Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

Imam čelado Arai RX-7RR4 Haga Replica II.

Je možno to čelado kvalitetno pobarvati v popolnoma črno barvo ? V kolikor je, kje in koliko bi me to stalo ?

Hvala za odgovor.

Prepričan sem, da se vam, ob odločitvi za nakup čelade znamke Arai in znesku ki ste, ki ste ga zanjo odšteli, ni izmuznilo dejstvo, da je le-ta izdelana iz prvovrstnih kompozitnih materialov. Le ti so zelo trpežni in prenesejo tudi barvanje z airbrushom. Vendar pa naj ob tem velja opozorilo, da lahko nestrokovno in nepooblaščeno poseganje v varnostne elemente čelade (razstavljanje, sestavljanje …) povzroči izgubo proizvajalčeve, s homologacijo zagotovljene, varnostne garancije.

Lep pozdrav!

Boris Kompare ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam čelado nolan 100. Problem je pa tesnjenje vizirja. V dežju mi že po nekaj kapljah začne od zgoraj teči po notranji strani vizirja. Zato tudi ne morem uporabljati pinlocka. Vizir sem že zamenjal, pa ni nič boljše. Verjetno imam zaradi tega tudi vse mokro v predelu čela. Ali so za to mogoče krivi tudi zračniki na vrhu, ki so v dežju seveda zaprti?

Priznam, res nerodna reč in zelo mi je žal, da imate tovrstne težave!

Menim, da je v takšnih primerih najbolje, če (ne glede na znamko čelade, ki jo uporabljate) nemudoma obiščete generalnega zastopnika, ki vam bo gotovo skušal odpraviti nastali problem.

Prosim vas, da se čimprej obrnete na najbližji Nolanov pooblaščeni servis, kjer vam bomo v sklopu 5-letne omejene garancije brezplačno in nemudoma odpravili težavo.

Lep pozdrav!

Boris Kompare :huh:

Zahvaljujem se vam za pomoč. Obiskal sem trgovino v BTC-ju, kjer so morali tesnilo naročiti. Dobil sem ga v nekaj dneh in je že nameščeno na čeladi. Samo nekaj ne vem, ali bi moral za servisni poseg prodajalca posebej prositi, ker se mi je zdelo samoumevno, da ga bo opravil on, zato sem imel s seboj tudi čelado. Izročil mi je tesnilo in mi zaželel srečno. Okej, sem si mislil, itak rad počnem takšne stvari sam, pa sem šel. V redu se mi pa ne zdi.

Nolanov servisni postopek seveda predvideva tudi brezplačno (de)montažo tesnila vizirja na čelado in je kupcu nikakor ni potrebno posebej zahtevati. :o Opravičujem se vam za neprijetnosti in hkrati zahvaljujem za informacijo. :huh: Hm, še dobro, da vam je prodajalec zaželel vsaj srečno vožnjo! :unsure: Ustrezni ukrepi za izboljšanje servisne ponudbe naših prodajnih mest so že v teku … <_<

Lep pozdrav!

Boris Kompare :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem!

Mene neki zanima glede moje čelade, shoei XV v celoti karbonska, le spodnji rob iz kevlarja. V rokah je čelada izjemno lahka (1080g), ampak jst temu ne zaupam ravno veliko. Vem da je material eden najboljših in tudi vem da te čelade niso otroci skup zlagali B) ampak vseeno...ko jo imaš v rokah in jo primeš za spodnji rob (o čeljustnici) in poskušaš stisniti, se kar sama vda in kar narahlo jo lahko tudi 1-1,5cm na vsaki strani bol skupej pomakneš :unsure: :o

A je mogoče to dobra lastnost tega materiala ali je s tem mogoče kaj narobe??? :unsure:

Hvala za odgovor!

LP Žan

Evropski in slovenski predpisi zapovedujejo, da morajo čelade, namenjene vožnji z motorjem, ustrezati homologacijskim normativom ECE/ONU št. 22. Proizvajalčeva garancija, ki vam zagotavlja, da je čelada izdelana skladno z najnovejšimi varnostnimi standardi, je na pod bradnem pasu oz. na notranji komfortni oblogi (obvezno) prišita etiketa, ki vsebuje podatke o izvoru, vrsto homologacije in serijsko številko čelade.

