Jump to content

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


Recommended Posts

Zanima me kakšne izkušnje imate z neoriginalnimi zavornimi ploščicami, oziroma kaj priporočate (originalne so drage ko svi....)?

Moderatorji: vem da se je o tem že govorilo, pa vendar..

..LP Kasti

"It's nice to be important, but it's more important to be nice!"

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • danci1973

    72

  • simonsi

    68

  • trojan69

    52

  • Ice

    51

Top Posters In This Topic

Popular Posts

..lej... da samega sebe citiram, pa še malo dopolnim in popravim, ker sem malo nerodno napisal: Najprej popravek: Najpomembneje je, da je v zavornem sistemu sveža zavorna tekočina (menjati v

V primeru, da si kaj "delal" na zavorah, boš moral ponovit. Pravzaprav je bolje, da delo zaupaš nekomu, ki ve kaj dela. Glede na tale zapis vas je bilo več? Predlog imaš zgoraj v drugem stavku.

Zadeva rešena.   Res je bil zrak problem.    in to spodaj v čeljustih...ko sem stisnil batke notri do konca in zmontiral nazaj,sem odprl vijaka za izpust zraka.  V čeljustih je bilo š

Posted Images

quote:

Zanima me kakšne izkušnje imate z neoriginalnimi zavornimi ploščicami, oziroma kaj priporočate (originalne so drage ko svi....)?

Za Pegasota sem jaz kupil AP Racing ploščice za BMW F650 (sintered) in primejo bolj kot originalne + cena samo 5.900 SIT (pri Vombergerju v KR)

LP

Link to post
Share on other sites

quote: Zamenjam ploščice za ene take, kot jih boste v nadaljevanju priporočal, ali zamenjam zavorno cevko, ki je en navaden šlauf!

Zamenjaj ploščice. Z zamenjavo na "sthalflex" lajtungo se izboljša samo občutek za zavoro, ne pa tudi učinek zaviranja.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Link to post
Share on other sites

PEGASO je šel danes iskat ploščice k Sinterju v Ljubljano. Ima pa isti motor kot ti. Ceno in prve izkušnje ti bom/bo posredoval jutri oz. čimprej. So pa cenejše kot originalne, kvaliteta pa naj bi bila na istem nivoju - menda jih dela tudi za Aprilio (firmo). Sva pa z Vombergerjem, ko sem delal zadnji servis, debatirala o tej temi, je omenil, da se dosti prakticira, da se namesto originalnih vgradijo ploščice od BMW-ja.

Be & on the road!

Link to post
Share on other sites

quote:

Z zamenjavo na "sthalflex" lajtungo se izboljša samo občutek za zavoro, ne pa tudi učinek zaviranja.

skrajsa se tudi cas do zacetka zaviranja, ker "sthalflex" cev nima tako velikega raztezka kot gumijasta

***

Vsak ima svoje navade je rekel vrag in sedel v koprive.

***

Link to post
Share on other sites

Ice:

....in v bistvu lahko ostane kot splosna tema za ploscice

Glede na tvojo zgornjo izjavo, res nevem, kaj kompliciraš!!!

Se pa najlepše zahvaljujem Falco R in Daretu za konkretne odgovore, ne pa neko nakladanje, kot to počnejo nekateri(zmente se rajši ob pivu)....je pa tko al tko tud topic ČVEKANJE!!!!

..LP Kasti

"It's nice to be important, but it's more important to be nice!"

Link to post
Share on other sites

PEGASO!

So že kakšne izkušnje s Sinterjevimi zavornimi ploščicami???

..LP Kasti

"It's nice to be important, but it's more important to be nice!"

Link to post
Share on other sites

quote: So že kakšne izkušnje s Sinterjevimi zavornimi ploščicami???

Sinter ni firma. Sintermetal je material.

Vsekakor kupi sintermetal zavorne obloge, na drugo kar takoj pozabi.

Še enkrat....ko sem iskal zavorne obloge zase, sem mailal mnogim nemškim moto revijam in dobil nazaj priporočila za Lucas SV, Carbone Lorainne in Ferodo, čeprav so rekli tudi, da z originalom nisi nikoli na slabši strani.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Link to post
Share on other sites

Džordži, Sinter je podjetje, ki se ukvarja z izdelavo zavornih oblog že kar nekaj časa, se mi zdi da tam nekje iz sedemdesetih let ven. Nameščena pa je v ljubljanskem bazenu.

Sintrani materiali pa seveda tudi obstajajo.

Brrrm

Link to post
Share on other sites

Lansko jesen kupil po priporočilu g.Hribarja neke španske ploščice pri Sinter v lj. na viču. Za ploščice dal nakaj čez 3000 in montaža 1000. Za original bi dal nekaj čez 10000 skupaj. Original so zdržale slabih 10000km te imajo 8000km in bodo še kakšnih 5000. tako da naslenje bodo iste oz eventuelne boljše za ne veliko več denarja original pa najbrž ne.

Z originali imam slabe izkušnje na avtomibilupa ne s kvaliteto ampak ceno. Original glavni zavorni cilinder za golfa 2 nekaj čez 30000 sit (firma ATE in WV znak gor) "škart" 8000 sit proizvajalca ATE brez WV znaka. Kaj bi kupil pred petimi leti s štipendijo? ne sprašuj dvakrat.

