Skoči na vsebino

DUCATI Desmosedici RR (was: GP1)


Priporočene objave

Objavljeno

Tole je pa Dukati na katerga bi se tut jst usedu...

Objavljeno

Tole je pa Dukati na katerga bi se tut jst usedu...

tut jst...

Objavljeno (popravljeno)

Če daš pa tegale camleku v roke, bi pa zihr rekord grobnika padu. Oziroma, našel bi še kdo poleg camleka :P

Problem pri temle dučetu vidim problem samo v vzdržljivosti :hmm: ... ker če je GP mašina, pol to ni ravno za kilometraže

Popravljeno . Popravil GhostRR
Objavljeno (popravljeno)

Cijena ovoga motora ovisi o tržištu na kojemu se prodaje a trebala bi se kretati oko "malih" 50 000€ - 60 000€.

Uz motor je u cijenu uključeno:

- 3 godišnja garancija

- 3 godišnje besplatno održavanje

- Trkači ispuh zajedno sa CPU

- Stalak za motocikl

- Prekrivka za motor

- Certifikat o autentičnosti

- Kit sponzorskih naljepnica

Tehnički podatci:

Motor: četverotaktni (Twin Pulse), četverocilindrični L motor sa 4 ventila po cilindru

Zapremina: 989 ccm

Snaga: preko 200 ks pri 13 500 o/min sa trkačim ispušnim sustavom

Okretni moment: nije dostupno

Napajanje gorivom: elektronsko ubrizgavanje

Ispuh: 4 u 2 u 1

Prijenos: kasetni 6 brzinski mjenjač sa anti hooping spojkom

Okvir: čelični cjevasti sa karbonskim nosačem zadnjeg dijela i aluminiskom vilicom

Ovjes sprijeda: Ohlins ‘FG353' PFF upside-down vilica promjera 43 mm potpuno podesiva

Ovjes straga: potpuno podesivi Ohlins amortrizer

Kotači: Marchesini

Kočnice: sprijeda radijalne Brembo kočnice sa 4 klipića i dva diska od 320 mm, straga jedan disk 240 mm

Rezervar goriva: aluminjiski

Oplate: komplet karbonske

Popravljeno . Popravil joe1
Objavljeno

You little fishiii :D

Objavljeno

Cijena ovoga motora ovisi o tržištu na kojemu se prodaje a trebala bi se kretati oko "malih" 50 000€ - 60 000€.

Uz motor je u cijenu uključeno:

- 3 godišnja garancija

- 3 godišnje besplatno održavanje

- Trkači ispuh zajedno sa CPU

- Stalak za motocikl

- Prekrivka za motor

- Certifikat o autentičnosti

- Kit sponzorskih naljepnica

Veliko denarja za certifikat avtentičnosti in sponzorske nalepke. 3 letna garancija in vzdrževanje veljata verjetno le za lakiranje.

Ampak, nekaj so mogli dati ven, kajti prodaja 999 je praktično enaka ničli (USA venture kapitalisti so šli ven in prodali Ducati domačemu podjetniku - znano?; Ducati živi od Monstrov). Menim pa tudi, da bodo delali tudi bolj civilno verzijo štiricilindraša.

Objavljeno

Če daš pa tegale camleku v roke, bi pa zihr rekord grobnika padu. Oziroma, našel bi še kdo poleg camleka :P

Problem pri temle dučetu vidim problem samo v vzdržljivosti :hmm: ... ker če je GP mašina, pol to ni ravno za kilometraže

To je res, sam tist k ma dnar da ga bo kupu bo mel tut dnar za vzdrzevanje...

A je kilaza ze kej jasna?

Objavljeno

A je kilaza ze kej jasna?

okoli 140 suh

Objavljeno

Ne morem si kaj, ampak to razmišljanje o vzdržljivosti me spominja na vaške kauboje, ki doma fukajo grde babe, za šankom pa šimfajo razuzdanost 1 liga pičk, ki jih nikoli niso in ne bojo fu**l :grim

Motiv za nakup tega motorja bo predvsem VZDRŽLJIVOST, UPORABNOST, MALA PORABA, NIZKI STROŠKI REGISTRACIJE IN POCENI SERVIS :slap: .

