salo Objavljeno Oktober 19, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2008 pravkar viden skozi sp. Idrijo :kva2: , morda elisin :hmm:
sesir Objavljeno Oktober 19, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2008 Mopet je lep!Škoda,da je ducati!Men bi bolj sedla nova R1 pa dober avto (npr. porsche 911 par let star),za ta denar.Sploh pa mam z vožnjo ducatija (916 sps)slabe izkušnje saj mi stil vožnje ni bil všeč(V2 mi nasploh ni všeč),še manj pa to,da kamorkoli prideš vsi gledajo ta tvoj moped! :headbang: Ducatija majo večina pozorji za pred lokale,kao mi motoristi,je pa nek lolek,ko se itak ne zna peljat sam da ma kao rdečo zver :rolleyes: .So pa seveda svetle izjeme,ki dosegajo rezultate... :worship: :worship: Tomažu pa velik srečnih,hitrih kilometrov!
BIZIXXX Objavljeno Oktober 19, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2008 pravkar viden skozi sp. Idrijo :kva2: , morda elisin :hmm: Jest sm ga tud dons sreču, sredi Vrhnike. Pa ni bi Elisa. Je zgleda še eden. Hud moped.
Polona N. Objavljeno Oktober 19, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2008 Ducatija majo večina pozorji za pred lokale,kao mi motoristi,je pa nek lolek,ko se itak ne zna peljat sam da ma kao rdečo zver :rolleyes: .So pa seveda svetle izjeme,ki dosegajo rezultate... :worship: :worship: :angry:
Death Angel Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 Mopet je lep!Škoda,da je ducati!Men bi bolj sedla nova R1 pa dober avto (npr. porsche 911 par let star),za ta denar.Sploh pa mam z vožnjo ducatija (916 sps)slabe izkušnje saj mi stil vožnje ni bil všeč(V2 mi nasploh ni všeč),še manj pa to,da kamorkoli prideš vsi gledajo ta tvoj moped! :headbang: Ducatija majo večina pozorji za pred lokale,kao mi motoristi,je pa nek lolek,ko se itak ne zna peljat sam da ma kao rdečo zver :rolleyes: .So pa seveda svetle izjeme,ki dosegajo rezultate... :worship: :worship: Tomažu pa velik srečnih,hitrih kilometrov! sto ljudi sto čudi, :naughty: vsak ma svoje veselje in hobi :worship: zelo redki so ta pravi, :evilgrin: sam zavedat se moraš tega da ne mečeš vsih v isti koš :headbang: med japonci je precej več šminkarjev :whistle: marsikateri kupi prej japonca kot dučeta k stane manj :doze: ga ne briga motor važn da se seveti :eek: pa ni vse znat pelajt par sto metrov :winkiss: ta pravi znajo predvidevat da preživijo na bojišču :evilgrin: :worship:
billy Objavljeno November 1, 2008 Opozori Objavljeno November 1, 2008 Da ne bomo čist mim;kok se pol ta kanta pele po Grobniku,al pa še bolš-po ridah!!!!!!????????? :krneki: :devil:
m1ha Objavljeno November 1, 2008 Opozori Objavljeno November 1, 2008 Da ne bomo čist mim;kok se pol ta kanta pele po Grobniku,al pa še bolš-po ridah!!!!!!????????? :krneki: :devil: Po ridah je definitivno prvak, pa grobniku bo pa šefica pevedala!
