Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

Mogoče le pri zadnji zavori, pri sprednjih pa po mojem ne. Ker na desni čeljusti so se mi vsi trije premikali, pri levi pa le dva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud če bi bil vezan na zadnjo zavoro (vem da so nekteri motorji mel povezane zavore) bi se moral premikat. Naredi tako kot je napisal Bremzer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi to sem probal, dal sem vmes dve ploščici od parketa (približno debeline dveh zavornih ploščic), ko sem stistil zavoro sta levi in desni batek prišla do konca in tudi pri nadaljnem stiskanju na zavoro se sredinski ni premaknil. Ven sem ga dobil edino na način, ko sem v sredinsko luknjo batka vzstavil gidoro in potem potehnil ven (sicer zelo težko). To sem ponovil nekajkrat, vendar se kljub mazanju z mastjo stanje ni izboljšalo. Kakšna je potem varianta, ven poegnit batek ga spolirat in verjetno zamenjati še tesnila? Se tesnila da dobiti še kje drugje kot original pri Hondi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razstavi zavorno čeljust jo očisti z brake cleanerjem (ne kakšno nafto oz. WD-jem!!) poglej če je kaj udrtinic na batku in stenah. Če so manjše se jih da popolirat, pri večjih pa je potrebno zamenjat batek. Tesnila pa tudi batki se dobijo na e-bayu

npr tole: http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CBF-1000-A9-ABS-09-Front-Left-Caliper-Piston-Seal-Kit-/180792885962?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a181882ca

P.S.-je pa zelo čudno, da ti ni zavorna tekočina potisnila batka vn, ko si blokiral ostala dva. Meni jih je še zmeraj, pa sem imel v rokah že resno poškodovane čljusti. Drugač pa obstaja še ena for aza dobit batek ven, čez kompresorjem ne gre. V priključek za zavorno cev našpopaš kakpno poveni litijevo mast z mazalico :) - tega še nisem poskusil tko da ne vem kako se obnese-sploh zaradi poznejšega čiščenja ostankov masti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo

kje v Lj oz. okolici se da kupiti zavorne ploščice razen pri sintarju?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Katere zavorne ploščice bolj priporočate po kvaliteti Goldfren ali Carbone Lorraine? Te dvojne sem našel za svojega KLE-ja. Cena CL je 1x višja od Goldfren ampak ali so res toliko boljše? Nebi rad varčeval na zavorah, ampak če niso boljše se ne splača plačevati toliko več za njih. Naročil jih bom pa od tu: http://www.motonet.s...zavorne-obloge/

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katere zavorne ploščice bolj priporočate po kvaliteti Goldfren ali Carbone Lorraine? Te dvojne sem našel za svojega KLE-ja. Cena CL je 1x višja od Goldfren ampak ali so res toliko boljše? Nebi rad varčeval na zavorah, ampak če niso boljše se ne splača plačevati toliko več za njih. Naročil jih bom pa od tu: http://www.motonet.s...zavorne-obloge/

Lp!

za KLE-ja bi ti te čisto odgovarjale : EBC Double-H / ali ponekod HH ... http://tinyurl.com/c2yzuao

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,a ima kdo izkušnje s to zadevo (tip pravi da so dirkalne in ravno za to jih rabim)

http://www.motonet.s...ood_detail=6251

LP Bajsi

Probal nisem, jih pa kar pohvalijo kolikor sem bral po netu. Je pa to najbrž cena za en disk, tko da niso lih najbolj poceni.. 140€ za ploščice ni malo..

Jaz uporablja SBS Dual Carbon, (tudi racing only). Primejo ok, folk jih načeloma pohvali, firma ni krneki, so zelo prisotni v dirkanju, tut Superbike (npr Checa, itd), cena pa odlična. Jaz sem dal ene 55€ s poštnino za oba diska, nabavil prek Ebaya in Anglije.

Edini minus je da mrzle ne primejo nič, ker so pač karbonske.

