hotschko Objavljeno Avgust 6, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2003 Če koga zanima poceni tunanje električno krmiljenega diesel avtomobila (praktično vsi sodobni diesel motorji) za boljši izkoristek, večji navor in manjšo porabo goriva, naj se oglasi v tej temi ali piše PM ... ... montaža dodatnega elektronskega modula je enostavna, neodkriljiva na servisu, predvsem pa bolje izkorišča potenciale pumpe za gorivo in celotnega diesel motorja ...
ceco Objavljeno Avgust 6, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2003 Toyota Land Cruiser,3.0. D3D? Yes or No? Primerjalna tabela pred in potem? Konkreten opis, kaj vse spremeni? Možnost izklopa in preklopa na staro elektroniko?
hotschko Objavljeno Avgust 7, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 7, 2003 Toyota Land Cruiser,3.0. D3D? Yes or No? Primerjalna tabela pred in potem? Konkreten opis, kaj vse spremeni? Možnost izklopa in preklopa na staro elektroniko? Bom preveril, če za tvoj avto obstaja sicer pa naj navedem nekaj lastnosti tega sistema: - s "testerjem" na servisu ne ugotovijo tuninga - motorju dodajamo le toliko goriva kolikor je presežka vsesanega zraka - če je turbodiesel, ne vplivamo na turbino, ne povečujemo tlaka turbine, motorja ne obremenjujemo prekomerno - izredno hitra montaža in demontaža (15-30 min), uporabnost v drugih avtomobilih - povečan navor in posledično zmanjšana poraba goriva - tek hladnega motorja je tišji in bolj čist/manj sajast. Gre za elektronsko pomagalo, ki deluje podobno, kot Powercomander pri motorjih. Montira se med senzorje na motorju in originalno krmilno elektroniko. Originalne nastavitve dieselskih motorjev so narejene s precejšno rezervo, ki je motor nikoli ne izkorišča, čeprav bi jo z lahkoto prenesel. Senzorji na motorju zaznajo koliko je v izgorevalni komori "odvečnega zraka", na podlagi tega dodana elektronika "laže" o odčitanih vrednostih in na ta način dvigne tlak v črpalki goriva, ki hitreje, bolj razpršeno in v dveh delih vbrizga (predvbrizg in glavni vbrizg) večjo in bolj optimalno količino goriva. Konkretnih krivulj nimam, je pa po informacijah "s terena" razlika očitna ...
Nearrain Objavljeno Avgust 7, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2003 ...kok $$$...material+delo(vgradnja)... ...pa še neki...praviš dodajanje nafte???...kaj pa če je nafte že preveč...a jo zna odvzemat in s tem dosežt bolj optimalno zmes???
hotschko Objavljeno Avgust 7, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 7, 2003 ...kok $$$...material+delo(vgradnja)... ...pa še neki...praviš dodajanje nafte???...kaj pa če je nafte že preveč...a jo zna odvzemat in s tem dosežt bolj optimalno zmes??? Cena z vgradnjo: za večino VW/SEAT/AUDI/SKODA = 459 EUR za ostale = 679 EUR pa še kakšen popustek se da seveda zrihtat ... ;) Kar se pa tiče preveč goriva, je tako, da na podlagi odčitavanj senzorjev elektronika uravnava vbrizg ... dokler je v zmesi višek zraka, se količina goriva veča, od tam naprej pa ne več. Ker dodana elektronika dvigne tlak v črpalki goriva, je tudi pri enaki količini vbrizganega goriva to lepše in hitreje razpršeno in zato bolje izgoreva.