Burnout Objavljeno November 2, 2008 Opozori Objavljeno November 2, 2008 Faktor.. kakor se je že nekdo izrazil na tem forumu "nedojebanosti" se povečuje :doze: Eni majo res cajt stresat svoje frustracije nekam kamor ne sodijo :slap: Da ne bom :topic: mene pa zanima če je še kdo od koga slišal, da se 1098 lepše pelje od RR-ja??? Kolega iz ameriškega foruma ma oba pri hiši, pa razmišlja o prodaji RR, ker se mu ne dopade vodljivost in je bolj zadovoljen s 1098 (mislim da je rahlo predelan, ampak nič velikega). Sem to narobe razumel, al je še kdo slišal take govorice? Sem pa tut dobil podatek, drug kolega popravlja in tuna Aprilije, samo se tudi distikrat kak dukati najde pri njih, je povedal, da so dobili RR za pošrimat in predelat za na pisto... strošek predelave.. dodatnih $17.000... :wacko: :slap: (mislim da bojo poštimal airbox, cpu, exhaust, pol se pa kmalu konča). Zanimiva cena :) LP Burnout
RVT Objavljeno November 2, 2008 Opozori Objavljeno November 2, 2008 Da ne bom :topic: mene pa zanima če je še kdo od koga slišal, da se 1098 lepše pelje od RR-ja??? Kolega iz ameriškega foruma ma oba pri hiši, pa razmišlja o prodaji RR, ker se mu ne dopade vodljivost in je bolj zadovoljen s 1098 (mislim da je rahlo predelan, ampak nič velikega). Sem to narobe razumel, al je še kdo slišal take govorice? LP Burnout Jest sm pelu vse štiri ( 1098, 1098S, 1098R in Desmosedici) in res se 1098 lažje pelje kar pa ne pomeni da je tudi hitrejši :naughty:
Burnout Objavljeno November 2, 2008 Opozori Objavljeno November 2, 2008 Jest sm pelu vse štiri ( 1098, 1098S, 1098R in Desmosedici) in res se 1098 lažje pelje kar pa ne pomeni da je tudi hitrejši :naughty: Hehe, tebi se pa lepo godi :P No takšen odgovor sem iskal :) Hitrejši pa verjamem da 1098 ni.. samo to me je malo begalo glede vodljivost oz vožnje :) Thnx za odgovor :)
sesir Objavljeno November 3, 2008 Opozori Objavljeno November 3, 2008 Jest sm pelu vse štiri ( 1098, 1098S, 1098R in Desmosedici) in res se 1098 lažje pelje kar pa ne pomeni da je tudi hitrejši :naughty: :worship: :whistle: Lahko malo več napišeš zakaj se ti zdi 1098 lažje peljat?Pa še neki se ti zdi razlika med modeli res tolikšna kot je razlika v cenah?Govorima o cestni uporabi,kjer predvidevam,da si sprobal
RSV Mille Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 :worship: :whistle: Lahko malo več napišeš zakaj se ti zdi 1098 lažje peljat?Pa še neki se ti zdi razlika med modeli res tolikšna kot je razlika v cenah?Govorima o cestni uporabi,kjer predvidevam,da si sprobal mislim da je cena RR-a extra pretirana (velik bolj kot na ostalih ducatijih). za ta keš dobiš že novga dobrga mercedesa, pa šr ti so svinsko dragi. pa tud performanse RR-a se ne razlikujejo dost od japonskih litrašev, ki so 5-krat cenejši. je pa res da je RR čista e®ksotika in to se plača.
RVT Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 mislim da je cena RR-a extra pretirana (velik bolj kot na ostalih ducatijih). za ta keš dobiš že novga dobrga mercedesa, pa šr ti so svinsko dragi. Samo da bo Desmosedici cez 15 let še zmeri imel ceno 60 000 evrov ali več (kot naprimer Honda NR 750, ki je bila takrat vrtoglavih 100 000 Mark pa je še danes njena cena okoli 40 00 evrov ) tist Mercedes, ki boš danes dal zanj 60 000 evrov bo pa čez 15 let 6000 evrov ali manj. Pa, da med tema dvema sploh ne govorim o primerjavi glede eksotike..
