Skoči na vsebino

Diesel Tuning


Priporočene objave

Objavljeno
... kakšen % ti dobiš od vgrajenih tuningov? :P :P :P

nikakav ... :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)
Rezerva pri proizvajalcih motorjev ni kar tako. Tam je predvsem zaradi čim daljše življenske dobe motorja. Očitno so predvideli, da s tako rezervo pri konstruiranju posameznih elementov dosežejo kasnejše utrujanje materijala in življensko dobo recimo 200.000km.

Z 20% povečanjem moči motorja zmanjšaš njihovo rezervo, kar pomeni prejšnje utrujanje materijala in nedvomno krajšo življensko dobo.

Dejstvo...večja moč, krajša življenska doba. B)

- avto ima večjo moč že pri nižjih obratih in ga ni potrebno priganjat, ker že prej razvija zadostno količino moči ... posledično manjša poraba, manj škodljivih izpuhov ...

- krajša življenska doba ?? ... sploh ne ... oziroma odvisno od teže desne noge in načina uporabe ... tako kot pri motorju.

- kaj vse crkne do 200k km na avtu ? ... motor še najmanj ... vse ostalo prej

ne pozabite, da ne gre za "friziranje" ampak samo optimizacijo vbrizga goriva

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno

ys tole Hočkotu verjamem

vem pa da to v večini uporabljajo ljudje, ki hočejo s svojimi diselaši vse kaj dugega kot "zmanjševati emisijo"

in "težka noga" je za D veliiko bolj uničujoča kot

karkoli drugega

:D razen totalke :D

mel sem frenda s katerim sem se samo enkrat peljal preko Ljubelja - pol pa nkol več - tip je pr 65.000km ugotovu da "..so dizelaši pravi k..c, sama propaganda o dolgoživosti .."

ker je moral s svojim že na generalno - to da ga je vozil kot F1

pa tudi slišati ni hotel

torej

Hočko, ko zamenjam avto se slišiva 100%

Objavljeno

kot zagovor h-ju

kolega ima v caddy TDI menjan čip, zadeva ima 110KM (115?), več navora, bolj buta v nizkih, vozi ga rallye style, se pravi nič šparovno, številka se bliža 200.000km (čip menjan pred 100.000)

pri neki nesrečni situaciji mu je preskočil zobat jermen (kos plastike..) in je servis ugotovil nikakršno pretirano obrabo notranjih delov

avto je l 99, olje je non stop HQ full sint, čeprav marsikdaj raztegne servis do 17.000 km zaradi $$ razlogov

en primerček uspešne izvedbe, za vrednost tunig investicije pa bi ga moral še pobarat

Objavljeno
... kakšen % ti dobiš od vgrajenih tuningov?  :P  :P  :P

nikakav ... :rolleyes:

Vrnil se je....

....dobrotnik iz Negove :ph34r:

Objavljeno
Hmmmm, Hotčmajster, tole je pa tko kot tista zgodbica iz interneta, for a couple of dollars enlarge your pennis

Sem namontirou tistga hudiča, in kurac je res zrastel. Sicer s podrobnejšimi krivuljami res žal ne morem postreč, tko, da ne vem kolk in kam amapak vse so mi potem rekle, kolk cool je pol. Predvsem tiste, s katerimi prej nisem, al pa tko, no ja, bolj na malo ;) :P <_< B)

Ej, pa da nom zdej od žensk miljaunžt PM dobivou ;) :P :rolleyes:

Premalo ležite na plažah. Ker če bi, bi brali zadnjo števiko ženske revije Cosmopolitan, v katerem ženske obdelujejo temo oblike in velikosti penisa. Zmagal je povprečnež.

Objavljeno
Za Toyoto Land Cruiser

LC 90 3.0 TDE 125KS/295NM lahko dobim chip V-VP za 150KS/335NM

LC 90/95 3.0 D4D 163KS/343NM lahko dobim chip V-PD za 190KS/385NM

cena 679 EUR

Hočko,

ali je ta zadeva Made in UK? Ali cena vključuje tudi montažo? Rabim za LC 120 3.0 D4D (ta novo).

Objavljeno
Hočko,

ali je ta zadeva Made in UK? Ali cena vključuje tudi montažo? Rabim za LC 120 3.0 D4D (ta novo).

... tole je Made in Austira ... cena vključuje vgradnjo, ki jo izvedeva skupaj ob enem do dveh pivih ali kokakolah :) ...

