Skoči na vsebino

kdaj menjati olje?


Aleron

Priporočene objave

Kdaj menjati olje v primeru, da ti avto kuri olje (cca. 2 litra na 10.000km)? Jest sem razmišljal tako; glede na to, da na 10.000 km, doliješ 2 litra svežega olja, bi se lahko interval menjave iz 10.000km raztegnil na npr. 20.000 km. Kaj pa vi mislite?

Ko je žaltavo....... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Da ne bom odpiral nove teme, tukaj sorodno, ampak mal drugačno vprašanje:

Kako je z menjavo olja pri novih avtomobilih, bencinar konkretno? Prvi servis je na 20.000 km (oz. eno leto) in do takrat olja naj ne bi bilo potrebno menjati... Kakor mi je blo razloženo, niti ni priporočljivo, ker naj bi bilo olje, ki je original v novem motorju in pa filter optimalno prilagojeno novemu motorju za prvih 20.000 km uporabe.

Ok, ni glih nek strošek, ampak tudi 1 € se mi zdi škoda vržt stran, če ni treba. oz. ne bi menjaval zaradi "škodvat ne more".

Vaša mnenja, izkušnje mogoče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

redno spremljaj stanje olja. če ti pade proti min, pa se oglasi na servisu,da ti ga dolijejo. motorji različnih proizvajalcev se med seboj razlikujejo, tako da imajo nekateri ko so novi tudi določeno porabo olja,dokler se lepo ne utečejo.

pa še eno vprašanje za mehanike : katero olje ima boljše ( ne daljše ampak boljše !!!) mazalne lastnosti, ko je novo:

mineralno ali full sintetično? lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

redno spremljaj stanje olja. če ti pade proti min, pa se oglasi na servisu,da ti ga dolijejo. motorji različnih proizvajalcev se med seboj razlikujejo, tako da imajo nekateri ko so novi tudi določeno porabo olja,dokler se lepo ne utečejo.

pa še eno vprašanje za mehanike : katero olje ima boljše ( ne daljše ampak boljše !!!) mazalne lastnosti, ko je novo:

mineralno ali full sintetično? lp

Vedno je boljše sintetično olje zato je tudi veliko dražje, dražje pa je predvsem zaradi postopka proizvodnje in ima veliko več aditivov kot navadno mineralno olje, potrebnih za dobro delovanje motorja.Npr.aditiv proti vsedljnam,proti penjenju,za ispiranje,boljšo vizkoznost,itd.In še to kar je najvažnejše oljni film se dosti kasneje začne trgat, kot pri navadnem mineralnem olju.

Sicer pa kar se tiče menjanja olja je nujno menjat 1 X letno ali kot predpiše proizvajalec.Čeprav meni se zdi na 20 K kilm. je malo predolga sam imam tudi nov avto in bom olje zamenjal na 10K kil. oljni filtr pa na 20K ko bom drugič menjal olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....in bom olje zamenjal na 10K kil. oljni filtr pa na 20K ko bom drugič menjal olje.

zakaj ne vedno olje in filter hkrati?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 15k zamenjaš olje in filter pa imaš mir.?Ubistvu odvisno od proizvajalca

Popravljeno . Popravil sky125
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 15k zamenjaš olje in filter pa imaš mir.?Ubistvu odvisno od proizvajalca

menjava olja in filtra po navodilih proizvajalca ali pa pogosteje, motorju ne škodi, kvečjemu nekaj denarnici,kar pa če imaš avto na daljši rok, vseeno mogoče lahko dobiš povrnjeno z daljšo življensko dobo motorja. to so dejstva.

