Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Priporočene objave

Objavljeno

Men se to zdi bolj invidualna zadeva kot posploševat ....primer bi dal da vozniški naredijo vsi ,sam nekateri potem celo življenje delajo probleme na cesti ker enostavno niso dorasli oz. imajo druge prednosti ,vozniških pač ne,isto je z telefoniranjem med vožnjo .......se pa strinjam ,vsaka reč malo zmanjšuje koncentracijo a nekaterim ogromno ,nekaterim zanemarljivo .

P.S. se ne nanaša na pilote ,ker ti so vsi od pa do zadnjega zelo dobri v vsem kar počnejo ,drugače ne bi upravljali strojev vrednih več 100 miljonov .

P.S. lahko te kdaj reši ,lahko ti naredi pa HUD problem :P

Objavljeno
pred 2 urami, Kmet2 pravi:

P.S. se ne nanaša na pilote ,ker ti so vsi od pa do zadnjega zelo dobri v vsem kar počnejo ,drugače ne bi upravljali strojev vrednih več 100 miljonov .

Sej to je glavna poanta zapisanega. Piloti, ki imajo veliko rednega drila, situacije take in drugačne v RL in simulatorjih, pa jih brez problema overloadaš. Pol pa daj v tako situacijo bolj ali manj navadne smrtnike. Jaz vem, da nisem nek večopravilnež in vem, da bi me nenapovedano skakanje opozoril v vidno polje motilo...

Objavljeno
Ob 14. 1. 2016 at 9:40, kompi pravi:

Načeloma DA. Vendar pa izkušnje kažejo, da zavarovalnice v primeru neljubih dogodkov iščejo (in najdejo) 100+1 razlog, zakaj ne bi izplačale odškodnine. Evropski in slovenski predpisi namreč zapovedujejo, da morajo čelade, namenjene vožnji z motorjem, ustrezati homologacijskim normativom ECE/ONU 22. Proizvajalčeva garancija, ki uporabniku zagotavlja, da je čelada izdelana skladno z najnovejšimi varnostnimi standardi, je na pod bradnem pasu oz. na notranji komfortni oblogi (obvezno) prišita etiketa, ki vsebuje podatke o izvoru, vrsto homologacije in serijsko številko čelade. 

In kot pravi MAUS, je čelado priporočljivo zamenjati v petih letih od nakupa. Tudi zato, ker se materiali starajo, čelada pa ne nudi več optimalne zaščite. Najbolj opazno se stara notranjost čelade, saj sta penasto blago in notranja stiroporna školjka občutljiva na hlape topil, visoke temperature in neposredni vpliv sončnih žarkov.

Lp, Boris Kompare B) 

Kar se tiče zavarovalnic ravno ne vem, kaj in kako komplicirajo, ker na sam kraj prometne nesreče ne pride nihče iz zavarovalnice. Mi popišemo motoristovo opremo in sicer tako, da napišemo, kaj od opreme je imel motorist. Velikokrat sploh ne vidimo motorista, ker je bil pred našim prihodom na kraj odpeljan z reševalnim vozilom in se oprema popiše naknadno po razgovoru z reševalci. Je pa tako, da je pri nas po zakonu obvezna samo homologirana zaščitna čelada in nič drugega. 

To, o zamenjavi čelade vsakih pet let je dobra zadeva za proizvajalce in za trgovce. Verjamem, da se materiali starajo in, da jim vremenski vplivi ne prizanašajo. Me pa zanima, zakaj na vozilih ne zamenjujemo plastičnih delov vsakih pet let, če je res takšen problem s tem staranjem materiala in posledično manjšo varnostjo. Vem, da je glava samo ena, odbijačev pa je toliko, da jih celo prodajajo. Ampak še vedno mislim, da je vse to bolj ali manj zaradi denarja in veliko manj zaradi varnosti nas samih. Kaj in kako se bomo odločili je velikokrat odvisno od debeline denarnice in šele nato od naših želja po nečem boljšem, varnejšem, modernejšem, ... 

