Čamac Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 (popravljeno) In najmanj eden od njih bo 100% šel tudi v Slovenijo. :D ...vplačana sta bila 2 motorja, po ceni 65.000 eur...v Sloveniji... un od RTVjevga kolega Tomaza je bil vplacan pa v Avstriji :P uf pol pa ni vrag, da ne bom vsaj enega videl kje na cesti pa pocedil sline :P Popravljeno Oktober 7, 2007. Popravil Čamac
2384nsdf83 Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 uf pol pa ni vrag, da ne bom vsaj enega videl kje na cesti pa pocedil sline :P Zakaj že cedil sline? To bo tako svinjsko trdo za jajcat se na cesti, da ne bo nikomur za zavidat, ki ga vozi. No, edin pred gostilno- tam pa bo fovšije...
antares Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Po vtisih italijanskih novinarjev sodeč, ti niso bili ravno preveč navdušeni nad uporabno vrednostjo tega motocikla; ocenili so ga bolj kot zbirateljsko zadevo. Opisi same vožnje so spominjali bolj na opisovanje jahanja divjega žrebca. Poleg tega so sami priznavali, da je motocikel težko prebavljiva izjema celo za na progo, po drugi strani pa je spet razredčena verzija pravega GP; tako si niso bili edini, kako bi ga sploh označili, razen tega da je "edinstven" zaradi cene in "ideje" za izdelkom.
2384nsdf83 Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Po vtisih italijanskih novinarjev sodeč, ti niso bili ravno preveč navdušeni nad uporabno vrednostjo tega motocikla; ocenili so ga bolj kot zbirateljsko zadevo. Opisi same vožnje so spominjali bolj na opisovanje jahanja divjega žrebca. Poleg tega so sami priznavali, da je motocikel težko prebavljiva izjema celo za na progo, po drugi strani pa je spet razredčena verzija pravega GP; tako si niso bili edini, kako bi ga sploh označili, razen tega da je "edinstven" zaradi cene in "ideje" za izdelkom. Novinarji MCN so (če se prav spomnim) zapisali, da je agregat neverjetno uglajen (za GP dirkalnik), ampak da je vzmetenje in vse doka jtrdo in da je pač treba to vzeti v zakup. Ne gre za civilno zadevo, pač pa za GP dirkalnik z lučmi in retrovizorji. Torej ni neprebavljiv, pač pa le strogo namenski. Test je pisal sicer novinar, ki je vozil tudi pravi ducatijev GP dirkalnik po pisti in primerjal oboje.
tomica66 Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Novinarji MCN so (če se prav spomnim) zapisali, da je agregat neverjetno uglajen (za GP dirkalnik), ampak da je vzmetenje in vse doka jtrdo in da je pač treba to vzeti v zakup. Ne gre za civilno zadevo, pač pa za GP dirkalnik z lučmi in retrovizorji. Torej ni neprebavljiv, pač pa le strogo namenski. Test je pisal sicer novinar, ki je vozil tudi pravi ducatijev GP dirkalnik po pisti in primerjal oboje. ... jep,brum brum, je tako..... gre za zadevo, ki je za pisto... in temu je tudi namenjena..težko bi bilo ocenjevati F1, če bi imel luči in smerokaze...kako se izkaže na cesti...vem, da ni čisto podobno.... povprečen voznik verjetno ne bi odpeljal 1 km z F1... in zelo podobno je s to zverino...
antares Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Tudi tem je dala tovarna na voljo ne samo pravi GP ampak še par profesionalnih voznikov moštva Ducati, ki so v članek prispevali celo svoje vtise. Kot zadeve potrebne posebnega privajaja so opisovali skoraj vse; od položaja voznika na motociklu do širine mašine, načina kako se nagneš v ovinku, reakcij mašine med vožnjo,... Na kratko bi ocenil, da je zadeva res za navdušence.
