Skoči na vsebino

Policija in hitrost


BUSAbiker

Priporočene objave

Za glavnino nesreč ni kriva hitrost. Tukaj gre po mojem za zavajanje ljudi. Problemi so v slovenskih slabih, slabo vzdrževanih, luknastih, predvsem pa nezgrajenih cestah (in avtocestah). Po redko kateri cesti v Sloveniji se lahko pelješ, ne da bi te treslo.

In zakaj nimamo motoristi (in avtomobilisti) nobene obrambe pred policijskimi radarji? Vprašanje bi moralo biti, ali je kdo povzročal nevarnost na cesti in koga ogrožal? Zakaj se ne bi mogel zagovarjat pred policajem, da je bila hitrost glede na razmere na cesti, primerna?

Zakaj dobiš za prehitro vožnjo na avtocesti že za 10 km previsoko hitrost, kazen, če so pa avtoceste naše najvarnejše ceste?

Zakaj te kaznujejo za prehitro vožnjo po avtocesti, kljub temu, da si vozil po ravnem odseku ob petih zjutraj, cesta je bila suha, prazna in vidljivost dobra?

(Mimogrede: to ne velja za tiste, ki na zadnjem sedežu vozijo notranjega ministra ali podpredsednika vlade)

Odstotek primerov kaznovanj za prehitro vožnjo, in ki ga je treba prijaviti sodniku za prekrške ,takih primerov tam tudi konča skoraj 100%. Število kriminalnih dejanj (vlomi, ropi, itd.) pa samo 25%?

In nenazadnje: koliko znaša kazen, ki jo policija zaračuna policijskemu vozilu, ki vozi po cesti/avtocesti brez luči in sirene bistveno nad dovoljeno hitrostjo, ali koliko kazni plača policijski avto, ki dobesedno ždi v zasedi z laserjem/radarjem ob tem pa je parkiran na kolestarski stezi ali zavzame celi pločnik?

Skratka: Privileg, da lahko vozite avto ali motor, je potrebno na vsakem koraku kaznovati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predlagaj spremembo zakona, da bomo vsi vozili tako, kot se nam zdi varno. Jaz bom pa medtem poskusila kupit kaj delnic krematorija. :ph34r:

Alla :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakonov se je treba držat in dokler jih ne pišeš sam, jih moraš upoštevat...

po drugi strani pa ob malo znanja in kapljici uporništva lahko dosežeš zase primerne rezultate in se otreseš nadloge pod imenom prekrški, ampak zakaj??

zato, ker zakon ni enak za vse in če je tako, ga je situaciji primerno pač treba uporabit; lahko pa plačaš in pripomoreš k polnitvi erarja za takšne in drugačne cilje, k sami varnosti pa ne boš pripomogel.

Boš pa pripomogel, če boš vozil razmeram primerno in v okviru omejitev, najpomembnejša pa je varnost soudeležencev v prometu

Priganjaj vozilo, kjer si siguren, da ne stoji kakšna kontrola prometa (če prekršek ni odkrit, ne obstaja)

ceste niso krive za nesreče, krivi smo ljudje in naša dejanja, kako pa slaba cesta pripomore k užitku prevažanja je pa druga stvar

kazen policijskemu vozilu v prekršku, ki direktno ne ogrozi nikogar = 0, kazen civilnemu vozilu, s posebno policijsko nalepko, ki v prekršku ki ne ogrozi nikogar = 0, kazen prehitenega državljana, ki zavira v sili, za prehitevajočim civilnim vozilom, s posebno policijsko nalepko, ki naleti na radar = 15.000 sit oz bo zaradi kapljice uporništva = 0

kaznovati je absolutno treba, vendar je dopuščena tudi možnost pritožbe in zame je tu konec prometne zgodbe

sprememba v kaznovanju nastane, ko največji divjak na Slovenski zemlji vozi le še 10 km/h preko omejitve

takrat bi se razredi kaznovanja natlačili v teh 10 km/h in zgodba financiranja bi bila ista...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BUSABiker, ocitno si na forum v enem zamahu izmetal vse kar te tezi. Moram pa ti povedat, da se s teboj niti v najmanjsem delu ne strinjam.

