Skoči na vsebino

Uvoz japonskega 250ccm Horneta


mikan

Priporočene objave

Šele začenjam svojo motociklistično kariero in najbolj všeč so mi naked motorjii. Glede na to, da mi je kobilarna 600-kubičnega Horneta/Bandita preveč, me zanima 250-kubični 4-valjni Hornet, namenjen japonskemu tržišču.

Če je kdo že uvozil take vrste motor, naj mi prosim napiše, kako je s homologacijo in podobnim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgodba nekega motorista:

Hojla!

Jaz sem pred dvemi leti uvozil 250ccm Horneta iz Nemčije. Zadeva je bila zelo komplicirana in sploh nevem kaj mi je blo. Motor sem s težkimi mukami našel nekje v okolici Berlina. Izbire je res malo. Imel sem nekega "posrednika", ki mi je obljubil, da bo vse uredil. Motor je šele v 2 mesecih prišel v Slovenijo, ampak tukaj se težave šele začnejo, ker ga nisem mogel registriat. Plačam carino in DDV, ampak manjkalo je še polno papirjev. Pomagati mi ni mogel nihče. Ne slovenski uvoznik, ne nemška honda, ker je imel motor neko čudno poreklo. Baje ga je iz Avstralije rabljenega pripeljala neka leva firma, ki je že zdavnaj propadla (nekaj so govorili o "grau-importu" če bi jest vedu kaj je to). OK, vse papirje sem dobil šele čez pol leta in to z Japonske. Za posamično homologacijo so v Lj. hoteli imeti neko posebno dokumentacijo od izdelovalca. No sezone je bilo že konec, ampak sem jo vseeno registrial, saj sem komaj čakal in tudi ni bilo preveč drago. Mimogrede, če seštejem vse stroške z nakupom in uvozom, me je prišlo toliko, kot če bi v SLO kupil 600-kubični hornet istega letnika. Ampak to še ni vse. Kasneje sem ugotovil, da je bil motor tudi že zaleten. Sprednje vilice so vse krive in se je kar nevarno vozit. Naročil sem jih v Angliji, kjer se en model ukvarja z uvozom čudnih rezervnih delov. Bilo zelo drago in dolgotrajno. Upam da mi še kaj ne crkne, ker mi potem vse dol padlo.

Zdaj mi je Hornet že malo prešvoh in sem si zamislil 400-kubičnega Monstra (za japonski trg). (Po naravi sem tak, da grem rad korak za korakom.) Poskušal bom kupiti novega, kar v tovarni v Italiji. Upam da ne bom imel spet preveč težav s papirji...

@mikan: Tebi pa iskreno želim, da bi malo prespal, in da te talo 250ccm Hornet mine. Če si na vsak način želiš 250 nakeda, si lahko kupiš Aquilo Comet 250 za slabih 900.000 SIT - novo. Sicer pa sigurno tudi ER-5 ni premočan zate - še malo kasneje se ga naveličaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KAr se tiče uvoza motorjev je na forumu ogromno napisanega => uporabi iskalnik

Vedi, da te bo uvoz motorja, ki je narejen izven EU fajn drapno po žepu (carina), plus

tega verjetno boš imel edini tak model v SLO, kar pomeni, da trgovine ne bodo imele rezervne

dele na zalogi in boš moral vse naročit in tu nastane VELIK PROBLEM . Posebej, če bo šlo za

kakšnen originalni del,kjer ne boš mogel čarat z neoriginalnimi in podobni deli iz drugih motorjev

itd. LAhko čakaš mesece in mesece. V najslabšem primeru bo tak motr ratal nepremičnina in ga boš

lahko postavil v dnevno sobo za ogled in to si verjetno ne želiš.

Če so ti všeč naked-i majhne kubature ti priporočam, da razmisliš o npr.: KAwasaki ER-5, Suzuki

GS 500, Honda CB 450/500... Ti našteti motorji so primerni za začetnike in imajo dovolj moči za

"normalno" vožnjo po naših cestah.

BTW to je samo moje mnenje.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da mi je kobilarna 600-kubičnega Horneta/Bandita preveč, me zanima 250-kubični 4-valjni Hornet, namenjen japonskemu tržišču.

Kaj pa, če bi ti razmislil o kakšni 600 ccm mašinki, pa bi probal kakšno blokado moči gor prpopat? Ko bi ti bil motor prešvoh, bi samo blokado dal odstraniti, in se veselo vozil naprej...

PS: zelo luštnak motorin za začetnike je tudi BETA JONATHAN oz. BETA EURO 350 ccm.... !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!