simonsi Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 da ti ne bo diskov prehitro popapalo
zankuk Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 Namži ZADNJO stran ploščic (tam ko nalegajo na batke) z bakreno mastjo. še enkrat poudarjam-Zadnjo stran!!! aha misliš da bo pomagal? bom probal. hvala
mule Objavljeno April 8, 2012 Opozori Objavljeno April 8, 2012 sam eno vprašanje. še kerem slučajno zadnja bremza cvili? samo zadnja pa še tisto če jo čisto malo pritisnem praktično skoraj nič.. če je dobro pohodim nič ne cvili. pozna gdo kako rešitev? razen menjava disk ploščič. kaj boš menjaval!kakega lovca pobaraj,da ti da 3,5g fazanove masti(za zadnje),če škripajo sprednje pa 4,25g,samo mora biti od fazanke! miha, trebor in urkoman 3
zankuk Objavljeno April 8, 2012 Opozori Objavljeno April 8, 2012 kaj boš menjaval!kakega lovca pobaraj,da ti da 3,5g fazanove masti(za zadnje),če škripajo sprednje pa 4,25g,samo mora biti od fazanke! pa to direkt na diske namažeš? ziher? trebor, urkoman, k0ci in 1 other 4
Frips Objavljeno April 10, 2012 Opozori Objavljeno April 10, 2012 Meni je pomagalo, da sem na malenkost robove ploščic pobrusil z brusnim papirjem.
zankuk Objavljeno April 10, 2012 Opozori Objavljeno April 10, 2012 Meni je pomagalo, da sem na malenkost robove ploščic pobrusil z brusnim papirjem. aha. jst mislim da sem rešil zadevo šel sem na bohor do koče in nazaj se malo hitreje peljal in zaviral samo z zadnjo zavoro da se je malo zagrela zdej je bolš bomo vidl če bo skos vredi hvala vsem
pubimu Objavljeno April 11, 2012 Opozori Objavljeno April 11, 2012 sam eno vprašanje. še kerem slučajno zadnja bremza cvili? samo zadnja pa še tisto če jo čisto malo pritisnem praktično skoraj nič.. če je dobro pohodim nič ne cvili. pozna gdo kako rešitev? razen menjava disk ploščič. Očisti jih s Čistolom za bremze pa bi moralo biti ok. http://www.motonet.si/e-trgovina/servisni-izdelki/#good_detail=23456
gregor46 Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Mogoče kdo montiral TRW zavorne ploščice? Priporočate ali bolše katere druge in kje v okolici MB-ja jih nabavit?
Bremzer Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 aha. jst mislim da sem rešil zadevo šel sem na bohor do koče in nazaj se malo hitreje peljal in zaviral samo z zadnjo zavoro da se je malo zagrela zdej je bolš bomo vidl če bo skos vredi hvala vsem Če v tem času še nisi odpravil cvilenja vzemi ploščice ven in jih po metalni strani natanko namaži z bakreno(mesingasto ali alumunijasto) mastjo in cvilenja bo konec !
bajsi Objavljeno Maj 7, 2012 Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 Mogoče kdo montiral TRW zavorne ploščice? Priporočate ali bolše katere druge in kje v okolici MB-ja jih nabavit? na obeh motorjih vozim Lucas/TRW sintrane ploščice, nobenih negativnih lastnosti, lahko samo priporočam, če si hiter vzemi sintrane, če pa nisi pa lahko tudi organic LP Bajsi
miklavc Objavljeno Maj 9, 2012 Opozori Objavljeno Maj 9, 2012 V torek sem peljav motor na menjavo gum, in ko sem dobil motor s servisa so začele zavore močno cviliti, kako bi to odpravil ker je zelo nadležno, najbolj se sliši pri bolj počasni vožnji v mestih, pri večjih hitrosth pa ne. Lp!
trojan69 Objavljeno Maj 9, 2012 Opozori Objavljeno Maj 9, 2012 Predvidevam, da cvilijo, ko jih stisneš? če je tako zadnjo stran ploščice namaži z bakreno mastjo. Prej pa še očisti diske in stično stran ploščice ter diska z brake cleanerjem.
