Skoči na vsebino

DUCATI Desmosedici RR (was: GP1)


Priporočene objave

Objavljeno

Mopet je lep!Škoda,da je ducati!Men bi bolj sedla nova R1 pa dober avto (npr. porsche 911 par let star),za ta denar.Sploh pa mam z vožnjo ducatija (916 sps)slabe izkušnje saj mi stil vožnje ni bil všeč(V2 mi nasploh ni všeč),še manj pa to,da kamorkoli prideš vsi gledajo ta tvoj moped! :headbang:

Ducatija majo večina pozorji za pred lokale,kao mi motoristi,je pa nek lolek,ko se itak ne zna peljat sam da ma kao rdečo zver :rolleyes: .So pa seveda svetle izjeme,ki dosegajo rezultate... :worship: :worship:

Tomažu pa velik srečnih,hitrih kilometrov!

Objavljeno
pravkar viden skozi sp. Idrijo :kva2: , morda elisin :hmm:

Jest sm ga tud dons sreču, sredi Vrhnike. Pa ni bi Elisa. Je zgleda še eden. Hud moped.

Objavljeno
Ducatija majo večina pozorji za pred lokale,kao mi motoristi,je pa nek lolek,ko se itak ne zna peljat sam da ma kao rdečo zver :rolleyes: .So pa seveda svetle izjeme,ki dosegajo rezultate... :worship: :worship:

:angry:

Objavljeno
Mopet je lep!Škoda,da je ducati!Men bi bolj sedla nova R1 pa dober avto (npr. porsche 911 par let star),za ta denar.Sploh pa mam z vožnjo ducatija (916 sps)slabe izkušnje saj mi stil vožnje ni bil všeč(V2 mi nasploh ni všeč),še manj pa to,da kamorkoli prideš vsi gledajo ta tvoj moped! :headbang:

Ducatija majo večina pozorji za pred lokale,kao mi motoristi,je pa nek lolek,ko se itak ne zna peljat sam da ma kao rdečo zver :rolleyes: .So pa seveda svetle izjeme,ki dosegajo rezultate... :worship: :worship:

Tomažu pa velik srečnih,hitrih kilometrov!

sto ljudi sto čudi, :naughty: vsak ma svoje veselje in hobi :worship:

zelo redki so ta pravi, :evilgrin: sam zavedat se moraš tega da ne mečeš vsih v isti koš :headbang:

med japonci je precej več šminkarjev :whistle: marsikateri kupi prej japonca kot dučeta

k stane manj :doze: ga ne briga motor važn da se seveti :eek:

pa ni vse znat pelajt par sto metrov :winkiss: ta pravi znajo predvidevat da preživijo na bojišču :evilgrin: :worship:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Da ne bomo čist mim;kok se pol ta kanta pele po Grobniku,al pa še bolš-po ridah!!!!!!????????? :krneki: :devil:

Objavljeno
Da ne bomo čist mim;kok se pol ta kanta pele po Grobniku,al pa še bolš-po ridah!!!!!!????????? :krneki: :devil:

Po ridah je definitivno prvak, pa grobniku bo pa šefica pevedala!

Objavljeno

Faktor.. kakor se je že nekdo izrazil na tem forumu "nedojebanosti" se povečuje :doze: Eni majo res cajt stresat svoje frustracije nekam kamor ne sodijo :slap:

Da ne bom :topic: mene pa zanima če je še kdo od koga slišal, da se 1098 lepše pelje od RR-ja??? Kolega iz ameriškega foruma ma oba pri hiši, pa razmišlja o prodaji RR, ker se mu ne dopade vodljivost in je bolj zadovoljen s 1098 (mislim da je rahlo predelan, ampak nič velikega). Sem to narobe razumel, al je še kdo slišal take govorice?

Sem pa tut dobil podatek, drug kolega popravlja in tuna Aprilije, samo se tudi distikrat kak dukati najde pri njih, je povedal, da so dobili RR za pošrimat in predelat za na pisto... strošek predelave.. dodatnih $17.000... :wacko: :slap: (mislim da bojo poštimal airbox, cpu, exhaust, pol se pa kmalu konča). Zanimiva cena :)

LP Burnout

Objavljeno
Da ne bom :topic: mene pa zanima če je še kdo od koga slišal, da se 1098 lepše pelje od RR-ja??? Kolega iz ameriškega foruma ma oba pri hiši, pa razmišlja o prodaji RR, ker se mu ne dopade vodljivost in je bolj zadovoljen s 1098 (mislim da je rahlo predelan, ampak nič velikega). Sem to narobe razumel, al je še kdo slišal take govorice?

