<=YaMaHa=> Objavljeno Junij 1, 2006 Opozori Objavljeno Junij 1, 2006 Tole je pa Dukati na katerga bi se tut jst usedu...
P182 Objavljeno Junij 1, 2006 Opozori Objavljeno Junij 1, 2006 Tole je pa Dukati na katerga bi se tut jst usedu... tut jst...
GhostRR Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 (popravljeno) Če daš pa tegale camleku v roke, bi pa zihr rekord grobnika padu. Oziroma, našel bi še kdo poleg camleka :P Problem pri temle dučetu vidim problem samo v vzdržljivosti :hmm: ... ker če je GP mašina, pol to ni ravno za kilometraže Popravljeno Junij 2, 2006. Popravil GhostRR
joe1 Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 (popravljeno) Cijena ovoga motora ovisi o tržištu na kojemu se prodaje a trebala bi se kretati oko "malih" 50 000€ - 60 000€. Uz motor je u cijenu uključeno: - 3 godišnja garancija - 3 godišnje besplatno održavanje - Trkači ispuh zajedno sa CPU - Stalak za motocikl - Prekrivka za motor - Certifikat o autentičnosti - Kit sponzorskih naljepnica Tehnički podatci: Motor: četverotaktni (Twin Pulse), četverocilindrični L motor sa 4 ventila po cilindru Zapremina: 989 ccm Snaga: preko 200 ks pri 13 500 o/min sa trkačim ispušnim sustavom Okretni moment: nije dostupno Napajanje gorivom: elektronsko ubrizgavanje Ispuh: 4 u 2 u 1 Prijenos: kasetni 6 brzinski mjenjač sa anti hooping spojkom Okvir: čelični cjevasti sa karbonskim nosačem zadnjeg dijela i aluminiskom vilicom Ovjes sprijeda: Ohlins ‘FG353' PFF upside-down vilica promjera 43 mm potpuno podesiva Ovjes straga: potpuno podesivi Ohlins amortrizer Kotači: Marchesini Kočnice: sprijeda radijalne Brembo kočnice sa 4 klipića i dva diska od 320 mm, straga jedan disk 240 mm Rezervar goriva: aluminjiski Oplate: komplet karbonske Popravljeno Junij 2, 2006. Popravil joe1
ceco Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 Cijena ovoga motora ovisi o tržištu na kojemu se prodaje a trebala bi se kretati oko "malih" 50 000€ - 60 000€. Uz motor je u cijenu uključeno: - 3 godišnja garancija - 3 godišnje besplatno održavanje - Trkači ispuh zajedno sa CPU - Stalak za motocikl - Prekrivka za motor - Certifikat o autentičnosti - Kit sponzorskih naljepnica Veliko denarja za certifikat avtentičnosti in sponzorske nalepke. 3 letna garancija in vzdrževanje veljata verjetno le za lakiranje. Ampak, nekaj so mogli dati ven, kajti prodaja 999 je praktično enaka ničli (USA venture kapitalisti so šli ven in prodali Ducati domačemu podjetniku - znano?; Ducati živi od Monstrov). Menim pa tudi, da bodo delali tudi bolj civilno verzijo štiricilindraša.
Petzl Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 Če daš pa tegale camleku v roke, bi pa zihr rekord grobnika padu. Oziroma, našel bi še kdo poleg camleka :P Problem pri temle dučetu vidim problem samo v vzdržljivosti :hmm: ... ker če je GP mašina, pol to ni ravno za kilometraže To je res, sam tist k ma dnar da ga bo kupu bo mel tut dnar za vzdrzevanje... A je kilaza ze kej jasna?
