Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

Zakaj so dobre jeklene zavorne cevi? Pri katerih motorjih pridejo najbolj prav? Enduro, cestni...? Zakaj?

Za navadenega motorista in če ravno nevoziš po Grobniku ali na kaki drugi pisti je to potrata denarja.Pri sami vožnji (normalni) nihče neopazi kakšne so zavorne cevi razen vizualno !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za navadenega motorista in če ravno nevoziš po Grobniku ali na kaki drugi pisti je to potrata denarja.Pri sami vožnji (normalni) nihče neopazi kakšne so zavorne cevi razen vizualno !

:slap: Morda na mednožnem porivalu, na motociklih pa se pozna.

D.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čoban, dej ne bluzi pa ne teži v temah o katerih nimas pojma, mamu ti. Če mas zavorne cevi starejše od 4 let, se ti definitivno splača dat gor opletene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, prejšnji teden sem ravno montiral takšne zavorne cevi in to na enak motocikel kot ga ima Saladin in lahko vam vsem povem, da je razlika očitna.

No povedat je še treba, da so bile prej gor gumijaste. Če jih kdo rabi, jih z veseljem prodam, če so tako dobre :)

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, prejšnji teden sem ravno montiral takšne zavorne cevi in to na enak motocikel kot ga ima Saladin in lahko vam vsem povem, da je razlika očitna.

No povedat je še treba, da so bile prej gor gumijaste. Če jih kdo rabi, jih z veseljem prodam, če so tako dobre :)

lp A

No, prejšnji teden sem ravno montiral takšne zavorne cevi in to na enak motocikel kot ga ima Saladin in lahko vam vsem povem, da je razlika očitna.

No povedat je še treba, da so bile prej gor gumijaste. Če jih kdo rabi, jih z veseljem prodam, če so tako dobre :)

lp A

Si jih kupil na nemškem Ebay-u? Sem razmišljaL, da bi si jih tudi sam omislil v prihodnosti, samo so kar precej drage. Sprednja cca. 100€, zadnja cca. 50€! Cene so s poštnino! Izgleda, da si lahko barvo izbereš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si jih kupil na nemškem Ebay-u? Sem razmišljaL, da bi si jih tudi sam omislil v prihodnosti, samo so kar precej drage. Sprednja cca. 100€, zadnja cca. 50€! Cene so s poštnino! Izgleda, da si lahko barvo izbereš...

Poglej še malo po angleškem EBay-u, so včasih precej cenejši kot v Nemčiji...

D.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večina novejših športnih modelov pa ima že standardno opletene cevi...

Bolj odvisno od proizvajalca kot od športnosti. Pri japoncih par let nazaj še ni bilo v navadi montirati jeklenih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj odvisno od proizvajalca kot od športnosti. Pri japoncih par let nazaj še ni bilo v navadi montirati jeklenih.

Par let nazaj != novejši ... :P

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si jih kupil na nemškem Ebay-u? Sem razmišljaL, da bi si jih tudi sam omislil v prihodnosti, samo so kar precej drage. Sprednja cca. 100€, zadnja cca. 50€! Cene so s poštnino! Izgleda, da si lahko barvo izbereš...

Ja kupil na nemškem, mislim, da sem vse skupaj dal okoli 120 €

Sem pa vzel kar navadne barve

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HEL Performance pridejo za sprednji zavorni par 82€ s postnino, za zadnjo bremzo pa mislim da je bilo 42€ pa se lahko preseravas z izgledom kolkr hoces, celo prozorne imas lahko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HEL Performance pridejo za sprednji zavorni par 82€ s postnino, za zadnjo bremzo pa mislim da je bilo 42€ pa se lahko preseravas z izgledom kolkr hoces, celo prozorne imas lahko...

Za ST- jko ti izgled ne bo dosti pomagal, saj se skoraj nič ne vidijo.

lpA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si jih kupil na nemškem Ebay-u? Sem razmišljaL, da bi si jih tudi sam omislil v prihodnosti, samo so kar precej drage. Sprednja cca. 100€, zadnja cca. 50€! Cene so s poštnino! Izgleda, da si lahko barvo izbereš...

Odvisno od načina bremzanja, jaz sem jih dal samo spredaj. Za zadaj so tudi originalne dobre, saj razlike z nogo, sam ne občutim, ker zadnja bremza ni pretirano v uporabi.

LP

( ni veliko je pa za 2 tanka bencina:P meni nepotrebnih stroškov)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojmu motorju starem 10 let so bile original opletene zavorne cevi. Sem jih pa vseeno menjal, kajti neko dobo imajo že za sabo. Tako da razlike med zaviranjem ni bilo občutiti, je pa boljši občutek, ker so nove gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Za navadenega motorista in če ravno nevoziš po Grobniku ali na kaki drugi pisti je to potrata denarja.Pri sami vožnji (normalni) nihče neopazi kakšne so zavorne cevi razen vizualno !

eh..ne bi rekel , da je ravno potrata denarja..ko sem razdrl prednjo zavoro na gn-u sem pač opazil , da je oznaka na gumi cevi starejša od motorja - 1Q80 kar pomeni prvi kvartal l .1980... na viču mi je naredil plaščeno cev za 39€ ...

in ja - razlika je še kakoooooooo opazna ... pa daaaaaaleeeeeč od piste...

aja - vpraša dr.jakob-a če meni ne verjameš ... ga je peljal prej in potem...