Do sedaj v Sloveniji nismo zasledili motorističnih čelad, ki ne bi ustrezale predpisanim normativom (homologacija ECE 22/…) in močno dvomim, da bi renominirana hiša, kot je Shoei, tvegala s proizvodnjo in prodajo ne-atestiranih čelad.

Za ilustracijo pa naj vam, zelo na kratko, opišem še test fleksibilnosti, po homologaciji 22/04:

Čelado, bočno oz. navpično postavljeno med dva nosilca, postopno obtežimo s skupaj 63 kg težkimi utežmi. Po dveh minutah največje obtežitve, razlika razdalje med obema nosilcema ne sme preseči 40 mm.

Lep pozdrav!

Boris Kompare

post-22-1059747645.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še neki me zanima glede teh testov?? :P

A tista številka atesta 04,05...pomeni d večja k je številka več testov je prestala al bol podroben zahtevnejši test al kako???

Res hvala za odgovor!! :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odločam se o menjavi čelade. Verjetno bo to N 100 E, saj sem bil s to že sedaj zadovoljen. Zasledil pa sem da imam snemljivo in pralno notranjost. A mi o tem lahko poveste kaj več in ali se da to notranjost kupiti še posebej? Imam namreč ta problem da poleti pod čelado zašvicam in ni prijetno dati na glavo mokre čelade.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še neki me zanima glede teh testov?? :P

A tista številka atesta 04,05...pomeni d večja k je številka več testov je prestala al bol podroben zahtevnejši test al kako???

Res hvala za odgovor!!

Osnovni predpis, ki določa varnostne normative in vrste potrebnih testiranj, ki jih morajo za pridobitev atesta prestati motoristične čelade, je ECE/ONU št. 22. Vsakih nekaj let pa se, skladno z razvojem in najnovejšimi dognanji, osnovni predpis nadgrajuje in dopolnjuje, kar dodatno označujemo s številkami 01, 02, … 05.

Od 30.06.2003 dalje je v Evropski uniji, kakor tudi v Sloveniji, v uporabi osnovni predpis ECE 22 in najnovejši dodatek k predpisu št. 05 = ECE 22/05.

Za ilustracijo: dodatek k predpisu št. 05 je, med drugim, na novo opredelil področje vizirjev (prvo vgradnja, testiranje in označevanje), povečal vrednosti absorbcije energije pri udarcu čelade in predvidel dodatno testiranje predbradnega dela čelade, šiltov, ipd.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odločam se o menjavi čelade. Verjetno bo to N 100 E, saj sem bil s to že sedaj zadovoljen. Zasledil pa sem da imam snemljivo in pralno notranjost. A mi o tem lahko poveste kaj več in ali se da to notranjost kupiti še posebej? Imam namreč ta problem da poleti pod čelado zašvicam in ni prijetno dati na glavo mokre čelade.

Hvala

Pestro ponudbo informacij (tehnični podatki, cene, karakteristike, pogosto zastavljena vprašanja …) o čeladi N100E boste našli na spletnem naslovu www.compaco.si, pod rubriko Nolan/N100E.

Pa vendar na kratko: oznaka E pomeni evolucijsko nadgradnjo popularnega modela »flip up« čelade N100. Posodobljena različica ponuja, poleg doslej znanih prednosti, še enoročno odpiranje predbradnega dvižnega dela, pri določenih modelih (oznaka plus), pa tudi zamenljivo in pralno luksuzno notranjo opremo. Seveda lahko novo zamenljivo notranjo opremo tudi posebej kupite, prav tako kot vse ostale rezervne dele (tudi najstarejših) čelad Nolan.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

' date='10 Aug 2003 @ 23:04'] men zanima kaksno celado bi lahko imel jazst ? Imam namrec ocala.

nucam pa za skuter.

