Skoči na vsebino

NAJVZDRZLJIVEJSI MOTOCIKLI + vzdrževanje verige


vrho1679

Priporočene objave

No zanimajo me vaša "mnenja" katera znamka ali še bolje model motocikla se najmanj kvari, ima najmanj napak, najbolj primerna za potovanja in najdlje vzdrži !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje:

- najmanj napak HONDA

- potovanja BMW r1150gs

- najdlje zdrži BMW

...je pa tu tudi vprašanje o vzdržjivosti, saj BMWje ponavadi vozijo mirnejši, starejši in zrelejši motoristi, japonce pa vsi in jih se tudi dosti priganja, tako da je tudi logicno, da prej crkne.

...sem pa enkrat na internetu našel stran o neki Africa Twin Hondi s preko 200.000km brez kakršnihkoli posegov v mašino kot rednih servisov. Uporabljena pa je bila na vecih potovanjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yamaha FJ 1200,1984,450.000 km

suzuki GSX 1100 F,1989,196.000 km

honda ST 1100,1990,210.000 km

to so cisti potovalni motorji.osebno poznam vse tri lastnike,vsi so kupili nove.redni servisi in menjava olja (tudi od lastnikov),masine niso se bile odprte.

triumph 900 sprint,1994,310.000 km.ta motor je tovarna triumph vzela nazaj in lastniku podarila novega leta 1999.masina ni imela ene okvare.redni servisi in menjava olja.

ni bistveno kateri motor,ampak nacin ravnanja z njim.redna menjava olja pripomore najvec k dolgemu zivljenju masine.sam sem imel hondo VF 750 C,1994,91.000 km do 1999 (totalka),ko me je tovornjak povozil.brez problemov.kupil jo je en friend in se se sedaj vozi z njo.

drugace pa po konstrukciji in tehniki obstaja nekaj modelov,ki so ze legenda.hon CB 750,suz GSX-F in -R,suz GSF,yam FJ itd.to so masine,ki jih pod normalnimi pogoji ni mogoce uniciti.bmw ima prevec napak na prestavah in tudi modeli k-serije imajo vecje muhe.tako da tvoje izjave,da bmw najdlje zdrzi ne bi podpiral.

je pa odvisno od namena,kaj pricakujes od motorja.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja glede bmw-ja bi se sicer strinjal ampak ne za vse modele. serija GS se mi zdi kar vzdrzljiva ce beres reportaze kaj vse so ljudje z njimi prevozili.

drugace sam najbolj zaupam preverjenim stirivaljnikom 750, 1100 ki jih imajo vsi japonci od honde bol d or, kawe zephir, ....

no vse je odvisno od stila voznje in predvsem od vzdrzevanja, saj bos lahko nasel tudi harley-e z vec 100 tisoci kilometrov pa to niti slucajno niso kake zanesljive ali dobre masine.

treba se je odlocit za tip (enduro, tourer, sport-tourer, naked, sport, coper,...) in kubikazo (500-750, 750 - 1000, ...)nato pa znotraj razreda iskat primern motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo reklame: je kdo od vas ze videl zaribanega GSX-Rja? v vseh letih se nisem enega videl,pa jih je dosti probalo tocno to uresniciti! ni zastonj velika vecina ´fighterjev opremljena s temi masincami.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri GSXR pa naj bi bil tako vzdržljiv. V prodajo je šel že okoli l.85. Bila sta 750 1100 in sedaj še 600 in 1000 kubicna. Prvi so imeli oljno-zracno hlajenje(predelave v SF) nova generacija pa vsi vodno. Ne boste pa rekli da so prav vsi neunicljivi. Sicer ga pa je imel neki znanec (1100'88) pa ga je tudi parrinu domov kdaj, pa še cudn je delu. Zaribu mu pa resda ni.

-Ali je GSXR750(oljno-zracno) prav tako vzdržjiv?

-Kaj pa kawasaki zxr750, ki je dosti zmagoval na vstrajnostnih dirkah in v osnovi ostal isti kot pred 10 leti, pa še kar je pri samem vrho v SBK, je tudi ta mašina trpežna?

-Zanimame kateri motor do 750cc je še zelo trpežen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsi GSX-R in poznejsi GSF derivati iste masine so zelo trpezni.glede kawlja ti ne morem veliko povedati,jih nisem vozil.vem pa,da so masine ZX11 in njeni derivati "opremljeni" z tovarnisko napako: pri velikih vrtljajih vcasih "pogleda" batna rocka #3 cilindra skozi blok (tudi nova ZX12).

zelo trpezne so skoraj vse masine,ce jih vozis pametno in jih redno servisiras.v bistvu vecjih napak pri novejsih masinah ni znanih (razen ZX12),so pa posamezne tocke pri skoraj vseh modelih,ki lakho tratijo zivce z malenkostmi.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zx12 ???? batna rocka????

o tem pa nic ne vem pa redno spremljam vse o kawi! mislis zx-12R ali zrx 1200????

daj mi napisi vec o tem, kateri letnik???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma tisti del,ki veze bat na ojnico (po nemsko pleuel).

