DAMI34 Objavljeno Januar 14, 2013 Opozori Objavljeno Januar 14, 2013 Meni pa Brembo ob močnem zaviranju tresejo. Ali so obloge preveč športne ali preveč nežne? če imaš Brembo Racing, naj bi bile primerne za cestno uporabo, jih imam tudi jaz in je približno tako kot praviš, jih je slišati, hkrati pa malce tresejo.
dore Objavljeno Januar 14, 2013 Opozori Objavljeno Januar 14, 2013 če imaš Brembo Racing, naj bi bile primerne za cestno uporabo, jih imam tudi jaz in je približno tako kot praviš, jih je slišati, hkrati pa malce tresejo. Nima Brembo racing.Oznaka je TT,to pa pomeni mešanico touring in enduro. Lp
HyperJack Objavljeno Januar 15, 2013 Opozori Objavljeno Januar 15, 2013 Trojan, zdej sam en predlog, jaz čepe vedno naredim na princip, kot sem ti ga na hitr skiciral na sliki. Dosti bolj kompaktno se "usede" v cevko. Pa tudi manj možnosti je, da čep narebran na tak način izvrže vn. TOMCAT 1
orcus Objavljeno Januar 15, 2013 Opozori Objavljeno Januar 15, 2013 Trojan, zdej sam en predlog, jaz čepe vedno naredim na princip, kot sem ti ga na hitr skiciral na sliki. Dosti bolj kompaktno se "usede" v cevko. Pa tudi manj možnosti je, da čep narebran na tak način izvrže vn. Pred par dnevi sem dobil kit od tojan69. Ventilček je zelo lepo narejen in super sede na cevko. Že brez sponke dobro drži. Z sponko je trotl-ziher. Jaz sem ga preizkusil tako, da sem sestavil, obrnil na glavo in not nalil dot4 ( moder od ATE). Po več dnevih ventilček super tesni, spoj tesni brez objemke, cevka ne švica. Do sedaj mi je skoraj vse švicalo z modrim Ate dot4. Na motor pa še ne bom montiral hitro, zato tudi sam čakam kakšno poročilo, kako se kit obnese v uporabi. cikadina 1
matgo Objavljeno Januar 16, 2013 Opozori Objavljeno Januar 16, 2013 Pred par dnevi sem dobil kit od tojan69. Ventilček je zelo lepo narejen in super sede na cevko. Že brez sponke dobro drži. Z sponko je trotl-ziher. Jaz sem ga preizkusil tako, da sem sestavil, obrnil na glavo in not nalil dot4 ( moder od ATE). Po več dnevih ventilček super tesni, spoj tesni brez objemke, cevka ne švica. Do sedaj mi je skoraj vse švicalo z modrim Ate dot4. Na motor pa še ne bom montiral hitro, zato tudi sam čakam kakšno poročilo, kako se kit obnese v uporabi. Hudo izgleda, tole z modro barvo!!
Dr_Jakob Objavljeno Januar 16, 2013 Opozori Objavljeno Januar 16, 2013 Po mojem bo moja Futka v naslednji sezoni dobila 3 takele komplete: za obe bremzi in za sklopko... sam mal še počakam kaj boste fantje rekli glede uporabnosti... cikadina 1
RSTDRIVER Objavljeno Januar 16, 2013 Opozori Objavljeno Januar 16, 2013 Po mojem bo moja Futka v naslednji sezoni dobila 3 takele komplete: za obe bremzi in za sklopko... sam mal še počakam kaj boste fantje rekli glede uporabnosti... a ti nimaš standardnih pump? kam boš pa vtaknu ta drug konc?
sayo Objavljeno Januar 16, 2013 Opozori Objavljeno Januar 16, 2013 Za Kwaka dobiš pa že original ZELENE cevke v trgovini z AKVARISTIKO
aero Objavljeno Januar 16, 2013 Opozori Objavljeno Januar 16, 2013 Če sem prav razumel to niso navadne cevke...
