Skoči na vsebino

Diesel Tuning


hotschko

Priporočene objave

Evo zdaj en popolnoma svež podatek o točno takem chipu. DANES vgrajen v SEAT Alhambra 115 KS. Pred vgradnjo chipa merjen pospešek v 6. prestavi od 60 do 160 km/h je bil 42 sekund. Z vgrajenim chipom pa 34 sekund. Če je to dovolj velika razlika je prepuščeno prosti presoji.

Duke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj še jaz opišem lastne izkušnje prav z Kueberl power chip-om.

Vgrajenega imam na A4 1.9 TDI 66KW/90KM.

- v nek klanec brez čipa max.95 km/h po števcu

- v isti klanec z chip-om 110 km/h

- PREHITEVANJE je bistveno lažje, seveda zaradi boljših pospeškov in ravno to je tisto, kar mi je pomembno. Da imam konje, ko jih želim/rabim

A vsi, ki otimizirate svoje motorje z Dynoti in izpuhi itd. to počnete zato, da potem ves čas tišite do konca? po moje ne....

- osebno se veliko bolje počutim, če se recimo pri polnem avtu z vklopljeno klimo pri 160 km/h samo malo bolj dotikam plina, kot pa prej, ko sem moral pri istih pogojih za to držati skoraj poln plin (to bo najbrž navor, a ne? :) ;) :D )

- poraba je meni ostala NESPREMENJENA

- in Hočko bi bil res žleht, če bi za ''montažo'' :lol: :lol: želel kaj več kot koksakoljo in malo družbe ;) :D (snameš zaščitno plastiko, odklopiš konektor, vmes priklopiš modul, vijak za nastavljenje mislim da čisto v levo, priklopiš napajalno žičko, vžgeš avto, pustiš da teče na štandgas, vrtiš vijak počasi v desno, ko motor zatrese, zopet obrneš vijak toliko v levo, da ne trese več, nato še en obrat v levo in to je to); Hoč, a nede? ;) Upam, da nisem izdal kake poslovne skrivnosti? :rolleyes:

- da pa se tudi namontirati stikalo, in sicer na napajalno žičko. Ko zadeva nima napajanja, je tako, kot da je ne bi bilo. Je pa res, da nekateri pričakujejo, da jih bo potem še enkrat bolj v sedež lepilo... 20 konjev tukaj ni tako občutnih kot na motorjih :D :lol:

- če recimo avto prodam, zadevo vzamem ven in po možnosti kupim avto z istim motorjem.... KUL!

- pa še ''šenkanih'' 20 konjev kar se tiče cene registracije in cestnega sklada... tudi kul!

Konec koncev pa se itaq vsak odloči sam... Meni ni žal.

Popravljeno . Popravil mimixtz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7-8 k km.

V prejšnjem postu pa sem pozabil pripisati, da pa se zelo strinjam s tem, da so te zadeve absolutno predrage. Ampak povsod, kjer sem jaz gledal, so iste cene.

Npr. pri nas je glavni za čiptunanje baje RSR motorsport, ampak oni imajo tisto varianto, ko ti povozijo tovarniški softver in naložijo novega. Cena pa je tudi tu nekje, kot za te Kueberl čipe, kar se mi zdi še bolj absurdno, tam dobiš saj čip, ki je prenosljiv, tu pa nič. Rezultati pa so zelo podobni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašal bi kako je kaj za Citroenove motorje saj imam Berlinga HDi motor z 90 KM in 209 Nm navora. Vozilo je še čisto novo. Ker sem bil prej navajen voziti R5 z 45 KM, je že sedaj občutna razlika, pa še včasih ima motorj prevelik navor, pri nitrem speljevanju na glavno cesto, predvsem pri zavijanju, ker hitro eno kolo zdrsne, čeprav je vozilo težko v vožnji okoli 1500 kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašal bi kako je kaj za Citroenove motorje saj imam Berlinga HDi motor z 90 KM in 209 Nm navora.

90 -> 110KM

209 -> 235Nm

cena sitnica = 679 EUR ... pa še popusta dobiš nekaj, seveda ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sestrična iz avstrije je bla dans pr men na obisku, sva mal šarila po kompjuterju njenega Seat Leon TDI... Med drugim mi je povedla, da v Avstriji na original servisu nima težav, čeprav ima montiran tale t.im. "P-čip", o katerem teče tukaj beseda. Celo še več - čeprav ima montiranega, ji zastopniki priznajo polno garancijo na avto, čeprav je s tem pridobila 30 konjskih moči. Če bi zamenjala procesor, ki krmili vbrizgavanje, bi ji ta garancija prenehala veljati ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi zamenjala procesor, ki krmili vbrizgavanje, bi ji ta garancija prenehala veljati ...

itaq...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hotschko: hvala za info.

Če bom potreboval večjo moč, bom se oglasil kaj, saj moram najprej še nekaj dinarjev zaslužiti, ker je bil novi avto prevelika investicija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Da malo poživimo to temo??

A se ti hotschko še kaj z temi čip tuningi ukvarjaš???

Me malo zanima kako je z tuningom bmw 525d??

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ravno pred kratkim sem vgradil dodatnih 20 konjičev svoj avto ... se poznaaaa :)

sicer pa za tvoj avto odvisno od originalne moči ... so podatki za BMW 525d

moč 120KW->140KW (163->190KM) navor 350NM->420NM

ali

moč 130KW->150KW (177->205KM) navor 400NM->428NM

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!