sesir Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 mislim da je cena RR-a extra pretirana (velik bolj kot na ostalih ducatijih). za ta keš dobiš že novga dobrga mercedesa, pa šr ti so svinsko dragi. pa tud performanse RR-a se ne razlikujejo dost od japonskih litrašev, ki so 5-krat cenejši. je pa res da je RR čista e®ksotika in to se plača. To kao vsi vemo in vprašanje je bilo namenjeno samo RVT Samo da bo Desmosedici cez 15 let še zmeri imel ceno 60 000 evrov ali več (kot naprimer Honda NR 750, ki je bila takrat vrtoglavih 100 000 Mark pa je še danes njena cena okoli 40 00 evrov ) tist Mercedes, ki boš danes dal zanj 60 000 evrov bo pa čez 15 let 6000 evrov ali manj. Pa, da med tema dvema sploh ne govorim o primerjavi glede eksotike.. Mi hočeš odgovorit na vprašanje,ker mislim,da več koga zanima,seveda le,če si res sprobal!Glede odgovora pa tako...Desmosedici je že zdaj cenejši kot si napisal!Bo pa sigurno bolj držal ceno kot nek mercedes!
RVT Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 (popravljeno) To kao vsi vemo in vprašanje je bilo namenjeno samo RVT Mi hočeš odgovorit na vprašanje,ker mislim,da več koga zanima,seveda le,če si res sprobal!Glede odgovora pa tako...Desmosedici je že zdaj cenejši kot si napisal!Bo pa sigurno bolj držal ceno kot nek mercedes! 1098: http://www.motosvet.com/vozili-smo-ducati-1098.html 1098 S: V sami vožnji med navadnim modelom ni občutne razlike, čeprav ima S ohlins vzmetenje in lažja platišča, vendar je razlika res minimalna in je naprimer S z polnim tankom goriva že težji od navadnega z rezerevo naprimer. Edino kar je pri S res bolje je nastavljiv stabilizator krmila s katerim lahko pripomoreš k večji mirnosti krmila in s tem celega motocikla. Moje mnenje je, da je osnovna različica 1098 za cesto bolj primerna in edino kar mu dokupiš je nastavljiv stabilizator krmila in za nižjo ceno dobiš skoraj isti motor kot je S. 1098 R: Peljal sem ga z racing masko in večjimi kanali za zrak, komplet Akrapoviči, spredaj en zob manj na pogonskem zobniku in 520 racin verigo. To je res divjak v pravem pomenu besede in občutno hitrejši in bolj brutalen v celem režimu delovanja od 1098/1098S. Ta motor gre res skoz po zadnjem in ga je zelo težko voziti zelo hitro še posebaj po slabi cesti ker imaš občutek da ga "kar nosiš spredaj" in sprednji konc skoz nekako lebdi v zraku. Agregat je absolutno premočan in predivji za to šasijo in v dirkaškem žargonu bi rekli, da je to dirkalni agregat v civilnem motorju. Da bi po cesti koristil traction control je pa ob dobrem asvaltu, dobrih gumah in nizki teži motorja skoraj nemogoče, ker pol si pa res že z eno nogo v trugi :krneki: Uglavnem R je precenjen motor glede na 1098 vendar kjub temu razred višji in ga je užitek vozit , ker ti ne da dihat satan :devil: Desmosedici: To je poglavje zase. Motor je težji na mestu in v vožnji od 1098/1098s/1098r. Ker je Desmosedici od Tomaža še nov ga tut nisem vrtel v obrate vendar do 8000-9000 kokr sm ga peljal je motor zelo blag in dosti manj živčen od vseh treh 1098 in gre nekako tako kot Yamaha R1 do 7000 obratov. Na motorju se čuti, da je pri manjših hitrostih slabo okreten in je šasija narejena za res ekstremen hitrosti kje potrebuje mirnost. V grobem bi lahko primerjali 1098 in Desmosedici kot navito Subaru Imprezo, ki ruva v spodnjem režimu delovanja in je okretna do 200 na uro potem pa nestabilna in dirkalnikom formule 1, ki je neokreten pri manjših hitrostih in vodljiv postane šele od 150 naprej pa vse do 350.Pozicija voznika je res prava racing in bolj je udoben kot 1098 ker ima širše krmilo, tank in sedež in že sam motor je širši. Sedež je glede na to da je iz racing pene trd vendar vseeno bolj udoben kot pri 1098. Glas