mathias Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 če hočš eno lepo CTX mašino dobit, z fergom, pa štromom, pa da res lepo dela, je vredna tut do 40 kosov...
Zok Objavljeno Junij 9, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 Zanima me, ali lahko na ATXa brez problemov našraufam CTXov cilinder, ali moram za ta podvig menjati še kaj (fargazer,blajerco)? ← ne. CTX ma drugacn, vecji in mocnejsi blok, vecjo kurblvelo (48 mm hoda namesto 43), tud strom ma drugacn, pa tud sklopko mislim d ma prilagojeno vecjim obremenitvam... ...pa vzig mislim d ma tiristorski, sam to ni bistveno...
batzajla Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 pa ctx ma manjši zobnik k prenaša moment s sklopke na piramido-smo enkrat neki skombiniral in je mel ctx 50 končno,v breg je šel pa tak da si se prej na hrbet zvalil predn je nehal vlečt :D priporočam,če rab kdo za drva po hosti vlačit
mathias Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 CTX ma zato prenose 13/49, ker ima tudi v mašini drugačne prenose kot naprimer ATX/BT...
ReNcHeK Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 Majke mi da je leto dol po bregu 120. Kolko jaz vem da ma not samo 40 bat pa mf power izpuh.........za ostalo pa ne vem...po ravnem pa leti okol 90
Jebediah Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 po aftocesti pa 210 u dolino pa z vetrom v hrbet :lol1: pa ne pisat majke mi... :nono:
mathias Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 ej folk dejte tle mal nalimat slikce svojih TOMOSOV da vidm kaj kej furate, jst sm mel do zdej 4 frčke, 6-ko, BT z e90 mašino, ATX... bom probu kake slikce najt pa bom napopu...
mathias Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 evo to je ATX, ima 42L bat, odmašen filter in 60 dizo, MF3 ror, pa 13/33 prenose, pa ta slika je že stara, ker zdej je gor taprav ATX cilinder ne pa od 6-ke... letnik je pa 2000, in tega vozim zdej...
mathias Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 evo to je ATX, ima 42L bat, odmašen filter in 60 dizo, MF3 ror, pa 13/33 prenose, pa ta slika je že stara, ker zdej je gor taprav ATX cilinder ne pa od 6-ke... letnik je pa 2000, in tega vozim zdej...
batzajla Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 ja sej filter pa res ne sme bit zapacan,še dobr da si ga odmašil :D
mathias Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 ne filter sm dol potegnu, pa najlonko čez dau... evo to je pa slika zdej...
Evil Penguin Objavljeno Junij 16, 2005 Opozori Objavljeno Junij 16, 2005 Imam še eno vprašanje: Kako se na ATXa montira obratomer?
mathias Objavljeno Junij 16, 2005 Opozori Objavljeno Junij 16, 2005 ja uglavnem dobiš pač obratomer (BT, e90, ATX...) in pač vežeš na maso, ter na kabel za spredno luč... pa če je od BT-ja naprimer ne bo prov kazal, ker je za drugi štrom narejen, morš ti kej zamenat notr da bo vredu...
icerider Objavljeno Junij 16, 2005 Opozori Objavljeno Junij 16, 2005 tut od e90 ne bo kazov prov (štrom je 6V ne 12V kukr pr atxu) mislm da ga bo skurlo no :hmm: menjej štrom od BT pa dj BT obratomer gor pa boš vidu da se ti splača tut lampe svetjo 5-krat bol in ne tko zanč kukr pr original atxu kar je bla že enkrat posledica nesreče pr men :angry2:
Evil Penguin Objavljeno Junij 17, 2005 Opozori Objavljeno Junij 17, 2005 Mhm. BTjev cilinder pa paše na ATXov blok,ne? Btjev cilinder je 42?
mathias Objavljeno Junij 17, 2005 Opozori Objavljeno Junij 17, 2005 valda da paše, brez problemov!! sam pol morš met še ferg od BT-ja, ker od ATX-a ne bo pasal gor... rukni gor dellorto 19,20... pa boš vidu kaj to trga dobr...
icerider Objavljeno Junij 17, 2005 Opozori Objavljeno Junij 17, 2005 Mhm. BTjev cilinder pa paše na ATXov blok,ne? Btjev cilinder je 42? ← cilinder original je itq 38 kukr ostali...edin problem pri BT štromu se pojavi pri drugačni povezavi štroma (iz BT-jovga pridejo 4 kabli ki se razdelijo meni neznano kam :D )
Evil Penguin Objavljeno Junij 17, 2005 Opozori Objavljeno Junij 17, 2005 V čem pa je pol fora BT cilindra če je isto 38?
mathias Objavljeno Junij 17, 2005 Opozori Objavljeno Junij 17, 2005 v kanalih, ki so veliko večji, in v fergu (bing 18- 88 diza)...
icerider Objavljeno Junij 17, 2005 Opozori Objavljeno Junij 17, 2005 lej ni vse v kubikaži velik več je pri kanalih (če gledamo 50 alpa 60ccm) zakwa pa mislš da je šu senior (50ccm) bolš od e90 (ki je 90ccm) :D
Evil Penguin Objavljeno Junij 17, 2005 Opozori Objavljeno Junij 17, 2005 (popravljeno) Sepravi da če dobim BTjev cilinder in dellorto 19,20 bo vredu? Če bom dal cilinder brusit, bo še vedno vredu fargazer? Al samo za Binga 18 kupim večjo dizo? In če ja, ktero velikost. Popravljeno Junij 17, 2005. Popravil Evil Penguin
icerider Objavljeno Junij 17, 2005 Opozori Objavljeno Junij 17, 2005 cilindra ne brust ker navš prdobu skori nč samo zgubu boš bolš odvajanje toplote iz cilindra .) frgazer je pa lahko original od BT z original dizo (88) in original airboxom :OK:
Evil Penguin Objavljeno Junij 18, 2005 Opozori Objavljeno Junij 18, 2005 Mnja, samo jaz nimam BT fargazerja. A bi bil Bing 18 z večjo dizo tudi vredi?
icerider Objavljeno Junij 18, 2005 Opozori Objavljeno Junij 18, 2005 original BT fergi je BING 18SLH na atxovmu pa piše 18 v bistvu pa je zadušen na 12.za BT cilinder je to premal tko da je treba dobit nek bing18 al pa dellorto 19 (tut 16 je še ql) ;)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se