SiR Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 A je kilaza ze kej jasna? okoli 140 suh
Sam dePihlja Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 Ne morem si kaj, ampak to razmišljanje o vzdržljivosti me spominja na vaške kauboje, ki doma fukajo grde babe, za šankom pa šimfajo razuzdanost 1 liga pičk, ki jih nikoli niso in ne bojo fu**l :grim Motiv za nakup tega motorja bo predvsem VZDRŽLJIVOST, UPORABNOST, MALA PORABA, NIZKI STROŠKI REGISTRACIJE IN POCENI SERVIS :slap: . Ups :xx: -prostačino jedna :fight2:
hotschko Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 Ne morem si kaj, ampak to razmišljanje o vzdržljivosti me spominja na vaške kauboje, ki doma fukajo grde babe, za šankom pa šimfajo razuzdanost 1 liga pičk, ki jih nikoli niso in ne bojo fu**l :grim Motiv za nakup tega motorja bo predvsem VZDRŽLJIVOST, UPORABNOST, MALA PORABA, NIZKI STROŠKI REGISTRACIJE IN POCENI SERVIS :slap: . Ups :xx: -prostačino jedna :fight2: :OK: :worship:
kađiva Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 hahaa stari to si pa zadel v nulo :OK: :OK: :grim
pirrulz Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 SdP, moyster, ti itaq rulz. :grim :worship:
GhostRR Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 (popravljeno) Motiv za nakup tega motorja bo predvsem VZDRŽLJIVOST, UPORABNOST, MALA PORABA, NIZKI STROŠKI REGISTRACIJE IN POCENI SERVIS :slap: . GP mašine so verjetno delane za en dirkaški vikend... pa si ti res pripravljen vsak vikend menat mašino, če se recimo vsaj malo voziš naokoli? Tud najboljši supersport-oh-in-sploh avtomobili nimajo tako navite mašine kot F1. Le zakaj :hmm: Popravljeno Junij 2, 2006. Popravil GhostRR
pirrulz Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 GP mašine so verjetno delane za en dirkaški vikend... pa si ti res pripravljen vsak vikend menat mašino, če se recimo vsaj malo voziš naokoli? Tud najboljši supersport-oh-in-sploh avtomobili nimajo tako navite mašine kot F1. Le zakaj :hmm: Ne tumbaj. :fredy:
nekdo Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 (popravljeno) ...pa si ti res pripravljen vsak vikend menat mašino, če se recimo vsaj malo voziš naokoli? Tud najboljši supersport-oh-in-sploh avtomobili nimajo tako navite mašine kot F1. Le zakaj :hmm: pa a si ti pripravlen dat 12 milijonov SIT za motor s kermu se boš mal okol po navadnh cestah vozu? Pa če bi znov brat bi vidu de dobiš zravn 3 letn zaston servis in garancijo. glede mašine od F1 v avtu pa LOL. Sprav mi mašino od formule skp z usm hladilnikm k jh nuca in ostalmu u en cestn avto pa poj še tko nared de bo dost normaln zgledov. Itak pa majo superšportniki več konjev kokr F1 (Veyeron 1001km, FXX čez 800... ) Popravljeno Junij 2, 2006. Popravil nekdo
Original-One Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 (popravljeno) pa a si ti pripravlen dat 12 milijonov SIT za motor s kermu se boš mal okol po navadnh cestah vozu? Pa če bi znov brat bi vidu de dobiš zravn 3 letn zaston servis in garancijo. glede mašine od F1 v avtu pa LOL. Sprav mi mašino od formule skp z usm hladilnikm k jh nuca in ostalmu u en cestn avto pa poj še tko nared de bo dost normaln zgledov. Itak pa majo superšportniki več konjev kokr F1 (Veyeron 1001km, FXX čez 800... ) Majo ja, sam ne z tako prostornino(N/A) in ne pri takih vrtljajih..Kar se pa tice ducatija, to je prestiž in tist, k si ga bo lahko kupu, bo tud za servise mel... lp Popravljeno Junij 2, 2006. Popravil Pleya
GhostRR Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 (popravljeno) glede mašine od F1 v avtu pa LOL. Sprav mi mašino od formule skp z usm hladilnikm k jh nuca in ostalmu u en cestn avto pa poj še tko nared de bo dost normaln zgledov. Itak pa majo superšportniki več konjev kokr F1 (Veyeron 1001km, FXX čez 800... ) OMG :doze: ... sam tle na forumu je pa res velik polihistorjev. A si mogoče prebral da sem napisal "TAKO NAVITE MAŠINE"... a ti sploh veš v čem je razlika med navito mašino in navadno, če imata obe enako število konj? ... vrtec, da ti rečem <_< Nekateri ferrariji imajo skoraj popolnoma enako mašino kot F1, samo ne navito... a ti to kaj pove? Pa nekateri slovenci se vozijo z avtomobili po navadnih cestah. Avtomobili, ki so vredni več kot 50 miljonov z garancijo 5 let ali več :glare: Popravljeno Junij 2, 2006. Popravil GhostRR
SiR Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 GP mašine so verjetno delane za en dirkaški vikend... pa si ti res pripravljen vsak vikend menat mašino, če se recimo vsaj malo voziš naokoli? Tud najboljši supersport-oh-in-sploh avtomobili nimajo tako navite mašine kot F1. Le zakaj :hmm: Ja, in na slovenskih cestah načeloma vsi vozijo v takem režimu vrtljajev, kot dirkači na MotoGP :slap: Verjamem, da bodo šejki, Jay Leno in še kdo tole kupili za počasno vozakanje in tu in tam "malo stisnit" do recimo polovice vrtljajev :blush: ...