sem pa imel accenta 1.5 , ki mi je žrl 1l/2500km. pazil sem, da je bilo olje zmeraj vsaj na polovici, tiščal pa sem ga do konca (1,2,3-tja), menjal ga pa nisem,ker se je zamenjal sam na 7500km(v tem času dolil cca.3.5l). pri punto 55 pa sem menjal olje namesto tovarniških 15000 na 10000 ali pa še kaj prej, odvisno od tega, kako se je motor slišal. poraba olja pri dobri vožnji (nikoli ga nisem šparal) skoraj nič, iz domžal do morja in nazaj s

ceglom na gasu (po klancu navzdol mi je baraba padel v peti v blokado) pa cca 0,7litra in potem,ko sem doma seveda preveril in dolil olje naslednjih 5000 km samo kakšen dcl.

ko sem enkrat vprašal na servisu kakšna je lahko maksimalna poraba olja za uno 60 fire, so rekli da je po tovarni 0,7l/1000km ko je pred generalko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj ne vedno olje in filter hkrati?

Potrata denarja, včasih smo filter menjali samo vsako drugo ali celo tretjo menjavo bili so celo motorji npr. Hrošč,ki je bil brez filtra očistila se je samo mrežica v karterju vsake toliko časa. :hmm:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj ne vedno olje in filter hkrati?

Ma po moje ni neke bistvene razlike če filter menjaš vsakič ali pa vsakič drugič.. Kot je rekel Brumer, ni se vedno vsakič menjavalo tudi filtra, pa tudi še zdaj se ne..

Sicer gre za motor ne za avto, ampak pri mojem gixxerju je fabrško predpisana menjava oljnega filtra niti ne na vsako drugo ampak kar na vsako tretjo menjavo olja.. :) Sicer sem do zdaj vedno menjal oboje, ampak v naprej bom pa pomoje kar vsakič drugič pa bo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj ne vedno olje in filter hkrati?

Ker je treba kupit NAJDRAŽJE olje, za NAJDRAŽJI motor - nekje pa je treba prišparat. In tako prišparaš 8€... :lol1:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ubistvu tudi če ne menjaš vedno oboje filter še vedno čisti, olje pa neha opravljati svojo nalogo ne maže več tako kot mora.Sem pa že videl primere ko sem hotel zamenjati vložek oljnega filtra pa je v rokah razpadel :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ubistvu tudi če ne menjaš vedno oboje filter še vedno čisti, olje pa neha opravljati svojo nalogo ne maže več tako kot mora.Sem pa že videl primere ko sem hotel zamenjati vložek oljnega filtra pa je v rokah razpadel :blink:

no, to je prbližn tko, kot da bi šel po 35stC 10 km peš, na cilju ti pa dajo prazno pa zaprto pirovsko flašo v roke.

za tistih 8eurov,kolkr stane filter olja se dajete,kot da bi bil to en obrok kredita za bajto. pa še nikol mi ni prišlo na misel

(in tudi dosedaj nobenemu mehaniku ali poznanemu!!!), da ob menjavi olja nebi zamenjal tudi filtra! pa naj piše kjerkoli kar hoče.

če bi hoteli kaj prišparat, nalijte ob menjavi olja toliko , da pokrije 0.1mm nad min črtico.s tem boste nalili vsaj 6-7dcl

olja manj, kar pri full sintetiki,ki jo kupiš v trgovini pomeni približno isti prihranek,kot pa stane filter za olje.

pa ne mi rečt, da un min pa ni isto tovarniško predpisan kot menjava filtra na vsako ta drugo menjavo olja? aja ,je ,sam olje nej bi pa blo mal pod max, ja pol pa prov,no. ja,se strinjam s to količino olja- mal pod max -, sam filter nej bi se pa tud zmerej zamenjal, a je prov?

tko bom rekel, kot govorijo ali namigujejo prav tisti,ki hočejo pršparat na oljnem filtru: če nimaš denarja za dobro

vzdrževanje, si kupi nekaj cenejšega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, to je prbližn tko, kot da bi šel po 35stC 10 km peš, na cilju ti pa dajo prazno pa zaprto pirovsko flašo v roke.

za tistih 8eurov,kolkr stane filter olja se dajete,kot da bi bil to en obrok kredita za bajto. pa še nikol mi ni prišlo na misel

(in tudi dosedaj nobenemu mehaniku ali poznanemu!!!), da ob menjavi olja nebi zamenjal tudi filtra! pa naj piše kjerkoli kar hoče.

