Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

  • 3 tedne pozneje...

Jz imam osebno najboljše izkušnje z originali

Original se mi pregrejejo (brembo)!? Iščem nekaj mehkejšega...

Potrebujem pa jih za mojo motorko (SM450RR).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Predstavljam enega od mojih novejših jesenskih projektov, kateremu je botroval predvsem dež ter predčasno zlizana zadnja guma :)

Kot lahko razberemo iz naslova je kit nadomestek rezervoarja zavorne tekočine . Funkcijo rezervoarčka nadomesti prozorna cevka v katero natočimo zavorno tekočino, smisel kita pa je tako estetski kot praktičen. V tujini ga bojda v veliki meri uporabljajo na dirkalnikih, ker se v primeru padca ne raztrešči in ne razlije agresivne zavorne tekočine. Poleg tega je dobrodošel detajl na raznih predelavah, dodelavah itd. kjer težimo k čistim linijm.... zadeva pač zgleda kul (vsaj pomoje)

Kit je sestavljen iz prozorne cevke odporne na zavorno tekočino, vzmetne ter polžaste objemke z katerim pritrdimo kit (jih moram še naročit) ter nenazadnje aluminijastega zamaška z vdelanim zapornim ventilom, ki omogoča vstop zraka, ko se nivo tekočine zaradi obrabe ploščic niža, hkrati pa preprečuje da bi tekočina pršila iz cevke ter vstop vode v sistem. Čep trenutno obstaja le v alu verziji (poliran oz. nepoliran) v prihodnje jih bom pa mogoče tudi eloksiral v nekaj barv (npr. črna, kawasaki zelena, modre itd...)

Jst sem podobno zadevo vozil na bivšem Streetfighterju dve sezoni in se je obrestovala dobro, s tem da nisem imel tako fency čepa....

post-20343-0-29213600-1352712520_thumb.jpg

post-20343-0-56078000-1352712536_thumb.jpg

Če koga zanima zadeva-PM. Konstruktivni komentarji zaželeni.

Popravljeno . Popravil trojan69
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predstavljam enega od mojih novejših jesenskih projektov, kateremu je botroval predvsem dež ter predčasno zlizana zadnja guma :)

Kot lahko razberemo iz naslova je kit nadomestek rezervoarja zavorne tekočine . Funkcijo rezervoarčka nadomesti prozorna cevka v katero natočimo zavorno tekočino, smisel kita pa je tako estetski kot praktičen. V tujini ga bojda v veliki meri uporabljajo na dirkalnikih, ker se v primeru padca ne raztrešči in ne razlije agresivne zavorne tekočine. Poleg tega je dobrodošel detajl na raznih predelavah, dodelavah itd. kjer težimo k čistim linijm.... zadeva pač zgleda kul (vsaj pomoje)

Kit je sestavljen iz prozorne cevke odporne na zavorno tekočino, vzmetne ter polžaste objemke z katerim pritrdimo kit (jih moram še naročit) ter nenazadnje aluminijastega zamaška z vdelanim zapornim ventilom, ki omogoča vstop zraka, ko se nivo tekočine zaradi obrabe ploščic niža, hkrati pa preprečuje da bi tekočina pršila iz cevke ter vstop vode v sistem. Čep trenutno obstaja le v alu verziji (poliran oz. nepoliran) v prihodnje jih bom pa mogoče tudi eloksiral v nekaj barv (npr. črna, kawasaki zelena, modre itd.. .)

Jst sem podobno zadevo vozil na bivšem Streetfighterju dve sezoni in se je obrestovala dobro, s tem da nisem imel tako fency čepa....

post-20343-0-29213600-1352712520_thumb.jpg

post-20343-0-56078000-1352712536_thumb.jpg

Če koga zanima zadeva-PM. Konstruktivni komentarji zaželeni.

Lepo :OK: HRC prodaja take kite (za mučo preveč dinero), večina jih uporablja tudi na drugih dirkalnikih, saj je dostikrat originalna posodica locirana tako, da če nimaš nameščenih sopotnikovih tac (kar jih na dirkališču itak nimaš), gre zadeva v maloro v primeru padca.

