Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

A je mozen naredit s ploscicami cez 60 t ? sprednjimi

Na fz -ju

Mozno je, sam bos ta zadnje 1x menjal. Moj primer je sedaj pri 30t, menjane zadnje, prednje pa se sigurno za dobrih 10t. 

Voznja pa zmerna, bremza ze tako masina sama.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole bom v bližnji prihodnosti naročil:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/140743559702?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

 

Glede na prebrano, je nakup upravičen, čeprav se vozim bolj tursitično. Razlog naj bi bil enak kot pravi Marja, boljši občutek! Izbral bi pa črno barvo zavornih cevi!

post-31318-0-75442200-1360342500_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobene razlike v zavornih ceveh razen vizualne NI, pa naj bodo to navadne ali opletene ! ! Ravno tako kot ni razlike

v delovanju mašine z različnimi znamkami  olj; Motul,Castrol,BP,Schel,Aral itd.itd. ampak kaj čmo eni vidite tudi kako trava raste !

ps; govorim o znamki olj in ne o raznih specifikacijah in cenah,da nebo pomote.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je samo za prvi dve zavorni cevi. V mojem linku iz Ebay-a pa je komplet, 3 spredaj in 1 zadaj... Ceno pa lahko primerjaš. Vseeno hvala za link!

 

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj so tukaj pri Venhill spredaj samo dve zavorni cevi, pri prodajalcu iz ebay-a pa tri?

 

Verjetno ima XTZ v originalu tudi tri cevi - eno od glavnega cilindra do razdelilca, potem pa še po eno od razdelilca do vsake zavorne čeljusti.

 

Venhill pa je kvazi 'race' izvedba, kjer sta dve cevi od glavnega cilindra pa do zavornih čeljusti.

 

 

http://helperformance.com/store/product_info.php?cPath=145_55&products_id=6227 - na vrhu so skicirane različne variante cevi...

 

     D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj so tukaj pri Venhill spredaj samo dve zavorni cevi, pri prodajalcu iz ebay-a pa tri?

Eni spremenijo zadeve tako, da iz rocke peljejo cev naravnost do klesc, in krajso cev iz ene klesce na drugo. Pri tem moras menjat vijak na kesci za daljsega. S tem patentom odstranijo razdilec, in namesto treh cevi imas samo se dve.

Kar se modrovanja o navadnih in opetenih tice.....na novih motorjih res najbrz ni bistvene razlike. Starejsi kot je, bol se pozna. Ko sm jaz na mojem GPZ menjal cevi sem totalno popizdu zakaj tega nism prej naredu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot sta napisala danci in cartman, vecinoma full race varianta pri Venhillu, pretakanje zavorne tekocine naj bi bilo tako optimalno.

Razlika je tudi v zelo enostavni namestitvi, pri Venhillu pletenice na konceh nasraufas na bolt-e, ni potrebno paziti da se pletenica ne zavije, ko jo namestis. (zaradi tega sistema in dolzine pletenic (full race) je upraviceno drazje za nekaj 20 evrov)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pretakanje tekočine nima veze tukaj ker pretok ni velik, pravzaprav je zelo majhen, tlak v celem sistemu pa je naprej od glavnega cilindra enak

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za navadenega motorista in če ravno nevoziš po Grobniku ali na kaki drugi pisti je to potrata denarja.Pri sami vožnji (normalni) nihče neopazi kakšne so zavorne cevi razen vizualno !

to ti kar tako direktno v glavo izza šanka....

enak odgovor tudi bremzerju...

 

Ja se pozna !!!  in to fuuuulllll !!!

strošek 39¸€ pa se mi zdi , da je vsaj tam-tam s ceno originalne gumi cevi pri uradnem uvozniku...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrata denarja. tako napise tisti ki jih ni zamenjal, slisal pa je da majo vsi ostaji prjatli pletenice :D

Potrata denarja je, ce na vsake 4 leta menjas gumi cevi.

Za navadnega motorista, ki ima motor vec v garazi kot na cesti, je to res potrata denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta teden naročim te iz Ebay-a: http://www.ebay.co.u...984.m1438.l2649

 

Mislim da bodo za mojo staro Yamaho uredu. Vozim bolj turistično, tako da kakšna racing varianta ni potrebna. Glede na prebrane ocene kupcev iz Ebay-a, je roba super. Želim pa obenem, ko bom menjal zavorne cevi, zamenjati tudi ročko za sprednjo zavoro in sklopko. Moti me ker imata obe ročki, preveč " lufta "! Kot sem gledal v Louis-ovem katalogu in na Ebay-u ročke niso drage. Ne vem pa kakšna je kvaliteta!? Da ne bodo v kratkem opletale tudi nove? Ima kdo kakšen predlog kaj in kje kupiti?