Rdečo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

' date='10 Aug 2003 @ 23:04']men zanima kaksno celado bi lahko imel jazst ? Imam namrec ocala.

Hja ... lej: ocala ti v vecini primerov ne bodo povzrocala tezav, verjetno bo hujsa omejitev oblika glave (ker pac ne pase vsaka celada na vsako glavo) kot pa tista ocala. Najprej najdi celado, ki ti bo prav, ne prevelika, ne premajhna in se ti ne bo premikala na glavi, potem daj pa gor se ocala. :) Celade ne poskusaj dati na glavo ko imas ocala gor :P

Glede na to, da bo za skuter, nekih celad za 100+k SIT ne potrebujes, poglej nizji cenovni razred, morda 40k-50k, odvisno koliko se ti zdi tvoja glava vredna :) Se nasvet - NZI ima veliko nizjo ceno, kot je kvaliteta, jaz sem s svojo zadovoljen, primerna je tudi za ozke glave. To je bil moj problem, mimogrede, ne ocala, ki jih nosim. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zahvaljujem se vam za pomoč. Obiskal sem trgovino v BTC-ju, kjer so morali tesnilo naročiti. Dobil sem ga v nekaj dneh in je že nameščeno na čeladi. Samo nekaj ne vem, ali bi moral za servisni poseg prodajalca posebej prositi, ker se mi je zdelo samoumevno, da ga bo opravil on, zato sem imel s seboj tudi čelado. Izročil mi je tesnilo in mi zaželel srečno. Okej, sem si mislil, itak rad počnem takšne stvari sam, pa sem šel. V redu se mi pa ne zdi.

In ti zdaj dihta??

El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj pa jaz iscem celado, tokrat za cross/enduro. To bo spet krizev pot ... imam ozko glavo. HJC sem vceraj poskusal in niti slucajno ni ok, lahko del ki pride cez brado dvignem za kakih 10cm in s tem zasukam celado. No go, razen ce debelejse licnice dramaticno izboljsajo situacijo. Potem je tu se shark in nolan - je se kaj v LJ? Ce kdo ve katere firme imajo ozje skoljke bom vesel namiga ;)

--

Ze vem - AGV pri Kovicu ... samo je bolj brez veze, ko sem AGV za cestne motorje pomerjal je bila za mojo glavo katastrofa, je bolje ce imam kar lavor na glavi <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam pa en velik probljem...

Svojo glavo vozim naprodaj v N82. Super čelada, prijetna za mojo nestandardno neandrtalsko oblikovano glavo in edina do sedaj, ki sem jih imel na glavi, ki mi ne tišči svoje obloge na mojo brado. Tak da, ostali neandrtalci, ki imate probleme z oblikami čelad, obvezno probat.

Veselje se konča na kaki turi, ko zagledam pred seboj nevihtne oblake. No saj oblaki in dež, ki pride iz njih me ne motijo tako kot to, da mi ne dihta vizir. Po približno minuti plohe mi zacne zamakat in to tako, da če nebi imel sčitnika oz odvajalca izdihanega zraka ali kaj že je ona reč pri nosu, bi mi cankalo direkt po moji kumari. Da je stvar še bolj moteča, mi pride voda tudi med vizir in pinlock, kjer se lepo ustavi in naredi tak meglen film, da vidim skozi tako kot takoj zjutraj, ko odpreš še malo zalimane oči. Pa jasno je tudi, da se mi kapljice skozi pred očmi vozijo navzdol po notranji strani vizirja. Jasno, da skušam med vožnjo po dežju čim manj odpirat vizir.

Pri Compacu so mi že menjavali vizir, dihtunge, stranske mehanizme, skratkla vse, razen same školjke čelade in to brez kakršnih koli komplikacij, kar kaže na to, da pojdite drugič raje k njim, ali jim pošljite po pošti, kot pa da sami (prvič v življenju) to delate in ste deležni profesionalnega odnosa kot pa toplega stiska roke.

Ampak meni še vedno zamaka :( :( :( :(

In to letošnji model, kjer naj bi bila odpravljena ta težava z zamakanjem z novim sistemom zapiranja & tesnenja.

