Ice Objavljeno Avgust 20, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2003 Wetterauer 6 km od mene in sigurno eden najbolj resnih v tej bransi.in se cene so sprejemljive. ;)
duke Objavljeno Avgust 21, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2003 Evo zdaj en popolnoma svež podatek o točno takem chipu. DANES vgrajen v SEAT Alhambra 115 KS. Pred vgradnjo chipa merjen pospešek v 6. prestavi od 60 do 160 km/h je bil 42 sekund. Z vgrajenim chipom pa 34 sekund. Če je to dovolj velika razlika je prepuščeno prosti presoji. Duke
mimixtz Objavljeno Avgust 26, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2003 (popravljeno) Naj še jaz opišem lastne izkušnje prav z Kueberl power chip-om. Vgrajenega imam na A4 1.9 TDI 66KW/90KM. - v nek klanec brez čipa max.95 km/h po števcu - v isti klanec z chip-om 110 km/h - PREHITEVANJE je bistveno lažje, seveda zaradi boljših pospeškov in ravno to je tisto, kar mi je pomembno. Da imam konje, ko jih želim/rabim A vsi, ki otimizirate svoje motorje z Dynoti in izpuhi itd. to počnete zato, da potem ves čas tišite do konca? po moje ne.... - osebno se veliko bolje počutim, če se recimo pri polnem avtu z vklopljeno klimo pri 160 km/h samo malo bolj dotikam plina, kot pa prej, ko sem moral pri istih pogojih za to držati skoraj poln plin (to bo najbrž navor, a ne? :) ;) :D ) - poraba je meni ostala NESPREMENJENA - in Hočko bi bil res žleht, če bi za ''montažo'' :lol: :lol: želel kaj več kot koksakoljo in malo družbe ;) :D (snameš zaščitno plastiko, odklopiš konektor, vmes priklopiš modul, vijak za nastavljenje mislim da čisto v levo, priklopiš napajalno žičko, vžgeš avto, pustiš da teče na štandgas, vrtiš vijak počasi v desno, ko motor zatrese, zopet obrneš vijak toliko v levo, da ne trese več, nato še en obrat v levo in to je to); Hoč, a nede? ;) Upam, da nisem izdal kake poslovne skrivnosti? :rolleyes: - da pa se tudi namontirati stikalo, in sicer na napajalno žičko. Ko zadeva nima napajanja, je tako, kot da je ne bi bilo. Je pa res, da nekateri pričakujejo, da jih bo potem še enkrat bolj v sedež lepilo... 20 konjev tukaj ni tako občutnih kot na motorjih :D :lol: - če recimo avto prodam, zadevo vzamem ven in po možnosti kupim avto z istim motorjem.... KUL! - pa še ''šenkanih'' 20 konjev kar se tiče cene registracije in cestnega sklada... tudi kul! Konec koncev pa se itaq vsak odloči sam... Meni ni žal. Popravljeno Avgust 26, 2003. Popravil mimixtz
ceco Objavljeno Avgust 27, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2003 mimixtz, koliko časa pa že imaš tole zadevo oz. koliko km si nabrenkal z njo?
mimixtz Objavljeno Avgust 29, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2003 7-8 k km. V prejšnjem postu pa sem pozabil pripisati, da pa se zelo strinjam s tem, da so te zadeve absolutno predrage. Ampak povsod, kjer sem jaz gledal, so iste cene. Npr. pri nas je glavni za čiptunanje baje RSR motorsport, ampak oni imajo tisto varianto, ko ti povozijo tovarniški softver in naložijo novega. Cena pa je tudi tu nekje, kot za te Kueberl čipe, kar se mi zdi še bolj absurdno, tam dobiš saj čip, ki je prenosljiv, tu pa nič. Rezultati pa so zelo podobni.
jozl Objavljeno September 1, 2003 Opozori Objavljeno September 1, 2003 Vprašal bi kako je kaj za Citroenove motorje saj imam Berlinga HDi motor z 90 KM in 209 Nm navora. Vozilo je še čisto novo. Ker sem bil prej navajen voziti R5 z 45 KM, je že sedaj občutna razlika, pa še včasih ima motorj prevelik navor, pri nitrem speljevanju na glavno cesto, predvsem pri zavijanju, ker hitro eno kolo zdrsne, čeprav je vozilo težko v vožnji okoli 1500 kg.
ceco Objavljeno September 1, 2003 Opozori Objavljeno September 1, 2003 Eh, tole je preveč vikl vakl zame. Ne bom "tunal". Pa hvala vsem za trud (okoli mene).
hotschko Objavljeno September 1, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 1, 2003 Vprašal bi kako je kaj za Citroenove motorje saj imam Berlinga HDi motor z 90 KM in 209 Nm navora. 90 -> 110KM 209 -> 235Nm cena sitnica = 679 EUR ... pa še popusta dobiš nekaj, seveda ... :)
SiR Objavljeno September 1, 2003 Opozori Objavljeno September 1, 2003 Sestrična iz avstrije je bla dans pr men na obisku, sva mal šarila po kompjuterju njenega Seat Leon TDI... Med drugim mi je povedla, da v Avstriji na original servisu nima težav, čeprav ima montiran tale t.im. "P-čip", o katerem teče tukaj beseda. Celo še več - čeprav ima montiranega, ji zastopniki priznajo polno garancijo na avto, čeprav je s tem pridobila 30 konjskih moči. Če bi zamenjala procesor, ki krmili vbrizgavanje, bi ji ta garancija prenehala veljati ...
kekec III Objavljeno September 2, 2003 Opozori Objavljeno September 2, 2003 Če bi zamenjala procesor, ki krmili vbrizgavanje, bi ji ta garancija prenehala veljati ... itaq...
jozl Objavljeno September 5, 2003 Opozori Objavljeno September 5, 2003 hotschko: hvala za info. Če bom potreboval večjo moč, bom se oglasil kaj, saj moram najprej še nekaj dinarjev zaslužiti, ker je bil novi avto prevelika investicija.
mk-r Objavljeno Avgust 9, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2006 Da malo poživimo to temo?? A se ti hotschko še kaj z temi čip tuningi ukvarjaš??? Me malo zanima kako je z tuningom bmw 525d?? LP
hotschko Objavljeno Avgust 17, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 (popravljeno) ravno pred kratkim sem vgradil dodatnih 20 konjičev svoj avto ... se poznaaaa :) sicer pa za tvoj avto odvisno od originalne moči ... so podatki za BMW 525d moč 120KW->140KW (163->190KM) navor 350NM->420NM ali moč 130KW->150KW (177->205KM) navor 400NM->428NM Popravljeno Avgust 17, 2006. Popravil hotschko
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se