mathias Objavljeno Junij 18, 2005 Opozori Objavljeno Junij 18, 2005 ja ubistvu se ga da, odstraniš tisto pušo, sam pol je problem, ker dize ne dobiš...
Evil Penguin Objavljeno Junij 18, 2005 Opozori Objavljeno Junij 18, 2005 :( Nekako se ne morem odločit zdaj, kaj je boljše? Da dam brusit atxov cilinder, ali da kupim btjev cilinder? Aja, pa te dellorte prodajajo v trgovinah še v celoti?
batzajla Objavljeno Junij 18, 2005 Opozori Objavljeno Junij 18, 2005 BT cilinder ima original že večje kanale in bolj leti.eni letniki atx (98 in 99) so meli tud fabršk bt cilinder+bing 18 in tist je kr vredu šel. original navadnga cilindra od atx-a jst ne bi šel brusit,sej dobiš kšn rablen BT cilinder,brusiš na 39 al pa 39.5, L vertex-a,pa mogu boš zamenat še frgazar in auspuh(lahko samo koleno)
icerider Objavljeno Junij 18, 2005 Opozori Objavljeno Junij 18, 2005 splača se bl BT cilinder in ti ne znam povedat kok :) drgač pa ne vem če se atx-ov frgazer da oddušit ker je odprtina za zrak mislm da 12mm
mathias Objavljeno Junij 18, 2005 Opozori Objavljeno Junij 18, 2005 :( Nekako se ne morem odločit zdaj, kaj je boljše? Da dam brusit atxov cilinder, ali da kupim btjev cilinder? Aja, pa te dellorte prodajajo v trgovinah še v celoti? ← maahh, nerabiš nič kolena menat!!!
JaRaNe Objavljeno Junij 21, 2005 Opozori Objavljeno Junij 21, 2005 mislim da bo najboljša taka kombinacija bt 40mm cilinder al pa 42, bingo 18 al pa 19, če hočeš veliko hitrost ti pa lohk zrihtam dellorto 24 furgazer .) jst sm mev na atxu bt42 l bat, bingo 18 pa prenose 12/36 pa je šlo mal čez 80, sam so bli prenosi bl za pospeške, drgač bi pa mogu it s prenosi 14/36 tud mal čez 90
simonsi Objavljeno Junij 21, 2005 Opozori Objavljeno Junij 21, 2005 Sem imel ATX-a 50b, ki je imel original mašino od BT-ja pa 18 binga in 38l. Z menjavo izpuha za mf-a, znižanjem glave v nulo, in odprtim fergazerjem je šel okol 75. Pol sem dal pa 40l pa je šel okol 80, pa več navora je mel. Apnka pa z 42l pa cilindrom in fergazerjem od tomosovega čolna gre ene 75, pa vleče ful fajn. Aja, pa vse na 12/36
jaka3545 Objavljeno Julij 15, 2005 Opozori Objavljeno Julij 15, 2005 mas kako masino od ctx-a za prodat? :worship:
jaka3545 Objavljeno Julij 15, 2005 Opozori Objavljeno Julij 15, 2005 dej zrihtaj kako masino od ctx-a meni je glavno da so bloki celi,calinder in blajerca .)
yamaha TT-R125 Objavljeno Julij 19, 2005 Opozori Objavljeno Julij 19, 2005 kake mate kej izkusnje z njimi?? friziranje, pa to?? specialke? v kratkem bom objavu moje najljubse fotografije, ob katerih se mi je vcasih kr zvrtel!! B) ← ola jst mam iskusnje z tomos motorji sam z štirkami če te zanima al kaj !!!!!!!! :yea2:
e90 Objavljeno Julij 20, 2005 Opozori Objavljeno Julij 20, 2005 mislim da bo najboljša taka kombinacija bt 40mm cilinder al pa 42, bingo 18 al pa 19, če hočeš veliko hitrost ti pa lohk zrihtam dellorto 24 furgazer wink.gif jst sm mev na atxu bt42 l bat, bingo 18 pa prenose 12/36 pa je šlo mal čez 80, sam so bli prenosi bl za pospeške, drgač bi pa mogu it s prenosi 14/36 tud mal čez 90 :lol1: Ti si pa res rojen pravljičar ne morš človeka zavajat s takimi fake podatki. 1.zrihti si en lep cilinder bt 38al pa max 39(če ga boš dobu) pa fergazar bing 18(ne priporočam ali pa dellorto 16 ali 17,5(toplo priporočam) pa ti bo šlo dobrih 75 s prenosi 13/33-govorim o realni hitrosti.Če boš dal gor dellorto 24,ti bo šlo isto če ne še slabše pilo bo pa 50% več tko da to je čisti nesmisel. 2.Z batom 42l pa 18 bingom pa s prenosi 12/36 težko dosežeš 60 kaj šele 80 te prenosi so za konja ubit. 3.Z 14/36 pa nej bi šlo kr 90 :kva2:
icerider Objavljeno Julij 20, 2005 Opozori Objavljeno Julij 20, 2005 če že hočete delat iz tomosa raketo si nekje dobite E90 :doze: drugač pa če se že sprašujete kako sfrizirat atxa brez menjave mašine djte kupt BT cilinder in spilte mal kanale .) pa ne mi s takm vn butat da če je biv piljen na 42 je šu pa tut do 20 več k z 38 :BUA:
e90 Objavljeno Julij 20, 2005 Opozori Objavljeno Julij 20, 2005 ja prov maš icerider.Če večate vrtino iz 38 na 40 al pa 42 pridobite samo na navoru,če pa poleg tega pustite še original kanale vam bo šlo še manj kot z 38,tko da ne prodajat klobas v stilu sm ga napilu na 42 in zdej gre 90 v klanc navzgor. :SS
icerider Objavljeno Julij 20, 2005 Opozori Objavljeno Julij 20, 2005 jup.računejte da so kanali narjeni u konus in z zmanšanjem stene se kanali pomanšajo...sepravi imate z manjšimi kanali manjši pretok benzina in večjo prostornino.več prostornine z mn benzina je pa :SS pa še škoda BT cilindra ker če ga enkrat brusiš na 42 je ko ribne neuporaben .)