Drugače pa tudi naš JP ima na kombinezonu našitke SBS, verjetno bi bil dober naslov za vprašat kateri model je najboljši in kako se obnesejo :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V racing rangu imajo drugače 3 tipe ploščic pri SBS (za spredaj)

Racing Sinter

Dual Carbon

Dual Sinter

Graf priporočene uporabe:

post-1190-0-33386100-1343474173_thumb.jpg

Pa še značilnosti in primerjave posameznih racing modelov:

post-1190-0-75227000-1343474259_thumb.jpg

Če se ne motim je to vse za racing use only..

V cestno-športnem rangu so pa eni 4 modeli tut...

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Carbone Lorraine ploščice... naredil cca 1000km in še vedno cvilijo ko svinja na kolinah -.- sem že sčistil diske, spral vse kar se tiče zavor, s kompresorjem spihal in še vedno nič boljše... zanimivo pa je da se to pojavlja le pri prednji... no nekaj sem bral o bakrenem spreju.. kako to najbolj varno uporabim? snamem ploščice, sčistim in posprejam zadnjo stran?

vprašam ker se še imam namen ustaviti :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem jaz včasih namazal z bakreno mastjo na zadnji strani ploščice. Mislim da je celo malo pomagalo (pri avtu) Potem pa nisem nikoli več tega delal ker me je nehalo motit. Če pa druge moti pa naj jih :)

Preprosto pošpricaj po zadnji strani ploščice, obrni ploščico tako da ne boš pošprical po zavorni strani. Pa ne pretiravaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Robovi od wave diska so verjetno ostri, saj jih vseskozi brusi?

Pri čiščenju feltne je nevarnost, da se urežeš/poškoduješ ali da bi se, bi moral bit že zelo neroden?

Hvala.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem pri sprednjih ploščicah. Zadnji meter ali dva predno se ustavim močno zacviljo. Razen če se ustavim res narahlo. Prebiral sem že temo in ugotovil, da bi najbrž bilo treba namazati zadnjo stran ploščic oz bate z bakreno mastjo. Bo to rešilo problem (da ne bom zastonj razdiral)? Drugače bremze delajo kot morajo.

Hvala :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem pri sprednjih ploščicah. Zadnji meter ali dva predno se ustavim močno zacviljo. Razen če se ustavim res narahlo. Prebiral sem že temo in ugotovil, da bi najbrž bilo treba namazati zadnjo stran ploščic oz bate z bakreno mastjo. Bo to rešilo problem (da ne bom zastonj razdiral)? Drugače bremze delajo kot morajo.

Hvala :D

Namaži kot ti jebilo že rečeno z bakreno mastjo in malo pobrusi ploščico(oblogo) zgoraj in spodaj pod kotom 45 stopinj !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni so prvih par minut ko sem našprical nehale cvilit, potem so spet cvilile, zdaj pa je še neke vrste pisk... vseeno, na naslednjem servisu (čez 1000km) dam gor original, pa mi je vseeno za teh 10€ razlike/kom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni so prvih par minut ko sem našprical nehale cvilit, potem so spet cvilile, zdaj pa je še neke vrste pisk... vseeno, na naslednjem servisu (čez 1000km) dam gor original, pa mi je vseeno za teh 10€ razlike/kom

Če nič ne namnažeš bodo cvilile tudi originalne ! Ni nujno,da je bakrena mast lahko tudi z alu, mesing v skrajnem primeru tudi grafitna popolnoma na tenko kajti grafitna je agresivna na gumo ravno tako se nesme špricat z kakim agresivnim spreyem na gumo kot je npr: VD-40 !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nič ne namnažeš bodo cvilile tudi originalne ! Ni nujno,da je bakrena mast lahko tudi z alu, mesing v skrajnem primeru tudi grafitna popolnoma na tenko kajti grafitna je agresivna na gumo ravno tako se nesme špricat z kakim agresivnim spreyem na gumo kot je npr: VD-40 !

mislim da majo preeč bakrenih delcev ... saj ne vem, v glavnem, zelo oranžne so :D original so sive... zdaj če je zaradi materialov pa niam pojma Popravljeno . Popravil Lipek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!