Notranjost čelade je izpostavljena obrabi in potenju. Tukaj je bolj problem, ker dan za dnem stavimo na glavo en in isti lonec, poln vsemogočega. Kljub umivanju se potimo in to puščamo v čeladi. Tistega o hlapih topil, visokih temperaturah in neposrednemu vplivu sončnih žarkov pa ne razumem najbolj. Mogoče je mišljeno na bencin in njegovo izhlapevanje. V tem primeru bi bili vsi nekoliko zadeti. Če je pa mišljeno na vgrajene materiale, potem se pa moramo vprašati o kvaliteti čelade in njeni varnosti. Tudi za visoke temperature ne moremo reči, da škodijo stiroporju, saj je le-ta zagotavlja odlično toplotno izolacijo in v čeladi ni neposredno izpostavljen visokim temperaturam ter je odporen na vlago oziroma v tem primeru na znoj. Primerjava je hišna fasada s stiroporno izolacijo, kjer je stiropor veliko bolj izpostavljen toploti, pa se ga vseeno ne menjuje vsakih pet let. Potem pa imamo še neposredni vpliv sončnih žarkov na notranjost čelade. Kako naj bo notranjost čelade neposredno izpostavljena sončnim žarkom ? To bi pa res rad videl. 

Za konec pa še to; sem razrezal eno staro Nolanovo čelado (mislim, da je imela vsaj deset let), katera je odslužila svoje. Stiropor je bil na oko in na otip še vedno kot nov. Sploh pa ne more biti drugače, saj ni na neposredni sončni svetlobi, ni utrpel mehanskih poškodb in je odporen na vlago. Zato mislim, da je zamenjava čelade potrebna bolj iz higienskega vidika (obrabljeno in umazano blago v notranjosti), kot pa iz nekega varnostnega, saj je narejena iz kvalitetnih materialov (vsaj naj bi bila po zagotovilih poštenega in znanega proizvajalca), kateri so veliko manj izpostavljeni vremenskim vplivom (sončna svetloba in vročina), kot bi želeli nekateri to prikazati (razen redkih izjem, se velika večina ne vozi vsak dan, niti vsak teden - toliko je tudi čelada izpostavljena vremenskim vplivom). 

Objavljeno
pred 2 urami, jskrablin pravi:

Sej to je glavna poanta zapisanega. Piloti, ki imajo veliko rednega drila, situacije take in drugačne v RL in simulatorjih, pa jih brez problema overloadaš. Pol pa daj v tako situacijo bolj ali manj navadne smrtnike. Jaz vem, da nisem nek večopravilnež in vem, da bi me nenapovedano skakanje opozoril v vidno polje motilo...

Sej se strinjam ,toda načeloma ravno ne moreš primerjat HUD v čeladi al pa na F116.....:)

Objavljeno
pred 54 minutami, Kmet2 pravi:

Sej se strinjam ,toda načeloma ravno ne moreš primerjat HUD v čeladi al pa na F116.....:)

Ne moreš ne na F16 je boljši in manj moteč

Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Ne moreš ne na F16 je boljši in manj moteč

Z velikoooooo več podatki in prikazi ...

Objavljeno
pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Z velikoooooo več podatki in prikazi ...

Ampak ma pa tut tarčo ki jo slediš in ustreliš. Tako bi jaz včasih rabil v čeladi

Objavljeno
pred 14 minutami, DAMI34 pravi:

Ampak ma pa tut tarčo ki jo slediš in ustreliš. Tako bi jaz včasih rabil v čeladi

:OK: jz tud jz tud.....

Objavljeno (popravljeno)
13 hours ago, DAMI34 said:

Ampak ma pa tut tarčo ki jo slediš in ustreliš. Tako bi jaz včasih rabil v čeladi

 

13 hours ago, Kmet2 said:

:OK: jz tud jz tud.....

Pa sej vi2 tud brez nišanov kar dobro ciljata....in zadevata! 

 

Pet let pa menjava...ja ne vem. Po navadi sm jih menjal prej. Al sm jo zbil al pa se je cez cas izkazala za napacno v kombinaciji z mojmi ocali. Zdaj nosim Shoei. Notranjost se je prvo sezono mal posedla. In taka ostala. Brez neljubih dogodkov bo oddelala se 6 in verjetno 7 sezono, ker je celada tipi topi. 