Vedi pa, da od tvojega ravnanja v prometu ni odvisna samo tvoja varnost, temvec tudi moja, pa Allina, pa Maxova, pa Gugotova, pa Noisova...... pa varnost miliona drugih, ki se vozimo po teh nasih cestah. :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problemi so v slovenskih slabih, slabo vzdrževanih, luknastih, predvsem pa nezgrajenih cestah (in avtocestah). Po redko kateri cesti v Sloveniji se lahko pelješ, ne da bi te treslo.

Če bi ble ceste bolse b se pa tut hitrej vozil (me prow zanima kdo se po makedamu vozu 150) :D

Popravljeno . Popravil McMatko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Busabiker ... prehiter motor imaš ... kar verjemi, da je velika večina nesreč zaradi neprimerne in/ali neprilagojene hitrosti ... to da so nesreče zaradi luknjastih cest je pa ena taka velika klobasa, da ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za glavnino nesreč ni kriva hitrost. Tukaj gre po mojem za zavajanje ljudi. Problemi so v slovenskih slabih, slabo vzdrževanih, luknastih, predvsem pa nezgrajenih cestah (in avtocestah). Po redko kateri cesti v Sloveniji se lahko pelješ, ne da bi te treslo.

Ce bi vsi vozili po omejitvh bi bilo nesrec manj. Kaj je tle nejasnega?

In zakaj nimamo motoristi (in avtomobilisti) nobene obrambe pred policijskimi radarji? Vprašanje bi moralo biti, ali je kdo povzročal nevarnost na cesti in koga ogrožal? Zakaj se ne bi mogel zagovarjat pred policajem, da je bila hitrost glede na razmere na cesti, primerna?

Ce pa pravis, da ceste niso prilagojene hitrosti ki jo na njih dosegamo, kako bi se potem potem lahko zagovarjal, da je bila prevelika hitrost primerna razmeram?

Zakaj dobiš za prehitro vožnjo na avtocesti že za 10 km previsoko hitrost, kazen, če so pa avtoceste naše najvarnejše ceste?

Zakaj te kaznujejo za prehitro vožnjo po avtocesti, kljub temu, da si vozil po ravnem odseku ob petih zjutraj, cesta je bila suha, prazna in vidljivost dobra?

(Mimogrede: to ne velja za tiste, ki na zadnjem sedežu vozijo notranjega ministra ali podpredsednika vlade)

Dobr, se mi ne da nabijat.

Odstotek primerov kaznovanj za prehitro vožnjo, in ki ga je treba prijaviti sodniku za prekrške ,takih primerov tam tudi konča skoraj 100%. Število kriminalnih dejanj (vlomi, ropi, itd.) pa samo 25%?

Prvic -> k.d.-jev ne obravnava sodnik za prekrske.

Drugic -> NE vem od kje ti tvoja statistika, ampak mislim da se zdalec ni res, da bi sli vsi prekrski na cesti sodniklu za prekrske. Da ne bom o seb govoru, ampak stari, ce tebe dobijo vsakic ko krsis CPP zaradi rehitre voznje, potem ti svetujem, da se raje vozi s taksijem ali pa najeto limuzino, bos prisel precej ceneje skoz. Tista k.d., ki so odkrita, grejo vedno drzavnemu tozilcu, ki jih lahko zavrne ce hoce. Policaj po zakonu nima pravice odlocati katera kazniva dejanja bo sodisce obravnavalo in katera ne.

Poleg tega, ce natancno preveris svoj statisticni vir, bos videl, da je stopnja odkritja storilca premo-sorazmerna s tezavnostjo dejanja.

In nenazadnje: koliko znaša kazen, ki jo policija zaračuna policijskemu vozilu, ki vozi po cesti/avtocesti brez luči in sirene bistveno nad dovoljeno hitrostjo, ali koliko kazni plača policijski avto, ki dobesedno ždi v zasedi z laserjem/radarjem ob tem pa je parkiran na kolestarski stezi ali zavzame celi pločnik?

Skratka: Privileg, da lahko vozite avto ali motor, je potrebno na vsakem koraku kaznovati.

Res je, to ni fer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za glavnino nesreč ni kriva hitrost. Tukaj gre po mojem za zavajanje ljudi. Problemi so v slovenskih slabih, slabo vzdrževanih, luknastih, predvsem pa nezgrajenih cestah (in avtocestah). Po redko kateri cesti v Sloveniji se lahko pelješ, ne da bi te treslo.

