Aleron Objavljeno Julij 1, 2003 Opozori Objavljeno Julij 1, 2003 Kdaj menjati olje v primeru, da ti avto kuri olje (cca. 2 litra na 10.000km)? Jest sem razmišljal tako; glede na to, da na 10.000 km, doliješ 2 litra svežega olja, bi se lahko interval menjave iz 10.000km raztegnil na npr. 20.000 km. Kaj pa vi mislite?
Windsurf Objavljeno Julij 1, 2003 Opozori Objavljeno Julij 1, 2003 Na tvojem mestu bi interval menjave pustil nespremenjen... če ti pije olje, ti zelo verjetno tudi prihaja velika količina saj in druge umazanije v olje, ki tam ostane, neglede na to, ali ti dolivaš svežega ali ne. Vse te brozge tudi filter ne more prečistiti, zato ob vsaki menjavi olja menjaja tudi filter! LP Windsurf
marem Objavljeno Julij 2, 2003 Opozori Objavljeno Julij 2, 2003 NIKAKOR!!!!!! Olje ti že kuri toda v motorju ostajajo smeti (železni opilki, drbci,...), olje je treba spustiti ven zamenjati oljni filter in doliti novo olje----->seveda vse to le če želiš podaljšati življensko dobo avtomobila!
D.J. Objavljeno Julij 5, 2003 Opozori Objavljeno Julij 5, 2003 ker mogoče ne gre za nevem kak hud avto, podaljši na 15.000, kompromis
pero Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 ker mogoče ne gre za nevem kak hud avto, podaljši na 15.000, kompromis Kompromis???????? ;) :P :D :rolleyes: <_< :) Ti pa si faca D.J.!!! :P Ej jest mislm da loh interval kvečjemu skrajšaš in ne podaljšaš pa res dobro olje not nali če nočeš met generalke takoj jutr!!!!!!! :ph34r: :ph34r: :ph34r: Ciao,by Pero PS:Če je avto bl pr koncu (max še dve registracije) upoštevaj D.J. jev nasvet al pa sam še dolivej!!! :blink: :blink:
SiR Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 Kdaj menjati olje v primeru, da ti avto kuri olje (cca. 2 litra na 10.000km)? Jest sem razmišljal tako; glede na to, da na 10.000 km, doliješ 2 litra svežega olja, bi se lahko interval menjave iz 10.000km raztegnil na npr. 20.000 km. Kaj pa vi mislite? Vpraš izbranega mehanika.
Climber Objavljeno Julij 17, 2003 Opozori Objavljeno Julij 17, 2003 Ni čisto v smislu te teme, pa vendar: - avtomobili se po izdelavi, materialih in konstrukciji, niso prav drastično spremenili, vrtijo se celo v višjih obratih kot včasih, zlasti dizli, - motorna olja so tudi napredovala le v nekaj malenkostnih dodatkih in se njihova mazalna sposobnost ni potrojila. Ampak intervali rednih servisev in menjave olja, se pa pri novih avtih podalšujejo že tudi za 3x ????? Pa še odgovor na pravo temo: imam kombi, ki tudi pije olje, in ga tudi dotakam, pa kljub temu redno menjam olje in pri vsaki menjavi, ker to včasih naredim sam vidim da je to več kot očitno potrebno. Probal sem tudi z dražjim oljem, pa se mi na koncu še najbolj obnese proton za dizle, pa še poceni je.
Brrrm Objavljeno Julij 17, 2003 Opozori Objavljeno Julij 17, 2003 Vse je odvisno od tvoje ekonomije. Če si lastnik starih jajc, katerih se še oprati ne splača, in je menjava olja v vrednosti 5000 tolarjev strošek med 5 do 10 % vrednosti avtomobila, potem mirno podaljšaj. Z rednimi menjavami mu ne moreš pomagati več. :lol:
Aleron Objavljeno Julij 17, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Julij 17, 2003 Vpraš izbranega mehanika. sam svoj mehanik B)
Belford Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 Fajn bi blo, če bi se oglasu do svojga mehankarja in bi pogledala, kaj je vzrok, da ti pije olje. Če zadeva ni predraga, bi se splačalo popravit, drgač pa boh pomagaj...bo šlo dokler bo šlo. Sam pazi de ne pozabš kdaj dolit olja ;)
majaCRX Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 Tako, kot so ti že povedali: MENJAVA OLJA JE OBVEZNA neglede na to, koliko olja je bilo dolitega!! Sploh pri malo bolj preciznih motorjih (sploh Japonci) ni dobro "Zamuditi" niti 1000km!!! Če seveda želiš dobro svojemu jeklenemu konjičku in svoji denarnici
majaCRX Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 Najpogostejši vzrok prevelike porabe olja: batni obročki!