Bremzer Objavljeno Maj 9, 2012 Opozori Objavljeno Maj 9, 2012 V torek sem peljav motor na menjavo gum, in ko sem dobil motor s servisa so začele zavore močno cviliti, kako bi to odpravil ker je zelo nadležno, najbolj se sliši pri bolj počasni vožnji v mestih, pri večjih hitrosth pa ne. Lp! Če bi moj zgornji post prebral ti sploh nebi bilo potrebno spraševat ! !
Ruf Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 debata je bila na temi BMW R 1200 GS, mogoče pa zanima še koga drugega in če sem si že cajt uzel, da sem dobil spodnje cene sem mojo raziskavo prilepil še na temo o Zavornih ploščicah. takšna je situacija: moja naveza ni več aktualna, ampak sem vam najdu, kar nekaj variant: Navedene cene so za BMW R 1200 GS ali GSA oziroma za vse GS-je od letnika 2004 dalje, za ostale motorje se pa pač pokliče. A-Cosmos Ljubljana ( zlatarstvo ) Brembo prednje ploščice 1 par 65 Eur x 2 = 130 Eur zadnje 65 Eur -------------------------------------------------------------------- skupaj 195 Eur yogi.si Velenje Brembo prednje ploščice 1 par 39 Eur x 2 = 78 Eur zadnje 37 Eur -------------------------------------------------------------------- skupaj 115 Eur MOTO SPRINT Koper EBC prednje ploščice 1 par 35 Eur x 2 = 70 Eur zadnje 22 Eur -------------------------------------------------------------------- skupaj 92 Eur SM MOTOCENTER Solkan NISSIN prednje ploščice 1 par 40 Eur x 2 = 80 Eur zadnje 40 Eur -------------------------------------------------------------------- skupaj 120 Eur P&R Kranj TRW prednje ploščice 1 par 25 Eur x 2 = 50 Eur zadnje 25 Eur -------------------------------------------------------------------- skupaj 75 Eur Tko, zdej se pa odločajte, meni osebno so EBC O.K., pravjo da so boljše od Bremba, ampak itak ima vsak svoje mnenje in od vsakega, ki ga pozna dobi še njegovo mnenje O:-) gsxf750 1
urkoman Objavljeno Maj 23, 2012 Opozori Objavljeno Maj 23, 2012 najbolje je original,saj je verjetno obraba diskov in ploscic lpotem optimalna. logicno da bodo diski prej sli papa ce bos dal gor najace ploscice ki momentalno grizejo kot zmaj. tko vecina pravi,razmislam o nissinkah za hondo 900.
Cartman Objavljeno Maj 23, 2012 Opozori Objavljeno Maj 23, 2012 najbolje je original,saj je verjetno obraba diskov in ploscic lpotem optimalna. logicno da bodo diski prej sli papa ce bos dal gor najace ploscice ki momentalno grizejo kot zmaj. tko vecina pravi,razmislam o nissinkah za hondo 900. Aftermarket Nissini so na pogled drugačni od originalnih nadomestnih delov. originalne majo pobakren kovinski del in drugačne barve zavorno oblogo, prav tako imajo drugačne diletacije. modre nissin so cenej, zlate, sintrane pa majo cca enako ceno kot originalne. jaz mam original, sem bil pa z modrimi na prejšnjem motorju čist zadovoljen.
urkoman Objavljeno Maj 23, 2012 Opozori Objavljeno Maj 23, 2012 EBC = čisto fajn! Čist fajn žrejo diske al kaj je najbolj fajn na njih, da skripajo? svobodnaptica01 1
urkoman Objavljeno Maj 23, 2012 Opozori Objavljeno Maj 23, 2012 Aftermarket Nissini so na pogled drugačni od originalnih nadomestnih delov. originalne majo pobakren kovinski del in drugačne barve zavorno oblogo, prav tako imajo drugačne diletacije. modre nissin so cenej, zlate, sintrane pa majo cca enako ceno kot originalne. jaz mam original, sem bil pa z modrimi na prejšnjem motorju čist zadovoljen. Tako tako, v Solkanu bojda dobis aftermarket nissin, ki so drugace od originala. Je pomembno, da vzames za tezji motor (cez 200kg) malo trse in sintrane nissinke? Nekje sem prebiral da mehkejse - cenejse, bolj za lazje motorje do 600ccm.
