dj_runner Objavljeno Januar 11, 2005 Opozori Objavljeno Januar 11, 2005 (popravljeno) alo daj umire se v vsaki temi si ze dal svojega ATX-a gor vsaj spuco bi ga lahko pm :fight2: :fight2: Popravljeno Januar 11, 2005. Popravil dj_runner
JaRaNe Objavljeno Januar 11, 2005 Opozori Objavljeno Januar 11, 2005 sj zdej se še lohk hvalem k ga še mam, konc tedna ga pa sigurn pride sošolc iskat
_Roba_ Objavljeno Januar 11, 2005 Opozori Objavljeno Januar 11, 2005 sj zdej se še lohk hvalem k ga še mam, konc tedna ga pa sigurn pride sošolc iskat ← Koga to zanima...Daj ne smeti vec za brezveze... :angry2:
_OKI_ Objavljeno Januar 11, 2005 Opozori Objavljeno Januar 11, 2005 konc tedna ga pa sigurn pride sošolc iskat ← A sošolec v osnovni šoli, al v srednji :hmm:
RaceBoy_ Objavljeno Januar 14, 2005 Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 No da vas mal spomnem na topic: Na tomosih, sa najbol splača kupit Lbat. Fergazerja se ne splača nič šraubat, dokler maš gor original cilinder in bat. Splača se menjat izpuh (za manj predelanega lipnik, za bolj predelanega mf power). Nujno je dodati seveda 5 prestavo. Po menjanju cilindra, je potrebno menjati fergazer, ali samo dizo. To naj bi blo večina stvari k se jih spomnem... :)
icerider Objavljeno Februar 8, 2005 Opozori Objavljeno Februar 8, 2005 (popravljeno) najlažje je dt e90 mašino gor.če pa tega ne moreš je pa najlažje l bat in mf3.to je ena najbolših kombinacij če nočete pipat po cilindru samo vas pa tut pride največ denarja.druga kombinacija ki je najcenejša je ta da skrajšate avspuh za 10cm pa napilte vsak kanal po milimeter (vsis 1mm dol,izpuh 1mm gor pa vsacga po 1mm razširt) poj so pa še extremne predelave kukr jih če nimate glih prov preveč izkušenj ne prporočam :D recimo piljenje a take kote kot jih ma junior,... še zmeri pa priporočam dat e90 mašino ker je najbolš :OK: Popravljeno Februar 8, 2005. Popravil icerider
Jure007 Objavljeno Februar 8, 2005 Opozori Objavljeno Februar 8, 2005 (popravljeno) Tomos je bil včasih eno vodilnih ekip v hitrostnem motociklizmu... Zdravko Matulja, zagotovo eden najboljših, če ne celo najboljših Hrvaških dirkačev vseh časov, leta 1980 ali 1981 celo Evropski prvak z njegovim V80ccm predelanim Tomosovim dirkalnikom. Predelavo je uspešno opravil sam. Na motorju je vodno hlajeni cilinder Humel. Popravljeno Februar 8, 2005. Popravil Jure007
wolfy Objavljeno April 16, 2005 Opozori Objavljeno April 16, 2005 Pobrat auspuh pri cilindru ven in ga vrtet u skrajnost da začne ogenj bruhat :blink: ← Samo potem je problem ki ne gre nikamor!!!
