Skoči na vsebino

Diesel Tuning


Priporočene objave

Objavljeno

Če koga zanima poceni tunanje električno krmiljenega diesel avtomobila (praktično vsi sodobni diesel motorji) za boljši izkoristek, večji navor in manjšo porabo goriva, naj se oglasi v tej temi ali piše PM ...

... montaža dodatnega elektronskega modula je enostavna, neodkriljiva na servisu, predvsem pa bolje izkorišča potenciale pumpe za gorivo in celotnega diesel motorja ...

Objavljeno

Toyota Land Cruiser,3.0. D3D? Yes or No?

Primerjalna tabela pred in potem?

Konkreten opis, kaj vse spremeni?

Možnost izklopa in preklopa na staro elektroniko?

Objavljeno
Toyota Land Cruiser,3.0. D3D? Yes or No?

Primerjalna tabela pred in potem?

Konkreten opis, kaj vse spremeni?

Možnost izklopa in preklopa na staro elektroniko?

Bom preveril, če za tvoj avto obstaja sicer pa naj navedem nekaj lastnosti tega sistema:

- s "testerjem" na servisu ne ugotovijo tuninga

- motorju dodajamo le toliko goriva kolikor je presežka vsesanega zraka

- če je turbodiesel, ne vplivamo na turbino, ne povečujemo tlaka turbine, motorja ne obremenjujemo prekomerno

- izredno hitra montaža in demontaža (15-30 min), uporabnost v drugih avtomobilih

- povečan navor in posledično zmanjšana poraba goriva

- tek hladnega motorja je tišji in bolj čist/manj sajast.

Gre za elektronsko pomagalo, ki deluje podobno, kot Powercomander pri motorjih. Montira se med senzorje na motorju in originalno krmilno elektroniko. Originalne nastavitve dieselskih motorjev so narejene s precejšno rezervo, ki je motor nikoli ne izkorišča, čeprav bi jo z lahkoto prenesel.

Senzorji na motorju zaznajo koliko je v izgorevalni komori "odvečnega zraka", na podlagi tega dodana elektronika "laže" o odčitanih vrednostih in na ta način dvigne tlak v črpalki goriva, ki hitreje, bolj razpršeno in v dveh delih vbrizga (predvbrizg in glavni vbrizg) večjo in bolj optimalno količino goriva.

Konkretnih krivulj nimam, je pa po informacijah "s terena" razlika očitna ...

Objavljeno

...kok $$$...material+delo(vgradnja)...

...pa še neki...praviš dodajanje nafte???...kaj pa če je nafte že preveč...a jo zna odvzemat in s tem dosežt bolj optimalno zmes???

Objavljeno
...kok $$$...material+delo(vgradnja)...

...pa še neki...praviš dodajanje nafte???...kaj pa če je nafte že preveč...a jo zna odvzemat in s tem dosežt bolj optimalno zmes???

Cena z vgradnjo:

za večino VW/SEAT/AUDI/SKODA = 459 EUR

za ostale = 679 EUR

pa še kakšen popustek se da seveda zrihtat ... ;)

Kar se pa tiče preveč goriva, je tako, da na podlagi odčitavanj senzorjev elektronika uravnava vbrizg ... dokler je v zmesi višek zraka, se količina goriva veča, od tam naprej pa ne več. Ker dodana elektronika dvigne tlak v črpalki goriva, je tudi pri enaki količini vbrizganega goriva to lepše in hitreje razpršeno in zato bolje izgoreva.

Objavljeno
Toyota Land Cruiser,3.0. D3D? Yes or No?

Za Toyoto Land Cruiser

LC 90 3.0 TDE 125KS/295NM lahko dobim chip V-VP za 150KS/335NM

LC 90/95 3.0 D4D 163KS/343NM lahko dobim chip V-PD za 190KS/385NM

cena 679 EUR

Objavljeno
Konkretnih krivulj nimam, je pa po informacijah "s terena" razlika očitna ...