gsxf750 Objavljeno Maj 23, 2012 Opozori Objavljeno Maj 23, 2012 Tako tako, v Solkanu bojda dobis aftermarket nissin, ki so drugace od originala. Je pomembno, da vzames za tezji motor (cez 200kg) malo trse in sintrane nissinke? Nekje sem prebiral da mehkejse - cenejse, bolj za lazje motorje do 600ccm. Ne pozabit na diske, v katerega "grizejo" ploščice. Sintrane in/oz. trše ploščice močneje obrabljajo diske!!! Sprobano na EBC izvedbi. :yes: Cena diska v primerjavi s ploščicami: ca 4 kratna Za mene no go smer. urkoman in trebor 2
urkoman Objavljeno Maj 23, 2012 Opozori Objavljeno Maj 23, 2012 Ne pozabit na diske, v katerega "grizejo" ploščice. Sintrane in/oz. trše ploščice močneje obrabljajo diske!!! Sprobano na EBC izvedbi. :yes: Cena diska v primerjavi s ploščicami: ca 4 kratna Za mene no go smer. To smo ze postudiral, samo povej nam ali bodo original NIssin sintrane ploscice za hondo na originalnih hondinih diskih naredile veliko skode? Razumem, da se to dogaja pri vseh ostalih ne Nissin ploscicah, ampak Nisiin original sintrane bi pa skorajda morale biti optimalne za diske, ki jih dajejo na Honde.
gsxf750 Objavljeno Maj 23, 2012 Opozori Objavljeno Maj 23, 2012 To smo ze postudiral, samo povej nam ali bodo original NIssin sintrane ploscice za hondo na originalnih hondinih diskih naredile veliko skode? Razumem, da se to dogaja pri vseh ostalih ne Nissin ploscicah, ampak Nisiin original sintrane bi pa skorajda morale biti optimalne za diske, ki jih dajejo na Honde. Ne morem komentirat iz lastnih izkušenj. Nimam ne Honde, ne več original ploščic na Nissin čeljustih. Izjava lastnika Honde in tudi nekdaj dirkača: Najbolje so se mu obnesle originalne Honda tako "grabljenje" kot trpežnost. Vozila se je cbr600rr. A so bile sintrane ali ne: nimam podatka
jl79 Objavljeno Junij 10, 2012 Opozori Objavljeno Junij 10, 2012 Danes sem menjal prednje ploščice na CBF1000 in sem opazil, da se en zavorni batek (srednji) na zavorni čeljusti ne premika. Vse batke sem sčistil in namazal z ATE silikonsko mastjo, ampak nič ne pomaga. Probal sem ga potegniti ven z gidoro ključem (v sredini je votel) in je šel zelo nerad ven, v primeru da sem stisnil zavoro pa se ne premika. Se da kaj narediti ali je potrebno popolnoma razstaviti zavorno čeljust?
Bremzer Objavljeno Junij 10, 2012 Opozori Objavljeno Junij 10, 2012 Danes sem menjal prednje ploščice na CBF1000 in sem opazil, da se en zavorni batek (srednji) na zavorni čeljusti ne premika. Vse batke sem sčistil in namazal z ATE silikonsko mastjo, ampak nič ne pomaga. Probal sem ga potegniti ven z gidoro ključem (v sredini je votel) in je šel zelo nerad ven, v primeru da sem stisnil zavoro pa se ne premika. Se da kaj narediti ali je potrebno popolnoma razstaviti zavorno čeljust? Najlažje dobiš batek malo ven,tako da ga malo očistiš in namažeš, da zgornji in spodnji batek podložiš npr;s staro zavorno pliščico sredinski pa ostane prost, pritisneš zavorno ročico in tako porine olje batek ven ! samo pazi,da ti nebo šel preveč ven in ti izteče olje,ko je ca 10 mm zunaj ga očisti namaži in potisni nazaj,to parkrat ponovi dokler batek lepo nelaufa ! trebor in sayo 2
TBoxer Objavljeno Junij 10, 2012 Opozori Objavljeno Junij 10, 2012 Danes sem menjal prednje ploščice na CBF1000 in sem opazil, da se en zavorni batek (srednji) na zavorni čeljusti ne premika. Vse batke sem sčistil in namazal z ATE silikonsko mastjo, ampak nič ne pomaga. Probal sem ga potegniti ven z gidoro ključem (v sredini je votel) in je šel zelo nerad ven, v primeru da sem stisnil zavoro pa se ne premika. Se da kaj narediti ali je potrebno popolnoma razstaviti zavorno čeljust? A ni srednji batek vezan na nožno zavoro?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se