poggy Objavljeno Avgust 9, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 9, 2003 a zej tapru dam lažje valčke? pa še neki: če se pelem v hrib pa spustim gas, pol ga pa spet dam, sploh ne dobi obretov, kot da bi ga dušil! ka nej nardim?
psyho Objavljeno Avgust 9, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2003 lažji valčki- boljši pospeški za v hrib: probi vozt čimbolj enakomerno. Men tud to dela
_Roba_ Objavljeno Avgust 9, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2003 Daj si 4g valčke pa bos mel pospeske,navor pa koncno dobro tak je vsaj pri meni blo vcasih :)
Tomozuki Objavljeno Avgust 9, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2003 a zej tapru dam lažje valčke? pa še neki: če se pelem v hrib pa spustim gas, pol ga pa spet dam, sploh ne dobi obretov, kot da bi ga dušil! ka nej nardim? To se meni dogaja zdaj, bom probal s fedrcami rešit, ker smo z Robijem pa Perotom ugotovili, da so verjetno fedrce premehke, pol pa drsijo pakne po sklopki, motor pa ne more obratov nabit. V ponedeljek se začne šraufanje :) Ti bom pol povedo, če je kaka razlika.
x8r-x Objavljeno Avgust 10, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2003 Za valčke js nebi nikoli govoru prehitro in niti dal take noter kot pravijo drugi da jim gre najboljše... to moreš poskušat... meni naprimer, pri celotni predelavi motorja, skuter najbolje laufa z 6,2 g valjčki. Te stvari so tako relativne... samo poskušat in poskušat, to je edina možna rešitev. Tukaj ne moreš primerjat z drugimi motorji. :huh:
[rain] Objavljeno Avgust 10, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2003 Jst bom kr delov reklamo Benotovmu fotru in bom reku da njegovi auspuhi po narocilu kr ustrezajo mojim zahtevam, cena je vec kot ugodna, ¸in kolk si dal zanj ?
SeLoTeJp Objavljeno Avgust 10, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2003 še nekej me zanima od unh iskric iz auspuha (beri prejšno stran).. zaka pa se to sploh začne smodit? a se to sploh kej neha žgat tista volna, al se žge dokjler jo ne zmanka..? ase je že kermu drugmu to nardil? hvala ;)
_Roba_ Objavljeno Avgust 11, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2003 Ma to se tak malo postopoma kuri ven na robovih vecinoma.....Samo dogajat se zacne komaj ko je fejst vroci motor oz.se fajn segreje :) Pa nisi edini ko ti ven letijo vceraj ko smo sli z mitinga ponoci na eno ravnino vsi kaj smo se pac ostali sma z KKSom tam po zrkovcih tekmovala pa sn se mu na rit lepo pa si zamo vido z ZX-a kak so iskrice ven letele :) :) :) :D :P
Gloga Objavljeno Avgust 11, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2003 @[rain] kot prvo sm jst to napisal ne bonzi.. Auspuhi pa so tm nekje 17-19k sit lp
bringgg Objavljeno Oktober 9, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2004 Kok se pa dušiuc od nrxa odpre? :blink: Sm probavu pa ni zgledalu kuda se misl odprt.
djeZo Objavljeno Oktober 9, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2004 (popravljeno) a zej tapru dam lažje valčke? pa še neki: če se pelem v hrib pa spustim gas, pol ga pa spet dam, sploh ne dobi obretov, kot da bi ga dušil! ka nej nardim? ← glej kaj naredi. idi v trgovino pa kupi vse gramske valcke, ki obstajajo za tvoj skut (no, tiste, ki so vec kot 8g ne rabis, tiste bos pol ko das kit not). potem najprej probavaj tako, da das not samo eno vrsto gramature. ce pravis, da ti v breg ne gre, potem daj nizjo gramaturo kot jo imas zdaj. bodi pozoren tudi na luknje v pospeskih (skut mora pospesevat od zacetka do konca enakomerno pol so ok valjcki). testiraj en cajt, tako da se skut lepo segreje (v vecini primerov je, da lepo potegne ko je hladn in slabo ko je mrzel). pazi, da ne preides v ekstreme prelahkih valjckov. potem sicer se ti bo zdelo da mas 2fast4u runnerco :yea2: ker ti bo nabilo obrate takoj, samo nikam ne bo slo. no, ko bos nasel nekje najboljso varjatno gramature (recimo da je to 4g), potem pa zacni s kombiniranjem. 3,5g in 4,5g pa ti bo ze dalo malo drugacen efekt kot pa 6x 4g. tu se gre samo za igranje. jaz recimo sem mel not kombinirano 9g in 4.5g (razlika med kombiniranimi valjcki bi naj bla najvec 2g). no, potem sem zahec presel na 5,5 in se 1 dan fural s tem, potem na 6,6g in koncno sem nasel ustrezno kombinacijo, ko sem skombiniral 6,6 in 7,5. koncna je recimo za 1km/h slabsa kot pri 9g+4,5g, vendar pa nimam vec luknje med 20 in 40, ko se motor segreje. Popravljeno Oktober 9, 2004. Popravil djeZo
_Roba_ Objavljeno Oktober 9, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2004 potem sicer se ti bo zdelo da mas 2fast4u runnerco :yea2: ker ti bo nabilo obrate takoj, samo nikam ne bo slo. Kje si pa ti to obcutil da takoj nabije obrate in da nikamor potem vec ne gre? :blink: Kako da jaz tega nevem ko sem ga skupaj delal :blink: :hmm:
djeZo Objavljeno Oktober 9, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2004 lol roba. jaz sem mislil po zvoku mas taki filing :lol1:
aerox Objavljeno Oktober 9, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2004 razlika med kombiniranimi valjcki bi naj bla najvec 2g). ← NAJVEČ 0,5g ! Čez čas poglej variomat in poglej kake prečudovite stene boš imel :SS
djeZo Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 naredil 1000km z razliko 4,5g pa variomat zgleda cisto normalno :P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se