Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


Priporočene objave

Objavljeno

Namži ZADNJO stran ploščic (tam ko nalegajo na batke) z bakreno mastjo. še enkrat poudarjam-Zadnjo stran!!! :)

aha misliš da bo pomagal? bom probal. hvala :)

Objavljeno

sam eno vprašanje. še kerem slučajno zadnja bremza cvili? :BUA:samo zadnja pa še tisto če jo čisto malo pritisnem praktično skoraj nič.. če je dobro pohodim nič ne cvili. pozna gdo kako rešitev? razen menjava disk ploščič.

kaj boš menjaval!kakega lovca pobaraj,da ti da 3,5g fazanove masti(za zadnje),če škripajo sprednje pa 4,25g,samo mora biti od fazanke!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

kaj boš menjaval!kakega lovca pobaraj,da ti da 3,5g fazanove masti(za zadnje),če škripajo sprednje pa 4,25g,samo mora biti od fazanke!

pa to direkt na diske namažeš? ziher?

Objavljeno

Meni je pomagalo, da sem na malenkost robove ploščic pobrusil z brusnim papirjem.

Objavljeno

Meni je pomagalo, da sem na malenkost robove ploščic pobrusil z brusnim papirjem.

aha. jst mislim da sem rešil zadevo :) šel sem na bohor do koče in nazaj se malo hitreje peljal in zaviral samo z zadnjo zavoro da se je malo zagrela zdej je bolš bomo vidl če bo skos vredi :) hvala vsem

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Mogoče kdo montiral TRW zavorne ploščice?

Priporočate ali bolše katere druge in kje v okolici MB-ja jih nabavit?

Objavljeno

aha. jst mislim da sem rešil zadevo :) šel sem na bohor do koče in nazaj se malo hitreje peljal in zaviral samo z zadnjo zavoro da se je malo zagrela zdej je bolš bomo vidl če bo skos vredi :) hvala vsem

Če v tem času še nisi odpravil cvilenja vzemi ploščice ven in jih po metalni strani natanko namaži z bakreno(mesingasto ali alumunijasto) mastjo in cvilenja bo konec !

Objavljeno

Mogoče kdo montiral TRW zavorne ploščice?

Priporočate ali bolše katere druge in kje v okolici MB-ja jih nabavit?

na obeh motorjih vozim Lucas/TRW sintrane ploščice, nobenih negativnih lastnosti, lahko samo priporočam, če si hiter vzemi sintrane, če pa nisi pa lahko tudi organic

LP Bajsi

Objavljeno

V torek sem peljav motor na menjavo gum, in ko sem dobil motor s servisa so začele zavore močno cviliti, kako bi to odpravil ker je zelo nadležno, najbolj se sliši pri bolj počasni vožnji v mestih, pri večjih hitrosth pa ne.

Lp!

Objavljeno

Predvidevam, da cvilijo, ko jih stisneš? če je tako zadnjo stran ploščice namaži z bakreno mastjo. Prej pa še očisti diske in stično stran ploščice ter diska z brake cleanerjem.

Objavljeno

V torek sem peljav motor na menjavo gum, in ko sem dobil motor s servisa so začele zavore močno cviliti, kako bi to odpravil ker je zelo nadležno, najbolj se sliši pri bolj počasni vožnji v mestih, pri večjih hitrosth pa ne.

Lp!

Če bi moj zgornji post prebral ti sploh nebi bilo potrebno spraševat ! ! :hmm:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

debata je bila na temi BMW R 1200 GS, mogoče pa zanima še koga drugega in če sem si že cajt uzel, da sem dobil spodnje cene sem mojo raziskavo prilepil še na temo o Zavornih ploščicah.

takšna je situacija:

moja naveza ni več aktualna, ampak sem vam najdu, kar nekaj variant:

Navedene cene so za BMW R 1200 GS ali GSA oziroma za vse GS-je od letnika 2004 dalje, za ostale motorje se pa pač pokliče.

A-Cosmos Ljubljana ( zlatarstvo )

Brembo

prednje ploščice 1 par 65 Eur x 2 = 130 Eur

zadnje 65 Eur

--------------------------------------------------------------------

skupaj 195 Eur

yogi.si Velenje

Brembo

prednje ploščice 1 par 39 Eur x 2 = 78 Eur

zadnje 37 Eur

--------------------------------------------------------------------

skupaj 115 Eur

MOTO SPRINT Koper

EBC

prednje ploščice 1 par 35 Eur x 2 = 70 Eur

zadnje 22 Eur

--------------------------------------------------------------------

skupaj 92 Eur

SM MOTOCENTER Solkan

NISSIN

prednje ploščice 1 par 40 Eur x 2 = 80 Eur

zadnje 40 Eur

--------------------------------------------------------------------

skupaj 120 Eur

P&R Kranj

TRW

prednje ploščice 1 par 25 Eur x 2 = 50 Eur

zadnje 25 Eur

--------------------------------------------------------------------

skupaj 75 Eur

Tko, zdej se pa odločajte, meni osebno so EBC O.K., pravjo da so boljše od Bremba, ampak itak ima vsak svoje mnenje in od vsakega, ki ga pozna dobi še njegovo mnenje

:fight2::huh::O O:-)

Objavljeno

najbolje je original,saj je verjetno obraba diskov in ploscic lpotem optimalna. logicno da bodo diski prej sli papa ce bos dal gor najace ploscice ki momentalno grizejo kot zmaj. tko vecina pravi,razmislam o nissinkah za hondo 900.