Res je - naredimo štrajk. Naj takoj prosim lepo po vseh cestah naredijo taki alsvalt, kot je na Grobniku. :lol:

Poleg tega ZAHTEVAjMo da vse ovinke pravilno nagnejo, da so v vseh ovinkih izletne cone, da se ZVCP spremeni tako, da omejitev hitrosti za tiste, ki jih ne želijo uporabljati, sploh ne veljajo...

@Dave & @BUSAbiker ---> prometni prekršek nikakor ni k.d., ker je p.k. ? No, lahko se tudi motim, kot že nekajkrat v življenju...

BUSAbiker - pa saj je brezveze krivdo komurkoli nalagat... Ceste so, kakršne so, motorji pod taktirko supersportskih motoristov pa pogosto letijo mal preveč za te ceste ... In rezultate beremo v črni kroniki. Poleg tega pa nihče ne sili ljudi, naj se z motorji vozijo, niti jih ne silijo, naj čez ovinke, kjer je omejitev recimo 100 km/h, vozijo 160 km/h ali več... Če se pa to zgodi, mislim, da si lahko vsak pripiše posledice sam sebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakonov se je treba držat in dokler jih ne pišeš sam, jih moraš upoštevat...

Če bi jih pa sam spisal bi pa stal nad njimi????? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

veliko teh omejitev in radarjev (nedelja dopoldan, julij, šola. omejitev 40, potem pa plačaš za 49 km/h) je nesmiselnih....

toda mi vozimo avte ali motorje tudi s 1XX KM in to po teh cestah.... če bi poiskali in nabavili fičote bi bile te omejitve "zelo mile" in vedno bi morali "divjati", da bi jih dosegli....

omejitve in ostale sankcije morajo biti (o mejah se da diskutirat, je pa že bilo postavljeno dobro vprašanje - a se bi upal podpis "nov" zakon?)... določeno število iztopajočih primerov (neumnih omejitev in pametnih policajec z radarji) še ni razlog za splošne spremembe....

me pa nzanima, koliko nas se vpraša pri nabavi "jeklene opreme" - kaj bomo počeli s temi KM in kam mečemo ta denar (mislim na visoke številke KM in s tem višje cene)......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me pa nzanima, koliko nas se vpraša pri nabavi "jeklene opreme" - kaj bomo počeli s temi KM in kam mečemo ta denar (mislim na visoke številke KM in s tem višje cene)......

Važno je, da jih imaš več kot sosed ..........

To je nam Slovencem v naturi ;) :P .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... sploh ne vem kaj bi lahko človek tu debatiral ... če si prekoračil omejitev in te dobijo pač plačaš kazen ... tako je ... tako bo ... WTF ... :blink: ... je tu kaj za debatirat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za glavnino nesreč ni kriva hitrost. Tukaj gre po mojem za zavajanje ljudi. Problemi so v slovenskih slabih, slabo vzdrževanih, luknastih, predvsem pa nezgrajenih cestah (in avtocestah). Po redko kateri cesti v Sloveniji se lahko pelješ, ne da bi te treslo.

BUSAbiker strnjam se s tabo, da so naše ceste v glavnem slabe. Res so nekatere obupne, ampak tako na žalost pač je. Upajmo da bo nekoč bolje, ker je dejstvo, da se je v zadnjih letih stanje bistveno izboljšalo.

Po drugi strani pa je tudi res da se veliko ljudi potolče in pobije tudi v gorah, pa še nisem zasledil, da bi kdo napisal da so za to krive gore, ker so nevarne, ker imajo strme stene, ker so zasnežene.....

Za ostale stvari pa mislim da so predhodniki povedali dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In nenazadnje: koliko znaša kazen, ki jo policija zaračuna policijskemu vozilu, ki vozi po cesti/avtocesti brez luči in sirene bistveno nad dovoljeno hitrostjo, ali koliko kazni plača policijski avto, ki dobesedno ždi v zasedi z laserjem/radarjem ob tem pa je parkiran na kolestarski stezi ali zavzame celi pločnik?