Ups :xx: -prostačino jedna :fight2:

Objavljeno

Ne morem si kaj, ampak to razmišljanje o vzdržljivosti me spominja na vaške kauboje, ki doma fukajo grde babe, za šankom pa šimfajo razuzdanost 1 liga pičk, ki jih nikoli niso in ne bojo fu**l :grim

Motiv za nakup tega motorja bo predvsem VZDRŽLJIVOST, UPORABNOST, MALA PORABA, NIZKI STROŠKI REGISTRACIJE IN POCENI SERVIS :slap: .

Ups :xx: -prostačino jedna :fight2:

:OK: :worship:

Objavljeno

hahaa stari to si pa zadel v nulo :OK: :OK: :grim

Objavljeno

SdP, moyster, ti itaq rulz. :grim :worship:

Objavljeno (popravljeno)

Motiv za nakup tega motorja bo predvsem VZDRŽLJIVOST, UPORABNOST, MALA PORABA, NIZKI STROŠKI REGISTRACIJE IN POCENI SERVIS :slap: .

GP mašine so verjetno delane za en dirkaški vikend... pa si ti res pripravljen vsak vikend menat mašino, če se recimo vsaj malo voziš naokoli?

Tud najboljši supersport-oh-in-sploh avtomobili nimajo tako navite mašine kot F1. Le zakaj :hmm:

Popravljeno . Popravil GhostRR
Objavljeno

GP mašine so verjetno delane za en dirkaški vikend... pa si ti res pripravljen vsak vikend menat mašino, če se recimo vsaj malo voziš naokoli?

Tud najboljši supersport-oh-in-sploh avtomobili nimajo tako navite mašine kot F1. Le zakaj :hmm:

Ne tumbaj. :fredy:

Objavljeno (popravljeno)

...pa si ti res pripravljen vsak vikend menat mašino, če se recimo vsaj malo voziš naokoli?

Tud najboljši supersport-oh-in-sploh avtomobili nimajo tako navite mašine kot F1. Le zakaj :hmm:

pa a si ti pripravlen dat 12 milijonov SIT za motor s kermu se boš mal okol po navadnh cestah vozu? Pa če bi znov brat bi vidu de dobiš zravn 3 letn zaston servis in garancijo.

glede mašine od F1 v avtu pa LOL. Sprav mi mašino od formule skp z usm hladilnikm k jh nuca in ostalmu u en cestn avto pa poj še tko nared de bo dost normaln zgledov. Itak pa majo superšportniki več konjev kokr F1 (Veyeron 1001km, FXX čez 800... )

Popravljeno . Popravil nekdo
Objavljeno (popravljeno)

pa a si ti pripravlen dat 12 milijonov SIT za motor s kermu se boš mal okol po navadnh cestah vozu? Pa če bi znov brat bi vidu de dobiš zravn 3 letn zaston servis in garancijo.

glede mašine od F1 v avtu pa LOL. Sprav mi mašino od formule skp z usm hladilnikm k jh nuca in ostalmu u en cestn avto pa poj še tko nared de bo dost normaln zgledov. Itak pa majo superšportniki več konjev kokr F1 (Veyeron 1001km, FXX čez 800... )

Majo ja, sam ne z tako prostornino(N/A) in ne pri takih vrtljajih..Kar se pa tice ducatija, to je prestiž in tist, k si ga bo lahko kupu, bo tud za servise mel...

lp

Popravljeno . Popravil Pleya
Objavljeno (popravljeno)

glede mašine od F1 v avtu pa LOL. Sprav mi mašino od formule skp z usm hladilnikm k jh nuca in ostalmu u en cestn avto pa poj še tko nared de bo dost normaln zgledov. Itak pa majo superšportniki več konjev kokr F1 (Veyeron 1001km, FXX čez 800... )

OMG :doze: ... sam tle na forumu je pa res velik polihistorjev.

