Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

če hočš eno lepo CTX mašino dobit, z fergom, pa štromom, pa da res lepo dela, je vredna tut do 40 kosov...

Objavljeno
Zanima me, ali lahko na ATXa brez problemov našraufam CTXov cilinder, ali moram za ta podvig menjati še kaj (fargazer,blajerco)?

ne.

CTX ma drugacn, vecji in mocnejsi blok, vecjo kurblvelo (48 mm hoda namesto 43), tud strom ma drugacn, pa tud sklopko mislim d ma prilagojeno vecjim obremenitvam... ...pa vzig mislim d ma tiristorski, sam to ni bistveno...

Objavljeno

pa ctx ma manjši zobnik k prenaša moment s sklopke na piramido-smo enkrat neki skombiniral in je mel ctx 50 končno,v breg je šel pa tak da si se prej na hrbet zvalil predn je nehal vlečt :D priporočam,če rab kdo za drva po hosti vlačit

Objavljeno

CTX ma zato prenose 13/49, ker ima tudi v mašini drugačne prenose kot naprimer ATX/BT...

Objavljeno

Majke mi da je leto dol po bregu 120. Kolko jaz vem da ma not samo 40 bat pa mf power izpuh.........za ostalo pa ne vem...po ravnem pa leti okol 90

Objavljeno

po aftocesti pa 210 u dolino pa z vetrom v hrbet :lol1:

pa ne pisat majke mi... :nono:

Objavljeno

ej folk dejte tle mal nalimat slikce svojih TOMOSOV da vidm kaj kej furate, jst sm mel do zdej 4 frčke, 6-ko, BT z e90 mašino, ATX... bom probu kake slikce najt pa bom napopu...

Objavljeno

evo to je ATX, ima 42L bat, odmašen filter in 60 dizo, MF3 ror, pa 13/33 prenose, pa ta slika je že stara, ker zdej je gor taprav ATX cilinder ne pa od 6-ke... letnik je pa 2000, in tega vozim zdej...

Objavljeno

evo to je ATX, ima 42L bat, odmašen filter in 60 dizo, MF3 ror, pa 13/33 prenose, pa ta slika je že stara, ker zdej je gor taprav ATX cilinder ne pa od 6-ke... letnik je pa 2000, in tega vozim zdej...

post-6167-1118340034_thumb.jpg

Objavljeno

ja sej filter pa res ne sme bit zapacan,še dobr da si ga odmašil :D

Objavljeno

ne filter sm dol potegnu, pa najlonko čez dau...

evo to je pa slika zdej...

Objavljeno

Imam še eno vprašanje:

Kako se na ATXa montira obratomer?

Objavljeno

ja uglavnem dobiš pač obratomer (BT, e90, ATX...) in pač vežeš na maso, ter na kabel za spredno luč... pa če je od BT-ja naprimer ne bo prov kazal, ker je za drugi štrom narejen, morš ti kej zamenat notr da bo vredu...

Objavljeno

tut od e90 ne bo kazov prov (štrom je 6V ne 12V kukr pr atxu) mislm da ga bo skurlo no :hmm: menjej štrom od BT pa dj BT obratomer gor pa boš vidu da se ti splača tut lampe svetjo 5-krat bol in ne tko zanč kukr pr original atxu kar je bla že enkrat posledica nesreče pr men :angry2:

Objavljeno

Mhm. BTjev cilinder pa paše na ATXov blok,ne?

Btjev cilinder je 42?

Objavljeno

valda da paše, brez problemov!! sam pol morš met še ferg od BT-ja, ker od ATX-a ne bo pasal gor... rukni gor dellorto 19,20... pa boš vidu kaj to trga dobr...

Objavljeno
Mhm. BTjev cilinder pa paše na ATXov blok,ne?

Btjev cilinder je 42?

cilinder original je itq 38 kukr ostali...edin problem pri BT štromu se pojavi pri drugačni povezavi štroma (iz BT-jovga pridejo 4 kabli ki se razdelijo meni neznano kam :D )

Objavljeno

V čem pa je pol fora BT cilindra če je isto 38?

Objavljeno

v kanalih, ki so veliko večji, in v fergu (bing 18- 88 diza)...

Objavljeno

lej ni vse v kubikaži velik več je pri kanalih (če gledamo 50 alpa 60ccm) zakwa pa mislš da je šu senior (50ccm) bolš od e90 (ki je 90ccm) :D

Objavljeno (popravljeno)

Sepravi da če dobim BTjev cilinder in dellorto 19,20 bo vredu?

Če bom dal cilinder brusit, bo še vedno vredu fargazer?

Al samo za Binga 18 kupim večjo dizo? In če ja, ktero velikost.

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
Objavljeno

cilindra ne brust ker navš prdobu skori nč samo zgubu boš bolš odvajanje toplote iz cilindra .) frgazer je pa lahko original od BT z original dizo (88) in original airboxom :OK:

Objavljeno

Mnja, samo jaz nimam BT fargazerja. A bi bil Bing 18 z večjo dizo tudi vredi?

Objavljeno

original BT fergi je BING 18SLH na atxovmu pa piše 18 v bistvu pa je zadušen na 12.za BT cilinder je to premal tko da je treba dobit nek bing18 al pa dellorto 19 (tut 16 je še ql) ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!