Sej je fajn menjat. Po drugi strani pa, ce si zadovolen s celado, z drugo ne profitiras prav dosti. 

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 16 minutami, Cartman pravi:

 

Pa sej vi2 tud brez nišanov kar dobro ciljata....in zadevata! 

 

 

Zadel sm že zadel, sam xsara ni explodirala :(

Pr moji rpha se je tut kmalu posedla notranjost, pa so zračniki za odtenek slabše delali...zdj pa itak nima druge izbire kot po novo.

Objavljeno
Ob 28. 1. 2016 at 12:33, Borutt pravi:

Kar se tiče zavarovalnic ravno ne vem, kaj in kako komplicirajo, ker na sam kraj prometne nesreče ne pride nihče iz zavarovalnice. Mi popišemo motoristovo opremo in sicer tako, da napišemo, kaj od opreme je imel motorist. Velikokrat sploh ne vidimo motorista, ker je bil pred našim prihodom na kraj odpeljan z reševalnim vozilom in se oprema popiše naknadno po razgovoru z reševalci. Je pa tako, da je pri nas po zakonu obvezna samo homologirana zaščitna čelada in nič drugega. 

To, o zamenjavi čelade vsakih pet let je dobra zadeva za proizvajalce in za trgovce. Verjamem, da se materiali starajo in, da jim vremenski vplivi ne prizanašajo. Me pa zanima, zakaj na vozilih ne zamenjujemo plastičnih delov vsakih pet let, če je res takšen problem s tem staranjem materiala in posledično manjšo varnostjo. Vem, da je glava samo ena, odbijačev pa je toliko, da jih celo prodajajo. Ampak še vedno mislim, da je vse to bolj ali manj zaradi denarja in veliko manj zaradi varnosti nas samih. Kaj in kako se bomo odločili je velikokrat odvisno od debeline denarnice in šele nato od naših želja po nečem boljšem, varnejšem, modernejšem, ... 

Notranjost čelade je izpostavljena obrabi in potenju. Tukaj je bolj problem, ker dan za dnem stavimo na glavo en in isti lonec, poln vsemogočega. Kljub umivanju se potimo in to puščamo v čeladi. Tistega o hlapih topil, visokih temperaturah in neposrednemu vplivu sončnih žarkov pa ne razumem najbolj. Mogoče je mišljeno na bencin in njegovo izhlapevanje. V tem primeru bi bili vsi nekoliko zadeti. Če je pa mišljeno na vgrajene materiale, potem se pa moramo vprašati o kvaliteti čelade in njeni varnosti. Tudi za visoke temperature ne moremo reči, da škodijo stiroporju, saj je le-ta zagotavlja odlično toplotno izolacijo in v čeladi ni neposredno izpostavljen visokim temperaturam ter je odporen na vlago oziroma v tem primeru na znoj. Primerjava je hišna fasada s stiroporno izolacijo, kjer je stiropor veliko bolj izpostavljen toploti, pa se ga vseeno ne menjuje vsakih pet let. Potem pa imamo še neposredni vpliv sončnih žarkov na notranjost čelade. Kako naj bo notranjost čelade neposredno izpostavljena sončnim žarkom ? To bi pa res rad videl. 

Za konec pa še to; sem razrezal eno staro Nolanovo čelado (mislim, da je imela vsaj deset let), katera je odslužila svoje. Stiropor je bil na oko in na otip še vedno kot nov. Sploh pa ne more biti drugače, saj ni na neposredni sončni svetlobi, ni utrpel mehanskih poškodb in je odporen na vlago. Zato mislim, da je zamenjava čelade potrebna bolj iz higienskega vidika (obrabljeno in umazano blago v notranjosti), kot pa iz nekega varnostnega, saj je narejena iz kvalitetnih materialov (vsaj naj bi bila po zagotovilih poštenega in znanega proizvajalca), kateri so veliko manj izpostavljeni vremenskim vplivom (sončna svetloba in vročina), kot bi želeli nekateri to prikazati (razen redkih izjem, se velika večina ne vozi vsak dan, niti vsak teden - toliko je tudi čelada izpostavljena vremenskim vplivom). 