Ferrarist Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 (popravljeno) well...moj prvi post... :yea2: no...nej najprej povem,da vas je tle ogromno k nakladate 385 klobas na uro in niste tega nit še v praksi poskusli(vsaj tak občutek dajate)...js sm fuuul predeloval APN-6 in poskušal razne stvari delat po svoje-četudi sem uničil najprej 5 cilindrov,vendar sem stvari doteral kot se zagre,predvsem pa po svojih zamislih... če brusiš cilinder iz 38 na 42-se kanali nič ne spreminjajo-se ne manjšajo oz. ožajo-ostanejo enaki... no...zdej pa k stvari... js bi ti za atx-a priporočal znižat glavo,dat cilinder od BT-ja,ga pobrusit na 39,5 ali 40 mm,pa karburator od enih 16-17mm DELLORTO...kar je več je čista bedarija in motor ti dosti več ne bo šel-kvečjemu prej obratno,saj če naštimaš 16-ko kot je treba,bo šlo bolše kot z nevemkakimi gromozanskimi batinami-z le-temi bo le dosti več ˝pilo˝-zakaj v navednicah???ker pri gromozanskem karburatorju potrebuješ tolk večji špruc oz. po vaše mislim,da je diza, :? ,tolk mešanice pa motor s tako kubaturo ne požira,zato jo meče zadej ven...kar pomislite,kolk je vse mastno zadej okoli tistih velikih karburatorjev...no...dovolj o karburatorjih...zakaj sem rekel 39,5 mm?kar brusiš čez 40 mm je nevarno,da se bo motor pregreval,tako,da če ti na 39,5 mm zariba,ga lahko potem brusiš na 40 mm...glede izpuhov pa-govorte o takih powercah kot hočete-zame je tapravi izpuh LIPNIK...sem poskusil vse MF Powerje,pa nisem z nobenim bil tolk zadovol(j)en :grim kot z lipnikom,saj nima tako vellikih resonančnih lukenj ter lepo povleče že iz nizkih obratov,potem pa zapoje v višino-vendar ne v nek ekstrem kot MF3... ...pa še reply na post od postavljalca teme-res je blo lepo vsak dan šraufat in testirat,še lepše pa-ko je bil projekt končan...(APN6)motor mi je šibal-kot bi nekateri rekli cca 130 :kva2: ,realno pa okrog 95 km/h,pa brez pregrevanja ter kakeršnihkoli nevšečnosti...pa je laufal 3 leta in laufa še zdej...predelave so:LIPNIK s kolenom,ki sem ga naredil sam,cilinder od tomosove kopačice(mislim,da mu pravite LAMO),znižana glava,l-bat 42mm(najcenej SUKOKI in nobenga vertex-a,saj je le-ta zame vredn žlico slane vode),pa karburator dellorto 16/16(edinstven originalnemu,le da ima večjo luknjo) ter doma narejeno kolence...zobniki so 15/34... potem pa je treba uporabiti tudi kmečko pamet ter se lotiti dela-obdelat bat(fantje,na težo bata vi kar pozabljate) in kanale po cilindru...pa predvsem potrpežljivo,počasi,lepo utekati vse skupej...motor nima le dobrih pospeškov ter moči za tomosa,ampak tudi ogromno navora-tako,da gre odlično tudi v hrib... upam,da sem ti kaj pomagal(pa tudi drugim) LP Blaž Popravljeno Julij 21, 2005. Popravil Ferrarist
icerider Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 lej če pogledaš cilinder so kanali narjeni u konus tko da se z brušenjem manšajo.glede brušenja je zame totalno brezveze samo pregreva se pa cilinder uničite...sm pa dov že ogromno tomosa skos (7 motorjov pa vsak je biv drug in je mu drugačne finte friziranja :D )brezveze je pa večat prostornino za tistih par ccm....kar da,da na navoru.če gledate extreme je bla specialka 50ccm pa je šla 204kmh.če frizirate imate namen dobit čimveč mešance v izgorevalni prostor.to pa dosežete z večanjem kanalov.glede fergazerja večjega kot original dajat gor je nesmisel (razen pri E90) ker kanali niso narjeni za večji ferg kot je ta.če hočte pilit kanale in dosežt da gre BT cilinder tako kot ctx mate tukaj mere od tomos junior.so pa še nekateri ki grejo res u extreme (in dobijo iz BT cilindra 100+kmh kar ji pri tomosu zelo zelo redko ;) ) evo link do mer kanalov: klikni jst vam svetujem kupte si e90 mašino ki z tapravmu rorom (lipnik) vleče čez vse obrate in potegne okoli 100 realnih.pa gre v vsak breg ko raketa pa še po ravnem.edin problem so policaji :BUA:
