Subzero Objavljeno Februar 1, 2006 Opozori Objavljeno Februar 1, 2006 Kupujem enga ATX-a z PAPIRJI vendar mora bit ATX bit v obliki BT-ja. Se pravi da mora bit atx z BT gešteltom. :P Tako da ga lahko komot registriran za 50ccm.
mathias Objavljeno Februar 1, 2006 Opozori Objavljeno Februar 1, 2006 Kupujem enga ATX-a z PAPIRJI vendar mora bit ATX bit v obliki BT-ja. Se pravi da mora bit atx z BT gešteltom. :P Tako da ga lahko komot registriran za 50ccm. do kok keša si prpravlen dat?
Incubation Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 Kupujem enga ATX-a z PAPIRJI vendar mora bit ATX bit v obliki BT-ja. Se pravi da mora bit atx z BT gešteltom. :P Tako da ga lahko komot registriran za 50ccm. :huh: :hmm: tega pa glih ne razumem...hočš atx-a z bt geštelom, d bi ga registrirou za 50 ccm...sej se da navadnga atx-a registrirat na rumeno tablco. Zakaj pol že bt geštel?
cheff Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 Samo res kak si to mislil :D :? :hmm:
Terza Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 E ljudi dragi... pa jedva se registrovah, ko bi rekao da vam je 'elektronski naslov' zapravo e-mail!? Nego hocu da upitam u vezi Tomosa - Targa, prodaje se evo jedan kod Birminghama -UK na ebay, pogledajte... http://cgi.ebay.co.uk/2002-TOMOS-BLUE-49cc...1QQcmdZViewItem Pa ima jos 2-3 sata, cjena oko £200 sto ce biti nesto oko 300 eura, ne izgleda lose... vjerovatno ga kupim, ja sam ljubitelj Tomosa jos od djetinjstva, promjenio sam ih nekoliko pa me interesuje zasto nema ovih novijih modela na prodaju po Hrvatskoj, BiH... nego uvoze se neki Korejski skuteri, pojma nemam, Tomosa mozes naci od 15-20 godina starosti negdje se desi da neko na pijaci prodaje... ista situacija ovde u Engleskoj... moze se naletiti na par 'predratnih' modela, neko izvuce negdje iz garaze ili podruma da proda, il' je zarib'o il totalno korozija napala, a ako upitas u nekom 'mororcycle centru' - sa osmjehom se sjecaju modela tomosa od prije 15-tak godina i sa izgovorom da toga vise nema - pokusavaju ti prodati opet nekog koreanca! Sa druge strane vidim na webu, koliko ti dusa hoce prodajnih centara po Kanadi, USA... pa mi nije jasno, kakva je to strategija... steta je da se gubi taj neki kontinuitet, englezi su pravo ljubitelji skutera i mopeda, svaka baka pari na jednom! Eto toliko, veliki pozdrav svim ljubiteljima motociklizma i ako bi neko mogao odgovoriti koliko se u Sloveniji krece cjena ovakvog jednog novog Targe i mozda ovakvog od 2-3 godine starosti? Hvala! (i nadam se da ce ovo neko razumjeti... nisam htjeo na engleskom, i stvarno se jedva snadjoh sa ovom registracijom... :) )
Ćardak Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 (popravljeno) Kako to ti misliš targu il je to porsche il kakav motor? :OK: :hmm: (to je za unga k je pisov po hrvaško) :OK: Popravljeno Februar 2, 2006. Popravil fiftyč
Ćardak Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 Ah ti si mislijo TOMOS TARGA, to dođe oko 600 maraka ovdje :OK: malo bolje prepravit a sa ništa preprave može da bude i 300 maraka :OK: odvisno :hmm: (za Terzo) :blush:
Stroj Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 Zakaj pa piše da je un iz Britanije :eek: Valda ge ne boš šou tja kupvat :blink:
Terza Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 Ah ti si mislijo TOMOS TARGA, to dođe oko 600 maraka ovdje :OK: malo bolje prepravit a sa ništa preprave može da bude i 300 maraka :OK: odvisno :hmm: (za Terzo) :blush: [/quo Nema veze decki... ovaj je otiso stvarno previse... al' nace se valjda nesto vec! Cekaj... na koje to marke mislis? KM ili?
Ćardak Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 Da mislim KM pa to i nije tako skupu za Sloveniju :doze: samo gdje ti živiš u englejskoj??? :grrr Ja ne vem kaj piše da je z britanije :huh: lahk da tam živi :blink:
T1cK0 Objavljeno Marec 19, 2006 Opozori Objavljeno Marec 19, 2006 Jz bi vas pa neki uprašal O:-) Zanima me, če se je že kdo ukvarjal s tem rezanjem bata, da bi s tem pridobil na lahkotnosti le tega B) Pa sm se znašel v rahli dilemi, ker ne vem kje zarezati :hmm: :? No naj slika pove svoje :D ali naj zarežem tukaj, ali ... tukaj :hmm: Prosil bi za vse nasvete in mnenje ;)
Ćardak Objavljeno Marec 19, 2006 Opozori Objavljeno Marec 19, 2006 A si mislu rezat po tisti črti? :?
simonsi Objavljeno Marec 19, 2006 Opozori Objavljeno Marec 19, 2006 Odrežeš stran tam kjer si na prvi sliki pokazal, pa na SESALNI strani. Pol pa lahko še pri strani do sornika pobrusiš. Izpušno stran pusti pri miru.
