistemov preden sem nabavil Cobro.

lej..mal fizike: tvoja izjava

 Obrneš in pozabiš. Z pol obrata dobiš vedno enako količino olja.

30C ali -5C je razlika tudi pri enaki količini. Je razlika kaj in koliko bo namazalo. Zato poleti stavimo običajno gostejše olje. In ne, ne tekmujem s tabo, sem kupil kar drag  (precenjen) tutoro z ozirom kaj ponuja.

Kar se mene in mojih iskušenj tiče je vedno isto, če bo mastno je ok, če je preveč mastno je še ok (mal zaprem), če je suho pač ni ok. Takrat je potrebno, tudi pri Tvojem oilerju preveriti: zamašenost dize, kot pri vseh drugih. 

Kar pa se tiče oilerjev, nisem nič razmišljal in seciral zadev, risal grafkov in podobno. Edin pogoj je bil: nič elektrike nič vakuma ter čimkrajša pot. Zlahka bi mazal tudi s Kobro ali doma narjeno zadevo.

Objavljeno

Zopet tvoje ...

Cobra NIMA dize. 
Jaz komentiram stvari katete poznam. In ne tistih katerh ne poznam😳😳😳

Objavljeno
pred 3 urami, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Zopet tvoje ...

Cobra NIMA dize. 
Jaz komentiram stvari katete poznam. In ne tistih katerh ne poznam😳😳😳

uf sori, olje moraš pa vseeno nalit a ne :P

 

Objavljeno

Zakaj? 😳 A ni to “avtomatski” mazalec?

Objavljeno
pred 38 minutami, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Zakaj? 😳 A ni to “avtomatski” mazalec?

Kobra je polavtomatski 🤣

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

Cobrra Nemo 2 zmontiran, hvala SARu za nasvet in delo! Če bo tema zamrla ne vem, vem pa da je še veliko znanja in solidarnosti med Motosvetovci, to pa ne bo zamrlo...

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Objavljeno
20 hours ago, DAMI34 said:

Kobra je polavtomatski 🤣

Naliješ, pol pa sam spusti olje🤣🤣🤣

  • Haha 2
Objavljeno

Ta čas ko se prepirate imam jaz že 4x namazano ketno :)

Objavljeno

Polavtomatski. Odpreš vsake toliko časa in gravitacija opravi svoje...

IMG_3002.thumb.JPG.5590b16a53ff491180f0c6ee4a0f05de.JPG

Kot sem že nekoč v tej temi zapisal POCENI DIY. Odlično DELUJE!

Na 9400km dolgi poti po Turčiji se mazalec domače izdelave izkazal kot odlična alternativa spreju, ali pa veliko dražjim avtomatikom.

IMG_3003.thumb.JPG.ac6429d87da73132f71bbb2298e03ba5.JPG

Tule se vidijo sledovi celotne poti na zadnjem kolesnem obroču, ščitniku verige, verigi in verižniku. Porabil sem eno polnjenje cca 0,8dcl olja. Med potjo sem samo preverjal, če olje še kaplja. nikoli nič čistil ali reguliral. Skratka zadeva je delovala BP. Sem pa namesto olja za mazanje verig motornih žag zamenjal za SAE90.

Kljub enakem mazanju, na Hondi od  @SuNa veriga spustila dušo, podobna zgodba kot tule. Ko jo je kupila je imela CB-jka 6Kkm. In tak princip mazanja sem namontiral takoj po nakupu.

IMG_3001.thumb.JPG.f47757c1138594612ded1bbb83e51d8b.JPG

Kljub izdatnemu mazanju (se vidi na kolesu in ščiniku verige) je veriga iztrošena. Trenutno je na 29Kkm.

Veriga je že naročena.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno
pred 8 minutami, mladench pravi:

Imam ta kitajski oiler... 
https://a.aliexpress.com/_ms8jiCu

.. pa mi je cevkico zagrablo in skrajšalo. Ima kdo viška takole cevko oz. če se da kje v slo dobit?

dizo na koncu, ki nalega na verižnik? Imam ene 3 kom. Drgač pa ma lojz. Eno ti pa dam zastonj, ni problema.

Objavljeno (popravljeno)
3 hours ago, DAMI34 said:

dizo na koncu, ki nalega na verižnik? Imam ene 3 kom. Drgač pa ma lojz. Eno ti pa dam zastonj, ni problema.

Nimam na koncu posebne dize ampak je cevka od začetka do konca 🤷🏻‍♂️

Popravljeno . Popravil mladench
Objavljeno (popravljeno)
pred 32 minutami, mladench pravi:

Nimam na koncu posebne dize ampak je cevka od začetka do konca 🤷🏻‍♂️

To je cevka za povezavo pnevmatskih cilindrov. npr Festo...

Tudi priključek na posodici je "pnevmatski". Če boš menjal celo, rabiš ti. zunanje umerjeno cevko.

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno
pred 15 urami, mladench pravi:

Nimam na koncu posebne dize ampak je cevka od začetka do konca 🤷🏻‍♂️

Mam tole če ti kaj pomaga

20221004_112147_HDR.jpg

Objavljeno

Odreži košček te cevke, in pejt v Merkur. Tam imajo različne debeline PVC cevk na metre. Izberi ustrezno debelino cevke, reči prodajalcu naj ti jo odreže kokr jo rabiš, in to je to.🙂

Objavljeno

Hvala vsem. Včeraj sem bil v bauhausu in niso imeli te debeline cevke. Tudi gumitehna je ni imela.

Objavljeno
pred 13 minutami, mladench pravi:

Hvala vsem. Včeraj sem bil v bauhausu in niso imeli te debeline cevke. Tudi gumitehna je ni imela.

Jaz gledam link ki si ga dal in tam je v cevko vtaknjena plastična diza. Dizo recimo odrežeš in vtakneš v prej segreto cev in je problem rešen. Odvisno kje ti je utrgalo. Al pa celo cev menjat. @MiNa al pa @Zivnorcbi vedla, kje se cevi pri nas dobijo, drgač pa pri lojzu, ki ma vse za scotoiler

Objavljeno

Modelarska trgovina...bovden cevka.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Danes malo krajši krog in kontrola verige nekaj manj od 49.000 km z Scottoiler in bo še za nekaj km. Nova že čaka dve leti 🙂

 

Popravljeno . Popravil Rdeči
  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!