RVT Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 un od RTVjevga kolega Tomaza je bil vplacan pa v Avstriji :P Res je, in prou hmal se bo tut vedl kako se pelje :naughty:
Ice Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 uradna predstavitev je bila, peljal se ni noben (pol hurikana se je vtrgalo nad pisto; mogoce to niti ni bilo tako slabo), zvok pa gate trga. se o ceni: kdor je podpisal do marca 2007 ga dobi za € 66.000.-, zamudniki pa po € 72.000.- komad. vsteta je triletna servisna pavsala. "potrosni material" (a.k.a. na pisti zlomeljeni deli) niso vsteti v to ceno. :grrr
P182 Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 uradna predstavitev je bila, peljal se ni noben (pol hurikana se je vtrgalo nad pisto; mogoce to niti ni bilo tako slabo), zvok pa gate trga. 1. uradna predstavitev je bila 4. septembra(katero je zmotil hurikan), peljali pa so se v 2. poskusu 13. septembra
Stric Burek Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Luči ma lih zato da se pelješ od garaže do piste :evilgrin:
tomica66 Objavljeno Oktober 11, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2007 Evo, Uradno sporočilo, da se je izdelava Desmosedici RR povečala na 1500 kosov.... beri spodaj : DUCATI DESMOSEDICI RR TOTAL PRODUCTION RUN LIMITED TO 1500 Borgo Panigale (Italy), 10 October 2007 - The Desmosedici RR – the ultimate expression of Ducati Corse’s racing experience and technology transferred to a road bike – has become the new benchmark for performance, components and style for the entire sector. Since the RR’s launch in June 2006 on the eve of the Italian GP at Mugello and the possibility to reserve the bike in Ducati Stores throughout the world, the hundreds of requests received mean that the bike has become an immediate commercial success. Production of the first true MotoGP replica will begin in a few days time. Never before has so much expectation surrounded a bike destined for road use. The RR is an exclusive and esoteric product that also deserves some sort of safeguard for those enthusiasts who have ordered it. Following the recent victory of the world MotoGP title, and with requests continuing to pour in from the dealer network in excess of the 1250 orders already received, Ducati has decided to limit and number the total of Desmosedici RRs produced in the Borgo Panigale factory to 1500. Once again, Ducati wishes to reward the trust and loyalty of all those customers who made an early reservation and who can now see the value of their purchase increase even before collecting it from their dealer. At this point, with very few bikes still available, anyone who is still undecided is advised to hurry, as Ducati expects to bring an end to reservations soon. Production will begin in the second fortnight of the month of October 2007 and, as promised, Ducati will give delivery priority to the approximately 500 owners of the 999R who have ordered the Desmosedici RR. Ducati guarantees the delivery of the entire production run by the end of 2008. Best Regards Massimo Davoli Press Officer Communication Department DUCATIMOTORHOLDING spa Via Cavalieri Ducati, 3
RVT Objavljeno Oktober 11, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2007 Moje mnenje je, da so to ciganske (beri italjanske fore). Najprej je bilo rečeno le maloserijska striktno omejena proizvodnja. Valda so zbiratelji vplačal motor ker bi naj to bila res maloserijska eksotika, ki bo držala ceno. Ko so pobasal cigani denar in videli zanimanje so povečali načrt proizvodnje na 1000 komadov in ponovno razprodali tistim, ki so mal zamudil. No in te pizde italijanske so zavohal denar in se jim jebe za maloserijsko eksotiko so zdej povečal že na 1500 in če se bo to obnesl bo šlo na 2000 in tko naprej in hmal jih bo več pol k 1098. Ma nej grejo u kurac prevaranti jedni :angry: Pa pizda če se reče 500 komadov je to to in konce. Ko prvi stiže prvi liže :D
R1FREAK Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 Že ve kdo kaj več? Je že kak primerek v Sloveniji bil viden?
BIZIXXX Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 Že ve kdo kaj več? Je že kak primerek v Sloveniji bil viden? En primerek tega motocikla je že v Slo. Lucky bastard.
rot Objavljeno Julij 24, 2008 Opozori Objavljeno Julij 24, 2008 ... jep,brum brum, je tako..... gre za zadevo, ki je za pisto... in temu je tudi namenjena..težko bi bilo ocenjevati F1, če bi imel luči in smerokaze...kako se izkaže na cesti...vem, da ni čisto podobno.... povprečen voznik verjetno ne bi odpeljal 1 km z F1... in zelo podobno je s to zverino... Je prav lepo vodljiv in krotek do 6000 obratov,pa verjetno tud še kakih 1000 več. Toliko se ve za enkrat, ko bo pa zadeva naredila svojih 2500 km, pol se bo pa vedlo kaj da od sebe. No, da ne pozabim, glas ma pa že pri 6000 tak, da dol padeš !!
suntrace14 Objavljeno Julij 25, 2008 Opozori Objavljeno Julij 25, 2008 Je prav lepo vodljiv in krotek do 6000 obratov,pa verjetno tud še kakih 1000 več. Toliko se ve za enkrat, ko bo pa zadeva naredila svojih 2500 km, pol se bo pa vedlo kaj da od sebe.No, da ne pozabim, glas ma pa že pri 6000 tak, da dol padeš !! Seveda je to info iz prve roke?
JMatic Objavljeno Julij 25, 2008 Opozori Objavljeno Julij 25, 2008 upam da...ker pol bomo se dost slisal :D
_N3jC_ Objavljeno Julij 25, 2008 Opozori Objavljeno Julij 25, 2008 Seveda je to info iz prve roke? Se mi zdi da je, glede na to da se pomoje pozna z lastnikom...sm tud jst vidu motor, noro zgleda :naughty:
Noise Objavljeno Julij 30, 2008 Opozori Objavljeno Julij 30, 2008 Desmosedici RR je tudi pri nas. Fotke, prvo mnenje lastnika, itd.itd. .----> http://www.motosvet.com/ducati-desmosedici...-sloveniji.html
ToniTic Objavljeno Julij 31, 2008 Opozori Objavljeno Julij 31, 2008 To mora bit pa zanimivo za slišat. Seveda ko je enkrat ulaufan in v akciji.
rot Objavljeno Avgust 4, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2008 Eden je pa na stojalu v Motolegendi .)
kađiva Objavljeno Oktober 18, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2008 iz zadnjega Motohappeninga prejšnji teden :) en jodlar se je kr po cest pripeljal dol, še vinjeto mu je nalimal gor :D
Stric Burek Objavljeno Oktober 18, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2008 iz zadnjega Motohappeninga prejšnji teden :) en jodlar se je kr po cest pripeljal dol, še vinjeto mu je nalimal gor :D Sm ga vidu u Ilirski Bistrci - HUD je :worship:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se