marem Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 (popravljeno) al pa glavno tesnilo v tem primeru olje leti iz motorja :D Popravljeno Julij 22, 2003. Popravil marem
Port Folio Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Če temo malo prebudim iz naftalina (ali kako se že reče) :grim , ne bo nič narobe :naughty: . Avto mi malo papca olje. Stanje je tako: servisi redno narejeni, nikjer ne pušča vse dela ok, vendar papca olje, pa me to ne moti pač samo dolijem in se peljem..... Zdaj me pa zanima v avto, ki je bencin 1.6, 100KM, točim Castrol TXT Softec 5W-40, če bi zamenjal viskoznost na 10W-40 (se mi zdi, da je polsintetika), ker je malo gostejše ali bi se kaj spremenilo oz. če bi začel dodajati k olju kakšen dodatek za izboljšavo viskoznosti olja. :closedeyes: Potrebujem mnenja, ki bi mi pomagala k manjši porabi olja med navadno vožnjo, ker avta ne tiščim (ne, ko je hladen in tudi ne, ko je ogret)!!! :unsure: Lahko mi tudi priporočate povsem drugo viskoznost ali znamko/model olja! THX .) P.S. pa upam, da se kdo s tehtnimi argumenti javi O:-)
simonsi Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 S 15w40 polsintetiko bo dosti boljše, z 20w50 pa ne bo več porabe olja.
Port Folio Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 S 15w40 polsintetiko bo dosti boljše, z 20w50 pa ne bo več porabe olja. Upam, da imaš prav, ker me @Brumen v drugi temi malo in na veliko straši :unsure: . Kaj pa glede znamke olja, je vseeno katero? Thx :worship:
simonsi Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Valvoline odsvetujem, Castrol mogoče. Točne znamke pa ne bi vedel, ker avtomobilskih olj ne poznam toliko. Verjetno ti ne bo preveč všeč, ampak osebno imam pa zelo dobre izkušnje s Proton turbo diesel 15w40 in navadnim diesel 20w50. Pa še najcenejše je. :hmm: .
RHonda Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Na 15000 megane. Drgač pa sm fural uf pa uf kilometrov forda escorta povsem brez olja. Ga je mel star fotr skoraj nič kilometrov prevoženih pa je skoz stal v garaži. Enkrat pa da bom menjal olje tko preventivno pa odšraufam vijak na karterju pa se vn vlije okol pol deci katrana ven in nič več. Slava fordom !!!
Guest Brumer Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Upam, da imaš prav, ker me @Brumen v drugi temi malo in na veliko straši :unsure: .Kaj pa glede znamke olja, je vseeno katero? Thx :worship: Če se mojih postov strašiš mi takoj odgovori zakaj,saj če nimaš denarja in si nebi rad delal stroškov povej in bi ti odgovoril,da lahko,kar naprej voziš seveda z najcenejšim oljem.Jaz sem ti odgovoril kaj je vzrok in kalo bi napako ugotovil-odpravil ni pa nujno,olja not pa po gasu,pa tak avto čimprej drugmu uturit OK. :worship: maco47 1
Port Folio Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 Če se mojih postov strašiš mi takoj odgovori zakaj Ni panike, seveda sem vesel tvojih strokovnih mnenj, samo nisem bil pa pripravljen na postopek, katerega si opisal, ker sem bil v stališču, da pač zamenjam olje in bo vse ok, tako si mi dal pa misliti, da je dosti več na tem kot samo olje :glare: . Držal se bom kot si opisal, samo pred tem pa res probam z menjavo in naknadno tudi z dolivanjem, ker avto res dela kot urca samo požrtija olja je problem! Bom to tudi rešil, ni panike :yea1: . Samo, da motocikel dela pa je vsak problem toliko majhen, da rabš mikroskop. .) lp
bikez Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 Za 1.4 VW motor uporabljam olje Valovoline Durablend 10W-40 in sicer že 200kkm. Avtomobil ne pije olja čisto nič.