če bi hoteli kaj prišparat, nalijte ob menjavi olja toliko , da pokrije 0.1mm nad min črtico.s tem boste nalili vsaj 6-7dcl

olja manj, kar pri full sintetiki,ki jo kupiš v trgovini pomeni približno isti prihranek,kot pa stane filter za olje.

pa ne mi rečt, da un min pa ni isto tovarniško predpisan kot menjava filtra na vsako ta drugo menjavo olja? aja ,je ,sam olje nej bi pa blo mal pod max, ja pol pa prov,no. ja,se strinjam s to količino olja- mal pod max -, sam filter nej bi se pa tud zmerej zamenjal, a je prov?

tko bom rekel, kot govorijo ali namigujejo prav tisti,ki hočejo pršparat na oljnem filtru: če nimaš denarja za dobro

vzdrževanje, si kupi nekaj cenejšega.

To je stvar usakega posameznika eni menjajo eni ne.jst sm vedno oboje (ziher je ziher) ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrata denarja, včasih smo filter menjali samo vsako drugo ali celo tretjo menjavo bili so celo motorji npr. Hrošč,ki je bil brez filtra očistila se je samo mrežica v karterju vsake toliko časa. :hmm:

ja,je res s temi mrežicami.sam hrošč se je vrtel do ene max 4200 - 4500 obratov, menjava olja pa je bila na , odvisno od letnika, 3500-5000 km .

danes pa se vsi bencinski motorji vrtijo čez 6000 obratov, pa obremenjeni so s servo pumpo, pa klimo, pa alternatorjem (ker imajo električni ventilator za hlajenje ali visco sklopko zanj), kar botruje večim trenutnim obremenitvam ob vklopih in izklopih teh naprav.

predpisane menjave olja pa so se podaljšale na 20,25 ali celo 30.000 km!!

zakaj že je pa potem VW zamenjal svoja oh in sploh olja po posebnih specifikacijah( kolk že je bla cena- 35-40e/l??) za olja iz redne proizvodnje? zato ker je vse skupaj okoli teh servisnih intervalov v teh časih en navaden marketinški nateg, ki pripomore k večji prodaji avtov, ki pa se posledično hitreje obrabijo in jih morajo zamenjati novi !

seveda, ena toyota,ki ima predpisan interval na 15.000km obrabi točno isto olje v tem času toliko. kot ga obrabi en VW v 30.000 km!! ja vse lepo in prav,sam potem bi pa morala tud pol manj zdržat( mal se hecam,sam v tem smislu nekako,ja). pa lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

konkretno:

pri GSF 1200 je predpisana menjava olja na vsakih 6.000 km in filtra vsakih 12.000 km. od prvega servisa (1.000 km) dalje menjam olje in filter vsakih 10.000 km, pa masina se ni razpadla (pri trenutno nekaj vec kot 95.000 km). je pa res, da je to bolj haflinger kot lipicanec. :P

pri xantii so tudi vedno menjali olje in filter (oz. filtre). enako pri obeh XM-ih, na mazdi in podobno bo tudi pri C5. samo interval je bistveno daljsi pri novih avtomobilih.

in olje je kakovostnejse in s tem drazje, ker mora dlje casa opravljati svojo funkcijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za mojo suzi : menjava olja na 3000 km, čiščenje oljnega filtra na 3000 km, menjava oljnega filtra(na mrežico) vsakih 12000 km.

xsara picasso : menjava olja in filtra na 20000km ali enkrat letno, pri meni znese na leto 15000km in takrat menjam oba.