Evil Penguin Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 (popravljeno) Kaj ni isti kurac če maš Bt cilinder alpa atxovga pobrušenga na takšne kanale kot jih ma bt? Jaz bom dobil zaj btjev fargazer pa sem mislil dat samo cilinder brusit na širše kanale.Pa na 39,5 Popravljeno Julij 21, 2005. Popravil Evil Penguin
icerider Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 ja je isto samo poj boš mogu kolen nardit za atx cilinder in bing 18.ker če boš mu vse skp na originalnemu kolenu bo lukna kolena še zmeri 12mm (al 14 sj ne vem kok je).
Evil Penguin Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 A ni ta kolen ko paše na btjev fargazer vredi? :blink:
mathias Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 ja je vredu ta kolen, samo boš moral luknje za šraufe tut šerše naredit, enostavno je preveč zajebancije, z piljenem, vrtanjem... raje dobi BT cilinder in maš mer!!!!
Evil Penguin Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 Heh, za to bom pa reku tam, ko bom dal brusit kanale. Naj mi vse lepo naštima
Evil Penguin Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 Še nekaj... Kapa je dobra ta?
Ferrarist Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 ja,dobra je ta kapa,sam fejst jo znižej(dej jo na stružnico in pobrusi toliko,da bo še vedno malenkost viden rob okoli nadbatnega prostora)... da pa je večji karburator brez pomena,če so originalni kanali-se mi zdi že skorej samoumevno...
JaRaNe Objavljeno Julij 25, 2005 Opozori Objavljeno Julij 25, 2005 mislim da bo najboljša taka kombinacija bt 40mm cilinder al pa 42, bingo 18 al pa 19, če hočeš veliko hitrost ti pa lohk zrihtam dellorto 24 furgazer wink.gif jst sm mev na atxu bt42 l bat, bingo 18 pa prenose 12/36 pa je šlo mal čez 80, sam so bli prenosi bl za pospeške, drgač bi pa mogu it s prenosi 14/36 tud mal čez 90 :lol1: Ti si pa res rojen pravljičar ne morš človeka zavajat s takimi fake podatki. 1.zrihti si en lep cilinder bt 38al pa max 39(če ga boš dobu) pa fergazar bing 18(ne priporočam ali pa dellorto 16 ali 17,5(toplo priporočam) pa ti bo šlo dobrih 75 s prenosi 13/33-govorim o realni hitrosti.Če boš dal gor dellorto 24,ti bo šlo isto če ne še slabše pilo bo pa 50% več tko da to je čisti nesmisel. 2.Z batom 42l pa 18 bingom pa s prenosi 12/36 težko dosežeš 60 kaj šele 80 te prenosi so za konja ubit. 3.Z 14/36 pa nej bi šlo kr 90 :kva2: ← ne ti men preveč govort, a misleš da atx z BT42 cilndrom, 18 furgazrom pa 14/36 prenosi ne more it 90 al pa še kšn km/h čez, kuko pa pol lohk gre bratrancu z 38mm BT pa 17 furgarom pa 13/38 prenosi gre 70 tisto s 12/36 prenosi je blo pa merjeno z škodo favorit pa z GPZjam 750 če verjameš al pa ne je šlo 80 km/h, sicer pa prenosi 12/36 niso za nobenga konja ubit, taki prenosi so 11/38, pa še kšn lamovc na 43 zbrušen :ninja:
mathias Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 (popravljeno) prvo kot prvo, je 42mm bat za končno slabši kot 38mm!!! potem drugo, škoda laže za ene 5-10km/h, GPZ pa isto! sicer pa E90-uporabnik, je imel BT cilinder, pa dellorto 20, pa cobro, pa prenose 14/34 ali 14/35 (sej newem točn), pa je šlo max 75 realnih, pa generalka je bla na mašin. ti bi pa sam po števcu neki hitrost gledov..... :nono: :angry2: Popravljeno Julij 26, 2005. Popravil mathias
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se