 

 

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta teden naročim te iz Ebay-a: http://www.ebay.co.u...984.m1438.l2649

 

Mislim da bodo za mojo staro Yamaho uredu. Vozim bolj turistično, tako da kakšna racing varianta ni potrebna. Glede na prebrane ocene kupcev iz Ebay-a, je roba super. Želim pa obenem, ko bom menjal zavorne cevi, zamenjati tudi ročko za sprednjo zavoro in sklopko. Moti me ker imata obe ročki, preveč " lufta "! Kot sem gledal v Louis-ovem katalogu in na Ebay-u ročke niso drage. Ne vem pa kakšna je kvaliteta!? Da ne bodo v kratkem opletale tudi nove? Ima kdo kakšen predlog kaj in kje kupiti?

 

 

Lep pozdrav

 

 

 

Saladin, si pogledal puše, ki so v ročkah? Morda so izrabljene in imajo ravno zaradi tega zračnost, ki te moti. Če so izrabljene, jih spravi ven in na njihovo mesto vstavi nove. Če jih ne boš mogel kje kupiti, ti jih kakšen strugar hitro naredi. Jih pa potem namaži, ko jih boš spet sestavljal, saj kdor maže, ta tudi vozi.  :grim

 

 

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta teden naročim te iz Ebay-a: http://www.ebay.co.u...984.m1438.l2649

 

Mislim da bodo za mojo staro Yamaho uredu. Vozim bolj turistično, tako da kakšna racing varianta ni potrebna. Glede na prebrane ocene kupcev iz Ebay-a, je roba super. Želim pa obenem, ko bom menjal zavorne cevi, zamenjati tudi ročko za sprednjo zavoro in sklopko. Moti me ker imata obe ročki, preveč " lufta "! Kot sem gledal v Louis-ovem katalogu in na Ebay-u ročke niso drage. Ne vem pa kakšna je kvaliteta!? Da ne bodo v kratkem opletale tudi nove? Ima kdo kakšen predlog kaj in kje kupiti?

 

 

Lep pozdrav

 

Ni ročk, da ne bi opletale, če pa že so na začetku skoraj brez "lufta" ga pa prav gotovo s časom dobijo....že nov motor nima noben ročk brez lufta, še manj pa tisti, ki imajo sklopko na zajlo in se ob vsakem stisku sklopke še toliko bolj obremenjuje vzvod ročke. Težavo sem osebno začasno rešil z grafit teflonskimi podložkami...tako da mislim, da tukaj trajne rešitve ni.

 

lp

 

p.s. če rabiš slučajno nove puše, mi javi ti postružim nove.

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni ročk, da ne bi opletale, če pa že so na začetku skoraj brez "lufta" ga pa prav gotovo s časom dobijo....že nov motor nima noben ročk brez lufta, še manj pa tisti, ki imajo sklopko na zajlo in se ob vsakem stisku sklopke še toliko bolj obremenjuje vzvod ročke. Težavo sem osebno začasno rešil z grafit teflonskimi podložkami...tako da mislim, da tukaj trajne rešitve ni.

 

lp

 

p.s. če rabiš slučajno nove puše, mi javi ti postružim nove.

Torej ni potrebno kupiti druge ročke, ampak je problem v pušah!? Hvala za info in za ponudbo glede struženja le teh. Ko bom prišel do tja, se priporočam.

 

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saladin, si pogledal puše, ki so v ročkah? Morda so izrabljene in imajo ravno zaradi tega zračnost, ki te moti. Če so izrabljene, jih spravi ven in na njihovo mesto vstavi nove. Če jih ne boš mogel kje kupiti, ti jih kakšen strugar hitro naredi. Jih pa potem namaži, ko jih boš spet sestavljal, saj kdor maže, ta tudi vozi.  :grim

 

 

LP Robert

S čim pa je najbolje to mazati? Silikon spray, WD40, kakšna mast...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S čim pa je najbolje to mazati? Silikon spray, WD40, kakšna mast...?

 

Strojna mast, grafitna ali bakrena mast, nekaj takega, kar se težko spere, WD in druga mazila na "šprico" pozabi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej ni potrebno kupiti druge ročke, ampak je problem v pušah!? Hvala za info in za ponudbo glede struženja le teh. Ko bom prišel do tja, se priporočam.

 

Lep pozdrav

 

Čez pušo je vedno vijak, ko se nalegata kovina na kovino in ob tem še drgneta, pride kaj hitro do odvzema materiala na tisti kovini ki je mehkejša...tako da ja, dobi luft v puši, ali pa že takoj na začetku, kjer je ročka pritrjena na nosilcu.

 

Nikoli ni mogoče zagotoviti da bi bila ročka povsem brez luftov to pa zaradi tega, ker se vijaka ki drži ročko v poziciji ne privijači do konca, saj mora glih prav toliko lufta, da se po stisku vrnejo ročke v prvotno pozicijo (se ne zatikajo)

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!