ZX12R,letnik ´99/´00 (?),testni primerek motorrad-a pri priblizno(?) km 15.000 se je bat st.3 odlocil,da gre na dopust (rocka bata skozi blok).je bilo v reviji,pa ne vem vec stevilke.juhuhu in tralala potem pri kawa.

znanci iz USA so mi porocali isto.tako kot pri ZX11,v evropi ZZR11.zgodi se pri velikih konstantnih obremenitvah (avtocesta,pun gas,dalj casa),ali pri drag-dirki (ki jih imajo v USA kar tako na cesti,ce ni plavih).

kawasaki te napake torej se ni popravil (ZX12R).ce pa je ZRX masina derivat starega ZZR-agregata,obstaja moznost.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede tistih Suzukijev, ki ste jih hvalili.

Tri leta sem bil lastnik GSX-a 750. Ta motor se je tako kvaril, da ne vem ce bi se lahko še bolj. Najvecja okvara je bila glavna gred(kar na lepem je ribnla). Ko sem iskal drugo in klical po salamoncu, sem ugotovil, da je vsem prav ta stvar šla k vragu. Sicer pa je bil motor le star (82 letnik), vendar ne morem reci nic lepega o njem glede vzdržljivosti, sem pa po zborih druge lastnike istih modelov spraševal glede okvar, pa jih dosti ni imelo nikdar vecjih problemov (še zlasti ne z 1100).

Skratka stvar sem najprej dal obnovit, pa ni zdržal vec 5.000, nato pa zamenjal (Samo OVEN servis - toplo odsvetujem, slabe izkušnje), pa mi je zopet zacela ropotat, tako, da sem ob izgubi vec 1000 dem motor prodal za 950 dem (nanj zdeval 5000).

Prijeateljev sodelavec pa ima GSX 750 F '95, pa mu je na avtocest bat ven porinl al neki tazga, tako da je zaribal. To je bilo kar na lepem, prej pa sploh ni imel težav z motorjem, pa tudi skrbel je zanj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o dvanajstki to prvic slisim, do sedaj vem da je bil problem le z eno cevjo za gorivo, ampak bom preveril ker razmislam da bi si jo enkrat kupil. o ZZR 1100 pa se nisem nic slabega slisal, vsi trdijo kako vzdrzljivi in sploh super motorji so kar po moje dokazuje tudi to da se sevedno prodajajo. nemci so pa tak al tak nori na njih in jih po celem svetu vidis (nemce z ZZR, da ne bo pomote).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PROSIM VAS DAJTE NO PISAT O MOTOCIKLIH, ZA KATERE STE SLIŠALI, DA SO NAJZANESLIVEJŠI V TEM FORUMU

eden izmed teh je tudi kawasakijew z1000,

medtem ko je bil z1300(6-valjni, vrstni, vodno h.) eden izmed najmanj zanesljivimi

HVALA ZA RAZUMEVANJE

ROK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tvojem se potem lažje odpravim v nek Pakistan z dobro vzdrževanim moto guzzi 350, ducati m600, honda vf500 kot z neko srednje ohranjeno yamaho xjr1300 ?

Sej v tem je pa tudi fora tega foruma, da se napiše katere napake ima kateri motor.

Kak italjan npr. spuša, kakšen suyuki TL1000 (prvi modeli) kar na lepem crkne, BMW K120R0S je motorradu tam nekje pri 30.000 ribnu, medtem ko je isti letnik zx6-r pri 50.000 imel masino kot novo. Štekaš ?

Lep dan vam želim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mislim da je OK ce govorimo o napakah, ki so se pojavile na dolocenih motorjih, ampak bolj splosno o modelih je tezko govorit.

npr. lani sem 15 dni vozil nov F 650. bil sem zadovoljen, vsi ki sem jih poznal in tudi mediji so ga hvalili, komaj letos so nasli pri ekstremnih obremenitvah manjso napako,.... pa se bmw je in zato bi clovek rekel da gre za zanesljiv motor. poznam tri lastnike in vsi so zadovoljni. AMPAK: letos si znanec kupi nov f650 letnik 2000 in po 600 km (ja niti na prvem servisu se ni bil) mu pusca tank za bencin, motor crkuje kar med voznjo, vcasih cuka,.... vglavnem samo sranje pa je bil ze 3x na servisu in mu niso znali popravit. cisto je ze obupal ker takemu motorju tudi ce ti ga popravijo ne mores zaupati.

KAJ JE NAUK? ne obstaja tak model ali znamka da nebi mogel dobit "za kurac" motorja ce si med bolj "srecnimi".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je po vasem mnenju boljse, veriga ali kardan na zadnje kolo.

Jaz se, tako laicno, bolj nagibam h kardanu za normalno zivljenje in voznjo (to pomeni turisticna voznja), na dirkah pa kardanov menda ni videti. Se mi kardan zdi trpeznejsi in zanesljivejsi od verige.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni osebno se zdi kardan za kare potovalne al pa coperje dosti boljsi pa se lazji za vzdrzevat. no saj je nasploh boljsi razen za mocnejse in hitrejse motorje, tam pac me veriga prednost. drugace pa amerikanci pri svojih coperjih na jermen prisegajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kardan je mnogo bolj vzdr?ljiv kot veriga, vendar je tudi dosti te?ji, tako da se uporablja bolj za turisti?ne in custom modele. Vzdr?evanje tudi ni tako pogosto.