HyperJack Objavljeno Januar 16, 2013 Opozori Objavljeno Januar 16, 2013 Če sem prav razumel to niso navadne cevke... Pač razumi, da kolikor smo nekateri resni v temah, se najdejo drugi ki so prav toliko neresni... Govora je o posebnih Tygon cevkah, ki so odporne na vsega in svašta... namensko prav za uporabo v kombinaciji z zavornim oljem. lp
Dr_Jakob Objavljeno Januar 16, 2013 Opozori Objavljeno Januar 16, 2013 a ti nimaš standardnih pump? kam boš pa vtaknu ta drug konc? mam standardne... kako si mislil, kam bom dal drug konec? Tisto sranje na balanci bom dol ruknu... ostalo ostane isto... no, razen če bom mogoče opletene cevi dodal, sam to verjetno ne bom.
RSTDRIVER Objavljeno Januar 16, 2013 Opozori Objavljeno Januar 16, 2013 mam standardne... kako si mislil, kam bom dal drug konec? Tisto sranje na balanci bom dol ruknu... ostalo ostane isto... no, razen če bom mogoče opletene cevi dodal, sam to verjetno ne bom. tkole na uč.... nimaš ločenega rezervoarja razen za zadnjo bremzo..... in po mojem, te cevke nimaš kam nataknt..... za sklopko in prednjo zavoro.... kwa pravš?
Dr_Jakob Objavljeno Januar 16, 2013 Opozori Objavljeno Januar 16, 2013 Kar še ni, pa še bo... sej kako rabljeno radialno pumpo sprednje bremze s počenim rezervoarjem in isto tako za sklopko najbrž nau teđk dobit pr kakem dilerju... mi gre res na jetra stanje posodic za DOT4
RSTDRIVER Objavljeno Januar 17, 2013 Opozori Objavljeno Januar 17, 2013 Kar še ni, pa še bo... sej kako rabljeno radialno pumpo sprednje bremze s počenim rezervoarjem in isto tako za sklopko najbrž nau teđk dobit pr kakem dilerju... mi gre res na jetra stanje posodic za DOT4 he, če boš kej najdu za PAMETNO ceno, pa de bo kokrtok ohranjen, povej..... mam pa jest pletene lajtunge od hel-a viška (srebrne).... prodam za 50% cene (nove, nikol rabljene), če se boš premislu.... ok, de nao čist off: opozoru sm te, da omenjene cevke ne pašejo na integrirane pumpe. :)
honda2000 Objavljeno Februar 5, 2013 Opozori Objavljeno Februar 5, 2013 Iščem original ploščice za yamaho fz6, pa me zanima pod katero firmo naj iščem? Kawasaki ima recimo nisin kako je pri yamaha?
urkoman Objavljeno Februar 6, 2013 Opozori Objavljeno Februar 6, 2013 na servisu yamahe sem dobil nisinke za mojo hondo.ali je to po novem ali pa ze dlje casa enake ploscice uporablja tako honda kot yamaha.
trojan69 Objavljeno Februar 6, 2013 Opozori Objavljeno Februar 6, 2013 Honda, Yamaha Kawasaki itd. ne delajo svojih zavornih čeljusti. Poglejte znamko čeljusti, ki jih mate montirane na mopiju pa boste vedl tudi znako originalnih ploščic. Simpl kt pasulj
macak333 Objavljeno Februar 6, 2013 Opozori Objavljeno Februar 6, 2013 Honda, Yamaha Kawasaki itd. ne delajo svojih zavornih čeljusti. Poglejte znamko čeljusti, ki jih mate montirane na mopiju pa boste vedl tudi znako originalnih ploščic. Simpl kt pasulj Ja na cbr-i sem imel Toxico zavorne čeljusti, vendar so v originalu not Nissinove zavorne ploščice. Če sta te dve firmi isti oz. da Nissin niso originalne zavorne ploščice, se pa posipam s pepelom.
