Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

a ma kdo izkušnje s SBS ploščicami (mislm da se tko reče).zdele jih morm menjat spredej in zadej pa se mal zanimam za to.kje bi lahko okol kranja še kej dobil?

Jaz sem pravkar na Kawico :D B) montiral SBs ploscice, ker so bile edine ki sem jih se lahko dobil-nasel.Zaenkrat sem z njimi zeeeelo zadovoljen.Hitro so se utekle pa primejo ko zmesane..... pa tudi cena ni bila pretirana.

Kaj se bo pa dogajalo z diski bom pa spremljal! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hudiča a je to normaln da so za aprilio etx 125 originalne ploščice za zadej 13000sit?!

ni pocen :angry:

13000 :o mljonov za zadej, ma kje si to najdu- dej mi cifro da jih pokličem pa napizdim!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No v glavnem zgodilo se je, da ko se nisem vozil 2 tedna (dež) je sprednji disk kar precej najedla rja. Ali naj obrišem samo s suho krpo, ali naj s čem namažem? A obstaja kakšna zadevca ki ti ščiti disk pred rjo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti sam veselo vozi in se ne sekiraj za tisto rjo ki je stara nekaj dni. Jaz ne bi z ničemer mazal mogoče pa Ice ve za kak preparat ki zna zaščitit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti sam veselo vozi in se ne sekiraj za tisto rjo ki je stara nekaj dni. Jaz ne bi z ničemer mazal mogoče pa Ice ve za kak preparat ki zna zaščitit. No pred zimo bi ga že mogoče našprical s kakim WD drgač pa ne

Disk? Z WD40? :o :o :o I don`t think so!

Urbi

p.s.: sem to naredil lani pred zimo (pomotoma), pa sem se spomladi pol direkt skoz križišče zapelu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

p.s.: sem to naredil lani pred zimo (pomotoma), pa sem se spomladi pol direkt skoz križišče zapelu!

Kolk časa je trajalo, da so bremze spet dobro prijele?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk časa je trajalo, da so bremze spet dobro prijele?

Dokler nisem diska temeljito z white špiritom očistil!

Do takrat pa je bremzanje s spredno zgledalo kot da bi mel milo namesto zavornih ploščic. :blink: :blink: :blink: (prevozil 30 km z zanjo bremzo, jebemti).

Urbi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko smo bili na morju je eno noč padal dež....prjatu je imel na guzzi-ju čist rjave zavoru ....jst pa drugi kolega(oba na yamahi) pa ne...kaj je to odvisno tudi od materijala iz katerega so diski

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko smo bili na morju je eno noč padal dež....prjatu je imel na guzzi-ju čist rjave zavoru ....jst pa drugi kolega(oba na yamahi) pa ne...kaj je to odvisno tudi od materijala iz katerega so diski

Da ni to zaradi soli v zraku, pol kakšn materjal prej oksidira

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kaj je to odvisno tudi od materijala iz katerega so diski

Iz katerega materiala pa so sploh diski?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za čiščenje diskov obstaja posebna tekočine - spray (ne vem kako se ji reče), sem pa prepričan, da jo ima skoraj vsak mehanik in dober vulkanizer (moj jo ima :P ).

Zadevo se enostavno "našprica" po disku, obriše s suho in čisto krpo, ponovno našprica in pusti da sama izhlapi (to se zgodi zelo hitro).

Ne pa diskov špricati z snovmi, ki vsebujejo kakršno koli olje. Se lahko zgodi, da se "mofa" ne ustavi ;) <_< ;) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

diski so iz dveh materialov (o tem je ze bilo nekaj napisanega).ker ne vem tocnih slovenskih izratov bom malo mesal.

grauguss (siva litina?!) je vec ali manj zelezo,ki rjavi.ima najboljse zavorne lastnosti z ustreznimi ploscicami.serijsko se jih ne vgrajuje vec,after market jih nekaj firm se prodaja poznavalcem.

nerjaveci diski so normalni fiksni (na raznih cruiserjih ali endurah) ali floaterji (na cestakih ali sportnikih) diski spet z ustreznimi ploscicami.trenutno je to state of the art material,ker so zelezni izgledali kot da razpadajo in so imele tovarne probleme z "reklamacijami" (oz. nevednostjo kupcev).

vojak25,na tvojem mestu se ne bi sekiral pod pogojem,da so diski v redu,je tista rja samo povrsinska (to se lahko zgodi cez noc,ce pustis motor zunaj in je noc vlazna!) in imas vgrajene primerne ploscice.

diskov ne mazati/spricati z raznimi snovmi,ki vsebujejo mascobe! WD-40,olja in podobno NE SPADA na disk!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Veliko se govori o novih zavorah, ki gredo na novo generacijo SS. Zanimajo me predvsem prednosti in slabosti.

Popravljeno . Popravil marem
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

radialno bi baj bilo bolje,ker se nastajajoce moci skozi vijake ne prenasajo torzno temvec vertikalno skozi vijak (vec moci vijaka pri manjsem moznem vijaku -> teza).tako so lahko tudi celjusti delane z malo manj "mesa" okoli vijakov.

plus naj bi bila boljsa odzivnost & doziranje,feeling na bremzi z eno besedo.

vsaj kolikor mi je honda tehnik pojasnil (ali kolilko sem ga razumel).probal se nisem.po moje navadni smrtnik ne bo opazil nekih blaznih aha-efektov na cesti,na dirkaliscu so razlike lahko opazne.

drugace ravno tako zavirajo s pomocjo hidravlicne tekocine,zavornih ploscic & batkov v celjustih in desne roke/noge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej si sliki nove R1 in CBR 998, pa primerjaj. CBRka ma radialne, R1 pa klasicne. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri radialnem vpetju so vijaki privijačeni v vilico od motorne smeri proti smeri vožnje pri t.i. klasični izvedbi pa so vijaki privijačeni iz bokov v vilico. nevem če so kaj dosti pridobili na teži ker so še vedno precej ogromne čeljusti.... dobro bi bilo povprašat koga ki ma malo več izkušenj ... se bom malo pozanimal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

ne vem no ... ampak a nima beseda "radialno" pri zavorah veze z ročico zavor in konstrukcijo "dozirnega" mehanizma, zaradi česar je občutek na roki boljši in bolj enakomeren preko celega hoda ročice zavore ... konstrukcija čeljusti in njihovo vpetje pri tem nima veze :huh: ...

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!