hotschko Objavljeno Avgust 7, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 7, 2003 Toyota Land Cruiser,3.0. D3D? Yes or No? Za Toyoto Land Cruiser LC 90 3.0 TDE 125KS/295NM lahko dobim chip V-VP za 150KS/335NM LC 90/95 3.0 D4D 163KS/343NM lahko dobim chip V-PD za 190KS/385NM cena 679 EUR
lojzi Objavljeno Avgust 7, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2003 Konkretnih krivulj nimam, je pa po informacijah "s terena" razlika očitna ... Hmmmm, Hotčmajster, tole je pa tko kot tista zgodbica iz interneta, for a couple of dollars enlarge your pennis Sem namontirou tistga hudiča, in kurac je res zrastel. Sicer s podrobnejšimi krivuljami res žal ne morem postreč, tko, da ne vem kolk in kam amapak vse so mi potem rekle, kolk cool je pol. Predvsem tiste, s katerimi prej nisem, al pa tko, no ja, bolj na malo ;) :P <_< B) Ej, pa da nom zdej od žensk miljaunžt PM dobivou ;) :P :rolleyes:
hotschko Objavljeno Avgust 7, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 7, 2003 Lojzi, preberi en post pred svojim ... sem rekel, da ni krivulj, ne pa tudi podatkov ... po moje se tudi iz številk vidi, da gre za kar impresivne izboljšave ... :)
ar Objavljeno Avgust 7, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2003 Zanima me kakšna je kaj življenska doba motorja po dodanem tuningu? Slišal sem da lahko dela 200 000 km lahko pa tud zariba po 10 000 km. Menda gredi niso najbolj prilagojene itd... Kako je s tem? Me pa konkretno zanima tuning za Octavio 1.9 TDI - 90KM.
Max Objavljeno Avgust 7, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2003 Konkretnih krivulj nimam, je pa po informacijah "s terena" razlika očitna ... Hmmmm, Hotčmajster, tole je pa tko kot tista zgodbica iz interneta, for a couple of dollars enlarge your pennis Sem namontirou tistga hudiča, in kurac je res zrastel... Kaj ce ti moc, ce ni VELIKOSTI :rolleyes: :P :D :lol:
hotschko Objavljeno Avgust 8, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 8, 2003 (popravljeno) Zanima me kakšna je kaj življenska doba motorja po dodanem tuningu? Slišal sem da lahko dela 200 000 km lahko pa tud zariba po 10 000 km. Menda gredi niso najbolj prilagojene itd... Kako je s tem? Me pa konkretno zanima tuning za Octavio 1.9 TDI - 90KM. Z vzdržljivosjo ni težav, ker so vsi ti motorji predimenzionirani. Življenska doba ni nič manjša, vrtijo se tudi ne bistveno bolj, samo izkoristek obstoječih sestavnih delov pri enakih voznih pogojih je bistveno boljši. Skoda Oktavia 1.9 SDI/TDI moč: 90 -> 110 konjičev navor: 210 -> 250 nm cena 459 EUR Popravljeno Avgust 8, 2003. Popravil hotschko
SiR Objavljeno Avgust 8, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2003 Z vzdržljivosjo ni težav, ker so vsi ti motorji predimenzionirani. Življenska doba ni nič manjša, vrtijo se tudi ne bistveno bolj, samo izkoristek obstoječih sestavnih delov pri enakih voznih pogojih je bistveno boljši. Eee, a od te predimenzioniranosti je nastala teorija zarote z naslovom Zakaj turbodizlom pokajo bloki motorja? :D Sam uprašam... Maybe it is not meant to be "še boljši izkoristek" :)
hotschko Objavljeno Avgust 8, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 8, 2003 Eee, a od te predimenzioniranosti je nastala teorija zarote z naslovom Zakaj turbodizlom pokajo bloki motorja? :D a kar vsem po vrsti ... ah daj no ...
Nearrain Objavljeno Avgust 8, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2003 Eee, a od te predimenzioniranosti je nastala teorija zarote z naslovom Zakaj turbodizlom pokajo bloki motorja? :D a kar vsem po vrsti ... ah daj no ... ...ne posplošuj... ...jih je pa ogromno prenapetežev z TDI-ji, k so dal čipe not in ostala zravila za zdravit višek gotovine, k jim je blok razgnal, ojnice odtrgal, ribnl...etc... ...TDI ipd so že itaq overpowered motorji glede na kompresiska razmerja in na jakost bloka...da bi bla stvar u proporcih, bi bili ti motorji veliko težji(beri: bloki motorjev velik močnejši/debelejši odlitki)...