Objavljeno

najbolje je original,saj je verjetno obraba diskov in ploscic lpotem optimalna. logicno da bodo diski prej sli papa ce bos dal gor najace ploscice ki momentalno grizejo kot zmaj. tko vecina pravi,razmislam o nissinkah za hondo 900.

Aftermarket Nissini so na pogled drugačni od originalnih nadomestnih delov.

originalne majo pobakren kovinski del in drugačne barve zavorno oblogo, prav tako imajo drugačne diletacije.

modre nissin so cenej, zlate, sintrane pa majo cca enako ceno kot originalne.

jaz mam original, sem bil pa z modrimi na prejšnjem motorju čist zadovoljen.

Objavljeno

EBC = čisto fajn!

Čist fajn žrejo diske al kaj je najbolj fajn na njih, da skripajo?

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Aftermarket Nissini so na pogled drugačni od originalnih nadomestnih delov.

originalne majo pobakren kovinski del in drugačne barve zavorno oblogo, prav tako imajo drugačne diletacije.

modre nissin so cenej, zlate, sintrane pa majo cca enako ceno kot originalne.

jaz mam original, sem bil pa z modrimi na prejšnjem motorju čist zadovoljen.

Tako tako, v Solkanu bojda dobis aftermarket nissin, ki so drugace od originala.

Je pomembno, da vzames za tezji motor (cez 200kg) malo trse in sintrane nissinke?

Nekje sem prebiral da mehkejse - cenejse, bolj za lazje motorje do 600ccm.

Objavljeno

Tako tako, v Solkanu bojda dobis aftermarket nissin, ki so drugace od originala.

Je pomembno, da vzames za tezji motor (cez 200kg) malo trse in sintrane nissinke?

Nekje sem prebiral da mehkejse - cenejse, bolj za lazje motorje do 600ccm.

Ne pozabit na diske, v katerega "grizejo" ploščice.

Sintrane in/oz. trše ploščice močneje obrabljajo diske!!!

Sprobano na EBC izvedbi. :yes:

Cena diska v primerjavi s ploščicami: ca 4 kratna :hmm:

Za mene no go smer.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ne pozabit na diske, v katerega "grizejo" ploščice.

Sintrane in/oz. trše ploščice močneje obrabljajo diske!!!

Sprobano na EBC izvedbi. :yes:

Cena diska v primerjavi s ploščicami: ca 4 kratna :hmm:

Za mene no go smer.

To smo ze postudiral, samo povej nam ali bodo original NIssin sintrane ploscice za hondo na originalnih hondinih diskih naredile veliko skode?

Razumem, da se to dogaja pri vseh ostalih ne Nissin ploscicah, ampak Nisiin original sintrane bi pa skorajda morale biti optimalne za diske, ki jih dajejo na Honde.

Objavljeno

To smo ze postudiral, samo povej nam ali bodo original NIssin sintrane ploscice za hondo na originalnih hondinih diskih naredile veliko skode?

Razumem, da se to dogaja pri vseh ostalih ne Nissin ploscicah, ampak Nisiin original sintrane bi pa skorajda morale biti optimalne za diske, ki jih dajejo na Honde.

Ne morem komentirat iz lastnih izkušenj. Nimam ne Honde, ne več original ploščic na Nissin čeljustih.

Izjava lastnika Honde in tudi nekdaj dirkača:

Najbolje so se mu obnesle originalne Honda tako "grabljenje" kot trpežnost.

Vozila se je cbr600rr.

A so bile sintrane ali ne: nimam podatka

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes sem menjal prednje ploščice na CBF1000 in sem opazil, da se en zavorni batek (srednji) na zavorni čeljusti ne premika. Vse batke sem sčistil in namazal z ATE silikonsko mastjo, ampak nič ne pomaga. Probal sem ga potegniti ven z gidoro ključem (v sredini je votel) in je šel zelo nerad ven, v primeru da sem stisnil zavoro pa se ne premika. Se da kaj narediti ali je potrebno popolnoma razstaviti zavorno čeljust?

Objavljeno

Danes sem menjal prednje ploščice na CBF1000 in sem opazil, da se en zavorni batek (srednji) na zavorni čeljusti ne premika. Vse batke sem sčistil in namazal z ATE silikonsko mastjo, ampak nič ne pomaga. Probal sem ga potegniti ven z gidoro ključem (v sredini je votel) in je šel zelo nerad ven, v primeru da sem stisnil zavoro pa se ne premika. Se da kaj narediti ali je potrebno popolnoma razstaviti zavorno čeljust?

Najlažje dobiš batek malo ven,tako da ga malo očistiš in namažeš, da zgornji in spodnji batek podložiš npr;s staro zavorno pliščico sredinski pa ostane prost, pritisneš zavorno ročico in tako porine olje batek ven ! samo pazi,da ti nebo šel preveč ven in ti izteče olje,ko je ca 10 mm zunaj ga očisti namaži in potisni nazaj,to parkrat ponovi dokler batek lepo nelaufa !

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Danes sem menjal prednje ploščice na CBF1000 in sem opazil, da se en zavorni batek (srednji) na zavorni čeljusti ne premika. Vse batke sem sčistil in namazal z ATE silikonsko mastjo, ampak nič ne pomaga. Probal sem ga potegniti ven z gidoro ključem (v sredini je votel) in je šel zelo nerad ven, v primeru da sem stisnil zavoro pa se ne premika. Se da kaj narediti ali je potrebno popolnoma razstaviti zavorno čeljust?

A ni srednji batek vezan na nožno zavoro?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!