Skoči na vsebino

DUCATI Desmosedici RR (was: GP1)


J

Priporočene objave

Sicer comp.generirane slike, razmišljajo pa! To je uvodni text:

Ducati GP1 Stradale: poker o bluff?

Voci insistenti parlano di una supersportiva derivata dalla Desmosedici sulla quale starebbero già lavorando a Borgo Panigale. Le regole non lo vietano e forse la Ducati si è lasciata indurre in tentazione...

di Luigi Rivola, fotomontaggi al computer di Antonio Regidor

Ducati GP1 Stradale: poker o bluff?

Voci insistenti parlano di una supersportiva derivata dalla Desmosedici sulla quale starebbero già lavorando a Borgo Panigale. Le regole non lo vietano e forse la Ducati si è lasciata indurre in tentazione...

di Luigi Rivola, fotomontaggi al computer di Antonio Regidor

La Ducati sarebbe già al lavoro su una supersportiva a quattro cilindri derivata dalla Desmosedici MotoGP. Indiscrezioni dicono che un fornitore avrebbe avuto una commissione per la produzione di 250 carter, che il motore "sgonfiato" a circa 185 CV sarebbe già sul banco prova per i test di affidabilità, e addirittura che la presentazione sarebbe prevista per il prossimo Salone di Milano.

Per primi diciamo che è tutto da verificare, ma questa anticipazione, che illustriamo con tre disegni realizzati al computer dal nostro collega spagnolo Antonio Regidor, nasce da chiacchiere di corridoio, da ragionamenti razionali, da considerazioni fatte su basi logiche. Insomma, non è basata sul nulla. Al massimo è futuribile.

Carlo Di Biagio, Amministratore Delegato della Ducati, in occasione della presentazione del programma MotoGP dichiarò: "Non fa parte dei nostri programmi la produzione di una 4 cilindri derivata dalla Desmosedici". Ma oggi Carlo Di Biagio non fa più parte dei programmi della Ducati, e magari l'affermazione non è più valida.

Che la Ducati sogni di mettere in produzione la replica della moto che sta innalzando la sua popolarità in tutto il mondo a vertici mai raggiunti in precedenza è ovvio. Che questo sia industrialmente possibile ed economicamente conveniente non c'è dubbio, specialmente per una piccola azienda come la Ducati che opera, per quanto riguarda almeno il top della sua gamma, entro nicchie piuttosto strette. Che lo possa fare rispettando il regolamento tecnico del Campionato Mondiale di velocità della categoria MotoGP, che è quello in cui attualmente gareggia la Desmosedici ufficiale affidata a Bayliss e a Capirossi, è più discutibile per via dell'ambiguità delle norme vigenti.

Il testo del regolamento è il seguente: "Un prototipo a quattro tempi deve avere un motore originale nel progetto e non può utilizzare carter, cilindri e testate derivate dalla produzione di serie. Le parti in movimento, come l'albero motore, i pistoni, le bielle e il cambio, non si considerano. Una motocicletta omologata dalla FIM come Supersport o Superbike non può essere modificata per correre nel mondiale MotoGP fino al 2004. Questa regola verrà cambiata in base ad una nuova decisione che verrà presa dalla Commissione Grand Prix".

Come si vede, il regolamento vieta alle Case di correre nel mondiale MotoGP con moto derivate di serie, ma non vieta affatto alle stesse Case di mettere in produzione moto di serie derivate da un prototipo MotoGP. Né mai si potrà affermare che la Desmosedici MotoGP è una moto derivata da un modello di serie.

L'ambiguità delle regole è il peggior danno che si possa arrecare allo sport e non solo allo sport. Se la Desmosedici diventasse GP1 stradale, ci sarebbero molte probabilità che a quel punto la moto venisse omologata per correre nel mondiale SBK, con le conseguenze che tutti possono immaginare per i due litigiosi campionati che la FIM purtroppo non è riuscita a mettere d'accordo.

( 01/07/2003 )

ducgp101.jpg

ducgp102.jpgducgp103.jpg

Popravljeno . Popravil J
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hudo!pa mislm da sm nek prebral da bo mel 170KM na kolesu... :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:huh: wooo :blink: kok je lep B) pa še 170KM

za tole bi pa človk rabu orožni list ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

J, saj vse vredu in prav. Nori stroj, ki zagotovo zajema vse najboljše kar premorejo pri Ducatiju. Ampak za Boga, daj ta prevod, vsaj osnovo prevest v slovenščino. Še sanja se mi ne kaj piše v makaronščini.

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma, takole na splošno, da ti dobesedno ne prevajam, piše nekako takole:

Če čebula ne bi imela če, bi bila bula.