Vem tudi sam, da čelada za 57 jurjev ne more biti slaba, ampak predstavljajte si nekoga, ki se vozi po dežju iz Pule do MB , kolikokrat je klel in preklinjal, ko mu 6 ur konstantno curlja po notranji strani vizirja. Pri rahlem dežku ni problemov, problem nastane ob debelih kapljah. In ker si vremena ne morem zmišljevat ali čakat na jutri, včasih peljem tudi po dežju. In tudi drugače sem med tistimi, ki tudi v dežju peljejo dalje in ne stojim po avtobusnih postajah, pumpah, gostinah, ker za pravega motorista ne obstaja slabega vremena ampak samo slaba oprema. (dobro, toča & stuff je drugo...)

V nedeljo isto, fura, preko Vršiča, v Trenti nevihta za 5 minut, vizir od znotraj moker.

Varjanta bi bila, da bi si z selotejpom vedno zadihtal zgornji rob, ampak se mi zdi skrajno slaba rešitev.

Ampak, rosit se pa noče, pa če dežuje ali ne.

:o :o Help me!!! :o :o

Tudi drugi, ne samo Kompi, kako ste rešili tako težavo? :blink:

(pa lepo prosim, ne mi pametovat in buče prodajat - Ice & co., vsak poizkus prodaje Mr. Đirlo proizvoda kar označit in zbrisat..)

Na sliki je lepo vidno, kako je po 10 minutah naliva že začel nastajat akvarij med pinlockom in vizirjem.

post-22-1060668867.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj pa jaz iscem celado, tokrat za cross/enduro. To bo spet krizev pot ... imam ozko glavo. HJC sem vceraj poskusal in niti slucajno ni ok, lahko del ki pride cez brado dvignem za kakih 10cm in s tem zasukam celado. No go, razen ce debelejse licnice dramaticno izboljsajo situacijo. Potem je tu se shark in nolan - je se kaj v LJ? Ce kdo ve katere firme imajo ozje skoljke bom vesel namiga ;)

--

Ze vem - AGV pri Kovicu ... samo je bolj brez veze, ko sem AGV za cestne motorje pomerjal je bila za mojo glavo katastrofa, je bolje ce imam kar lavor na glavi <_<

Ljudje smo različni in tisti z manj običajnimi merami lahko pri nakupovanju dejansko naletijo na precejšnje težave.

Včasih je sicer dovolj že, če prodajalci pokažejo vsaj malo dobre volje in s prilagajanjem ter menjavanjem notranje komfortne obloge in ličnih blazinic, poskrbijo za dobro oz. boljšo prilagoditev čelade na glavo. Vendar bodite pri tem pozorni na dejstvo, da se pretirano oblazinjena notranjost sčasoma poleže in čelada ponovno postane prevelika.

Morda ne bi bilo odveč, če za nakup Cross/enduro opreme, poleg že znanih motorističnih trgovin, obiščete tudi kakšno specializirano za prodajo kros (hard enduro) programa. Recimo opremo AXO uvaža FPL Avto center Pušnik, Slovenska Bistrica, dobro izbiro Sinisalo opreme pa najdete tudi pri TMR Tonjko, v Dolu pri Hrastniku.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam pa en velik probljem .........

.......... Tudi drugi, ne samo Kompi, kako ste rešili tako težavo?

Rad verjamem, da vas zamakanje v čelado ne osrečuje. :(

Po opravljenem servisno garancijskem popravilu se niste več oglasili <_< in upravičeno smo sklepali, da z novo čelado uživate v vožnji. Hja, ne bo druge, kot da (po predhodni najavi) osebno obiščete Compaco v Velenju, kjer bomo ponovno pregledali čelado in odpravili neprijetno težavo.

Lep pozdrav!