Za tele Land Cruiserje imajo elektroniko ... kateri je tvoj pa povej ti ... :)

Land Cruiser 300 - KDJ120 - 3.0 D4D (2003)

Land Cruiser 400 - D4D (2003)

Land Cruiser 90/95 - 3.0 D4D (1KD-FTV) old

Land Cruiser HJ100 4.2 TDI

Land Cruiser LC90 3.0 TDE

Objavljeno
Za tele Land Cruiserje imajo elektroniko ... kateri je tvoj pa povej ti ... :)

Ceco .... še komentar mojega "dobavitelja" ... ;)

sej sem vedu.... tanova toyota. V VRSTI STOJIJO ZA CHIP. Chip je narejen, le

še konektorje čakamo, ki naj bi bili dobavljivi avgusta letos :(

... torej ... za tvojega trenutno še ni ... bo pa zelo kmalu ...

Objavljeno
... torej ... za tvojega trenutno še ni ... bo pa zelo kmalu ...

... oz. bo takoj, ko nakažeš 20% provizije na račun MDSR ...

Objavljeno
- avto ima večjo moč že pri nižjih obratih in ga ni potrebno priganjat, ker že prej razvija zadostno količino moči ... posledično manjša poraba, manj škodljivih izpuhov ...

- krajša življenska doba ?? ... sploh ne ... oziroma odvisno od teže desne noge in načina uporabe ... tako kot pri motorju.

- kaj vse crkne do 200k km na avtu ? ... motor še najmanj ... vse ostalo prej

ne pozabite, da ne gre za "friziranje" ampak samo optimizacijo vbrizga goriva

H...torej bi ti to naredu zato, da ti ne bi blo treba motorja priganjat?

Ne vem, no...sam men se zdi, da tendence po tem obstajajo predvsem zarad boljših zmogljivosti (v končni fazi hitrost, pospeški).

Ne vem, a je meja 200.000km, al je več, to sem omenu samo hipotetično, mislu sem pa seveda motor. Večja moč pri nižjih vrtljajih pomen večje sile na celotni sistem (bati, ojnice, tesnila, obročki), in to že pri nižjih vrtljajih. Predvidevam, da tisti, ki to vgradi, tega ne stori zarad želje po vožnji v nižjih vrtljajih, ampak, da bi avto malj bolj stopu.

To, kar omenjaš ti, je definitivno friziranje motorja, kaj pa drucga....vžig pa lahko optimiraš na daljšo življensko dobo, nizko porabo in optimalne enisije (kot tovarna recimo), lahko ga pa optimiziraš na čim veji "output" zmogljivosti, kot narediš s tem čipom.

Brez zamere... B)

Objavljeno
Za tele Land Cruiserje imajo elektroniko ... kateri je tvoj pa povej ti ... :)

Ceco .... še komentar mojega "dobavitelja" ... ;)

sej sem vedu.... tanova toyota. V VRSTI STOJIJO ZA CHIP. Chip je narejen, le

še konektorje čakamo, ki naj bi bili dobavljivi avgusta letos :(

... torej ... za tvojega trenutno še ni ... bo pa zelo kmalu ...

Ja, tole je to.

In zdaj vsem, zakaj razmišljam, da bi "friziral" zadevo. Za večjo končno hitrost ne, ker je pri vseh agregatih omejena v tovarni na spoštljivih 169 km/h. Razloga za omejitev sta baje dva: prekomerna obraba vseh diferencialov pri visokih hitrostih in visoko težišče "gajbe". Skratka, tovarna bi rada, da avto zdrži 1 mio km in da se ne bi prekopicovali kar tja v tri dni. Se strinjam.

Problem tega avta pa je poleg teže v samo 4 stopenjski avtomatiki, ki je za potovanje (krujzanje) mega super špon, ko pa moraš prehitet en bivalnik na Jadranski magistrali, pa zadeva postane Mission impossible. Zato tudi sprašujem, ali je elektronika pri(pre)klopljiva.

Ceco

Objavljeno (popravljeno)
Zato tudi sprašujem, ali je elektronika pri(pre)klopljiva.

Ceco

a kar tkole onlajn bi preklaplal, kot extra boost v filmih :) :) ... hmmm ... milsim da ne bo šlo ... saj če vgradiš elektroniko ni treba nič hitreje vozit za to, lahko pa izkoristiš moč, ko jo potrebuješ ... B)

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno

Ali je govora sličajno o Küberl Tuning

oz. v Sloveniji ga lahko dobite tukajle: KÜBERL – chip tuning , kjer je tudi podrobno razloženo kako in kaj.

Sicer pa je tole vse skupaj megla. Vsaj nihče od nas ni opazil kakšne razlike pri Mazdi 6 (136 --> 160). :D :D :D

P.S.

Spedenejo pa vam lahko celo vaš traktor. :o :o

Objavljeno
Ja, tole je to.

Ceco, daj ti meni povej koliko ccm ima tvoja Toyota ... če je 3000ccm je čip že pripravljen, če je 4200ccm pa čakamo ...

Objavljeno

Je 3.0, ampak bomo še malo počakali, ker se vozmo zdelele z motorji in ne z avti, LC pa zato še smrdi po novem.