V glavnem čeji in mendaji in znabitiji. :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če čebula ne bi če imela,

bi čebula bila bula.

in namesto B L ...

bi čebula bila lula ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Remember those rumors about a Ducati v-4 street bike? Well, they are getting stronger and more specific. Indeed, it is believed that Ducati may announce, and display, such a machine at the Milan motorcycle show in September of this year. If the bike appears, expect it to be available for purchase as a limited edition the following Spring of 2004. Ducati is also believed to be aiming for a rather phenomenal power output in the neighborhood of 160 wheel horsepower.

By the way, these computer-generated renderings of the potential machine are courtesy of Antonio Regidor, Editor, Solo Moto Actual.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zaenkrat so to se samo spekulacije, verjetno pa vsi proizvajalci iz motogp-ja razmisljajo tudi o tej varijanti za na cesto. Itak ze dobro preizkuseni agragat na dirki, samo mu malo odvamejo moči,s tem pa povečajo vzdrzljivost,pa je. Edino vprasanje glede teh replik je kaksna bo cena?! Predvidevam da mucho.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oprosti Rocky izpod vinogradov! Najprej sem nameraval prilepiti samo slikce, no pa sem zraven prilimal še text v italijanščini! Govorice,predvsem pa slikce, ki sem jih dobil po mail-u, so se mi zdele dovolj zanimive za objavo! Naslednjič bom raje samo prilepil slikce in prepustil vse ugibanju!

Jaz sicer ne prevajam, ker pač ne prevajam, gre pa nakratko nekako tako: Govori se, da v Borgo Panigale ze razvijajo superšportni motor na osnovi desmosedici, in sicer 4 cilindraš na osnovi Desmosedici iz GP-ja! Govorice navajajo, da je bila dobavitelje naročena proizvodnja 250 karterja (kakšen ducati tehnofil bo več vedel o tem kaj je to, jaz nimam pojma!)in, da dajejo skozi zanesljivostne teste185 km mašino, katero imajo na testni mizi bla, bla, bla.....govori se še celo, da je predstavitev predvidena za naslednji Salon v Milanu!........Itn, Itd,....

Na kratko je to, kot so drugi gor napisali, torej: Če bi čebula etc...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj bi pri dobavitelju delov naročili izdelavo 250 kosov karterjev.

Itailjani nimajo množine za besedo karter (carter), kr je le-ta tako, kot pri nas, tujka.

Karter je pa tako pri nas, kot pri Italijanih, tista bana pod motorjem (strojem), v katero se steka olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, vem, sem zelo zelo površno prečital! Torej izpade, da spet ni tako rekla kazala, ampak, da bo vendarle prišla serija (sicer omejena)na dan! Meni je lep!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo ugibam...če bo Duče dal na trg 250 kosov, bo motor možno homologirat tudi po FIM za superbike? :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo ugibam...če bo Duče dal na trg 250 kosov, bo motor možno homologirat tudi po FIM za superbike? :blink:

Če bi hotel ta motor tekmovati v SBK, bi moral imeti ali 2 valja namesto štirih, al pa 750 kubov namesto 1000. Tko, na okroglo :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi hotel ta motor tekmovati v SBK, bi moral imeti ali 2 valja namesto štirih, al pa 750 kubov namesto 1000. Tko, na okroglo  :)

lp

...tko na okroglo, a pol ma po tvojem Lavilla za GIXERJA 1000 posebno dovoljenje, da lahko tekmuje? :o :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale Ducati je pa zakon,sem že začel šparat zanjga :D -po moje se pod 30000eurotov sploh ne bojo zgovarjal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi hotel ta motor tekmovati v SBK, bi moral imeti ali 2 valja namesto štirih, al pa 750 kubov namesto 1000. Tko, na okroglo :)

lp

pravilnik je spremenjen. od letos naprej lahko tudi trocilindrasi in stiricilindrasi imajo do 1000 ccm. vcasih je blo 2cyl - 1000 ccm, 3 cyl - 900 ccm, 4 cyl - 750 ccm. pol se pa folk sprasuje, zka so dvocilindrasi tak na vlk zmagval! :blink: ceprav mi pa ni jasno, zakaj se vedno ducati tak na vlk zmaguje... :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

ducati.com

"At 11:45 (Italian time), Ducati unveiled the most extreme road bike ever seen. The Desmosedici RR makes more than 200 horespower with the race kit, and it's the closest thing money can buy to a full-blown MotoGP bike.

:OK:

Zanimiv ror :photo: :OK:

post-2284-1149164110_thumb.jpg

post-2284-1149165029_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hud motor! grem stavt da ne bo dolgo časa potrebnega da bodo japonci začeli kopirati rore

še ena bočna slika:

IPB Slika

(naj jo moderator prosim da v thumbnail)

Popravljeno . Popravil nekdo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!