SiR Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 PS: v glavnem pa v tej temi začutim veliko bolečine ... verjetno zato, ker se vsi zavedate/zavedamo, da najverjetneje nihče od nas ne bo imel tega stroja ... razen mogoče čez 10+ let, ko nam jih bodo v hrbet metali znucane in s skurjenimi agregati :D
nekdo Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 OK, tist navito sm zgleda spregledov Nekateri ferrariji imajo skoraj popolnoma enako mašino kot F1, samo ne navito... a ti to kaj pove? Ja, skorej enako sam de majo skorej 2 litra prostornine več (če se zgovarjamo o 4,3 V8 iz F430) alpa 4 celindre več (599 GTB), to je pa skorej enak kokr 2,4 V8 od formule, anede? Sigurn je pa de se nbena ne vrti do 19000 RPM tko k formula, drgač bi na vsake 700 km blo treba zamenat skorej celo mašino.
Stric Burek Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 glede mašine od F1 v avtu pa LOL. Sprav mi mašino od formule skp z usm hladilnikm k jh nuca in ostalmu u en cestn avto pa poj še tko nared de bo dost normaln zgledov. Itak pa majo superšportniki več konjev kokr F1 (Veyeron 1001km, FXX čez 800... ) Hmm, pridi na Gorsko Hitrostno dirko v Ilirsko Bistrico Tm je ena M3 z mašino iz formule. Ni videt nič sploh, razen ko da gas iz enega izmed tistih 180° ovinkov :D
nekdo Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 Hmm, pridi na Gorsko Hitrostno dirko v Ilirsko Bistrico Tm je ena M3 z mašino iz formule. Ni videt nič sploh, razen ko da gas iz enega izmed tistih 180° ovinkov :D sm slišov že za tisto M3 sam vrjetn jo nima za vsakodnevno vožnjo :P
Mr.Moto Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 Če bo cena 50.000 - 60.000 EUR veljala, je to poceni !!! Ne me narobe razumet, ampak še nikdar ni bila GP tehnologija na voljo za tako malo denarja. Sam de Pihlja , tvoj post je pa :worship: ! Bravo !!! :OK:
Špilferderber Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 http://www.ducati.com/desmosedici/ informacije iz 2004 navajajo, da bo imel ceno okoli 50.000€ pa a si ti pripravlen dat 12 milijonov SIT za motor s kermu se boš mal okol po navadnh cestah vozu? Pa če bi znov brat bi vidu de dobiš zravn 3 letn zaston servis in garancijo. glede mašine od F1 v avtu pa LOL. Sprav mi mašino od formule skp z usm hladilnikm k jh nuca in ostalmu u en cestn avto pa poj še tko nared de bo dost normaln zgledov. Itak pa majo superšportniki več konjev kokr F1 (Veyeron 1001km, FXX čez 800... ) ta motor bodo v 80% primerov kupovali caferacerji..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se