Montirana zadeva

post-20956-0-33819000-1352723295_thumb.jpg

Dve leti nazaj je imel mojster v domači delavnici nekaj časa in predvsem volje viška, tako da imam jaz namesto cevke home made aluminijast rezervoarček zmontiran zadaj za tačko. Še vedno lično in bullet proof :)

post-20956-0-62811000-1352723682_thumb.jpg post-20956-0-70167500-1352723700_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem podobno zadevo vozil na bivšem Streetfighterju dve sezoni in se je obrestovala dobro, s tem da nisem imel tako fency čepa....

post-20343-0-29213600-1352712520_thumb.jpg

post-20343-0-56078000-1352712536_thumb.jpg

Če koga zanima zadeva-PM. Konstruktivni komentarji zaželeni.

Nekaj mi ni jasno... Tako kot se ploščice porabljajo, gre vse več zav. tekočine iz rezervoarčka v cevi, kar v rezervoarčku ustvarja podtlak. Zato imajo rezervoarčki tisto gumijasto membrano, plastičen pokrov pa ne tesni 100%, tako da lahko nad membrano pride zrak.

Kako to dela pri takem sistemu?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj mi ni jasno... Tako kot se ploščice porabljajo, gre vse več zav. tekočine iz rezervoarčka v cevi, kar v rezervoarčku ustvarja podtlak. Zato imajo rezervoarčki tisto gumijasto membrano, plastičen pokrov pa ne tesni 100%, tako da lahko nad membrano pride zrak.

Kako to dela pri takem sistemu?

D.

Moj dizajn ima v pokrovček vdelan zaporni ventil, ki spušča v sistem majho količino zraka, tako da se ne ustvarja vakum.

Se pa tekočina ponavadi znižuje tako počasi, da potegne malo zraka tudi mimo pokrovčka-tale kit od HRC, ki ga omenja svobodna ptica (vsaj kolikor vem) nima odzračevanja. Moram bit bol fency od Honde hehehe :)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To si pogruntal"kriv pulfer" saj posodica za navadne smrtnike naj bi bila čim večja tako,da pri obrabi ploščic ni potrebe po dolivanju obenem pa je to tudi pokazatelj izrabe ploščic saj ima vsak motor ta rezervoarček različne kapacitete in to ravno zato,da imaš kontrolo obrabe zavornih ploščic,če je plastičen je označen min.in max..Pri vlitih glavnih zavornih cilindri imajo okenček samo zato,da vidiš obrabo ploščic ali eventuelno izgubo olja ! Zavorna tekočina mora imeti prost pretok v obe smeri namreč, ko zavoro sprostiš mora določena količina olja iz sistema nazaj v posodico sicer bi zavore blokirale,če sistem olje potrebuje mora spet nazaj v gl.zavorni cilinder i NEPOZABI na raztezanje pri povišani temperaturi zavorne tekočine !

Ps: ne experimentiraj okoli zavornih sistemov zato so bolj pametni konstruktorji in glej da komu to neprodaš ker se lahko hitro zgodi da odgovarjaš za tvojo pogruntavščino ! ! ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predstavljam enega od mojih novejših jesenskih projektov, kateremu je botroval predvsem dež ter predčasno zlizana zadnja guma :)

Kot lahko razberemo iz naslova je kit nadomestek rezervoarja zavorne tekočine . Funkcijo rezervoarčka nadomesti prozorna cevka v katero natočimo zavorno tekočino, smisel kita pa je tako estetski kot praktičen. V tujini ga bojda v veliki meri uporabljajo na dirkalnikih, ker se v primeru padca ne raztrešči in ne razlije agresivne zavorne tekočine. Poleg tega je dobrodošel detajl na raznih predelavah, dodelavah itd. kjer težimo k čistim linijm.... zadeva pač zgleda kul (vsaj pomoje)