Večkrat sem že zapisal (tudi v tej temi), da atestirane motoristične čelade nimajo določenega roka uporabe. Če je čelada uporabljana in vzdrževana v skladu s proizvajalčevimi navodili in ni doživela močnejšega udarca, itd…, zagotavlja zaščito tudi še več kot 5 let od dneva proizvodnje.

Vseeno pa laboratorijska testiranja čelad po večletni uporabi kažejo, da je čelado dobro zamenjati z novo po petih letih redne uporabe. Tudi zaradi pogoste uporabe, izrabljenosti notranje komfortne obloge, izpostavljenosti kemikalijam, hlapom goriva itd. in seveda novim spoznanjem v razvoju.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno (popravljeno)

js menjavam čelade na cca 3 leta (tudi prej) saj ima za sabo skoraj 75 kkm ... ne da se primerjati s 3 leta staro čelado in voženo cca 20 kkm s tisto ki ima že več kot 50 kkm v istem času.

js tut kombinezon uničim v 4 letih, čeprav imajo nekateri kombinezone že 10 let in so kot novi ;)

štekate poanto in to je tudi kompi v malo lepši obliki povedal

tut js sem še dober, ampak sem zmeri večkrat potreben popravil :P

 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno

vprašanje,

Imam čelado shark S900C brez pinlocka.

Če želim pinlock vgraditi moram zamenjati tudi vizir s takim, ki ima čepke za vpetje pinlock-a, al je kaka druga opcija.

 

Vem, da je vprašanje in pol ampak vseeno?

Objavljeno

Če hočeš pinlock ja. Imaš tudi alternative (pinlock je reg. blag. znamka na tip izdelka) ki se nalepijo. Pomoje dela, bo pa šit ko boš rabil pucat al pa se le motim.

Npr.

http://www.ebay.com/itm/OXFORD-HELMET-ULTRA-CLEAR-VISOR-INSERT-ANTI-FOG-SHIELD-/230554251831?hash=item35ae1ab237:m:mbWcaa8J868I7OY7I1KBtpA

vseeno priporočam vizir z zatiči saj se pinlock da čisto spodobno oprati če nis packon. Občasno ga tudi obrneš.

Najboljši izum pri čeladah po lexan premazu vizirja. Nikoli več brez.

 

 

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

ali pa:

8711800114157_pronto_legno_vivo.jpg

Kapljica pa zbrišeš dol (ne preveč vehemetno). Kot rainx le da ne fenta vizirja. Traja vsaj 1 naliv pol pa ponovit nanos.

Objavljeno

Kaj pa se zgodi v naslednjem dežju (ali pa čez par rund dežja) če ne obnoviš nanosa? 

Pri avtu je bilo po uporabi RainX-a potem čez čas, če nisem stekla ponovno "obdelal", še slabše kot prej - totalno pocasta šipa, zato sem ga nehal uporabljat.

Objavljeno

Nevem, meni je bil 1 naliv vedno dovolj. Pol sem očistil čisto iz navade.

Objavljeno

Itak da ni. (premajhno vidno polje). Previdnost če koga zamika to čudo...

 

 

Objavljeno

Ima kdo za simbolično ceno prodat čelado, pomembno je samo da je bela ali siva (enobarvna) in kolikor toliko cela, če je kje podrsana ali kej ni problema. Zadeva bo samo za airbrush projekt in postavljena za lepo videt.

Objavljeno
pred 19 minutami, jany pravi:

Ima kdo za simbolično ceno prodat čelado, pomembno je samo da je bela ali siva (enobarvna) in kolikor toliko cela, če je kje podrsana ali kej ni problema. Zadeva bo samo za airbrush projekt in postavljena za lepo videt.

received_10207413879120199.thumb.jpeg.6e

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jany, mislim da boljše ne moreš dobit :lol1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 13 minutami, DAMI34 pravi:

received_10207413879120199.thumb.jpeg.6e

To moraš naredit nekje kjer imaš plac nosilec in imet na razstavi :OK:

pred 9 minutami, KARMEN1 pravi:

Jany, mislim da boljše ne moreš dobit :lol1:

Vidim ja... :kva2:

Popravljeno . Popravil jany
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!