No, to pa tud mene zanima...ker se kar veliko vozim po različnih koncih Slovenije, tudi vidim ogromno policije na cesti ali ob cesti (uf, na srečo brez položnic :) )....pa predvsem nespametno ustavljanje prometa...nekateri policaji prav nevarno in nepazljivo ustavljajo promet kar na cesti, kar pomeni, da se ti kar hitro zgodi, da nekoga nabašeš v rit...radarje/avtomobile imajo parkirane na vseh mogočih mestih - na pločniku, da se mu mora pešec umikat, na kolesarski stezi, da mora kolesar mimo njega po cesti, v ovinkih, kje te niti slučajno ne more varno ustaviti, ker se nimaš kje, na avtobusnih postajah, kjer te začne ustavljati šele na sredi postaje, torej nimaš možnosti pravočasno zaviti na avtobusno postajo, ampak ustaviš na cesti in potem v rikverc, pa nazaj....ali pa kar skoči iz nasprotne strani čez cesto in te ustavi!!!!

Konkretno kaj se je nama zgodilo....v Podgradu (pred Gornjo Radgono), tam zelo radi stojijo, se peljeva en petek zvečer okrog osmih....kar nekaj prometa, predvsem kamionov...omejitev je 50, peljala sva se malo pod 60...okey, pač prehitra vožnja, čeprav nikogar ne ogrožaš, a če pelješ prehitro, pač plačaš.....če kdo pozna to cesto, ve, kje je avtobusna postaja, za postajo pa je ena stranska uličica...no, gospod policaj vrže njegovo liziko, stal je na avtobusni postaji (da ne omenjam, da je avto z ritjo stal vsaj 10-15 cm na cestišče!!!)....če se pelješ 50km/h, pa preden odreagiraš, potrebuješ nekaj metrov, da se ustaviš...in sva se ustavila za avtobusno postajo, na desnem robu cestišča...in pride policaj do naju in zahteva dokumente - stoji na cesti!!...pa ga Lindau vpraša, če se lahko vsaj kam bolj na varno parkira, pa ga je čudno gledal in ga vprašal, kaj pa tukaj ni varnega HALO!!!! mimo njega pa kolone kamionov!!! no, potem le nekaj cmokne in pokaže, kam se naj parkira....res žalostno! Ampak to je le ena zgodbica....

Pa da ne bo pomote....saj niso vsi policaji takšni, le včasih se mi zdi, da se imajo nekateri za hudo velike bogove!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BUSAbiker - Kdo bo plačal? Ti vendar, ker te bodo ujeli zaradi nekaj km prehitre vožnje po možnosti sred tedan okol 3h zutrej k ni nobene žive duše na cesti... :angry: itd...

Uti ... Takih zgodbic in podobnih, bi se dalo napisati za celo zbirko knjig, katere bi lahko potem kakšna založba prav uspešno tržla.... Tud sam bi jih lahko dodal nekaj... :angry: :angry: :angry:

Sicer nič ne rečem, da če ga "userješ" in te pri tem dobijo.. O.K. si pač kriv za prekšek -ke in sledi ti kaze... Vendar žal so tu še "Bogovi" - kot si omenil -, ki lahko po njihovrem počnejo kar jih je volja in znajo prav prijetno pametvat :angry: ...

In mim nive ... tud dobri fantje v plavem se znajo kdaj pa kdaj kje najt!!! (izkušne.press):rolleyes:

LP&VV! Pa velik sreče s polcaji...

Krokar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da ne bo pomote....saj niso vsi policaji takšni, le včasih se mi zdi, da se imajo nekateri za hudo velike bogove!

Izkusil včeraj, ko me je policaj ustavil na vrhu Črnega Kala samo zato, da mi je nabijal, da nimam nobenega "rešpekta" do policistov in da sem žgal mimo policijskih kontrol na Črnem Kalu.

Pri policajih nikoli ne veš na kakšnega boš naletel, zato je treba ubrati "worst-case" tehniko vožnje mimo policajev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem se vračala proti KP in na Črnem Kalu je pred mano zapeljal policaj na motorju ... pač sem vozila za njim v koloni do Kopra ... nobenih problemov ... razen tega, da sem bila 10 min kasneje doma kot bi bila sicer ... so what ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje & dekleta ... zapomnite si ... ko prideš do policaja, čelado dol in usta raztegnit od ušesa do ušesa ... je vse takoj lažje in ceneje ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sj ne veš, kaj bi točno naredil, ko greš mimo. Se je potrebno vedno sproti odločati.

V petek ob 13:30 uri sem se prebijal iz Črnega Kala proti Koperju.

Promet je že bil malo počitniško gostejši, vendar še ne zelo gost.