Veriga je cenej?a, vendar jo je potrebno redno vzdr?evati(mazati) in na dolo?ene kilometre menjati (z zobniki vred). Je pa mnogo la?ja in pro?nej?a od kardana(ni takih sunkov pri odpiranju gasa) tako da je primerna za vse motocikle. Dirkalni cestniki ali cross imajo vsi verige.

Je pa ?e neka varijanta, o ?emer pa naj kdo drug kaj napi?e. To je nekaj verigi in jermenu podobnega. Uporabljajo jo pa harleyi in Buelli.

Za potovanja je nedvomno bolj?i kardan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kardan ima momentno pogojeno "pavzo" (neposreden prenos moci) preden zacne moc prenasati na zadnje kolo.pri verigi tega efekta ni.gas odpres in instant power.

prednost kardana: zelo zmanjsano vzdrzevanje (1x ca.50.000 menjati olje v kardanu) in vzdrzljivost (200.000 km in vec).

prednosti verige: lazja kot kardan,moc se prenese bolj neposredno.velika pomanjkljivost verige je "hitra" obraba (5.000-20.000 km).

prenos,ki poskusa zdruziti oba sistema je jermenski prenos (lahek kot veriga in skorak tako trpezen kot kardan,ca.30-50.000 km).v zadnjih letih se je kakovost jermenov veliko izboljsala,a se se vedno dogodi,da se strga.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, potem je v redu, da oci stegujem po kardancih, ker itak ne mislim hitro vozit.

Easyrider,

ali se Nevada 350 res toliko kvari, kot se okoli govori?

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Easyrider,

ali se Nevada 350 res toliko kvari, kot se okoli govori?

Zadeva je naslednja: sam imam Nevado 3 leta ter sem imel v tem casu nkaj manjsih problemov, ki pa so jih odpravili z uveljavljanjem garancije. Problem pri N350 je pa naslednji: s sprejemom novih CPP se je trg do 350ccm prehitro odprl, zato so nekateri motorji bili predani kupcem brez temeljitega 0-tega servisa. To se je seveda poznalo po vecjem številu okvar (beri: odpadajoci deli, .... Stvari so potem serviserji uredili (seveda samo najboljsi), tako da sedaj tega ni vec. Druga stvar pa je v tem, da je 350-ka enaka 750-ki (razlika le v kubaturi in vplinjacu), pri cemer preracun sobe ni najbolj posrecen (nekaj problemov pri vziganju, kar pa je stvar nastavitve). Marsikdo je problem reseval z menjavo sob (deluje odlicno, potegne bolj v nizkih obratih, potrosi pa tudi cca 1l vec), vendar za normalno uporabo zadostuje tovarniska nastavitev.

Upam, da sem ti glede tega odgovoril dovolj izcrpno. Vem, da se MG-ja drzi sloves "slabega" motorja, vendar lahko govorimo le o posameznih primerkih (sicer pa poznam ljudi, ki imajo pripombe tudi na Yamahe, Suzukije, BMW-je, ...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Easyrider,

ali se Nevada 350 res toliko kvari, kot se okoli govori?

Brrrm

problem nevade ni da se kvari ker je ze v osnovi za en kurac. to je isti motor kot 750 samo da ma spremenjeno prostornino na 350. tej spremembi pa ni prilagojen vplinjac in se par stvari. zato motor nikamor ne gre, ne laufa lepo in se ne da nastavit. zamenjat mores vplinjac+se par stvari kar te stane cca 1500 dem. tudi po tem pa se vedno to ni neka raketa. ce ne verjames (ker tisti ki jih majo dostikrat ne priznajo) vprasaj kakega moto mehanika. vecina jih sploh noce vec sraufat tega motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 1500 DEM zamenjas glave in bate ter dobis 550ccm, placujes pa za 350ccm. Sicer pa kot sem rekel, vsak model (motor) ima pac svoje crne ovce.

lp Easyrider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Elektronski vbrizg, kubatura vec kot 2 velika pira, ...

Je pa velik, tezek (rahlo neokreten v mestu kot vsi ostali big-bike).

vsekakor pa je dobra izbira (choper leta v USA).

lp Easyrider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

easyriderovega odgovora nisem bral ker sva ocitno pisala istocasno. on mg350 ma zato se pac ne pritozuje, meni pa se zdi sumljivo da vsi jih vsi klejejo in torej ne moremo govoriti o enem ali dveh slabih primerkih.

o californiji pa jackal in ostalih guzzijih. kupi samo ce si ljubitelj guzzijev, ker za isti denar dobis bolj vzdrzjive in natancneje narejene, mocnejse, dosti bolj okretne motorje. guzzisti so pac cisto svoja sorta. PA SE PRAV JE TAKO, BI BILO TECNO CE BI VSI HOTELI ENAKE MOTORJE.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!