trojan69 Objavljeno Februar 6, 2013 Opozori Objavljeno Februar 6, 2013 Seveda firme kombinirajo različne dele. Mam en par tokico 6 batnih čeljusti doma še z originalnimi ploščicami, bom za foro pogledu katere so not. Čist možno da niso od iste firme. Ampak za tokico zavorne čeljusti je še vedno najbolj ˝originalna˝ tokico zavorna ploščica. Če to montiraš ne morš zgrešit, čeprav ne vem kaj majo ljudje tok proti aftermarketom. Govorim o preverjenih znamkah kot so EBC, Lucas itd. sam od goldfrena, katerih je poln e-bay po smešn nizkih cenah se stran držte
urkoman Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 zakaj proti recmo lucasu namesto orig. nissinkam. sam zato ker preverjeno skripa kot stata sajterga. ja pa zaradi materijala. trse ploscice kot so,bols zagrabjo pa tudi bolj diske zrejo. diski pa niso tolk pocen.
Cartman Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 (popravljeno) Po moje problem ni v kombinaciji klesc in plocic. U klesce tud aftermarket ploscice perfektno sedejo. problem je bol disk in ploscice. Ce se ne motim je vecina hondinih diskov Yutaka. Hondin nissin original pa se razlikuje od aftermarket nissina. Tako Po barvi zavorne mase kot po filingu med zlajfanjem in tud pri ceni. Sintrane aftermarket so cenovno tam tam z originali, Organske pa skor pol cenej. Pa se izkusnja iz lanske sezone. v 2011 sem zvozil 11000Km in fental originalne nissin ploscice. Ker so original precej dragi, sm kupil aftermarket nissin. Ja to ni isto. Grabijo cist drugace. Med Mestno voznjo taknem rocko pa ugrizne Ko noro, ce zaviram na AC se pa kar peljem, in ko pade pod neko brzino spet mocno ugrizne. Tole se sicer bere precej bol dramaticno kot je na cesti. Je pa obcutek med zaviranjem krepko drugacen. Lani sm Komaj zmogel 6000, in ploscice so se dovolj mesnate, ampak mislim da gredo u kanto. Popravljeno Februar 7, 2013. Popravil Cartman urkoman in trojan69 2
urkoman Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 Jap, moje so sle v "kanto" po 200km-jih, do morja pa nazaj
trojan69 Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 (popravljeno) Po moje problem ni v kombinaciji klesc in plocic. U klesce tud aftermarket ploscice perfektno sedejo. problem je bol disk in ploscice. Ce se ne motim je vecina hondinih diskov Yutaka. Hondin nissin original pa se razlikuje od aftermarket nissina. Tako Po barvi zavorne mase kot po filingu med zlajfanjem in tud pri ceni. Sintrane aftermarket so cenovno tam tam z originali, Organske pa skor pol cenej. Maš prov ja, diski so mi nekak ušli iz glave. Moja napaka; posipam z pepelom pa oblečem v žakel Glede zavonih ploščic je pa treba pazit, sploh na e-bayu. Sem bral na eni od ameriških strani, da je ogromno ponaredkov zadnje čase. Drugač mam jst z EBC pa Lucas OK izkušnje je pa re, da vozim mal starejše motorje. Uporabljam pa vedno organske. Popravljeno Februar 7, 2013. Popravil trojan69
trojan69 Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 zakaj proti recmo lucasu namesto orig. nissinkam. sam zato ker preverjeno skripa kot stata sajterga. ja pa zaradi materijala. trse ploscice kot so,bols zagrabjo pa tudi bolj diske zrejo. diski pa niso tolk pocen. Poskusi zadnjo stran plošcice kjer nalega batek na tanko namazat z bakreno pasto, pa bi moral bit ok. + organske ploščice so mehkejše, jst se sintiranih načeloma izogibam.
urkoman Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 Ko bo treba menjat (za dobro sezono bodo prednje se zdrzale), bom poizkusil se z mazanjem, kot omenjas, stane me nic.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se