Skoči na vsebino

Tomos


Priporočene objave

1.bt gre s prenosi 11/34 slabih 60 ne pa ti men da so konjski prenosi 11/38-to je totalno brezveze s temi prenosi kt si ti napisu bi šou kvečjemu 50.Tvojmu bratrancu nikol ne gre 70(vsaj ne s temi prenosi).A ti sploh veš zakaj se cilinder brusi al mislš da zato da bolj gre kot velik folka?Pa prosm daj še enkrat zmeri brzino al pa prid do mene da te zmerim z frčotom se grem stavit,da me ne boš nevemkaj prehitu(s temi prenosi).Pa prvič slišim da bi mel kdo na bt-ju 36 zobnik zadej. :eek: :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.bt gre s prenosi 11/34 slabih 60 ne pa ti men da so konjski prenosi 11/38-to je totalno brezveze s temi prenosi kt si ti napisu bi šou kvečjemu 50.Tvojmu bratrancu nikol ne gre 70(vsaj ne s temi prenosi).A ti sploh veš zakaj se cilinder brusi al mislš da zato da bolj gre kot velik folka?Pa prosm daj še enkrat zmeri brzino al pa prid do mene da te zmerim z frčotom se grem stavit,da me ne boš nevemkaj prehitu(s temi prenosi).Pa prvič slišim da bi mel kdo na bt-ju 36 zobnik zadej. :eek:  :oops:

kot prvo, jaz sem mev ATXa in sem mel gor 36 zobnik, če si ti to prvič slišov si pač prvič slišov (če ti nis še slišov da bi ga kdo imel gor, to še ne pomeni da ga jaz nisem imel)

zakaj ne rečeš še da lažejo BMWjevi števci (možno da lažejo za 0,01 km/h al kaj tazga) :kva2:

brušenje cilindra pomeni povečanje navora ne pa večja končna hitrost, je pa večja hitrost v klanec pri 42mm kot pa pri 38mm

drgač sm pa reku da SEM IMEL tega atxa, nimam ga že več kot pol leta, sem ga sošolcu prodal, pa še vedno dela k urca, ko sem ga prodal sem mu pa pustil gor prenose 12/36

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.bt gre s prenosi 11/34 slabih 60 ne pa ti men da so konjski prenosi 11/38-to je totalno brezveze s temi prenosi kt si ti napisu bi šou kvečjemu 50.Tvojmu bratrancu nikol ne gre 70(vsaj ne s temi prenosi).zadej. :eek:  :oops:

ma daj sedaj pa že pretiravaš, zakaj ne bi moral it atx z BT 38mm pa 17 fergijem pa powerco 70 km/h s prenosi 13/38

malo pomisli, kako pa gre orig. atx 12/38 slabih 50 km/h, pa je furgazer veliko manjši (12 in ne 17 mm)

če se pa med 12mm (12/38) in 17mm (13/38) ne pozna 20 km/h pol si pa ti neki novga odkril

p.s.: Pa nava se sedaj midva kle kregala za +,- 5 km/h, če se že rad kregaš pol se kregi z unim ki pravjo da jim gre čez 100 km/h .)

zok, kdaj bo čistilna akcija .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drugače pa E90, kot kaže se boš moral še mal podučiti na temu forumu (5 objav), sem že vlik nasvetov slišov od drugih, tko da nism tolk zabit da mi boš kle pamet solil .)