Zok Objavljeno Avgust 8, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2003 ...TDI ipd so že itaq overpowered motorji glede na kompresiska razmerja KWA?!? ce 1.9 TDI ne zdrzi 90 al pa 11 konjev, ja kok pa pol kake 125ke 2T zdrzijo tistih 35 konjev, al pa recimo RGV pa RS 250, ko mata 56/65/70 konjev, masa celotnega motorja pa 140 kil?? enivej, kak je rezultat tunanja Fordove mashine 1.4 TDCi (68 konjev)??
hotschko Objavljeno Avgust 8, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 8, 2003 ...jih je pa ogromno prenapetežev z TDI-ji, k so dal čipe not in ostala zravila za zdravit višek gotovine, k jim je blok razgnal, ojnice odtrgal, ribnl...etc... saj vem, da obstaja tudi tuning, ki gre prek vseh meja, vključuje bistven dvig tlaka turbine in poseg v originalno čipovje .... ponavljam ... ta tuning izkorišča samo rezerve in ne gre preko zmogljivosti materiala !!! Stvar ni nova in je predvsem resna in preverjena !!!
Nearrain Objavljeno Avgust 8, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2003 ...jih je pa ogromno prenapetežev z TDI-ji, k so dal čipe not in ostala zravila za zdravit višek gotovine, k jim je blok razgnal, ojnice odtrgal, ribnl...etc... saj vem, da obstaja tudi tuning, ki gre prek vseh meja, vključuje bistven dvig tlaka turbine in poseg v originalno čipovje .... ponavljam ... ta tuning izkorišča samo rezerve in ne gre preko zmogljivosti materiala !!! Stvar ni nova in je predvsem resna in preverjena !!! ...ter kakorkoli enormno predraga... :lol:
elbarto Objavljeno Avgust 8, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2003 ...TDI ipd so že itaq overpowered motorji glede na kompresiska razmerja KWA?!? ce 1.9 TDI ne zdrzi 90 al pa 11 konjev, ja kok pa pol kake 125ke 2T zdrzijo tistih 35 konjev, al pa recimo RGV pa RS 250, ko mata 56/65/70 konjev, masa celotnega motorja pa 140 kil?? enivej, kak je rezultat tunanja Fordove mashine 1.4 TDCi (68 konjev)?? A pol 125ke in 250ke z 56/65/70 km tudi držijo 200 000 km, seveda brez resnejših posegov v mašino, kot so menjava vsega možnega itd??? Pa jasno, da jim ni treba olja menjat, ker so dvotakniki... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: El B.
TOMY Objavljeno Avgust 8, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2003 Rezerva pri proizvajalcih motorjev ni kar tako. Tam je predvsem zaradi čim daljše življenske dobe motorja. Očitno so predvideli, da s tako rezervo pri konstruiranju posameznih elementov dosežejo kasnejše utrujanje materijala in življensko dobo recimo 200.000km. Z 20% povečanjem moči motorja zmanjšaš njihovo rezervo, kar pomeni prejšnje utrujanje materijala in nedvomno krajšo življensko dobo. Druga elektronika ti poleg tega bistveno vpliva tudi na optimalno zgorevanje in s tem spuščanjem emisij v okolje, kar večini itak ni tako pomembno. Dejstvo...večja moč, krajša življenska doba. B)
hotschko Objavljeno Avgust 8, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 8, 2003 enivej, kak je rezultat tunanja Fordove mashine 1.4 TDCi (68 konjev)?? Ford 1.4 TDCI moč: 68 -> 85 konjev navor: 160 -> 195 Nm cena = 679 EUR
hotschko Objavljeno Avgust 8, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 8, 2003 ... ta tuning izkorišča samo rezerve in ne gre preko zmogljivosti materiala !!! Stvar ni nova in je predvsem resna in preverjena !!! ...ter kakorkoli enormno predraga... :lol: niti ne ... B)
easyrider Objavljeno Avgust 8, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2003 ... in še vprašanje za Hotschka: ... kakšen % ti dobiš od vgrajenih tuningov? :P :P :P P.s.: ... in še odgovor na tvoje vprašanje: NE ŠE! :lol:
easyrider Objavljeno Avgust 8, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2003 ... pa še malo bolj resno: http://www.rsportscars.com/slo/tuning/chip_tuning.asp
lederman Objavljeno Avgust 8, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2003 ... potem avto spraviš v originalno stanje in ga prodaš z zagotovilom, da ga nisi nikoli naviljal. :angry: Konjički pod motornim pokrovom pa čist brez moči. Se dogaja!
hotschko Objavljeno Avgust 8, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 8, 2003 Druga elektronika ti poleg tega bistveno vpliva tudi na optimalno zgorevanje in s tem spuščanjem emisij v okolje, kar večini itak ni tako pomembno. ti pa nisi niti enega posta prebral, ki sem ga napisal sem notri ... a ne da ne ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se