T1cK0 Objavljeno Marec 19, 2006 Opozori Objavljeno Marec 19, 2006 Odrežeš stran tam kjer si na prvi sliki pokazal, pa na SESALNI strani. Pol pa lahko še pri strani do sornika pobrusiš. Izpušno stran pusti pri miru. aha to sm šteku na sesalni strani ta rob k sm na prvi sliki ga označu lahk odrežem .... sm kaj si pa mislu s tem da pri strani še do sornika pobrusm :? a na izpušni strani pa ne smem nč rezat ? :unsure:
simonsi Objavljeno Marec 19, 2006 Opozori Objavljeno Marec 19, 2006 Takole nekako do sornika pobrusiš. Pa ne preveč :P Izpušne pa ne rezat, ker bodo pol plini uhajal in izgubljaš moč.
T1cK0 Objavljeno Marec 19, 2006 Opozori Objavljeno Marec 19, 2006 Aha tko si mislu .) ... a pa to lahk na obeh straneh zarežem al sm na eni :D najbrž na obeh ane Aja pa še neki .. nek pri prijatelju sm slišal da lahko tud tm ob stran pravokotno na sornik nardiš lukne da je pol lažji bat ..a je to res :huh: (slikco bom še prelepu k me net zajebava neki )
T1cK0 Objavljeno Marec 19, 2006 Opozori Objavljeno Marec 19, 2006 no tukaj naj bi se lahko nardilo luknje in bi motor še vedno delal oziroma deloval še bolje :D
simonsi Objavljeno Marec 19, 2006 Opozori Objavljeno Marec 19, 2006 Na sesalni strani, na začetku spodnje tretjine lahko za začetek zvrtaš dve luknji fi5mm. Pa ne preveč lukenj delat, če ne še vžgal ne bo več. Pa luknji morata biti v širini sesalnega kanala, če ne ne bo učinka. Recimo motorji s sesalnimi lamelami imajo konkretne luknje na sesalni strani. do sornika pa na obeh starneh pobrusiš. Pa tiste luknje pol ne bojo za okras, ampak naj bi še mal k moči dodalo.
T1cK0 Objavljeno Marec 20, 2006 Opozori Objavljeno Marec 20, 2006 (popravljeno) Na sesalni strani, na začetku spodnje tretjine lahko za začetek zvrtaš dve luknji fi5mm. Pa ne preveč lukenj delat, če ne še vžgal ne bo več. Pa luknji morata biti v širini sesalnega kanala, če ne ne bo učinka. Recimo motorji s sesalnimi lamelami imajo konkretne luknje na sesalni strani. do sornika pa na obeh starneh pobrusiš. Pa tiste luknje pol ne bojo za okras, ampak naj bi še mal k moči dodalo. A da bi pa namest teh luken pa kr cel ta jeziček odrezu pa ne morem ? K ne razumeme pač, če lahk tist odžagam stran pa pol še lukne gor nardim ne vem zakva ne b mogu kr celga jezička odžagat pa je :? al se te lukne delajo na zgornji strani ? Se opravičujem k tuk težim s tem sm nočem zdj pa uničt bata pa, da mi pol motor sploh ne bo delu ane. Bi te prosu, če mi lahk sm še to poveš kaj lahk odrežem pa kje se lunke delajo .. sm naredu slikco pa mi sm cifre povej kaj lahk odžagam pa kje lukne delam :) Se ti pa zahvaljujem za vso pomoč k drugač bi ga že kej usral pa bi s tem podvigom dosegel čist napačn efekt na motorju :D U pa če maš mogoče še kak nasvet kaj je pametno nardit da bi motor pol pridobil na moči pa hitrosti mi prosim povej. Popravljeno Marec 20, 2006. Popravil T1cK0
cheff Objavljeno Marec 20, 2006 Opozori Objavljeno Marec 20, 2006 JA če boš preveč spodaj odrezal pol bo preveč benza skozi steklo.
simonsi Objavljeno Marec 20, 2006 Opozori Objavljeno Marec 20, 2006 Ti lahko odrežeš pol bata zaradi mene, ampak motor sploh ne bo delal, ker nimaš sesalnih membran. Odrežeš na višini 1. Luknji zvrtaš na višini 3. Za začetek probaj brez lukenj, ker lahko hitro preveč odrežeš. A to imaš ATX-a? Če imaš original cilinder z 12 fergazerjem, pol si ga nasanku, če pa imaš BT cilinder in fergazar, pol si pa že na boljši poti. Povej, kaj imaš zdaj gor, pa se bomo pol naprej pogovarjal :P
franc Objavljeno Marec 21, 2006 Opozori Objavljeno Marec 21, 2006 Glede na to da je L bat bi ga jaz pustil lepo pri miru. Piljenje, žaganje, vrtanje in ostalo ima smisel pri originalnem batu, ki je ponavadi daljši od L bata. Pri krajšanju bata zelo hitro skrajšaš preveč pa ti potem ne dela na prostem teku (dela samo na zelo visokih obratih). Za luknje v batu pri motorju brez sesalne lamele še nisem slišal (razen pri dodatnih pretočnih kanalih, ki pa jih verjetno nimaš). Lp Franc
T1cK0 Objavljeno Marec 21, 2006 Opozori Objavljeno Marec 21, 2006 (popravljeno) Mam BT cilinder pa BING 18 frgazer :) No glede na nasvet franca bom raj pustu na mer bat pa ga ne bom luknu, k mi je tud že prjatu govoru, da je enkrat nabavu en bat k je mel ob strani lukne pa mu potem ATX ni hotel vžgati :( šel ga je seveda zamenat in tisti bat naj bi bil za colibrija :? Zaenkrat bom samo malenkost skrajšu bat pol pa upam, da bo delal po pričakovanjih .) Popravljeno Marec 21, 2006. Popravil T1cK0
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se