wolfy Objavljeno April 16, 2005 Opozori Objavljeno April 16, 2005 karburator1.bmp Zastonj rešitev pa je da mal zračnega filtra odstraniš, karburator naštelaš in seširiš kanale, za vse drugo pa daš več $ ku je motor vredn ← Zastonj? Sej je tudi tolko vredna (0) Rajši ga dol vzameš in gor montiraš grlo od flaške od 05 l FRUCA, na konec pa daš najlonko
ticmantl Objavljeno Maj 15, 2005 Opozori Objavljeno Maj 15, 2005 Tomos je bil včasih eno vodilnih ekip v hitrostnem motociklizmu... Zdravko Matulja, zagotovo eden najboljših, če ne celo najboljših Hrvaških dirkačev vseh časov, leta 1980 ali 1981 celo Evropski prvak z njegovim V80ccm predelanim Tomosovim dirkalnikom. Predelavo je uspešno opravil sam. Na motorju je vodno hlajeni cilinder Humel. ← Motor kot se šika :worship:
MrSLapm3 Objavljeno Maj 15, 2005 Opozori Objavljeno Maj 15, 2005 (popravljeno) ja al pa če daš samo najlonke gor.., čezenj pa od red bula piksno gor, na koncu pa odrežeš! pa je zavarovano proti dežju in vsemu! pa še lepo zgleda! Popravljeno Maj 15, 2005. Popravil MrSLapm3
c00L3r Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Tomos je izdal nekaj novih modelov, vsaj jaz jih prvič vidim. Posebej zanimiva sta mi ta sva supermotota 50 SM 125 SM 50-ka ima Minarelli-jev agregat, 125 pa Yamahinega. Se je že kdo pelal s tem?
frčiplan Objavljeno Maj 27, 2005 Opozori Objavljeno Maj 27, 2005 (popravljeno) jah to so pa moja jajca :) Popravljeno Maj 27, 2005. Popravil frčiplan
Evil Penguin Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 Jaz bi nekaj vprašal. Zanima me, ali lahko na ATXa brez problemov našraufam CTXov cilinder, ali moram za ta podvig menjati še kaj (fargazer,blajerco)?
ReNcHeK Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 Ehz......Nabaviš btja, neseš celinder brusit na 40, pa en dober bat noter...pa da se pod 120 ne menimo :D Mojemu kolegu je števec uničlo ko je to dal delat :D Nabijalo mu ga je do konca, pol pa ga sploh ni več.....tam nekje do 40km/h mu še kaže, pol pa adijo :D
batzajla Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 nak,ne gre tako lahko...sm mel bt-ja s 40l batom,pa je šel realnih 90 in nič več .) za 120 bo treba še kšna predelava več...
batzajla Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 Jaz bi nekaj vprašal. Zanima me, ali lahko na ATXa brez problemov našraufam CTXov cilinder, ali moram za ta podvig menjati še kaj (fargazer,blajerco)? ← cilindra ne boš spravil na blok od atxa.menjaj komplet mašino,okvir in luknje za pritrditev so enake .)
mathias Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 dej lepo te prosim da ne nabijaš takih, ker prvo original BT gre 80km/h, če daš brusit cilinder na končni nič ne pridobiš, ampak samo na moči, pa recimo da avspuh menjaš, z MF-om ali lipnikom, in iz BT-ja iztržiš največ 90 realnih, če mu je pa original BT števc zabijalo, pa to nič ne pomeni, ker itq laže tok da res ni... sm se že furu z tako nekako navitim BT-jom, in res leti samo tok spet ne.. tko da BT nikol ne leti tok kokr si reku, ker je men šou BT ko sm meu e90 mašino gor okol 95 realnih, pa je kr velka razlika z BT-jom...
Evil Penguin Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 Kurc, to pa preveč košta Cela mašina je najmanj kolk?20k?
nitro freek Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 nak,ne gre tako lahko...sm mel bt-ja s 40l batom,pa je šel realnih 90 in nič več .) za 120 bo treba še kšna predelava več... ← Se popolnoma strinjam z to trditvijo. Jst sm meu na Apn 6 MF Power pa 42L bat pa fergi predelan pa ko je meu še fajno kompresijo je šou ful fajn ene 95,100 Km/h po scooterjevem števcu. Realnih nikol nism vedu kulk je šlo pa mi je cinšpulo skurl vedno kak mesec je delala pol je pa crknala pa v peti prestavi je šla do konca tak da sm vedno mislu pešaltat v višjo prestavo. Pol sm jo pa prodau za 70k pa še kr je fajn šla sam požrešna je pa bla.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se