Sonce naj sveti vsak dan

Link to post
Share on other sites

Koliko pa zdržijo povprečne zavorne obloge. Jaz jih imam spredaj že 27.000 km pa še za nekaj časa bojo, zadaj pa sem menjal na 21.000 km.

Ali sploh obstajajo neka merila ali so med motorji res velike razlike v obrabi zavornih oblog in od česa je obraba odvisna ?

hotschko

{Born To Lose Live To Win}

Link to post
Share on other sites

Jaz sem na GPZ-ju menjal sprednje cca.20000km se ne spomnim vec tocno.

Zadaj pa mam se bobnaste zavore, pa je se vse original mam zdaj 31000km.

Z zadnjo itak bolj malo bremzam, je sprednja cist zadosti. :)

I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.

Link to post
Share on other sites

quote:Ali sploh obstajajo neka merila ali so med motorji res velike razlike v obrabi zavornih oblog in od česa je obraba odvisna ?

hotschko

Heh, obraba je odvisna od materiala zavornih ploscic in diskov, in predvsem od soferja in njegove voznje!

I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.

Link to post
Share on other sites

quote:

Koliko pa zdržijo povprečne zavorne obloge. Jaz jih imam spredaj že 27.000 km pa še za nekaj časa bojo, zadaj pa sem menjal na 21.000 km.

Ali sploh obstajajo neka merila ali so med motorji res velike razlike v obrabi zavornih oblog in od česa je obraba odvisna ?

hotschko

{Born To Lose Live To Win}

Na Pegasu jih imam še prve, na števcu pa je 24.000 km. Zadaj bodo zdržale še do naslednjega servisa ( še 6.000 km), spredaj pa še dlje. Po mojih izkušnjah je veliko odvisno od načina in temperamenta same vožnje, terena ( ovinki ali ravna cesta ), dolžine fur ter obtežitve motorja. Tako lahko pri istem modelu motorja pride do kar znatnih razlik. Vsekakor pa zagovarjam da se zamenjujejo samo z originalnimi. Na na mojem avtomobilu se je izkazalo za še za kako resnično. Cena ne laže!

Be & on the road!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Originalne ali neoriginalne. Za Yamaho XV 750 moram menjat ploscice. Cena od firme Sinter v lj je 3.800 za disk. Lucasove dobim za 7000 na disk, originalne pa so tudi nekje nad 7000..do 7900 sit /komad.

Ko sem klical na enega poblascenega serviserja yamah mi je zelo gorece zatrjeval, da bodo neoriginali slabse zavirali, da bo vecja obraba in da kriza, se disk mi lahko raznese je reku. Se pravi nic dobrega ce kupim neoriginal. Je to res tako zelooo hudo? Vsaj meni se zdi da ni.

Je pa razlika med 7600 za oba ali pa 15000+.

So originali res toliko boljsi? Na avtu ne kupujem originalov.. pa je vse ok.

Link to post
Share on other sites

Motosvetovci, a ima kateri od vas izkusnje z ploscicami kupljenimi pri Gericke? Cena je zelo ugodna, ne vem pa kaksen je njihov ucinek? Ce se hitro obrabljajo me niti ne bi motilo, ce bi pa defomiralo disk pa ne bi bilo fajn? :x :?: :roll:

Link to post
Share on other sites

Zavorne ploscicie lahk kupis tut pri enem tipu , ki je doma mal pred T

rzinom, za vse modele je cena 5500 SIT, so pa kr vredu, js jih mam v motorju ze 5000 km, pa so se vec kot na polovici, firme glih ne vem (neki na S.), je pa to neka korejska al japonska roba.

Ce bos rabu gsm stevilko mi poslji Emajl!

Link to post
Share on other sites

Odvisno, koliko so strai diski. Jaz imam precej stare, pa je vseeno, ce imam neoriginal ploscice, medtem ko pri novih je to bolj pomembno (da se ne bi toliko obrabljali). Se mi zdi...

Link to post
Share on other sites

ne me prasat katere, ampak enkrat sem nujno rabu zavorne za na morje, originala ze 10 dni ni blo za dobit, pa sem pri klemencicu vzel neko sranje (za DTja), ki je kao za DTje. ceprav so ble cist iste velikosti kot stare, originalne, sem jih lahko montiral samo s pomocnjo fleksarce. zamenjal sem jih po 5000 km. s pohorja dol so delovale tak idealno, da je bila to skoraj moja zadnja voznja. original mi drzi ze 8.000, pa je komaj na polovici. guess pa, da kaksna racing roba alla lucas ne more poslabsat situacije!

Link to post
Share on other sites
Motosvetovci, a ima kateri od vas izkusnje z ploscicami kupljenimi pri Gericke?

Sedaj imam gor ploščice kupljene v HG (po 20€ par) in se zaenkrat čisto v redu obnesejo (niti Grobnik niti Vršič jim ni pustil kakšnih posledic - razen seveda na debelini). Koliko zdržijo pa sedaj še ne vem - s prejšnjimi sem naredil 17000 km, kupljene so bile v Polo-tu, kar je isti k***c kot HG.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!