A si mogoče prebral da sem napisal "TAKO NAVITE MAŠINE"... a ti sploh veš v čem je razlika med navito mašino in navadno, če imata obe enako število konj? ... vrtec, da ti rečem <_<

Nekateri ferrariji imajo skoraj popolnoma enako mašino kot F1, samo ne navito... a ti to kaj pove?

Pa nekateri slovenci se vozijo z avtomobili po navadnih cestah. Avtomobili, ki so vredni več kot 50 miljonov z garancijo 5 let ali več :glare:

Popravljeno . Popravil GhostRR
Objavljeno

GP mašine so verjetno delane za en dirkaški vikend... pa si ti res pripravljen vsak vikend menat mašino, če se recimo vsaj malo voziš naokoli?

Tud najboljši supersport-oh-in-sploh avtomobili nimajo tako navite mašine kot F1. Le zakaj :hmm:

Ja, in na slovenskih cestah načeloma vsi vozijo v takem režimu vrtljajev, kot dirkači na MotoGP :slap:

Verjamem, da bodo šejki, Jay Leno in še kdo tole kupili za počasno vozakanje in tu in tam "malo stisnit" do recimo polovice vrtljajev :blush: ...

Objavljeno

PS: v glavnem pa v tej temi začutim veliko bolečine ... verjetno zato, ker se vsi zavedate/zavedamo, da najverjetneje nihče od nas ne bo imel tega stroja ... razen mogoče čez 10+ let, ko nam jih bodo v hrbet metali znucane in s skurjenimi agregati :D

Objavljeno

OK, tist navito sm zgleda spregledov

Nekateri ferrariji imajo skoraj popolnoma enako mašino kot F1, samo ne navito... a ti to kaj pove?

Ja, skorej enako sam de majo skorej 2 litra prostornine več (če se zgovarjamo o 4,3 V8 iz F430) alpa 4 celindre več (599 GTB), to je pa skorej enak kokr 2,4 V8 od formule, anede?

Sigurn je pa de se nbena ne vrti do 19000 RPM tko k formula, drgač bi na vsake 700 km blo treba zamenat skorej celo mašino.

Objavljeno

glede mašine od F1 v avtu pa LOL. Sprav mi mašino od formule skp z usm hladilnikm k jh nuca in ostalmu u en cestn avto pa poj še tko nared de bo dost normaln zgledov. Itak pa majo superšportniki več konjev kokr F1 (Veyeron 1001km, FXX čez 800... )

Hmm, pridi na Gorsko Hitrostno dirko v Ilirsko Bistrico

Tm je ena M3 z mašino iz formule. Ni videt nič sploh, razen ko da gas iz enega izmed tistih 180° ovinkov :D

Objavljeno

Hmm, pridi na Gorsko Hitrostno dirko v Ilirsko Bistrico

Tm je ena M3 z mašino iz formule. Ni videt nič sploh, razen ko da gas iz enega izmed tistih 180° ovinkov :D

sm slišov že za tisto M3 sam vrjetn jo nima za vsakodnevno vožnjo :P

Objavljeno

Če bo cena 50.000 - 60.000 EUR veljala, je to poceni !!!

Ne me narobe razumet, ampak še nikdar ni bila GP tehnologija na voljo za tako malo denarja.

Sam de Pihlja , tvoj post je pa :worship: ! Bravo !!! :OK:

Objavljeno

http://www.ducati.com/desmosedici/

informacije iz 2004 navajajo, da bo imel ceno okoli 50.000€

pa a si ti pripravlen dat 12 milijonov SIT za motor s kermu se boš mal okol po navadnh cestah vozu? Pa če bi znov brat bi vidu de dobiš zravn 3 letn zaston servis in garancijo.

glede mašine od F1 v avtu pa LOL. Sprav mi mašino od formule skp z usm hladilnikm k jh nuca in ostalmu u en cestn avto pa poj še tko nared de bo dost normaln zgledov. Itak pa majo superšportniki več konjev kokr F1 (Veyeron 1001km, FXX čez 800... )

ta motor bodo v 80% primerov kupovali caferacerji..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!