Lindau Objavljeno Julij 1, 2003 Deli Objavljeno Julij 1, 2003 a ma kdo izkušnje s SBS ploščicami (mislm da se tko reče).zdele jih morm menjat spredej in zadej pa se mal zanimam za to.kje bi lahko okol kranja še kej dobil? Jaz sem pravkar na Kawico :D B) montiral SBs ploscice, ker so bile edine ki sem jih se lahko dobil-nasel.Zaenkrat sem z njimi zeeeelo zadovoljen.Hitro so se utekle pa primejo ko zmesane..... pa tudi cena ni bila pretirana. Kaj se bo pa dogajalo z diski bom pa spremljal! ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CAPIROMZY Objavljeno Julij 4, 2003 Deli Objavljeno Julij 4, 2003 hudiča a je to normaln da so za aprilio etx 125 originalne ploščice za zadej 13000sit?! ni pocen :angry: 13000 :o mljonov za zadej, ma kje si to najdu- dej mi cifro da jih pokličem pa napizdim! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vojak25 Objavljeno Julij 5, 2003 Deli Objavljeno Julij 5, 2003 No v glavnem zgodilo se je, da ko se nisem vozil 2 tedna (dež) je sprednji disk kar precej najedla rja. Ali naj obrišem samo s suho krpo, ali naj s čem namažem? A obstaja kakšna zadevca ki ti ščiti disk pred rjo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
D.J. Objavljeno Julij 5, 2003 Deli Objavljeno Julij 5, 2003 edina zaščita je, da se greš vozit Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hanzi Objavljeno Julij 5, 2003 Deli Objavljeno Julij 5, 2003 ti sam veselo vozi in se ne sekiraj za tisto rjo ki je stara nekaj dni. Jaz ne bi z ničemer mazal mogoče pa Ice ve za kak preparat ki zna zaščitit. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urbi Objavljeno Julij 5, 2003 Deli Objavljeno Julij 5, 2003 ti sam veselo vozi in se ne sekiraj za tisto rjo ki je stara nekaj dni. Jaz ne bi z ničemer mazal mogoče pa Ice ve za kak preparat ki zna zaščitit. No pred zimo bi ga že mogoče našprical s kakim WD drgač pa ne Disk? Z WD40? :o :o :o I don`t think so! Urbi p.s.: sem to naredil lani pred zimo (pomotoma), pa sem se spomladi pol direkt skoz križišče zapelu! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Julij 5, 2003 Deli Objavljeno Julij 5, 2003 p.s.: sem to naredil lani pred zimo (pomotoma), pa sem se spomladi pol direkt skoz križišče zapelu! Kolk časa je trajalo, da so bremze spet dobro prijele? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urbi Objavljeno Julij 6, 2003 Deli Objavljeno Julij 6, 2003 Kolk časa je trajalo, da so bremze spet dobro prijele? Dokler nisem diska temeljito z white špiritom očistil! Do takrat pa je bremzanje s spredno zgledalo kot da bi mel milo namesto zavornih ploščic. :blink: :blink: :blink: (prevozil 30 km z zanjo bremzo, jebemti). Urbi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Julij 6, 2003 Deli Objavljeno Julij 6, 2003 ko smo bili na morju je eno noč padal dež....prjatu je imel na guzzi-ju čist rjave zavoru ....jst pa drugi kolega(oba na yamahi) pa ne...kaj je to odvisno tudi od materijala iz katerega so diski Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Filip111 Objavljeno Julij 6, 2003 Deli Objavljeno Julij 6, 2003 ko smo bili na morju je eno noč padal dež....prjatu je imel na guzzi-ju čist rjave zavoru ....jst pa drugi kolega(oba na yamahi) pa ne...kaj je to odvisno tudi od materijala iz katerega so diski Da ni to zaradi soli v zraku, pol kakšn materjal prej oksidira Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thomas Objavljeno Julij 7, 2003 Deli Objavljeno Julij 7, 2003 ...kaj je to odvisno tudi od materijala iz katerega so diski Iz katerega materiala pa so sploh diski? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gallus Objavljeno Julij 7, 2003 Deli Objavljeno Julij 7, 2003 Za čiščenje diskov obstaja posebna tekočine - spray (ne vem kako se ji reče), sem pa prepričan, da jo ima skoraj vsak mehanik in dober vulkanizer (moj jo ima :P ). Zadevo se enostavno "našprica" po disku, obriše s suho in čisto krpo, ponovno našprica in pusti da sama izhlapi (to se zgodi zelo hitro). Ne pa diskov špricati z snovmi, ki vsebujejo kakršno koli olje. Se lahko zgodi, da se "mofa" ne ustavi ;) <_< ;) . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Julij 7, 2003 Deli Objavljeno Julij 7, 2003 diski so iz dveh materialov (o tem je ze bilo nekaj napisanega).ker ne vem tocnih slovenskih izratov bom malo mesal. grauguss (siva litina?!) je vec ali manj zelezo,ki rjavi.ima najboljse zavorne lastnosti z ustreznimi ploscicami.serijsko se jih ne vgrajuje vec,after market jih nekaj firm se prodaja poznavalcem. nerjaveci diski so normalni fiksni (na raznih cruiserjih ali endurah) ali floaterji (na cestakih ali sportnikih) diski spet z ustreznimi ploscicami.trenutno je to state of the art material,ker so zelezni izgledali kot da razpadajo in so imele tovarne probleme z "reklamacijami" (oz. nevednostjo kupcev). vojak25,na tvojem mestu se ne bi sekiral pod pogojem,da so diski v redu,je tista rja samo povrsinska (to se lahko zgodi cez noc,ce pustis motor zunaj in je noc vlazna!) in imas vgrajene primerne ploscice. diskov ne mazati/spricati z raznimi snovmi,ki vsebujejo mascobe! WD-40,olja in podobno NE SPADA na disk!!!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marem Objavljeno Avgust 29, 2003 Deli Objavljeno Avgust 29, 2003 (popravljeno) Veliko se govori o novih zavorah, ki gredo na novo generacijo SS. Zanimajo me predvsem prednosti in slabosti. Popravljeno Avgust 29, 2003. Popravil marem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
-pero- Objavljeno Avgust 29, 2003 Deli Objavljeno Avgust 29, 2003 ...nej en mal razloži kako delujejo drgač glede na klasične... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Avgust 29, 2003 Deli Objavljeno Avgust 29, 2003 radialno bi baj bilo bolje,ker se nastajajoce moci skozi vijake ne prenasajo torzno temvec vertikalno skozi vijak (vec moci vijaka pri manjsem moznem vijaku -> teza).tako so lahko tudi celjusti delane z malo manj "mesa" okoli vijakov. plus naj bi bila boljsa odzivnost & doziranje,feeling na bremzi z eno besedo. vsaj kolikor mi je honda tehnik pojasnil (ali kolilko sem ga razumel).probal se nisem.po moje navadni smrtnik ne bo opazil nekih blaznih aha-efektov na cesti,na dirkaliscu so razlike lahko opazne. drugace ravno tako zavirajo s pomocjo hidravlicne tekocine,zavornih ploscic & batkov v celjustih in desne roke/noge. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marem Objavljeno Avgust 29, 2003 Deli Objavljeno Avgust 29, 2003 kaka pa je razlika, že pri pogledu nanjo ??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Avgust 29, 2003 Deli Objavljeno Avgust 29, 2003 poglej si sliki nove R1 in CBR 998, pa primerjaj. CBRka ma radialne, R1 pa klasicne. ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dr. _MAXXI_ Objavljeno Avgust 29, 2003 Deli Objavljeno Avgust 29, 2003 pri radialnem vpetju so vijaki privijačeni v vilico od motorne smeri proti smeri vožnje pri t.i. klasični izvedbi pa so vijaki privijačeni iz bokov v vilico. nevem če so kaj dosti pridobili na teži ker so še vedno precej ogromne čeljusti.... dobro bi bilo povprašat koga ki ma malo več izkušenj ... se bom malo pozanimal Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
J Objavljeno Avgust 29, 2003 Deli Objavljeno Avgust 29, 2003 kaka pa je razlika, že pri pogledu nanjo ??? Zivjo! tako zgledajo ene! Pa kar delajo! Čao Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Avgust 29, 2003 Deli Objavljeno Avgust 29, 2003 ene pa take: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno September 14, 2003 Deli Objavljeno September 14, 2003 Radialne zavore od Yamahe R1 letnik 2004... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Wobewt Objavljeno September 14, 2003 Deli Objavljeno September 14, 2003 poglej si sliki nove R1 in CBR 998, pa primerjaj. CBRka ma radialne, R1 pa klasicne. ;) Poglej post višje. <_< Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno September 15, 2003 Deli Objavljeno September 15, 2003 (popravljeno) ne vem no ... ampak a nima beseda "radialno" pri zavorah veze z ročico zavor in konstrukcijo "dozirnega" mehanizma, zaradi česar je občutek na roki boljši in bolj enakomeren preko celega hoda ročice zavore ... konstrukcija čeljusti in njihovo vpetje pri tem nima veze :huh: ... Popravljeno September 15, 2003. Popravil hotschko Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno September 15, 2003 Deli Objavljeno September 15, 2003 tisto je radialni zavorni cilinder,hotcmajster. ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se