AREA Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 Jaz uporabljam na Nissan Almeri polsintetični Elf 5W40, foter na Astri enako. Jutri bom prevero kak je s pitjem olja, je pa dejstvo da sem v 3 mescih in nekaj nardil krepko čez 12.000km (olje menjal pred cca. 5000). Zadeva je taka....vozim dokaj hitro, agresivno, po AC do konca kolk gre, to pomeni v zadnjem času vsaj 500km tedensko non-stop med 160 in 200 (na momente skoraj do rdečega polja - v 4. do 180 po bregu gor), pa tud po magistralki ga ne sparam, gre tja do 140-150 kjer je mogoče. In logicno da mi potem ko pridem z AC masina kar konkretno "diši"...razmisljam da bi naslednjic dal noter čisto sintetično olje, mogoce kdo priporoca katerega in predvsem zakaj prav tega? Elf, Castrol, kaj drugega? Valvoline odpade. Naj bi ga menjal na 15.000, vsaj do zdaj sem se tega nekje držal ampak mislim da ga bom zarad načina vožnje raje prej...
CaNaM Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 Jaz uporabljam na Nissan Almeri polsintetični Elf 5W40, foter na Astri enako. Jutri bom prevero kak je s pitjem olja, je pa dejstvo da sem v 3 mescih in nekaj nardil krepko čez 12.000km (olje menjal pred cca. 5000). Zadeva je taka....vozim dokaj hitro, agresivno, po AC do konca kolk gre, to pomeni v zadnjem času vsaj 500km tedensko non-stop med 160 in 200 (na momente skoraj do rdečega polja - v 4. do 180 po bregu gor), pa tud po magistralki ga ne sparam, gre tja do 140-150 kjer je mogoče. In logicno da mi potem ko pridem z AC masina kar konkretno "diši"...razmisljam da bi naslednjic dal noter čisto sintetično olje, mogoce kdo priporoca katerega in predvsem zakaj prav tega? Elf, Castrol, kaj drugega? Valvoline odpade. Naj bi ga menjal na 15.000, vsaj do zdaj sem se tega nekje držal ampak mislim da ga bom zarad načina vožnje raje prej... Jz bi na tvojem mestu obdržal ta olje.Kr predvidevam da avto ni glih nov in ima že kar veliko zračnost pri ležajih, kar pa pomeni da redkejše olje ko imaš hitreje odteka iz ležajev(Zelo tanek film olja naredi na ležaju).Za tebe bi blo pa sploh bolje da obdržiš 5w40 kr vidim da se kar veliko voziš na dolge ture in zato so ležaji še bol obremenjeni.Moje osebno mlenje(Izobrazba:Avtomehanik) Odloči se pa sam kaj boš storil!!!
bikez Objavljeno Februar 22, 2008 Opozori Objavljeno Februar 22, 2008 Jaz uporabljam na Nissan Almeri polsintetični Elf 5W40, foter na Astri enako. Jutri bom prevero kak je s pitjem olja, je pa dejstvo da sem v 3 mescih in nekaj nardil krepko čez 12.000km (olje menjal pred cca. 5000). Zadeva je taka....vozim dokaj hitro, agresivno, po AC do konca kolk gre, to pomeni v zadnjem času vsaj 500km tedensko non-stop med 160 in 200 (na momente skoraj do rdečega polja - v 4. do 180 po bregu gor), pa tud po magistralki ga ne sparam, gre tja do 140-150 kjer je mogoče. In logicno da mi potem ko pridem z AC masina kar konkretno "diši"...razmisljam da bi naslednjic dal noter čisto sintetično olje, mogoce kdo priporoca katerega in predvsem zakaj prav tega? Elf, Castrol, kaj drugega? Valvoline odpade. Naj bi ga menjal na 15.000, vsaj do zdaj sem se tega nekje držal ampak mislim da ga bom zarad načina vožnje raje prej... Hehe. Prav zanima me zakaj Valvoline odpade. Saj ne navijam za to znamko, samo zanima me vzrok? A si ga kdaj probal, slabe izkušnje, ...? In naj ti povem, da je Valvoline pretrpel tudi različne piste na katerih smo dirkali z avtomobili, pa so imeli tudi 200kkm +. Je tudi mašina kar konkretno dišala. Predvsem pa zavore :whistle: BTW: Tudi jaz ne šparam avta, ni pa pri hiši samo ta.
cation Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Zadeva je taka....vozim dokaj hitro, agresivno, po AC do konca kolk gre, to pomeni v zadnjem času vsaj 500km tedensko non-stop med 160 in 200 (na momente skoraj do rdečega polja - v 4. do 180 po bregu gor), pa tud po magistralki ga ne sparam, gre tja do 140-150 kjer je mogoče. In logicno da mi potem ko pridem z AC masina kar konkretno "diši"... v eni drugi temi si "je*al mater" policajem, ker so te zahaklali na radar in si dobil nekaj prek 40€ kazni.. sočustvujem s tabo.. :trance_33_sleep:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se