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni,

probal z googlom, probal z iskalnikom tukaj pa začuda kot, da ni takega testa. Morda kdo ve ali je bil kdaj delan.

Predvsem me zanim primerjava (obraba, zavorni učinek, odzivnost) sintanih ploščic za cestno uporabo ala AP, EBC, LUCAS, CARBON LORRAINE (torej cenejših proizvajalcev kot sta recimo Nissin ali Brembo).

Za primerjavo set prednjih ploščic je: lucasove 23€, EBC in Lorraine 34€, AP pa se dobi za 35, OEM pridejo 54.

Ko sem motor kupil od prejšnjega lastnika sem sklepal da so gor OEM ploščice in sem bil že odločen, da bodo tudi nove le OEM, vendar sedaj ko sem ugotovil da so od TRWja (lucas), gledam tudi druge.

Ker drugih nisem niti sprobal ne vem kako grabijo recimo OEM Yamaha, vem pa, da te, ki so gor, so bile zame OK, čeprav moram reči, da nekega blaznega zavornega učinka nimajo oziroma je zanj potrebno precej stisniti zavorno ročko (res pa moje mnenje ni verodostojno ker sem sprobal le en tip zavor in sem preveč umirjen motorist, da bi sploh opazil razlike, ki bi se pokazale šele pri večjih obremenitvah).

O stilu vožnje pove tudi podatek, da so ploščice zdržale 25.000 km na R6ki (15.000 jaz, 10.000 prejšnji lastnik) in da so diski še čisto ok in brez prask (so prvi, motor pa ima 36.000km). So pa ploščice precej prašne, v smislu da je že po 50km površina okoli zavor črna.

Popravljeno . Popravil naten
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to da ploščice zdržijo manj, bi prej "lahko" bil podatek, da ne znaš vozit in skoz visiš na zavori:) (zaganjanje v ovinek itd.. ). Drugače pa na Yamahi trenutno uporabljam C-Lorraine SBK5 (oz sedaj je neka nova oznaka) in sem veliko bolj zadovoljen kot sem bil z OEM in Lucasom....

Drugače so pa tudi meni OEM in Lucas zdržale cca 20.000, oz nekaj malega čez....

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to da ploščice zdržijo manj, bi prej "lahko" bil podatek, da ne znaš vozit in skoz visiš na zavori:) (zaganjanje v ovinek itd.. ). Drugače pa na Yamahi trenutno uporabljam C-Lorraine SBK5 (oz sedaj je neka nova oznaka) in sem veliko bolj zadovoljen kot sem bil z OEM in Lucasom....

Drugače so pa tudi meni OEM in Lucas zdržale cca 20.000, oz nekaj malega čez....

no drugih kot Lucasovih sploh še nisem sprobal, tako da primerjave ne morem potegniti. In 25.000 km se je meni zdelo veliko, saj mi drugi sporočajo, da naredijo med 10 in 15.000.

Menda je bil enkrat en test zavor objavljen v neki angleški reviji in se je Lorraine baje uvrstil zelo dobro. Predvsem naj bi bile odzivne, z dobro zavorno silo tako hladne kot tudi vroče, pri tem pa naj ne bi požirale diska ali se pretirano obrabljale. Vendar testa nikjer nisem našel informacije pa mi je posredoval prodajalec teh zavor v Sloveniji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za primerjavo set prednjih ploščic je: lucasove 23€, EBC in Lorraine 34€, AP pa se dobi za 35, OEM pridejo 54.

To so verjetno cene za en set (en disk), tako da za R6 rabiš dva.

Do zdaj so me najbolj navdušile AP Racing (žal se ne spomnim, katera zmes). EBC HH in Carbone Lorraine SBK3/5 so si precej podobne.

Baje so Vesrah SRJL 'top shit', ampak so razmeroma drage, pa v Evropi jih je zelo težko dobiti... Vsaj meni zaenkrat ni uspelo.

D.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Potrebujem EBC HH ploščcice za sprednje zavore moje Honde VFR 800. Kam mi priporočate naj se obrnem za naročilo, po možnosti kje v bližini Ljubljane?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam eno vprašanje. še kerem slučajno zadnja bremza cvili? :BUA:samo zadnja pa še tisto če jo čisto malo pritisnem praktično skoraj nič.. če je dobro pohodim nič ne cvili. pozna gdo kako rešitev? razen menjava disk ploščič.

Popravljeno . Popravil zankuk
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namži ZADNJO stran ploščic (tam ko nalegajo na batke) z bakreno mastjo. še enkrat poudarjam-Zadnjo stran!!! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

menjal zavore (spredaj bile EBC, zadaj originalne nissin) z AP racing super sport in učinek je fenomenalen..

motor se postavi na sprednje kolo kot za šalo.. (prej si se moral res konkretno potrudit da se je zadnje kolo vsaj malo dvignilo)

zadnjo pa sem tudi moral dobesedno pohodit da je kolo zablokiralo..

v glavnem super zadovoljen.. imam rad da so bremze bolj ostre :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!