Hmmmm, Hotčmajster, tole je pa tko kot tista zgodbica iz interneta, for a couple of dollars enlarge your pennis

Sem namontirou tistga hudiča, in kurac je res zrastel. Sicer s podrobnejšimi krivuljami res žal ne morem postreč, tko, da ne vem kolk in kam amapak vse so mi potem rekle, kolk cool je pol. Predvsem tiste, s katerimi prej nisem, al pa tko, no ja, bolj na malo ;) :P <_< B)

Ej, pa da nom zdej od žensk miljaunžt PM dobivou ;) :P :rolleyes:

Objavljeno

Lojzi,

preberi en post pred svojim ... sem rekel, da ni krivulj, ne pa tudi podatkov ... po moje se tudi iz številk vidi, da gre za kar impresivne izboljšave ... :)

Objavljeno

Zanima me kakšna je kaj življenska doba motorja po dodanem tuningu?

Slišal sem da lahko dela 200 000 km lahko pa tud zariba po 10 000 km.

Menda gredi niso najbolj prilagojene itd...

Kako je s tem?

Me pa konkretno zanima tuning za Octavio 1.9 TDI - 90KM.

Objavljeno
Konkretnih krivulj nimam, je pa po informacijah "s terena" razlika očitna ...

Hmmmm, Hotčmajster, tole je pa tko kot tista zgodbica iz interneta, for a couple of dollars enlarge your pennis

Sem namontirou tistga hudiča, in kurac je res zrastel...

Kaj ce ti moc, ce ni VELIKOSTI :rolleyes: :P :D :lol:

Objavljeno (popravljeno)
Zanima me kakšna je kaj življenska doba motorja po dodanem tuningu?

Slišal sem da lahko dela 200 000 km lahko pa tud zariba po 10 000 km.

Menda gredi niso najbolj prilagojene itd...

Kako je s tem?

Me pa konkretno zanima tuning za Octavio 1.9 TDI - 90KM.

Z vzdržljivosjo ni težav, ker so vsi ti motorji predimenzionirani. Življenska doba ni nič manjša, vrtijo se tudi ne bistveno bolj, samo izkoristek obstoječih sestavnih delov pri enakih voznih pogojih je bistveno boljši.

Skoda Oktavia 1.9 SDI/TDI

moč: 90 -> 110 konjičev

navor: 210 -> 250 nm

cena 459 EUR

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno
Z vzdržljivosjo ni težav, ker so vsi ti motorji predimenzionirani. Življenska doba ni nič manjša, vrtijo se tudi ne bistveno bolj, samo izkoristek obstoječih sestavnih delov pri enakih voznih pogojih je bistveno boljši.

Eee, a od te predimenzioniranosti je nastala teorija zarote z naslovom Zakaj turbodizlom pokajo bloki motorja? :D

Sam uprašam...

Maybe it is not meant to be "še boljši izkoristek" :)

Objavljeno
Eee, a od te predimenzioniranosti je nastala teorija zarote z naslovom Zakaj turbodizlom pokajo bloki motorja? :D

a kar vsem po vrsti ... ah daj no ...

Objavljeno
Eee, a od te predimenzioniranosti je nastala teorija zarote z naslovom Zakaj turbodizlom pokajo bloki motorja? :D

a kar vsem po vrsti ... ah daj no ...

...ne posplošuj...

...jih je pa ogromno prenapetežev z TDI-ji, k so dal čipe not in ostala zravila za zdravit višek gotovine, k jim je blok razgnal, ojnice odtrgal, ribnl...etc...

...TDI ipd so že itaq overpowered motorji glede na kompresiska razmerja in na jakost bloka...da bi bla stvar u proporcih, bi bili ti motorji veliko težji(beri: bloki motorjev velik močnejši/debelejši odlitki)...

Objavljeno
...TDI ipd so že itaq overpowered motorji glede na kompresiska razmerja

KWA?!? ce 1.9 TDI ne zdrzi 90 al pa 11 konjev, ja kok pa pol kake 125ke 2T zdrzijo tistih 35 konjev, al pa recimo RGV pa RS 250, ko mata 56/65/70 konjev, masa celotnega motorja pa 140 kil??

enivej, kak je rezultat tunanja Fordove mashine 1.4 TDCi (68 konjev)??