LP Burnout

Jest sm pelu vse štiri ( 1098, 1098S, 1098R in Desmosedici) in res se 1098 lažje pelje kar pa ne pomeni da je tudi hitrejši :naughty:

post-8975-1225646248_thumb.jpg

post-8975-1225646519_thumb.jpg

post-8975-1225646619_thumb.jpg

post-8975-1225646674_thumb.jpg

Objavljeno
Jest sm pelu vse štiri ( 1098, 1098S, 1098R in Desmosedici) in res se 1098 lažje pelje kar pa ne pomeni da je tudi hitrejši :naughty:

Hehe, tebi se pa lepo godi :P No takšen odgovor sem iskal :) Hitrejši pa verjamem da 1098 ni.. samo to me je malo begalo glede vodljivost oz vožnje :) Thnx za odgovor :)

Objavljeno
Jest sm pelu vse štiri ( 1098, 1098S, 1098R in Desmosedici) in res se 1098 lažje pelje kar pa ne pomeni da je tudi hitrejši :naughty:

:worship: :whistle:

Lahko malo več napišeš zakaj se ti zdi 1098 lažje peljat?Pa še neki se ti zdi razlika med modeli res tolikšna kot je razlika v cenah?Govorima o cestni uporabi,kjer predvidevam,da si sprobal

Objavljeno
:worship: :whistle:

Lahko malo več napišeš zakaj se ti zdi 1098 lažje peljat?Pa še neki se ti zdi razlika med modeli res tolikšna kot je razlika v cenah?Govorima o cestni uporabi,kjer predvidevam,da si sprobal

mislim da je cena RR-a extra pretirana (velik bolj kot na ostalih ducatijih). za ta keš dobiš že novga dobrga mercedesa, pa šr ti so svinsko dragi. pa tud performanse RR-a se ne razlikujejo dost od japonskih litrašev, ki so 5-krat cenejši. je pa res da je RR čista e®ksotika in to se plača.

Objavljeno
mislim da je cena RR-a extra pretirana (velik bolj kot na ostalih ducatijih). za ta keš dobiš že novga dobrga mercedesa, pa šr ti so svinsko dragi.

Samo da bo Desmosedici cez 15 let še zmeri imel ceno 60 000 evrov ali več (kot naprimer Honda NR 750, ki je bila takrat vrtoglavih 100 000 Mark pa je še danes njena cena okoli 40 00 evrov ) tist Mercedes, ki boš danes dal zanj 60 000 evrov bo pa čez 15 let 6000 evrov ali manj. Pa, da med tema dvema sploh ne govorim o primerjavi glede eksotike..

Objavljeno
mislim da je cena RR-a extra pretirana (velik bolj kot na ostalih ducatijih). za ta keš dobiš že novga dobrga mercedesa, pa šr ti so svinsko dragi. pa tud performanse RR-a se ne razlikujejo dost od japonskih litrašev, ki so 5-krat cenejši. je pa res da je RR čista e®ksotika in to se plača.

To kao vsi vemo in vprašanje je bilo namenjeno samo RVT

Samo da bo Desmosedici cez 15 let še zmeri imel ceno 60 000 evrov ali več (kot naprimer Honda NR 750, ki je bila takrat vrtoglavih 100 000 Mark pa je še danes njena cena okoli 40 00 evrov ) tist Mercedes, ki boš danes dal zanj 60 000 evrov bo pa čez 15 let 6000 evrov ali manj. Pa, da med tema dvema sploh ne govorim o primerjavi glede eksotike..

Mi hočeš odgovorit na vprašanje,ker mislim,da več koga zanima,seveda le,če si res sprobal!Glede odgovora pa tako...Desmosedici je že zdaj cenejši kot si napisal!Bo pa sigurno bolj držal ceno kot nek mercedes!

Objavljeno (popravljeno)
To kao vsi vemo in vprašanje je bilo namenjeno samo RVT

Mi hočeš odgovorit na vprašanje,ker mislim,da več koga zanima,seveda le,če si res sprobal!Glede odgovora pa tako...Desmosedici je že zdaj cenejši kot si napisal!Bo pa sigurno bolj držal ceno kot nek mercedes!

1098: http://www.motosvet.com/vozili-smo-ducati-1098.html

1098 S: V sami vožnji med navadnim modelom ni občutne razlike, čeprav ima S ohlins vzmetenje in lažja platišča, vendar je razlika res minimalna in je naprimer S z polnim tankom goriva že težji od navadnega z rezerevo naprimer. Edino kar je pri S res bolje je nastavljiv stabilizator krmila s katerim lahko pripomoreš k večji mirnosti krmila in s tem celega motocikla. Moje mnenje je, da je osnovna različica 1098 za cesto bolj primerna in edino kar mu dokupiš je nastavljiv stabilizator krmila in za nižjo ceno dobiš skoraj isti motor kot je S.