Kolona se je pričela delati na tistem ovinku s spomenikom pomorščakom nad odcepom za Osp.

In to kar lepo stoječa kolona.

Nasproti pa nič kaj dosti avtov, tu in tam kakšen za vzorček.

Pa sem jo počasi potegnil po nasprotnem pasu navzdol in če sem videl kakšen avto, ki je paljal navzgor, sem se umaknil na svojo stran, ustavil in počakal, da je šel mimo.

Dokler nisem nekje pred seboj, lepo čakajoč v vrsti, naletel na policijsko marico. V takih maricah dostikrat opravljajo tudi prometno službo in ne zgolj le prevoza pijančkov.

Sem razmišljal, grem mimo, ali pričnem pohlevno čakati?

Nikoli ne veš, kdaj bo potegnil za teboj in te zaustavil in oglobil zaradi vožnje preko polne črte.

Sem šel lepo počasi in previdno mimo in za vsak nasproti vozeči avto skočil nazaj in počakal.

In se ni zgodilo nič. Niso me zaustavili ali pa zasledovali.

Prav lahko bi pa me.

Kakor se pač tisti hip odločijo.

Nikoli ne veš, recepta ni. :)

Na dnu, doli pri odcepu k novi vodarni, je bila prometna nesreča.

(jo je skupil en tepček v vectri, ki se mi je nekaj prčil po avtocesti, dokler nisem šel v Razdrtem dol B) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da ne bo pomote....saj niso vsi policaji takšni, le včasih se mi zdi, da se imajo nekateri za hudo velike bogove!

Izkusil včeraj, ko me je policaj ustavil na vrhu Črnega Kala samo zato, da mi je nabijal, da nimam nobenega "rešpekta" do policistov in da sem žgal mimo policijskih kontrol na Črnem Kalu.

Pri policajih nikoli ne veš na kakšnega boš naletel, zato je treba ubrati "worst-case" tehniko vožnje mimo policajev.

Rozi,

teli fantje so že strugali saj vemo kaj po asfaltu Črnega kala. Poleg tega cel dan visijo tam (jih ne zamenjajo). V soboto v živo videla z Lady, ko je žena enega od njih nosila in razdeljevala malico! Nabijanje tebi o "žganju mimo" je pa preventiva. Škodi ne, prizadene pa ponos.

Popravljeno . Popravil ceco
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da ne bo pomote....saj niso vsi policaji takšni, le včasih se mi zdi, da se imajo nekateri za hudo velike bogove!

Izkusil včeraj, ko me je policaj ustavil na vrhu Črnega Kala samo zato, da mi je nabijal, da nimam nobenega "rešpekta" do policistov in da sem žgal mimo policijskih kontrol na Črnem Kalu.

Pri policajih nikoli ne veš na kakšnega boš naletel, zato je treba ubrati "worst-case" tehniko vožnje mimo policajev.

... nikoli ne veš na kakšnega boš naletel ... :blink: ... če boš vozil po predpisih v njihovi bližini boš naletel vedno na enakega ... a ni boljše malo "potrpet" in vozit tistih 10min v koloni ... itaq si jih izgubil, ko si poslušal njegovo "nabijanje" ... drugič ti naj še uha mal navije ... sploh pa jim svaka čast, da jih je toliko na Črnem Kalu in kar naj bojo ... je že prav tako ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izkusil včeraj, ko me je policaj ustavil na vrhu Črnega Kala samo zato, da mi je nabijal, da nimam nobenega "rešpekta" do policistov in da sem žgal mimo policijskih kontrol na Črnem Kalu.

Pri policajih nikoli ne veš na kakšnega boš naletel, zato je treba ubrati "worst-case" tehniko vožnje mimo policajev.

A pa si žgal mimo kontrol, da se je upravičeno pizdil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rozi,

teli fantje so že strugali saj vemo kaj po asfaltu Črnega kala. Poleg tega cel dan visijo tam (jih ne zamenjajo). V soboto v živo videla z Lady, ko je žena enega od njih nosila in razdeljevala malico! Nabijanje tebi o "žganju mimo" je pa preventiva. Škodi ne, prizadene pa ponos.

Kaj so strugali po asfaltu Črnega kala? Tačke, plastiko, čelado, frtlajtngo?

Kar se mene tiče - worst case scenario je vožnja po predpisih mimo policista... ne pa vožnja po skrajnih zmogljivostih motocikla ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!