Zdelele se bomo igrali z Timing Wheel na Valkiri ali z zamikom vžigalnih časov (za 6 stopinj) na 6 valjniku. Poročilo sledi.

Objavljeno

H.... slišiš se kot TOP SHOP. Kaj dobim zraven, če pokličem v naslednjih 5 min? :rolleyes: :D :D

Med drugim mi ne gresta skupaj podatka o 20% prirastku moči in nedvigovanju tlaka turbine.

Optimiziranje... :D :D :D :D

Objavljeno
Ali je govora sličajno o Küberl Tuning

oz. v Sloveniji ga lahko dobite tukajle: KÜBERL – chip tuning , kjer je tudi podrobno razloženo kako in kaj.

Sicer pa je tole vse skupaj megla. Vsaj nihče od nas ni opazil kakšne razlike pri Mazdi 6 (136 --> 160). :D :D :D

P.S.

Spedenejo pa vam lahko celo vaš traktor. :o :o

Codeine!

Pri Mazdi (pa ne le pri Mazdi) je po priklopu tacga modula treba resetirat originalno elektroniko. Sicer ni nobene razlike :(

pozdrav

duke

Objavljeno

A se tole vse skupi ne sliši malce preveč garažno oz. hobi elektronično?

Bomo zmontiral za eno pivo, pa resetirat je treba original elektroniko? Kaj pa če škripne - zasilni program pa to?

Čečo

Objavljeno
A se tole vse skupi ne sliši malce preveč garažno oz. hobi elektronično?

Bomo zmontiral za eno pivo, pa resetirat je treba original elektroniko? Kaj pa če škripne - zasilni program pa to?

Čečo

Ceco!

Ma z "resetiranjem" nisem mislil na brisanje programa v krmilniku !!!!! Bognedaj!!!! Resetiranje je tako kot imaš ti kontrolno lučko, ki te opozarja, da moraš na servis. No in na servisu ti po opravljenem vzdrževanju (olje itd) to pač resetirajo.

Krmilnik (jao, zdaj se bojim da me bo kakšen stručko zaradi napačnega izrazoslovja kritiziral....) tisti originalni od avta, naj bi bil učljiv. In potem, ko on pobere že vse znanje tega sveta, torej načine vožnje itd, sploh ne upošteva signalov dodatnega krmilnika. Torej ga z resetiranjem postavimo v stanje, kakršno je bilo pri NOVEM avtomobilu. Damo ga "na nulo" in se začne na novo učiti.

No, to je to. Osnovni program, varnostni program... vse to ostane nedotaknjeno.

Duke

Objavljeno
A se tole vse skupi ne sliši malce preveč garažno oz. hobi elektronično?

Bomo zmontiral za eno pivo, pa resetirat je treba original elektroniko? Kaj pa če škripne - zasilni program pa to?

Čečo

Ali naj rčunam 200EUR še za montažo, pa avto zadržim za cel dan, če traja montaža 15 minut ? Ali rajši eno pivo spijemo, poklepetamo, zmontiramo in je fertik ... :)

Objavljeno
Ma z "resetiranjem" nisem mislil na brisanje programa v krmilniku !!!!! Bognedaj!!!!  Resetiranje je tako kot imaš ti kontrolno lučko, ki te opozarja, da moraš na servis. No in na servisu ti po opravljenem vzdrževanju (olje itd) to pač resetirajo.

Krmilnik (jao, zdaj se bojim da me bo kakšen stručko zaradi napačnega izrazoslovja kritiziral....) tisti originalni od avta, naj bi bil učljiv. In potem, ko on pobere že vse znanje tega sveta, torej načine vožnje itd, sploh ne upošteva signalov dodatnega krmilnika. Torej ga z resetiranjem postavimo v stanje, kakršno je bilo pri NOVEM avtomobilu. Damo ga "na nulo" in se začne na novo učiti.

No, to je to. Osnovni program, varnostni program... vse to ostane nedotaknjeno.

Duke

Računalnik si beleži običajne vrednosti določenega senzorja. Ko priklopimo med senzorje in čarunalnik "fejker", računalni zazna da vrednosti na senzorju preveč odstopajo od običajnih in to smatra kot napako. Zato preklopi na zasilni program oz. bere vrednosti senzorjev iz tabelc. Z resetom mu zbrišemo te tabelce in zato jih mora na novo zapolnit, tokrat z lažnimi vrednostmi. Ko odstranimo "fejker" je treba postopek ponovit. Na servisu ga lahko odkrijejo ravno s pomočjo podatkov iz tabelc, ki odstopajo od običajnih vrednosti za ta avto in motor. Nimajo pa vsi avtomobili takih računalnikov, sploh ne starejši.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!