a si že kdaj vozil 250 cross, sem slišal od enga frenda da mu je en sošolc reku da ima atxa tko spedenanga da v pospeških prehiti 250 cross, no lej, na take se pizdi ne pa name, ker to veš da ne more biti res .) tistih 5 km/h gor ali dol je pa tud malo odvisno od mašine, pa letnika pa zbrušene glave,.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zej pa že take klobase pišeš da ne morem verjet svojim očem atx poč dol 250ccm krosa :? .Zglede da preveč živ-žav gledaš.To če mam 5 postov še ne pomen da nč ne vem,lahk pa prideš na kak moped forum,pa ti bodo še drugi povedal da nabijaš o brzini.Vozu sm že kroso sicer ne 250ccm ampak husqvarno 570 od bratranca tko da ti povem,da ta motor dela probleme cestakom kaj bi šele atx-u(govorim seveda o pospešku od 0-100,da ne bo pomote). Že to ko si napisu kake prenose maš mi je zelo sumljivo,da imaš zadej 36 zobnik.Mam velik kolegov k majo bt-je,atx-e pa prvič slišm ,da bi kdo mel tak zobnik in take prenose.O brzini pa raj nebi več.Mem sm tut sam bt-ja in vem kake brzine lahk doseže.Sicer pa nč ne pizdim nate sam povem ti,da pretiravaš.Si pa vljudno vabljen,da dokažeš da se motim(v živo seveda) :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zej pa že take klobase pišeš da ne morem verjet svojim očem atx poč dol 250ccm krosa :? .Zglede da preveč živ-žav gledaš.bratranca tko da ti povem,da ta motor dela probleme cestakom kaj bi šele atx-u(govorim seveda o pospešku od 0-100,da ne bo pomote). Že to ko si napisu kake prenose maš mi je zelo sumljivo,da imaš zadej 36 zobnik.Mam velik kolegov k majo bt-je,atx-e pa prvič slišm ,da bi kdo mel tak zobnik in take prenose.O brzini pa raj nebi več.Sicer pa nč ne pizdim nate sam povem ti,da pretiravaš.Si pa vljudno vabljen,da dokažeš da se motim(v živo seveda) :OK:

a sem slučajno rekel da jaz tem verjamem, samo rekel sem da se rajš nad takimi pizdi ki take klobase govorijo, ne pa nad mano za tistih +/- 5 km/h

a pa si mev gor lipnika pa glavo brušeno za 1mm pa BOSNA 100 svečko, aja pa še to, jaz sem imev hlajenje cilindra kot pri APN 6, pa še za ene 2kg je biv lažji atx ker ni blo smernikov, ni blo zadnjega blatnika in zadnje luči

ker 5 km/h se lahko hitro pozna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lipnikov za atxe ne delajo, jaz sem nastavek za na cilinder odrezov dol, pa gor pršvasov nastavek od orig. atx izpuha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si pa vljudno vabljen,da dokažeš da se motim(v živo seveda) :OK:

ne morm dokazat ker ga nimam več, pa tud reg. nikoli ni biv, sem ga imel večino za po gmajni pa stranskih poteh pa travnikih

:topic: aja, pa sori k spet serjem po temi, sam se zmer še kj spovnem d sm pozabu napisat :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut če si mel glavo brušeno-to nima nevem kake veze s končno hitrostjo.Lipnika pa nisem mel gor sm pa vozu atx-bt z tavisokim lipnikom-je res da trga na visokih obratih,sicer je v nizkih tema sam k dobi obrate se mu strga sam še zmeram kej več k 80 težko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prov razumem si mel pleh od od apn čez bt cilinder,se pravi da si mogu žagat rebra od bt cilindra da si mel hlajenje od 6-ke gor.To se ne obnese najbolj ti povem iz lastnih izkušenj,oz. se pozna minimalno tko da škoda cilindra.Se pa priporočam če lahk kkšn bt cilinder(lep se razume) tm od 38 do max 39 ne pregret zrihtaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prov razumem si mel pleh od od apn čez bt cilinder,se pravi da si mogu žagat rebra od bt cilindra da si mel hlajenje od 6-ke gor.To se ne obnese najbolj ti povem iz lastnih izkušenj,oz. se pozna minimalno tko da škoda cilindra.Se pa priporočam če lahk kkšn bt cilinder(lep se razume) tm od 38 do max 39 ne pregret zrihtaš.