vmes redno komtroliran olje na cca 3-4 000 km. je pa olje zaradi vožnje na plinu pri menjavi lepše, čistejše. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri xantii so tudi vedno menjali olje in filter (oz. filtre). enako pri obeh XM-ih, na mazdi in podobno bo tudi pri C5. samo interval je bistveno daljsi pri novih avtomobilih.

in olje je kakovostnejse in s tem drazje, ker mora dlje casa opravljati svojo funkcijo.

ice,pa ti si čist citroenar! lepo. in udobno. :OK: lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ice,pa ti si čist citroenar!

jah, je tako naneslo. in mi sploh ni zal. prej nasprotno. B)

lepo.

meni je, da. hvala. :)

in udobno. :OK: lp

brez dvoma. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CITATin udobno. :OK: lp

brez dvoma. :grim

to je pri nas kot menjat olje pri ženi - redno je treba(če nisem polomljen)! pa kot rečejo na jugu: bolje da lulja nego da žulja! :lol1: lp

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu pri novejsih citroenih niti ni tako pogosta menjava hidravlicnega olja potrebna. ce 2x je ze veliko (kolikor vem na 120.000 km). ker nimajo vec skupne hidravlike z zavorami (sigurno) in servo (spet, kolikor se mi zdi, mi je en mehanik to razlagal zadnjic).

se ga prej dolije, ko se menja kaksna kugla ali podobno.

pa se v topic pase (olje). :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu pri novejsih citroenih niti ni tako pogosta menjava hidravlicnega olja potrebna. ce 2x je ze veliko (kolikor vem na 120.000 km). ker nimajo vec skupne hidravlike z zavorami (sigurno) in servo (spet, kolikor se mi zdi, mi je en mehanik to razlagal zadnjic).

se ga prej dolije, ko se menja kaksna kugla ali podobno.

pa se v topic pase (olje). :P

mea culpa! :headbang: ja ,to s hidravličnim oljem je bil včasih problem,če ti je začel puščat. samo ,če si vedel kaj voziš ,pa se ti je to dogodilo, ni bilo nevarno.najprej trda sklopka,potem volan in šele na koncu zavore(za te vem ,da so zadnje odpovedovale,ker se mi je to zgodilo na cx od znanca, samo sem še pravi čas ustavil). najprej pol minute bentiš,ko ti ušteka,pa zapelješ dol s ceste.slaba stran : ker je bilo v sistemu kar veliko olja,ga je šlo veliko tudi na cesto! :slap:

je bilo pa zanimivo pri starejših avtih, da ko se je pojavila - minimalna -poraba olja,se je motor šele dodobra utekel.ta poraba se je potem držala na istem nivoju . je pa bilo treba vseskozi kontrolirati nivo in dotakati olje.

to je pri sedanji kvaliteti olja in materialov v motorju sicer skoraj čisto odpravljeno, samo ko pa pride do malo povečane porabe motornega olja (jasno - pri enakem režimu vožnje,da ne bo pomote!!!),potem je v večini primerov tudi konec zgodbe že zelo blizu. lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

A mi lahko prosim svetujete katero olje (glede na starost vozila pač) naj kupim za avtomatski - tiptronic menjalnik, vw passat 1,8t l.99 (mod.leto 00), 2300000km?

Hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko prosim svetujete katero olje (glede na starost vozila pač) naj kupim za avtomatski - tiptronic menjalnik, vw passat 1,8t l.99 (mod.leto 00), 2300000km?

Hvala za odgovore.

Poglej v servisno knjigo, v navodila za uporabo, vprašaj na servisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko prosim svetujete katero olje (glede na starost vozila pač) naj kupim za avtomatski - tiptronic menjalnik, vw passat 1,8t l.99 (mod.leto 00), 2300000km?

Hvala za odgovore.

un ki je predpisan za tvoj avto. Itak ga verjetno ne boš nikoli več menjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!