Fritz Objavljeno September 5, 2009 Opozori Objavljeno September 5, 2009 A mi lahko prosim svetujete katero olje (glede na starost vozila pač) naj kupim za avtomatski - tiptronic menjalnik, vw passat 1,8t l.99 (mod.leto 00), 2300000km? Hvala za odgovore. Če ti angleščina ne dela težav, bi znal tukaj najti kakšno korisno informacijo. lp
thumper Objavljeno September 5, 2009 Opozori Objavljeno September 5, 2009 A mi lahko prosim svetujete katero olje (glede na starost vozila pač) naj kupim za avtomatski - tiptronic menjalnik, vw passat 1,8t l.99 (mod.leto 00), 2300000km? Hvala za odgovore. ha,ha,ha... ne mi zamerit...ja ,dobr si se zatipkal.....ha,ha,ha... 2.300.000 km ? ha,ha...pol pa eni pravjo da avtomatik ne zdži drugače pa ti piše v knjigi za vzdrževanje točen tip olja. pa firma niti ni tako pomembna, nekaj solidnega pa le mora biti. pa pazi,da ga boš nalil točno količino,ker mu pretiravanje zelo škodi. lp ImenitnaPriložnost, Fritz, halls in 1 other 1 3
Guest Brumer Objavljeno September 5, 2009 Opozori Objavljeno September 5, 2009 A mi lahko prosim svetujete katero olje (glede na starost vozila pač) naj kupim za avtomatski - tiptronic menjalnik, vw passat 1,8t l.99 (mod.leto 00), 2300000km? Hvala za odgovore. Če ima res 2-miljona Km ga kar na odpad zapelji, sicer pa je za VSE automatike ATF rudeče olje dobiš ga na vsaki črpalki!!! ImenitnaPriložnost, domina, Fritz in 2 others 3 2
Cilindr Objavljeno September 30, 2009 Opozori Objavljeno September 30, 2009 Fantje Kaj pravite na QMI dodatek za olje...oz ali je kdo uporabljal kdaj to in kko je z temi dodatki?=) lp
Guest Brumer Objavljeno September 30, 2009 Opozori Objavljeno September 30, 2009 Fantje Kaj pravite na QMI dodatek za olje...oz ali je kdo uporabljal kdaj to in kko je z temi dodatki?=) lp Za dobro olje nerabiš nobenega dodatka !! rumenicestak, Fritz, halls in 2 others 3 2
ProdriveR Objavljeno Oktober 21, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2009 Evo se video,ki na zanimiv in poucen nacin pokaze,kako se pri avtu zamenja olje http://www.techamok.com/?pid=7084 thumper 1
thumper Objavljeno Oktober 21, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2009 Evo se video,ki na zanimiv in poucen nacin pokaze,kako se pri avtu zamenja olje http://www.techamok.com/?pid=7084 u-la-la.... a kdo sploh opazi da sta v garaži dva SM - a ???? kot nova ???
gsx750f Objavljeno Oktober 22, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2009 Uporabljal in še uporabljam STP dodatek olju za bencinske motorje rezultat: avto vžigal iz prve tudi v težjih zimskih razmerah. Enkrat pozabil pa je bilo slišati ventile in vžiganje ni bilo več tako iskrivo. Rezultat je bil očiten. Bom še uporabljal.:yes: PS se pa dodaja za pol litra ob vsaki menjavi olja in to v ogret motor Za dobro olje nerabiš nobenega dodatka !! thumper 1
Giga Objavljeno April 13, 2010 Opozori Objavljeno April 13, 2010 Fantje edini dodatek k olju se daje v olje za menjalnike pa se to vela za sterejsa vozila z menjalnikom z rocnim prenosom
T Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 No da vidmo... Avto ki stoji eno leto z novim oljem ali potrebna menjava? Evo res me zanima kaj eni pravjo da menjat drugi da ne, sej tu bo najbrž isto napisano. Samo po tej logiki bi imeli avti prvi servis prej kot po enem letu saj je olje not ko pride iz tovarne. lp T
thumper Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 odvisno..jaz osebno bi full sintetiko vozil - recimo vsaj polovični interval ... če pa je noter mineralno olje , pa bi ga po enem letu zamenjal brez pardona..
Senna Objavljeno April 22, 2010 Opozori Objavljeno April 22, 2010 No da vidmo... Avto ki stoji eno leto z novim oljem ali potrebna menjava? Evo res me zanima kaj eni pravjo da menjat drugi da ne, sej tu bo najbrž isto napisano. Samo po tej logiki bi imeli avti prvi servis prej kot po enem letu saj je olje not ko pride iz tovarne. lp T Vsekakor,olje je treba menjati enkrat letno,četudi ni nič rabljeno!!!