Boris Kompare :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zahvaljujem se vam za pomoč. Obiskal sem trgovino v BTC-ju, kjer so morali tesnilo naročiti. Dobil sem ga v nekaj dneh in je že nameščeno na čeladi. Samo nekaj ne vem, ali bi moral za servisni poseg prodajalca posebej prositi, ker se mi je zdelo samoumevno, da ga bo opravil on, zato sem imel s seboj tudi čelado. Izročil mi je tesnilo in mi zaželel srečno. Okej, sem si mislil, itak rad počnem takšne stvari sam, pa sem šel. V redu se mi pa ne zdi.

In ti zdaj dihta??

El Barto

Absolutno! Je tole gumijasto tesnilo precej boljše od originalnega plastičnega. Doslej preživel dva večja naliva, pa sem imel samo enkrat podlogo mokro, ker sem pozabil zapreti zračnike na vrhu. Ampak drugo leto kljub temu menjam, ker hrupa se pa v stotki ne da dihtat. Verjetno se bom odločal med x-lite in Sharkom, samo stestirat ju še moram.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Ampak drugo leto kljub temu menjam, ker hrupa se pa v stotki ne da dihtat...

:blink: Tudi z usesnimi cepki ne! :ph34r: :huh: :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Ampak drugo leto kljub temu menjam, ker hrupa se pa v stotki ne da dihtat...

:blink: Tudi z usesnimi cepki ne! :ph34r: :huh: :unsure:

Premalo! Jih nosim na vsaki vožnji, ki je daljša od 20 km in jih bom tudi z boljšo čelado! Mi gre pač na živce vsako piskanje in bobnenje, če potegneš čez 100-120, pa še utrujajoče je. Mislim pa, da bi lahko o uporabi čepkov kaj dodal tudi Kompi, saj se verjetno srečuje tudi s to problematiko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Ampak drugo leto kljub temu menjam, ker hrupa se pa v stotki ne da dihtat...

:blink: Tudi z usesnimi cepki ne! :ph34r: :huh: :unsure:

Premalo! Jih nosim na vsaki vožnji, ki je daljša od 20 km in jih bom tudi z boljšo čelado! Mi gre pač na živce vsako piskanje in bobnenje, če potegneš čez 100-120, pa še utrujajoče je. Mislim pa, da bi lahko o uporabi čepkov kaj dodal tudi Kompi, saj se verjetno srečuje tudi s to problematiko.

Čeprav je hrup zelo subjektivna in zelo težko merljiva kategorija, pa včasih vendarle lahko govorimo tudi o motečem hrupu v čeladi. Med najpogostejše »krivce« za moteč hrup v čeladi lahko štejemo:

- napačno izbiro velikosti čelade: prevelika čelada na glavi trepeta in opleta ter s tem povzroča tudi neprijeten hrup.

- napačno izbiro znamke in modela čelade, glede na namen uporabe: tako kot Fičo ni primeren za dirke v F1 in s Ferrarijem (najverjetneje) ne bomo orali njive, tako tudi vsaka čelada ni primerna za na vsak motor. Čelade za dinamično vožnjo so, večjim hitrostim primerno, bolj aerodinamično oblikovane in imajo urejeno boljšo zatesnitev vizirja ter dušenje hrupa. Takšne čelade tudi težje nataknemo na glavo, ker motorista v predelu vratu močneje objamejo in tako preprečijo vdor zraka in zmanjšujejo hrup v čeladi.

- opremo čelade I.: mehanizmi vizirja in prezračevalni sistemi, pritrjeni na lupino čelade, med vožnjo povzročajo vrtinčenje zraka, ki ga nekateri zaznajo kot (včasih tudi moteč) hrup. Različni proizvajalci so sicer že večkrat predstavili izjemno lahke in tihe čelade, vendar so se v praksi izkazale za zelo neprijetne. Konstruktorji so namreč prednosti pri teži in hrupu ponavadi pridobili na račun zračnosti in uporabnosti čelade.

- opremo čelade II.: zadnji trendi oblikovanja notranje opreme čelad narekujejo več prostora v predelu ušes. To seveda pomeni več udobja in boljše počutje, hkrati pa tudi več hrupa. Hrup v takšnih primerih enostavno omilimo z vstavitvijo čepkov (ponavadi so priloženi k navodilom) na za to določena mesta v čeladi.