Kit je sestavljen iz prozorne cevke odporne na zavorno tekočino, vzmetne ter polžaste objemke z katerim pritrdimo kit (jih moram še naročit) ter nenazadnje aluminijastega zamaška z vdelanim zapornim ventilom, ki omogoča vstop zraka, ko se nivo tekočine zaradi obrabe ploščic niža, hkrati pa preprečuje da bi tekočina pršila iz cevke ter vstop vode v sistem. Čep trenutno obstaja le v alu verziji (poliran oz. nepoliran) v prihodnje jih bom pa mogoče tudi eloksiral v nekaj barv (npr. črna, kawasaki zelena, modre itd.. .)

Jst sem podobno zadevo vozil na bivšem Streetfighterju dve sezoni in se je obrestovala dobro, s tem da nisem imel tako fency čepa....

post-20343-0-29213600-1352712520_thumb.jpg

post-20343-0-56078000-1352712536_thumb.jpg

Če koga zanima zadeva-PM. Konstruktivni komentarji zaželeni.

Za vsak slučaj čepke na delu kjer je v cevki postruži zobčaste utore. Ker zdaj ko imaš zadevo polirano, res da gre lahko v cevko na knap, samo ko se bo segrela cevka bodisi na soncu ali pa ko bo tekočina segreta, se bo cevka razmehčala in in čep lahko odleti. Neko varovalo bi se vseeno splačalo narediti.

Od viška glava ne boli...eloksiraj pa kar, ker vprašanje kaj bo naredil aluminij v bližini zavorne tekočine, ga zna postopoma popapcat :P

Drgač pa zanimiva ideja! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa še to! k smo glih na segrevanju zavorne tekočine...lahko bi šel še kanček dlje ;)

Samo za primer mi je zdaj kapnilo na pamet...poglej kako sem si jaz naredil hlajenje izpušnih plinov za podtlak!

4.jpg

No nekaj takega v večjem merilu bi moral dat vmes, da bi bila komplet tekočina v rebrasti aluminijasti cevi..zakaj? Da bi se zavorna tekočina sprot vsaj malo hladila...

Ja vem, da je strošek...sam potem pa res lahko rečeš, da je izdelek na nivoju! Pa še bolj je modificiran od HRC.ja...hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čez čep pride še vzmetna objemka, ampak bom utročke vseeno naredil-tale zadeva na sliki je še prototip :). Glede aluminija in zavorne tekočine se pomoje morata kar dobro ujemat, sklepajoč po tem da je veliko aftermarket in custom lončkov za zavorno tekočino narejenih iz aluminija.

Ideja z hladilnikom je pa supre ideja-hvala za tole!! Jo bom verjetno uporabil na kakih delux modelih hehe Se pa večina toplote generira v kleščah iz katerih se tekočina ne vrača v rezervoarček,..ampak če se znebimo vsaj nekaj toplote je to zagotovo plus :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super :). Kiti bodo enkrat naslednji teden, ko dobim naročen material. Ti sporočim. Čepe pa stružim sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No nekaj takega v večjem merilu bi moral dat vmes, da bi bila komplet tekočina v rebrasti aluminijasti cevi..zakaj? Da bi se zavorna tekočina sprot vsaj malo hladila...

Ideja z hladilnikom je pa supre ideja-hvala za tole!! Jo bom verjetno uporabil na kakih delux modelih hehe Se pa večina toplote generira v kleščah iz katerih se tekočina ne vrača v rezervoarček,..ampak če se znebimo vsaj nekaj toplote je to zagotovo plus :)