motorja je božanski in tut odzivnost na gas je neverjetna. Edino kar je moteče je to da te racin auspuhi žgejo v rit k bi ti en z brenerjem zadi žgal . Uglavnem kako motor res gre se še ne ve ker je v fazi ulavfavanja sam prvi utisi kažejo, da bo to raketa v pravem pomenu besede z pravim racing agreagtom in šasijo skupaj. In to da je blag spodaj in da bo divji zgoraj je pravi performans racing motorjev ki pri manjših hitrostih in ostrih zavojih rabi blag in nesurov agregat ter na odprtem in v zgornjem režimu brutalno moč . Zavore so fenomenalne in močnejše kot na 1098 vendar niso po občutku tako surove kot na 1098 ker k temu pripomore tudi ta racing šasija, ki ob pojemku ne reagira tako sunkovito kot na 1098. To je spet tako kot (groba primerjava )bi dali enake keramične zavore na Yugota in Porsheja GT2. Pr jugotu bi vas vrglo čez šipo in še avto naprej na streho, Porsche pa se samo mirno in surovo ustavi. Uglavnem Desmosedici je pravi dirkalnik in ga je res veselje vozit, če je pa vreden svojga denarja je in bo pa itak debata še nekaj let. :naughty: Popravljeno November 9, 2008. Popravil RVT
RSV Mille Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 Samo da bo Desmosedici cez 15 let še zmeri imel ceno 60 000 evrov ali več ja zihr...kdo ti bo pa dal za 15 let starega in zgonjenega ducatija isto keša, kot je bil nov...?! :unsure:
RSV Mille Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 gdo pa ti da po nekaj sto letih za Rembrandt-ta celo premoženje? Zbiratelji! :P mislim da je brezpredmetno primerjat jabolka in hruške in jih metat v isti koš...
salo Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 mislim da je brezpredmetno primerjat jabolka in hruške in jih metat v isti koš... No pa saj veš kaj sem hotel povedati .) ali pač,...
salo Objavljeno December 20, 2008 Opozori Objavljeno December 20, 2008 Iz s4r v desmosedicija Do you have a Monster S4R laying around that you’re not using? :whistle:
anzer Objavljeno Januar 3, 2009 Opozori Objavljeno Januar 3, 2009 sam je prou najjaci motor an..ce bom mew kdaj tok keša bo moj :D (cev optimist :lol: )
RSV Mille Objavljeno Januar 9, 2009 Opozori Objavljeno Januar 9, 2009 sam je prou najjaci motor an..ce bom mew kdaj tok keša bo moj :D (cev optimist :lol: ) pubec, ti kr sanjaj... si ga je skoraj nemogoče prvoščit brez kredita, pol pa itak sam za vzdrževanje in stroške registracije delaš. Igraj loto...možnosti so 1 proti ???, mogoče se ti posreči
RVT Objavljeno Januar 9, 2009 Opozori Objavljeno Januar 9, 2009 pubec, ti kr sanjaj... Sanje so zastojn....in pr sanjah se tut ponavad začne tko, da kr.... ;)
BIZIXXX Objavljeno Januar 9, 2009 Opozori Objavljeno Januar 9, 2009 pol pa itak sam za vzdrževanje in stroške registracije delaš. Prve 3 leta je vzdrževanje zastonj, če to lastniku sploh kej pomeni je pa vprašanje :D
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 4, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2009 Ducati Desmo Daze @ MotorcycleDaily Maybe Ducati's street-legal GP bike, the Desmosedici D16RR, is old news, but seeing - or just hearing - one is still a head-turning event. So imagine being at a trackday with not just one, but 45 of these $60,000-plus machines in action. That's just what happened June 30th at the U.K.'s Donington Park. Ducati United Kingdom organized the trackday, and owners from all over Europe attended, creating what must have been an incredibly delicious din. The owners, from the U.K., Germany, France, Switzerland and Holland got over two and a half hours of track time, as well as a chance to participate in seminars with Alan Jenkins (the D16RR's designer) and other racing notables. xyznanixyz 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se