T Objavljeno April 22, 2010 Opozori Objavljeno April 22, 2010 No načeloma se strinjam da je potrebna menjava po enem letu... AMPAK Recimo avto je sestavljen v tovarni in natočeno olje in agregat zalaufan in stestiran. Lahko čaka na kupca tudi eno leto, ko ga kupiš je pa prvi servis na 20.000 ali eno leto?!? kdo pol koga ? Ne narobe zastopt ni problem tistih pa € za olje in filter, samo me pa res zanima
Cartman Objavljeno April 22, 2010 Opozori Objavljeno April 22, 2010 ne najdem članka, ampak, v eni reviji sem prebral, da mineralno olje lahko dalj stoji kot sintetika, in ni nič narobe dočim baje nekaj v sintetiki po dolgotrajnem stiku z zrakom oksidira in tvori neko zelo blago kislino po dolgotrajnem stanju načenja motor. zdej, jez nevem kolk se to pozna. Jaz u avtu olja k stoji eno leto nebi menjal. V motorju pa Glede tega, da avti s prvim polnjenjem stojijo lahko dlje kot eno leto, pa si mislim svoje. Nižanje stroškov, predvsem servisnih, je prodajni adut. zdi se mi tudi, da točno zato avti nimajo več servisnega intervala na 10 000km, ampak po pravilu še enkat več. Ne verjamem, da olje prenese še enkrat več uporabe kot jo je 10 let nazaj, servisov pa je pol manj, kar se pozna na vzdrževanju. . . Senna 1
maco47 Objavljeno April 26, 2010 Opozori Objavljeno April 26, 2010 No načeloma se strinjam da je potrebna menjava po enem letu... AMPAK Recimo avto je sestavljen v tovarni in natočeno olje in agregat zalaufan in stestiran. Lahko čaka na kupca tudi eno leto, ko ga kupiš je pa prvi servis na 20.000 ali eno leto?!? kdo pol koga ? Ne narobe zastopt ni problem tistih pa € za olje in filter, samo me pa res zanima Nese sekirat! olje brez problemov voziš DVE leti.Pri skoraj vseh novih avtih se menja na 20K kil. ali DVE leti pa tudi več samo glej,da imaš vedno dovolj olja in ne kot nekateri, ki vozijo dve leti in sploh nekontrolirajo olja in ko gredo na 20K servis je notri samo še malo katrana, če nepride prej do kake poškodbe.Namreč treba je vedeti, da nova mašina, ko se uteka ponavadi rabi malo olja potem pa se to normalizira.Dotega pride zato ker površine cilindrov niso še povsem gladke imajo majhne praskice od samega bušenja z utekanjem se ti cilindri lepo ugladijo pri ca 10K kil.Zato je zelo pomembno kontrolirati nivo ojla, ki naj bi bil med min.in maxmumom.Če pa želiš mašini vse najboljše ni napačno, če olje zamenjaš tudi prej npr.na 10K kil. ali na eno leto.Sam bom menjal na 10K kil.(in eno leto) in nebom čakal do 20K kil.NI PA NUJNO !Razsodi sam !! :hmm: dotem, brembo, trebor in 1 other 4
motofrik Objavljeno April 27, 2010 Opozori Objavljeno April 27, 2010 Jaz to delam letno, oziroma na 15Tkm.Kar pride prej.