:hmm: Po moje čisto odveč, ker pri zavorni tekočini ni pretoka in je hlajenje na dovodni cevi brezpredmetno. Razen za 'bling'. ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To si pogruntal"kriv pulfer" saj posodica za navadne smrtnike naj bi bila čim večja tako,da pri obrabi ploščic ni potrebe po dolivanju obenem pa je to tudi pokazatelj izrabe ploščic saj ima vsak motor ta rezervoarček različne kapacitete in to ravno zato,da imaš kontrolo obrabe zavornih ploščic,če je plastičen je označen min.in max..Pri vlitih glavnih zavornih cilindri imajo okenček samo zato,da vidiš obrabo ploščic ali eventuelno izgubo olja ! Zavorna tekočina mora imeti prost pretok v obe smeri namreč, ko zavoro sprostiš mora določena količina olja iz sistema nazaj v posodico sicer bi zavore blokirale,če sistem olje potrebuje mora spet nazaj v gl.zavorni cilinder i NEPOZABI na raztezanje pri povišani temperaturi zavorne tekočine !

Ps: ne experimentiraj okoli zavornih sistemov zato so bolj pametni konstruktorji in glej da komu to neprodaš ker se lahko hitro zgodi da odgovarjaš za tvojo pogruntavščino ! ! ! !

Pa sem že mislil, da se ne pogovarjaš več z mano :)

-20 cm cevke ima prostornino cca 12,7 kubičnih centimetrov, kar je popolnoma dovolj zavorne tekočine... majčkeno manj od tehle-pa računaj da so to nadomestni rezervoarji za sprednje zavore, ki imajo tam 5 do 10 krat večjo prostornino sekunadnih batov kot zadnje... http://www.ebay.com/itm/Optional-Brake-Fluid-Reservoir-Fit-Suzuki-TL1000R-98-02-1998-2002-/230838493831?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item35bf0be287&vxp=mtr

-nivo zavorne tekočine je viden-cevka je prozorna

-zavorna tekočina se brez težav vrne v rezervoarcek, saj je že sama cevka dovolj prožna, poleg tega pa sem sam dodal še sistem odzračevanja, ki je sicer nepotreben ampak bolj gotov in bolj dodelan

-nič ne eksperimentiram, zeksperimentirala je že Honda (glej objavo svobodne ptice), tisoči dirkačev in predelovalcev po svetu in koneckoncev tudi jaz dve leti....moj sistem je pa celo mal bolj dodelan od hondinega originalnega kita (ki nima odzračevanja)

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gumijasta membrana je zato, ker je zavorna tekočina higroskopična - vpija vlago iz zraka. ta guma pa ta pojav zmanšuje. Pri pogosti menjavi zavorne tekočine to ni problem kar dirkanje že v osnovi najbrž zahteva.

Za motor nas navadnih uporabnikov je pa to pomembno, ker najbrž ne pride v poštev menjava zavorne tekočine pred vsako vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp maš prov. Zato pa je potrebno uporabiti cevko, ki je hkrati oporna na zavorno tekočino ter je hidrofobna-izpodriva vodo. Dobit tako cevko je pa kar podvig.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Nisem pozabil na tale moj projekt, zgolj majčken zastoj zaradi zmešnjave z dobaviteljem cevk. Uporabit želim namreč posebno Tygon cevko, ki jo preko luže uporabljajo v podobnih kitih in je hidrofobna odporna na kemikalije, vremenske vplive, zvijanje itd.. Upam da bo do novega leta..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, sem končno našel tole slavno izmikajočo se cevko. Ampak je nastal problem, ker jo lahko dobim samo v večji količini ter je svinsko draga. Tako da se bom kite žal spravil delat v primeru, da bo dovolj veliko zanimanje (okoli 10 kitov). Promocijska cena bo 20 eur za kit (cevka, čep z vgrajenim ventilom, vzmetna ter polžasta objemka).

Sporočite če vas stvar zanima

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, sem končno našel tole slavno izmikajočo se cevko. Ampak je nastal problem, ker jo lahko dobim samo v večji količini ter je svinsko draga. Tako da se bom kite žal spravil delat v primeru, da bo dovolj veliko zanimanje (okoli 10 kitov). Promocijska cena bo 20 eur za kit (cevka, čep z vgrajenim ventilom, vzmetna ter polžasta objemka).

Sporočite če vas stvar zanima

naročam enega v v alu barvi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!