1098 R: Peljal sem ga z racing masko in večjimi kanali za zrak, komplet Akrapoviči, spredaj en zob manj na pogonskem zobniku in 520 racin verigo. To je res divjak v pravem pomenu besede in občutno hitrejši in bolj brutalen v celem režimu delovanja od 1098/1098S. Ta motor gre res skoz po zadnjem in ga je zelo težko voziti zelo hitro še posebaj po slabi cesti ker imaš občutek da ga "kar nosiš spredaj" in sprednji konc skoz nekako lebdi v zraku. Agregat je absolutno premočan in predivji za to šasijo in v dirkaškem žargonu bi rekli, da je to dirkalni agregat v civilnem motorju. Da bi po cesti koristil traction control je pa ob dobrem asvaltu, dobrih gumah in nizki teži motorja skoraj nemogoče, ker pol si pa res že z eno nogo v trugi :krneki: Uglavnem R je precenjen motor glede na 1098 vendar kjub temu razred višji in ga je užitek vozit , ker ti ne da dihat satan :devil:

Desmosedici: To je poglavje zase. Motor je težji na mestu in v vožnji od 1098/1098s/1098r. Ker je Desmosedici od Tomaža še nov ga tut nisem vrtel v obrate vendar do 8000-9000 kokr sm ga peljal je motor zelo blag in dosti manj živčen od vseh treh 1098 in gre nekako tako kot Yamaha R1 do 7000 obratov. Na motorju se čuti, da je pri manjših hitrostih slabo okreten in je šasija narejena za res ekstremen hitrosti kje potrebuje mirnost. V grobem bi lahko primerjali 1098 in Desmosedici kot navito Subaru Imprezo, ki ruva v spodnjem režimu delovanja in je okretna do 200 na uro potem pa nestabilna in dirkalnikom formule 1, ki je neokreten pri manjših hitrostih in vodljiv postane šele od 150 naprej pa vse do 350.Pozicija voznika je res prava racing in bolj je udoben kot 1098 ker ima širše krmilo, tank in sedež in že sam motor je širši. Sedež je glede na to da je iz racing pene trd vendar vseeno bolj udoben kot pri 1098. Glas motorja je božanski in tut odzivnost na gas je neverjetna. Edino kar je moteče je to da te racin auspuhi žgejo v rit k bi ti en z brenerjem zadi žgal . Uglavnem kako motor res gre se še ne ve ker je v fazi ulavfavanja sam prvi utisi kažejo, da bo to raketa v pravem pomenu besede z pravim racing agreagtom in šasijo skupaj. In to da je blag spodaj in da bo divji zgoraj je pravi performans racing motorjev ki pri manjših hitrostih in ostrih zavojih rabi blag in nesurov agregat ter na odprtem in v zgornjem režimu brutalno moč . Zavore so fenomenalne in močnejše kot na 1098 vendar niso po občutku tako surove kot na 1098 ker k temu pripomore tudi ta racing šasija, ki ob pojemku ne reagira tako sunkovito kot na 1098. To je spet tako kot (groba primerjava )bi dali enake keramične zavore na Yugota in Porsheja GT2. Pr jugotu bi vas vrglo čez šipo in še avto naprej na streho, Porsche pa se samo mirno in surovo ustavi. Uglavnem Desmosedici je pravi dirkalnik in ga je res veselje vozit, če je pa vreden svojga denarja je in bo pa itak debata še nekaj let. :naughty:

Popravljeno . Popravil RVT
Objavljeno
Samo da bo Desmosedici cez 15 let še zmeri imel ceno 60 000 evrov ali več

ja zihr...kdo ti bo pa dal za 15 let starega in zgonjenega ducatija isto keša, kot je bil nov...?! :unsure:

Objavljeno
gdo pa ti da po nekaj sto letih za Rembrandt-ta celo premoženje? Zbiratelji! :P

mislim da je brezpredmetno primerjat jabolka in hruške in jih metat v isti koš...

Objavljeno
mislim da je brezpredmetno primerjat jabolka in hruške in jih metat v isti koš...

No pa saj veš kaj sem hotel povedati .) ali pač,...

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

sam je prou najjaci motor an..ce bom mew kdaj tok keša bo moj :D (cev optimist :lol: )

Objavljeno
sam je prou najjaci motor an..ce bom mew kdaj tok keša bo moj :D (cev optimist :lol: )

pubec, ti kr sanjaj... si ga je skoraj nemogoče prvoščit brez kredita, pol pa itak sam za vzdrževanje in stroške registracije delaš. Igraj loto...možnosti so 1 proti ???, mogoče se ti posreči

Objavljeno
pubec, ti kr sanjaj...

Sanje so zastojn....in pr sanjah se tut ponavad začne tko, da kr.... ;)

Objavljeno
pol pa itak sam za vzdrževanje in stroške registracije delaš.

Prve 3 leta je vzdrževanje zastonj, če to lastniku sploh kej pomeni je pa vprašanje :D

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

070809_lineup.jpg

Ducati Desmo Daze @ MotorcycleDaily

Maybe Ducati's street-legal GP bike, the Desmosedici D16RR, is old news, but seeing - or just hearing - one is still a head-turning event. So imagine being at a trackday with not just one, but 45 of these $60,000-plus machines in action.

That's just what happened June 30th at the U.K.'s Donington Park. Ducati United Kingdom organized the trackday, and owners from all over Europe attended, creating what must have been an incredibly delicious din. The owners, from the U.K., Germany, France, Switzerland and Holland got over two and a half hours of track time, as well as a chance to participate in seminars with Alan Jenkins (the D16RR's designer) and other racing notables.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!