Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

alo daj umire se v vsaki temi si ze dal svojega ATX-a gor vsaj spuco bi ga lahko pm :fight2: :fight2:

Popravljeno . Popravil dj_runner
Objavljeno

sj zdej se še lohk hvalem k ga še mam, konc tedna ga pa sigurn pride sošolc iskat

Objavljeno
sj zdej se še lohk hvalem k ga še mam, konc tedna ga pa sigurn pride sošolc iskat

Koga to zanima...Daj ne smeti vec za brezveze... :angry2:

Objavljeno
konc tedna ga pa sigurn pride sošolc iskat

A sošolec v osnovni šoli, al v srednji :hmm:

Objavljeno

No da vas mal spomnem na topic:

Na tomosih, sa najbol splača kupit Lbat. Fergazerja se ne splača nič šraubat, dokler maš gor original cilinder in bat. Splača se menjat izpuh (za manj predelanega lipnik, za bolj predelanega mf power). Nujno je dodati seveda 5 prestavo. Po menjanju cilindra, je potrebno menjati fergazer, ali samo dizo. To naj bi blo večina stvari k se jih spomnem... :)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

najlažje je dt e90 mašino gor.če pa tega ne moreš je pa najlažje l bat in mf3.to je ena najbolših kombinacij če nočete pipat po cilindru samo vas pa tut pride največ denarja.druga kombinacija ki je najcenejša je ta da skrajšate avspuh za 10cm pa napilte vsak kanal po milimeter (vsis 1mm dol,izpuh 1mm gor pa vsacga po 1mm razširt) poj so pa še extremne predelave kukr jih če nimate glih prov preveč izkušenj ne prporočam :D recimo piljenje a take kote kot jih ma junior,...

še zmeri pa priporočam dat e90 mašino ker je najbolš :OK:

Popravljeno . Popravil icerider
Objavljeno (popravljeno)

Tomos je bil včasih eno vodilnih ekip v hitrostnem motociklizmu...

Zdravko Matulja, zagotovo eden najboljših, če ne celo najboljših Hrvaških dirkačev vseh časov, leta 1980 ali 1981 celo Evropski prvak z njegovim V80ccm predelanim Tomosovim dirkalnikom. Predelavo je uspešno opravil sam. Na motorju je vodno hlajeni cilinder Humel.

post-2044-1107883182_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Jure007
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno
Pobrat auspuh pri cilindru ven in ga vrtet u skrajnost da začne ogenj bruhat  :blink:

Samo potem je problem ki ne gre nikamor!!!

Objavljeno

karburator1.bmp

Zastonj rešitev pa je da mal zračnega filtra odstraniš, karburator naštelaš in seširiš kanale, za vse drugo pa daš več $ ku je motor vredn

Zastonj? Sej je tudi tolko vredna (0)

Rajši ga dol vzameš in gor montiraš grlo od flaške od 05 l FRUCA, na konec pa daš najlonko

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
Tomos je bil včasih eno vodilnih ekip v hitrostnem motociklizmu...

Zdravko Matulja, zagotovo eden najboljših, če ne celo najboljših Hrvaških dirkačev vseh časov, leta 1980 ali 1981 celo Evropski prvak z njegovim V80ccm predelanim Tomosovim dirkalnikom. Predelavo je uspešno opravil sam. Na motorju je vodno hlajeni cilinder Humel.

Motor kot se šika :worship:

Objavljeno (popravljeno)

ja al pa če daš samo najlonke gor.., čezenj pa od red bula piksno gor, na koncu pa odrežeš! pa je zavarovano proti dežju in vsemu! pa še lepo zgleda!

Popravljeno . Popravil MrSLapm3
Objavljeno

Hehe tomosi so kul.. :OK:

moje : IMG_0613.jpg

Objavljeno

Tomos je izdal nekaj novih modelov, vsaj jaz jih prvič vidim.

Posebej zanimiva sta mi ta sva supermotota

50 SM

125 SM

50-ka ima Minarelli-jev agregat, 125 pa Yamahinega. Se je že kdo pelal s tem?

Objavljeno (popravljeno)

jah to so pa moja jajca :)

post-7458-1117191429_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil frčiplan
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Jaz bi nekaj vprašal.

Zanima me, ali lahko na ATXa brez problemov našraufam CTXov cilinder, ali moram za ta podvig menjati še kaj (fargazer,blajerco)?

Objavljeno

Ehz......Nabaviš btja, neseš celinder brusit na 40, pa en dober bat noter...pa da se pod 120 ne menimo :D

Mojemu kolegu je števec uničlo ko je to dal delat :D

Nabijalo mu ga je do konca, pol pa ga sploh ni več.....tam nekje do 40km/h mu še kaže, pol pa adijo :D

Objavljeno

nak,ne gre tako lahko...sm mel bt-ja s 40l batom,pa je šel realnih 90 in nič več .) za 120 bo treba še kšna predelava več...

Objavljeno
Jaz bi nekaj vprašal.

Zanima me, ali lahko na ATXa brez problemov našraufam CTXov cilinder, ali moram za ta podvig menjati še kaj (fargazer,blajerco)?

cilindra ne boš spravil na blok od atxa.menjaj komplet mašino,okvir in luknje za pritrditev so enake .)

Objavljeno

dej lepo te prosim da ne nabijaš takih, ker prvo original BT gre 80km/h, če daš brusit cilinder na končni nič ne pridobiš, ampak samo na moči, pa recimo da avspuh menjaš, z MF-om ali lipnikom, in iz BT-ja iztržiš največ 90 realnih, če mu je pa original BT števc zabijalo, pa to nič ne pomeni, ker itq laže tok da res ni...

sm se že furu z tako nekako navitim BT-jom, in res leti samo tok spet ne..

tko da BT nikol ne leti tok kokr si reku, ker je men šou BT ko sm meu e90 mašino gor okol 95 realnih, pa je kr velka razlika z BT-jom...

Objavljeno

Kurc, to pa preveč košta

Cela mašina je najmanj kolk?20k?

Objavljeno
nak,ne gre tako lahko...sm mel bt-ja s 40l batom,pa je šel realnih 90 in nič več .)  za 120 bo treba še kšna predelava več...

Se popolnoma strinjam z to trditvijo.

Jst sm meu na Apn 6 MF Power pa 42L bat pa fergi predelan pa ko je meu še fajno kompresijo je šou ful fajn ene 95,100 Km/h po scooterjevem števcu.

Realnih nikol nism vedu kulk je šlo pa mi je cinšpulo skurl vedno kak mesec je delala pol je pa crknala pa v peti prestavi je šla do konca tak da sm vedno mislu pešaltat v višjo prestavo.

Pol sm jo pa prodau za 70k pa še kr je fajn šla sam požrešna je pa bla.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!