ja, tko je blo, nažagana rebra in pokrovi in vetrnica od apn6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, tko je blo, nažagana rebra in pokrovi in vetrnica od apn6

nkol se mi ni pregreval pa sem se tud po več kot pol ure vozil v klanec, skoraj ves čas do konca gas

je pa res da morajo biti rebra zelo natančno nažagana (lih tolk da paše gor pokrov) če so preveč požagana je lahko še slabše kot če bi pustil tako kot je

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali ima mogoče kdo servis manual za tomose, če ma kdo, al pa če kdo ve za kakšen link naj prosim napiše

Nujno rabim za furgazer pri atxu letnik 00, ker me zaug neki zajebava (sploh se noče sklopt ozr. ga morm sam sklopt tako da podrem furgazer in nazaj sestavim)

bi bilo pa seupr če bi mev celoten servise manual za atxa in apn6, nebi pa se branil tudi za BT, CTX, automatik,..... uglavnem za katerkoli tomos

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut če si mel glavo brušeno-to nima nevem kake veze s končno hitrostjo.Lipnika pa nisem mel gor sm pa vozu atx-bt z tavisokim lipnikom-je res da trga na visokih obratih,sicer je v nizkih tema sam k dobi obrate se mu strga sam še zmeram kej več k 80 težko.

a je tukaj mogoče tvoja napaka - MF power da več obratov in bolje laufa pri visokih obratih, lipnik pa dobro vleče pri nizkih .)

in ne tko kot si ti reku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal se spet motiš.Če še neveš obstaja več modelov lipnikov(visoki nizki itn.)In govorim ti za visokega(na atx-u od kolega se je vrtel kot mf3 če ne še višje).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak on ni mel tanizkega lipnika, temveč tavisozga. a ta frgazer k te zaug zajebava je bing 12, isti k mam ga jst gor? čist u izi je zaug sestavt, sm ga že milijinokrat.

pa glede reber, ni mus da je dobr če gre glih za glih pokrov gor, ker potem zrak težje kroži, posledično se tudi slabše hladi.

pa drugač BTW je bosna 100 itq original od BT-ja sveča...

hehe, e90, si me mal prehitu..

Popravljeno . Popravil mathias
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak on ni mel tanizkega lipnika, temveč tavisozga. a ta frgazer k te zaug zajebava je bing 12, isti k mam ga jst gor? čist u izi je zaug sestavt, sm ga že milijinokrat.

tudi jaz sem ga že velikokrat sestavil, sam nevem zakva se mi zaug noče izklopit

sorry, nisem videl da je napisal tavisokega lipnika, sem mislil da navadnega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me vaše mnenje:

Trenutno imam ATXa s powerco in 38L batom. Nameravam še pobrusit cilinder (na 39,5), pobrusit kanale (na takšne kot jih ima BT) in dodat BTjev fargazer (bing 18). Za prenose še nisem prepričan, če jih bom zamenjal.

Zanima me, ali je bolje, da ga peljem registrirat pred predelavo, ali ga lahko zdaj predelam, pa ga kasneje nekako zadušim na samo 50km/h?

Pravtako me zanima, kako se lahko sploh zaduši motor, da ne gre več kot 50 (tudi če ga zdaj peljem registrirat pred predelavo, ga bom moral ob podaljšanju reg. spet zadušit).

Zraven powerce je sicer bila tista podložka, ampak dvomim da bo tisto vse skupaj tako zadušilo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če prow res hočeš predelat in pole peljat na tehnični je zadosti ta v fergazer pod zajlo podložiš eno palčko, cevko, podložko oz karkoli, da bo omejilo hod lopute za mešanico. to je najlažje, najhitreje. lahko se pa zajebavaš z raznimi podložkami pod fergazer in avspuh, dodatnimi prekladami itd itd... lahko pa pelješ kar registrirat dokler ni še predelan. :OK: ja man.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!