fico182 Objavljeno Oktober 12, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2010 (popravljeno) Mam eno vprašanje. Doma imamo hondo civic 1.5 VTEC, 1996 letnik ter 160k kilometrov. dozdaj smo vedno redno menjavali olja po predpisanem postopku (12 mesecev ali 10000 km). Dosedaj smo vedno tankali Castrol magnatec 10w40 polsintetiko. to olje je najbolj univerzalno za vse temparature in tipe mašin. Zanima me, ker bom ta avto naslednje leto začel voziti jaz, če bi bilo dobro ali bi bilo kaj narobe če bi pri naslednjem intervalu zamenjave uporabil castrol 5w40 100% sintetično saj se bo avto vrtel na višjih obratih kot dosedaj ( ko ga je vozila mama). Zanima me če je to olje prav tako obstojno v vseh temparaturah ( -20, +40 C) ? ter je boljše od tega dosedanjega ker naj bi ohranjalo mašino čistejšo, ter podaljšalo interval zamenjave, in nasplošno bilo boljšo za motor. LP Popravljeno Oktober 12, 2010. Popravil fico182 Pips in Giga 1 1
Kremenčkovi Objavljeno Oktober 12, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2010 Mam eno vprašanje. Doma imamo hondo civic 1.5 VTEC, 1996 letnik ter 160k kilometrov. dozdaj smo vedno redno menjavali olja po predpisanem postopku (12 mesecev ali 10000 km). Dosedaj smo vedno tankali Castrol magnatec 10w40 polsintetiko. to olje je najbolj univerzalno za vse temparature in tipe mašin. Zanima me, ker bom ta avto naslednje leto začel voziti jaz, če bi bilo dobro ali bi bilo kaj narobe če bi pri naslednjem intervalu zamenjave uporabil castrol 5w40 100% sintetično saj se bo avto vrtel na višjih obratih kot dosedaj ( ko ga je vozila mama). Zanima me če je to olje prav tako obstojno v vseh temparaturah ( -20, +40 C) ? ter je boljše od tega dosedanjega ker naj bi ohranjalo mašino čistejšo, ter podaljšalo interval zamenjave, in nasplošno bilo boljšo za motor. LP če ti na tole kdo zna odgovorit ,dam pa kapo dol. živ bog po mojem ne more točno napovedat poslabšanja ali poboljšanja, pri zamenjavi olja.z dokazi.
simonsi Objavljeno Oktober 12, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2010 Mam eno vprašanje. Doma imamo hondo civic 1.5 VTEC, 1996 letnik ter 160k kilometrov. dozdaj smo vedno redno menjavali olja po predpisanem postopku (12 mesecev ali 10000 km). Dosedaj smo vedno tankali Castrol magnatec 10w40 polsintetiko. to olje je najbolj univerzalno za vse temparature in tipe mašin. Zanima me, ker bom ta avto naslednje leto začel voziti jaz, če bi bilo dobro ali bi bilo kaj narobe če bi pri naslednjem intervalu zamenjave uporabil castrol 5w40 100% sintetično saj se bo avto vrtel na višjih obratih kot dosedaj ( ko ga je vozila mama). Zanima me če je to olje prav tako obstojno v vseh temparaturah ( -20, +40 C) ? ter je boljše od tega dosedanjega ker naj bi ohranjalo mašino čistejšo, ter podaljšalo interval zamenjave, in nasplošno bilo boljšo za motor. LP jest mislim, da bo tut magnatec čist v redu. samo da ni čist navaden mineralc
motofrik Objavljeno Oktober 13, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2010 Jaz bi pa rekel takole: če je avto 14 let šel na tisto olje in pod normalnimi obrati, pa da ne pije olja... naj tako tudi ostane. Oboje -olje in obrati.
fico182 Objavljeno Oktober 13, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2010 (popravljeno) Sej to je to, olja ne pije nič, dobesedno nič, avto pa je celi čas vozila mati in nikol ni šel preko 3k. to se pozna tudi da se avto v 14 letih ni niti 1x pokvaril ali kaj podobnega. Samo vseeno jas mislim bi blo bolše to 5w40 100% sintetično? ker mene zanima če je to olje funkcionalno pri vseh temparaturah tako 10w40? Ker če je res to kaj piše da vzdržuje večjo čistot v mašini, in nasploh dlje drži, potem nevidim razloga da se nebi uporablo.? mnenja prosim. Je pa res, da moram pohvalit japonsko kvaliteto. LP Popravljeno Oktober 13, 2010. Popravil fico182
thumper Objavljeno Oktober 13, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2010 uporabljaj tisto gradacijo , ki je predpisana ... japonci niso brez veze nekaj napisali ...
fico182 Objavljeno Oktober 13, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2010 Predpisanih je več olj, delijo se pa glede na zunanje temparature in temparaturna območja delovanja. olje ki smo ga uporabljali dosedaj je bilo v razponu od -20 pa do +40C. takda pomojem nebi smelo bit nil narobe z tem 5w40 ki je 100 sintetično, in pomojem še boljše maže. LP
danci1973 Objavljeno Oktober 13, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2010 uporabljaj tisto gradacijo , ki je predpisana ... japonci niso brez veze nekaj napisali ... Saj nikoli ni 'predpisana' samo ena SAE viskoznost... Je priporočena, lahko pa izbereš tudi kaj drugega... Če je 10W-40 npr. predvideno za uporabo pri zunanjih temperaturah od -20 do +40, zakaj bi bil problem uporablajti 5W-50 (razen cene), ki bi delalo od -30 do +60. Saj v območju, kjer se dejansko uporablja (recimo -10 do +30) bo tudi OK... D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se