- opremo čelade III.: nekatere čelade so opremljene s proti vetrnimi zaščitami pod brado, ki uspešno preprečujejo vdor zraka in zmanjšujejo hrup v čeladi.

- krogotok zraka na motorju: nekateri motorji lahko med vožnjo razvijejo tudi takšen krogotok zraka, ki povzroča neprijetno moteč hrup, uporaba nepravilno naravnanih vetrobranov in nenavadna drža motorista med vožnjo, pa lahko zadevo samo še poslabša.

- … itd

Še bi lahko našteval, vendar praksa kaže, da je stopnja hrupa največkrat in v veliki meri odvisna predvsem od motoristove občutljivosti na zvok. Saj veste, nekateri uživajo celo v rave muziki, drugi spet ….

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko se pogovarjate ravno o hrupu, bi še jaz imel eno vprašanje. Se s sprednjo šipo, ki usmerja zračni tok višje, hrup praviloma zmanjša ali ne? Jest mam občutek da imam z originalno visokim vetrobranskim steklom glavo točno na mestu, kjer je hrup največji (zračni tok s šipe direktno v glavo).

p.s. vprašanje nima veze s čeladami, ampak, ko ste ravno o hrupu debatirali... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni je na kravi, ima premični vetrobran, hrup z najvišje nastavljenim vetrobranom najnižji in obratno, s spuščenim vetrobranom najvišji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam sledeč problem: čelado sem kupil v TC-ju in moram reči da sem z njo zelo zadovoljen, velikost in lega(prileganje) na glavi sta ok! No problem je tak, da ko se vozim kaki 2 uri me začne tako boleti čelo da mislim da me bo pobralo, boli pa me zato(po moje), ker mi veter pritiska čelado na čelo. In sedaj ne vem ali nisem kupil prave velikosti, ali pač še nisem navajen(utrjen),ali čelada ne leži pravilno na moji glavi,.......u glavnem nevem, vem pa da če čelado sanmem ne glava neha boleti v isti sekundi! Nevem kaj narediti, prosim za pomoč.

Hvala vsakemu in vsem za kak konstuktiven odgovor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam sledeč problem: čelado sem kupil v TC-ju in moram reči da sem z njo zelo zadovoljen, velikost in lega(prileganje) na glavi sta ok! No problem je tak, da ko se vozim kaki 2 uri me začne tako boleti čelo da mislim da me bo pobralo, boli pa me zato(po moje), ker mi veter pritiska čelado na čelo. In sedaj ne vem ali nisem kupil prave velikosti, ali pač še nisem navajen(utrjen),ali čelada ne leži pravilno na moji glavi,.......u glavnem nevem, vem pa da če čelado sanmem ne glava neha boleti v isti sekundi! Nevem kaj narediti, prosim za pomoč.

Hvala vsakemu in vsem za kak konstuktiven odgovor!

Vse kaže na to, da uporabljate napačno velikost čelade, oziroma njena oblika ne ustreza obliki vaše glave. Pretesna (premajhna) čelada namreč pritiska in opazno mečka lica, povzroča močan pritisk v predelu čela, že po krajšem času pa povzroči bolečine v sencih in čelu, ki hitro in neprijetno naraščajo.

Pritisk vetra med vožnjo (pri pravilno izbrani velikosti) nima večjega vpliva na dobro počutje v čeladi. Prav tako vam (ne)navajenost na bolečino ne more polepšati dneva in vožnje z motorjem. V kolikor vam čelada ne odgovarja, jo zamenjajte … in pazite, da boste naslednjič bolje izbrali.

Če vam ni odveč, vam toplo priporočam, da si preberete članek o pravilni izbiri velikosti čelade, ki je objavljen na Motosvetu, v rubriki članki in nasveti/varna vožnja/Čelade: pomembna je primerna velikost!

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glavo so mi merili v TC-ju in k temu primerno dali velikost čelade, meni se ne zdi premajhna...na glavo pa se mi tudi kar lepo usede,...kompi nevem če je to problem :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!