Objavljeno
...jih je pa ogromno prenapetežev z TDI-ji, k so dal čipe not in ostala zravila za zdravit višek gotovine, k jim je blok razgnal, ojnice odtrgal, ribnl...etc...

saj vem, da obstaja tudi tuning, ki gre prek vseh meja, vključuje bistven dvig tlaka turbine in poseg v originalno čipovje .... ponavljam ... ta tuning izkorišča samo rezerve in ne gre preko zmogljivosti materiala !!! Stvar ni nova in je predvsem resna in preverjena !!!

Objavljeno
...jih je pa ogromno prenapetežev z TDI-ji, k so dal čipe not in ostala zravila za zdravit višek gotovine, k jim je blok razgnal, ojnice odtrgal, ribnl...etc...

saj vem, da obstaja tudi tuning, ki gre prek vseh meja, vključuje bistven dvig tlaka turbine in poseg v originalno čipovje .... ponavljam ... ta tuning izkorišča samo rezerve in ne gre preko zmogljivosti materiala !!! Stvar ni nova in je predvsem resna in preverjena !!!

...ter kakorkoli enormno predraga... :lol:

Objavljeno
...TDI ipd so že itaq overpowered motorji glede na kompresiska razmerja

KWA?!? ce 1.9 TDI ne zdrzi 90 al pa 11 konjev, ja kok pa pol kake 125ke 2T zdrzijo tistih 35 konjev, al pa recimo RGV pa RS 250, ko mata 56/65/70 konjev, masa celotnega motorja pa 140 kil??

enivej, kak je rezultat tunanja Fordove mashine 1.4 TDCi (68 konjev)??

A pol 125ke in 250ke z 56/65/70 km tudi držijo 200 000 km, seveda brez resnejših posegov v mašino, kot so menjava vsega možnega itd???

Pa jasno, da jim ni treba olja menjat, ker so dvotakniki... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

El B.

Objavljeno

Rezerva pri proizvajalcih motorjev ni kar tako. Tam je predvsem zaradi čim daljše življenske dobe motorja. Očitno so predvideli, da s tako rezervo pri konstruiranju posameznih elementov dosežejo kasnejše utrujanje materijala in življensko dobo recimo 200.000km.

Z 20% povečanjem moči motorja zmanjšaš njihovo rezervo, kar pomeni prejšnje utrujanje materijala in nedvomno krajšo življensko dobo.

Druga elektronika ti poleg tega bistveno vpliva tudi na optimalno zgorevanje in s tem spuščanjem emisij v okolje, kar večini itak ni tako pomembno.

Dejstvo...večja moč, krajša življenska doba. B)

Objavljeno
enivej, kak je rezultat tunanja Fordove mashine 1.4 TDCi (68 konjev)??

Ford 1.4 TDCI

moč: 68 -> 85 konjev

navor: 160 -> 195 Nm

cena = 679 EUR

Objavljeno
... ta tuning izkorišča samo rezerve in ne gre preko zmogljivosti materiala !!! Stvar ni nova in je predvsem resna in preverjena !!!

...ter kakorkoli enormno predraga... :lol:

niti ne ... B)

Objavljeno

... in še vprašanje za Hotschka:

... kakšen % ti dobiš od vgrajenih tuningov? :P :P :P

P.s.: ... in še odgovor na tvoje vprašanje: NE ŠE! :lol:

Objavljeno

... potem avto spraviš v originalno stanje in ga prodaš z zagotovilom, da ga nisi nikoli naviljal. :angry:

Konjički pod motornim pokrovom pa čist brez moči. Se dogaja!

Objavljeno
Druga elektronika ti poleg tega bistveno vpliva tudi na optimalno zgorevanje in s tem spuščanjem emisij v okolje, kar večini itak ni tako pomembno.

ti pa nisi niti enega posta prebral, ki sem ga napisal sem notri ... a ne da ne ...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!